Не е от "ваноса" според мен тоя провал на 4000 оборота.
Нещо в смукателния или изпускателния тракт му пречи да диша ефективно в този диапазон.
Я кажи, последно генерацията как я остави? Отделни тръби, или с Y?
Има една клапа между двете тройки смукатели, която тъй старателно строших като махах дросела, а там е много деликатна материята и не може да се залепи/запои. Може заради това да припада баш там.
Генерацията е Y до сондата, след това е цяла тръба до крайното гърне.
Какво означава , че вануса не работи ? Би ли изкарала реалните си коне с работещ ...
Момчето ми каза, че едни 30-40 коня сигурно би дало разлика
Управлението на мегата на Dicksun не е ли по МАП?
Без да претендирам, че разбирам, при недобро пълнене също може да се вдига абсолютното налягане в колектора в даден диапазон и затова да обогатява мегата. Странно е защо сместа е богата точно на 4000 оборота.
Моята мега работи по ТПС.Мап сензора беше счупен и се разбра точно на диното...нямаше време и нерви за смяна с нов, затова се настройва само по ТПС.Като цяло колата е много послушна и се кара почти като нормална.
@Dicksun - Имаш ли графика на МАП спрямо оборотите? - подозирам, че ще изглежда като AFR кривата или ще бъде много близка до нея.
@joreto - Мегата има ли възможност да дава живи данни за МАП, примерно?
Утре ще си вадя настройките на .msq файл и ще пробвам да си сложа хубав ограничител, че тоя си е като стандартен и не иска да патка. Утре ще кача .msq файла тук
Момчето, което настройва колата, каза, че нарочно е по-богата във високите, първо, че като вържа вала, да може да е в тоя диапазон сместа, второ, да пази мотора да не грее и трето - забравих кво ми каза В общи линии нарочно е оставена богата, така е преценил.
За 2 дена съм заредил 210 лева бензин, направо ми се реве с тоя разход, но дет се вика не я спирам Сега 1 седмица почивка, че да може да сме силни за другия четвъртък.Днеска смених 6-те чифта гръмнати гуми, обух джантите с нови гуми и съм готов