Taaa, както бях обещал, ще пусна най-накрая снимки и клипове от двата полигона, които направих тая седмица. Клиповете са с много кофти качество, но не са мои, а на хора от фейсбук групата "Полигон - Русе". Цъкайте HD на клиповете, на които е възможно.
Тук сме с чисто нови задни гуми, затова пищят тей на умряло
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Само БМВ-тата ли могат да се омотат в пушеци?
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
За мен това е най-добрия клип Накрая 3 пъти го "киросах", че нещо много взеха да лепнат задните гуми
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Eто още един, почти същия
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Eто и снимките Събирани са от 3-4 места, затова имат разлика в размера и качеството, имам още едни хубави, но не съм ги получил още.Не знам дали, защото е моята кола, ама ми се вижда много хубава
След 2 доста сериозни полигона (по 7 чифта гуми и по 100 лева бензин), колата дет се вика се раглоби Откъртиха ми дясната дръжка, разтопи се боята на пода до колекторите, накъсаха ми омекотителите на ролкейджа, всичките лайсни отзад вече ги няма, генерацията ми падна, единия ботуш отпред има към 20 санта отвор вече - направо се разпра, едната джанта даде фира в дупка...абе вече заприлича на дрифтачка
Сега за баловете ще я накича пак, след това я чака кофти съдба Пък и доста неща има да се доизкусуряват по нея - завиването трябва да се направи, че почти навсякъде ми трябва още ъгъл, датчика на водата трябва да вържа, всички тампони по предницата ще се сменят, тампончето на скоростния механизъм ще стане метално, абе все дребни, но дразнещи неща.
BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Started by Dicksun, 04 Jun 2011 - 19:53:35
297 replies to this topic
#196
Posted 05 May 2013 - 13:01
#197
Posted 05 May 2013 - 19:01
Браво Крис! натискай смело, ремонтирай и си прави кефа )) гледам сериозно и се радваш на колата, но и нормално де, толкова време си я прави, сега ще си я чупиш колкото си искаш! )) пиши по фейса когато планираш полигон дей, може да дойдем да те погледаме с едно приятелче, фен на мерцедесите и той
M112.940 inside
#198
Posted 05 May 2013 - 19:25
Евала! Страхотна е 190-ката. Горе долу можеш ли да кажеш колко пари си дал по нея?
The best or nothink.
#200
Posted 13 May 2013 - 13:10
Тея дни всеки ден преди работа отделям по 3-4 часа за колата, та ето един бърз рапорт...
Еърбокса на колд еър интейк-а (въхх, че сложни думи ) вече е готов и осезаемо се усеща разликата.Кутия направих от някакви изолационни плоскости, оставих само алумина и си поиграх 2 дена, но ефекта е налице. Даже и кръглата дупка, която се ползва при турбодизелите, я отворих и нея, да диша по-добре, мисля и калника да нарежа, но това ще стане като го прежаля
Мотора беше старателно измит и обезмаслен, че не беше за пред хора, но вече всичко свети отгоре и отдолу (вдигнах колата на крик и я измих и отдолу)
Това е в завършен вид коша
Ето и с тоя филм се захванах, Бог да ми е на помощ при сглабянето Оставих си лоста на стругара, даже 2-ри комплект поръчах и за 124-ката, но на нея като й дойде времето. Цената на комплект от 2 втулки е 5 кинта, на Даскалов 24лв...
Междувременно си монтирах ксеноните от 124-ката, стана брутална колата с тях...
Тея дни като е хубаво времето мисля да я пастирам цялостно, че имам 3 баладжии досега
#201
Posted 13 May 2013 - 14:23
С какво точно си направи дупка в стъклото на фара ?
Филтъра конус ли е ?
Когато вали дъжд има ли опасност от там да глатне вода .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#202
Posted 16 May 2013 - 10:59
Колеги, след двудневна борба с лостовия механизъм, оказа се, че аз съм по упорития...Това нещо е способно да скъса нервите и на най-спокойния човек. Междувременно си вързах и датчика за температура на водата, та вече може смело да я пържа, със 100%-товото виско и разпробития термостат трудно стига 80 градуса на мъгел, което си е добре.Лятото по пистите няма да стига 100-те градуса.
Ето го монтиран
А ето тук някой друг клип след като монтирах механизма, че му бях насъбрал доста.Клиповете са правени на затворено трасе, че иначе в тея завои си е самоубийство да се засилваш.Кофтито е, че оператора няма как да хване всичките 5-6 завоя и се чуват само ограничителите От това каране ми стана ясно, че тряя си вдигна ограничителя на 6500, понеже втора ми иде къса, а 3-та дълга за тоя хубавия асфалт. Също някой ако има за подаряване 4 противоударни тампона за амортисьорите, че много се накланя, пък на някой събор ще си върна жеста Та стига бла-бла, ето и клиповете
(тоя още не е обработен)
Та аз ви оставям, отивам да пастирам звяра, че балове го чакат след седмица
#203
Posted 16 May 2013 - 14:13
Хубаво е като почнеш да редиш всичките шайбички, лостчетата и т.н. да имаш диаграма.
И другото хубаво е да ги наредиш на "водач" и чак след това да плъзнеш оста на селектора, избутвайки водача.
Аз първия път като разглобявах се мъчих да редя всичко едно по едно върху оста на селектора, но е почти невъзможно и коства много време и нерви.
Втория път се сетих да ползвам "водач" и стана доста по-бързо и по-лесно.
Колеги, след двудневна борба с лостовия механизъм, оказа се, че аз съм по упорития...Това нещо е способно да скъса нервите и на най-спокойния човек. Междувременно си вързах и датчика за температура на водата, та вече може смело да я пържа, със 100%-товото виско и разпробития термостат трудно стига 80 градуса на мъгел, което си е добре.Лятото по пистите няма да стига 100-те градуса.
Ето го монтиран
#204
Posted 28 May 2013 - 12:00
След като баловете приключиха и се върнахме към нормален начин на живот, време е да споделя малко снимки от тях.Яд ме е, че 3 бърнаута направих, а няма нито един клип от тях.Иначе ограничители имаше "на дебело", доста погледи събрахме, определено доста атрактивен превоз бяхме избрали!
Клипа от заминаването :
https://www.facebook...v=3203114853817
Без малко да запаля крачолите на полицая Кога друг път ще имам възможност да бия оградичители в краката на родната милиция
https://www.facebook...573897179297003
Та, започвам със снимките:
Ей го, един млад дрифтач с едно хубаво гадже (за щастие моето )
Ето я и другата ми кралица
The Beauty and the Beast
Бахти и лъскача, все още ми е жал да го прежаля тоя варел...
Тук се изживяваме като художници
Само да седна в тая кола и усмивката ми удря 100-те процента
Ето го и другия баладжия (заклет Бенцаджия) клекнал до циклопа
Винаги съм си мечтал за БМВ
До едно турбо Поло
Ето и малко полигонски снимки
#205
Posted 30 May 2013 - 17:54
СУПЕРР !!! )
#206
Posted 30 May 2013 - 18:24
Имаш си фенове от дизел мафията , а?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#207
Posted 13 June 2013 - 12:24
Здравейте отново, тая неделя имаше дрифт дей на полигона на ДЗС-то, та аз като един запален дрифтач, вложих целия ресурс и желание и се получи един доста хубав уикенд.Равносметката са 20 гуми (от които 4 нови), 30 литра бензин, климатичната перка някак си се допря до гредата и се строши, сега трябва да търся нов вариант за охлаждане, понеже само с виското загрява колата.Също и съединителя, който тъй хубаво държеше, направих няколко старта с едно БМВ Е36 2.8 и Сеат Леон FR 2.0Т, та реших 2 пъти да тръгна на 2-ра и втория път като вкарах 3-та и направо си наблъска ограничителя и колата изпуши чак...много нереално чак Това ми бяха първите и последни стартове с тая кола, от БМВ-то паднах с около 3 коли, от леона с кола и малко, просто до средата на 3-та буксува, та заебах стартовете и се преориентирах там, където му е силата на бенца Останах крайно доволен от поведението на колата, доста е послушна.С предни гуми, които впоследствие на цял ден мъчения останаха на ТЕЛОВЕ (махнах Фиренците, че асфалта там има силен абразивен ефект) и чисто нови задни 215/55/16 колата и за секунда не ми тикна предница или да се държи неестествено. Лошото е, че тая кола ми стана слаба и на 3-та никва я няма.Дайте малко идеи за позасилването на колата...
Ето и снимки и клипове:
Един доста късичък, но пък добре обработен клип
https://www.facebook...&type=2
https://www.facebook...&type=2
Тениската, тениската
Ей го Лайън-а вдясно дето ме начеса
Оператора се оплаква, че много хапели камъчките
Малко HDR обработка
Да поддържаме скарата топла
Ще има и онборд клипове
За мен лично това е най-добрата снимка
Ей го и моя килър
Тая кола ми докара доста психични отклонения
Направо ми се е*а мамата на калниците...
Единствения бърнаут за цял ден
Това ми беше последното каране за доста време напред, предстои ми държавен изпит, пък и трябва да направя ревизия на цялата предница.
Нещата, които мисля да бъдат подменени и подобрени са:
-Тръбичките между вътрешния и външния накрайник се мачкат заемат формата на банан, 2 пъти ги изправях, но това не е решение, трябва да се направят плътни.
-Тампоните на носачите и на торсиона ще ги направя от Текамид 6 (индустриална пластмаса)
-Тампоните на бомбетата мисля и тях да ги напрвя от метал
-Разпънка между бомбетата, също и зад магарето да опъна една тръба
-Нови накрайници, шарнири и хебел
-Скъсяване на ухото на шенкела, за да докараме някой друг градус. На кормилната кутия трябва ли да се удължава ухото??
-Подсилване на ботуша на пружините, че пак се е скъсал
-Подложки на амортисьорите за докарване на камбър
-Противоударни тампони на 4-те амортисьора, твърди, но от какво? Тея оригиналните направо са се нацепили и мязат на...
-Подмяна на спирачките с по-големи. Споделете от какво ще паснат Plug&Play, също да събират поне 16-ки отпред, 15-ки отзад, да са що-годе евтини и да не се налага подмяна на помпа и серво?
Това са предвидените модификации по предницата, задницата догодина, като се опаричим малко
#208
Posted 13 June 2013 - 15:46
За завиването , някъде в началото на темата ти бях писал същите неща . Тръбичките между накрайниците от плътно желязо ще се кривят по лесно ! Трябва да ги изработиш от по дебелостенна тръба .
- съединителя по голям или с керамика ще го правиш ?
- това бмв стоково ли е , взучи нереално да те бие , трябва да си оправиш вануса пак ремап и ще си решиш приблема с 3-та предвака
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#209
Posted 13 June 2013 - 18:50
Охлаждане ?
Перка от Омега Б е твоето решение
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#210
Posted 13 June 2013 - 19:21
За кои тръбички става въпрос не разбрах?
Тампоните на бомбетата ако ще ги правиш от метал - по-добре направо камбър плейтове със лагери, лагери задължително, не знам дали си гледал на отворен капак какво се случва с тампоните на бомбетата като въртиш волана, даже и нови да са се кривят като желе като ги напъне амортисьора..
Разпънките аз мисля че особено отзад няма смисъл, просто е така устроено купето, отзад специално пружините са точно под гредите, а амортисьорите ти е ясно предполагам че не могат да го мръднат това купе, така че отзад е безмислено, отпред шапките на пужините задължително усилване, и аз трябва да я свърша тая работа на моята, а отпред разпънката също мисля че няма да даде ефект върху държанието на колата, най много да заздрави малко предницата, защото отпред бомбетата вече са доста далече от гредите и е малко по вероятно да кривят коша..
За ъгъла - или скъсяваш на шенкелите накрайниците, или удължаваш лоста на кормилната кутия + хебела, може и двете но е безмислено, ако не караш със много изнесени джанти (ама много) гумата отзад ще ти търка във носача, а отпред във стабилизиращата щанга..
Спирачки - ей тия дебна от доста време, ако не ги е продал.. Много им се глася аз, ама съм си казал че преди да тръгне моята няма да купувам нито гуми нито спирачки нито нищо.. http://www.mercedes-...showtopic=46674
Follow your own star...
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users