Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#196 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 05 May 2013 - 13:01

Taaa, както бях обещал, ще пусна най-накрая снимки и клипове от двата полигона, които направих тая седмица. Клиповете са с много кофти качество, но не са мои, а на хора от фейсбук групата "Полигон - Русе". Цъкайте HD на клиповете, на които е възможно.

Тук сме с чисто нови задни гуми, затова пищят тей на умряло :D

http://www.facebook....pe=2&permPage=1

Само БМВ-тата ли могат да се омотат в пушеци?

http://www.facebook....pe=2&permPage=1

http://www.facebook....pe=2&permPage=1


За мен това е най-добрия клип :) Накрая 3 пъти го "киросах", че нещо много взеха да лепнат задните гуми :D

http://www.facebook....pe=2&permPage=1

Eто още един, почти същия

http://www.facebook....pe=2&permPage=1


Eто и снимките :) Събирани са от 3-4 места, затова имат разлика в размера и качеството, имам още едни хубави, но не съм ги получил още.Не знам дали, защото е моята кола, ама ми се вижда много хубава :D :D

030341729-big.jpg

030341730-big.jpg

030341731-big.jpg

030341732-big.jpg

030341733-big.jpg

030341734-big.jpg

030341735-big.jpg

030341736-big.jpg

030341737-big.jpg

030341740-big.jpg

030341741-big.jpg

030341742-big.jpg

030341743-big.jpg


След 2 доста сериозни полигона (по 7 чифта гуми и по 100 лева бензин), колата дет се вика се раглоби :D Откъртиха ми дясната дръжка, разтопи се боята на пода до колекторите, накъсаха ми омекотителите на ролкейджа, всичките лайсни отзад вече ги няма, генерацията ми падна, единия ботуш отпред има към 20 санта отвор вече - направо се разпра, едната джанта даде фира в дупка...абе вече заприлича на дрифтачка :D
Сега за баловете ще я накича пак, след това я чака кофти съдба :) Пък и доста неща има да се доизкусуряват по нея - завиването трябва да се направи, че почти навсякъде ми трябва още ъгъл, датчика на водата трябва да вържа, всички тампони по предницата ще се сменят, тампончето на скоростния механизъм ще стане метално, абе все дребни, но дразнещи неща.


  • 2

signatureqps.jpg
 


#197 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 05 May 2013 - 19:01

Браво Крис! натискай смело, ремонтирай и си прави кефа :))) гледам сериозно и се радваш на колата, но и нормално де, толкова време си я прави, сега ще си я чупиш колкото си искаш! :))) пиши по фейса когато планираш полигон дей, може да дойдем да те погледаме с едно приятелче, фен на мерцедесите и той :)


  • 0

M112.940 inside

 

 


#198 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 05 May 2013 - 19:25

Евала! Страхотна е 190-ката. Горе долу можеш ли да кажеш колко пари си дал по нея?


  • 0

The best or nothink.


#199 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 05 May 2013 - 21:56

Ивчо, скоро няма да е, поне тоя месец не.Винаги си добре дошъл :)

 

Miro0 - към 8500 без труда, нервите, разходките и дребните неща, иначе минава 10-ка....


  • 0

signatureqps.jpg
 


#200 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 13 May 2013 - 13:10

Тея дни всеки ден преди работа отделям по 3-4 часа за колата, та ето един бърз рапорт...

Еърбокса на колд еър интейк-а (въхх, че сложни думи :D ) вече е готов и осезаемо се усеща разликата.Кутия направих от някакви изолационни плоскости, оставих само алумина и си поиграх 2 дена, но ефекта е налице. Даже и кръглата дупка, която се ползва при турбодизелите, я отворих и нея, да диша по-добре, мисля и калника да нарежа, но това ще стане като го прежаля :D

030439286-big.jpg

Мотора беше старателно измит и обезмаслен, че не беше за пред хора, но вече всичко свети отгоре и отдолу (вдигнах колата на крик и я измих и отдолу)
Това е в завършен вид коша :)

030439287-big.jpg

Ето и с тоя филм се захванах, Бог да ми е на помощ при сглабянето :D Оставих си лоста на стругара, даже 2-ри комплект поръчах и за 124-ката, но на нея като й дойде времето. Цената на комплект от 2 втулки е 5 кинта, на Даскалов 24лв...

030439288-big.jpg

Междувременно си монтирах ксеноните от 124-ката, стана брутална колата с тях...

Тея дни като е хубаво времето мисля да я пастирам цялостно, че имам 3 баладжии досега :D


  • 0

signatureqps.jpg
 


#201 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 13 May 2013 - 14:23

С какво точно си направи дупка в стъклото на фара ?
Филтъра конус ли е ?
Когато вали дъжд има ли опасност от там да глатне вода .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#202 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 16 May 2013 - 10:59

Колеги, след двудневна борба с лостовия механизъм, оказа се, че аз съм по упорития...Това нещо е способно да скъса нервите и на най-спокойния човек. Междувременно си вързах и датчика за температура на водата, та вече може смело да я пържа, със 100%-товото виско и разпробития термостат трудно стига 80 градуса на мъгел, което си е добре.Лятото по пистите няма да стига 100-те градуса.

Ето го монтиран

030468318-big.jpg

А ето тук някой друг клип след като монтирах механизма, че му бях насъбрал доста.Клиповете са правени на затворено трасе, че иначе в тея завои си е самоубийство да се засилваш.Кофтито е, че оператора няма как да хване всичките 5-6 завоя и се чуват само ограничителите :D От това каране ми стана ясно, че тряя си вдигна ограничителя на 6500, понеже втора ми иде къса, а 3-та дълга за тоя хубавия асфалт. Също някой ако има за подаряване 4 противоударни тампона за амортисьорите, че много се накланя, пък на някой събор ще си върна жеста :D Та стига бла-бла, ето и клиповете





(тоя още не е обработен)

Та аз ви оставям, отивам да пастирам звяра, че балове го чакат след седмица


  • 0

signatureqps.jpg
 


#203 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 16 May 2013 - 14:13

Хубаво е като почнеш да редиш всичките шайбички, лостчетата и т.н. да имаш диаграма. :)

 

И другото хубаво е да ги наредиш на "водач" и чак след това да плъзнеш оста на селектора, избутвайки водача.

 

Аз първия път като разглобявах се мъчих да редя всичко едно по едно върху оста на селектора, но е почти невъзможно и коства много време и нерви. :)

 

Втория път се сетих да ползвам "водач" и стана доста по-бързо и по-лесно.

 

Колеги, след двудневна борба с лостовия механизъм, оказа се, че аз съм по упорития...Това нещо е способно да скъса нервите и на най-спокойния човек. Междувременно си вързах и датчика за температура на водата, та вече може смело да я пържа, със 100%-товото виско и разпробития термостат трудно стига 80 градуса на мъгел, което си е добре.Лятото по пистите няма да стига 100-те градуса.

Ето го монтиран

030468318-big.jpg


  • 0

#204 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 28 May 2013 - 12:00

След като баловете приключиха и се върнахме към нормален начин на живот, време е да споделя малко снимки от тях.Яд ме е, че 3 бърнаута направих, а няма нито един клип от тях.Иначе ограничители имаше "на дебело", доста погледи събрахме, определено доста атрактивен превоз бяхме избрали!

 

Клипа от заминаването :

https://www.facebook...v=3203114853817

Без малко да запаля крачолите на полицая :yeah  Кога друг път ще имам възможност да бия оградичители в краката на родната милиция  :joint

https://www.facebook...573897179297003

 

Та, започвам със снимките:

Ей го, един млад дрифтач с едно хубаво гадже (за щастие моето :D )

030599554-big.jpg

Ето я и другата ми кралица  :drift 

030599555-big.jpg

030599556-big.jpg

The Beauty and the Beast

030599558-big.jpg

030599560-big.jpg

030599562-big.jpg

030599565-big.jpg

030599567-big.jpg

Бахти и лъскача, все още ми е жал да го прежаля тоя варел...

030599591-big.jpg

Тук се изживяваме като художници

030599592-big.jpg

030599593-big.jpg

Само да седна в тая кола и усмивката ми удря 100-те процента

030599594-big.jpg


Ето го и другия баладжия (заклет Бенцаджия) клекнал до циклопа

030599654-big.jpg

Винаги съм си мечтал за БМВ  :slap 

030599693-big.jpg

До едно турбо Поло

030599694-big.jpg

Ето и малко полигонски снимки

030599785-big.jpg

030599786-big.jpg

030599787-big.jpg

030599788-big.jpg

030599789-big.jpg

030599790-big.jpg

030599791-big.jpg

030599793-big.jpg
 


  • 0

signatureqps.jpg
 


#205 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Posted 30 May 2013 - 17:54

СУПЕРР !!! :))


  • 0

:flagmbcb


#206 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 30 May 2013 - 18:24

Имаш си фенове от дизел мафията , а?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#207 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 13 June 2013 - 12:24

Здравейте отново, тая неделя имаше дрифт дей на полигона на ДЗС-то, та аз като един запален дрифтач, вложих целия ресурс и желание и се получи един доста хубав уикенд.Равносметката са 20 гуми (от които 4 нови), 30 литра бензин, климатичната перка някак си се допря до гредата и се строши, сега трябва да търся нов вариант за охлаждане, понеже само с виското загрява колата.Също и съединителя, който тъй хубаво държеше, направих няколко старта с едно БМВ Е36 2.8 и Сеат Леон FR 2.0Т, та реших 2 пъти да тръгна на 2-ра и втория път като вкарах 3-та и направо си наблъска ограничителя и колата изпуши чак...много нереално чак :D Това ми бяха първите и последни стартове с тая кола, от БМВ-то паднах с около 3 коли, от леона с кола и малко, просто до средата на 3-та буксува, та заебах стартовете и се преориентирах там, където му е силата на бенца :D Останах крайно доволен от поведението на колата, доста е послушна.С предни гуми, които впоследствие на цял ден мъчения останаха на ТЕЛОВЕ (махнах Фиренците, че асфалта там има силен абразивен ефект) и чисто нови задни 215/55/16 колата и за секунда не ми тикна предница или да се държи неестествено. Лошото е, че тая кола ми стана слаба и на 3-та никва я няма.Дайте малко идеи за позасилването на колата...

Ето и снимки и клипове:

Един доста късичък, но пък добре обработен клип



https://www.facebook...&type=2

https://www.facebook...&type=2

Тениската, тениската :D

030742347-big.jpg

Ей го Лайън-а вдясно дето ме начеса

030742348-big.jpg

Оператора се оплаква, че много хапели камъчките

030742349-big.jpg

Малко HDR обработка

030742350-big.jpg

030742352-big.jpg

Да поддържаме скарата топла :D

030742353-big.jpg

Ще има и онборд клипове

030742354-big.jpg

030742356-big.jpg

За мен лично това е най-добрата снимка

030742357-big.jpg

030742358-big.jpg

030742360-big.jpg

030742361-big.jpg

030742362-big.jpg

Ей го и моя килър :D

030742363-big.jpg

030742366-big.jpg

Тая кола ми докара доста психични отклонения

030742368-big.jpg

030742372-big.jpg

030742373-big.jpg

030742383-big.jpg

Направо ми се е*а мамата на калниците...

030742385-big.jpg

Единствения бърнаут за цял ден

030742386-big.jpg

030742387-big.jpg

030742388-big.jpg

Това ми беше последното каране за доста време напред, предстои ми държавен изпит, пък и трябва да направя ревизия на цялата предница.

Нещата, които мисля да бъдат подменени и подобрени са:

-Тръбичките между вътрешния и външния накрайник се мачкат заемат формата на банан, 2 пъти ги изправях, но това не е решение, трябва да се направят плътни.
-Тампоните на носачите и на торсиона ще ги направя от Текамид 6 (индустриална пластмаса)
-Тампоните на бомбетата мисля и тях да ги напрвя от метал
-Разпънка между бомбетата, също и зад магарето да опъна една тръба
-Нови накрайници, шарнири и хебел
-Скъсяване на ухото на шенкела, за да докараме някой друг градус. На кормилната кутия трябва ли да се удължава ухото??
-Подсилване на ботуша на пружините, че пак се е скъсал
-Подложки на амортисьорите за докарване на камбър
-Противоударни тампони на 4-те амортисьора, твърди, но от какво? Тея оригиналните направо са се нацепили и мязат на...
-Подмяна на спирачките с по-големи. Споделете от какво ще паснат Plug&Play, също да събират поне 16-ки отпред, 15-ки отзад, да са що-годе евтини и да не се налага подмяна на помпа и серво?

Това са предвидените модификации по предницата, задницата догодина, като се опаричим малко :)


  • 1

signatureqps.jpg
 


#208 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 13 June 2013 - 15:46

За завиването , някъде в началото на темата ти бях писал  същите неща . Тръбичките между накрайниците от плътно желязо ще се кривят по лесно ! Трябва да ги изработиш от по дебелостенна тръба .
- съединителя по голям или с керамика ще го правиш ?
- това бмв стоково ли е , взучи нереално да те бие , трябва да си оправиш вануса пак ремап и ще си решиш приблема с 3-та предвака


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#209 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 13 June 2013 - 18:50

Охлаждане ?

Перка от Омега Б е твоето решение 


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#210 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 13 June 2013 - 19:21

За кои тръбички става въпрос не разбрах? 

 

Тампоните на бомбетата ако ще ги правиш от метал - по-добре направо камбър плейтове със лагери, лагери задължително, не знам дали си гледал на отворен капак какво се случва с тампоните на бомбетата като въртиш волана, даже и нови да са се кривят като желе като ги напъне амортисьора..

 

Разпънките аз мисля че особено отзад няма смисъл, просто е така устроено купето, отзад специално пружините са точно под гредите, а амортисьорите ти е ясно предполагам че не могат да го мръднат това купе, така че отзад е безмислено, отпред шапките на пужините задължително усилване, и аз трябва да я свърша тая работа на моята, а отпред разпънката също мисля че няма да даде ефект върху държанието на колата, най много да заздрави малко предницата, защото отпред бомбетата вече са доста далече от гредите и е малко по вероятно да кривят коша..

 

За ъгъла - или скъсяваш на шенкелите накрайниците, или удължаваш лоста на кормилната кутия + хебела, може и двете но е безмислено, ако не караш със много изнесени джанти (ама много) гумата отзад ще ти търка във носача, а отпред във стабилизиращата щанга.. 

 

Спирачки - ей тия дебна от доста време, ако не ги е продал.. Много им се глася аз, ама съм си казал че преди да тръгне моята няма да купувам нито гуми нито спирачки нито нищо.. http://www.mercedes-...showtopic=46674


  • 0
Follow your own star...




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users