Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 мнения по тази тема

#181 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 април 2013 - 20:49

Първо, управлението на вала не е включено а то оказва голямо влияние в ниските - средни обороти (до към 4800-5000), поне на моята кола се усеща доста. Второ, от смесите има какво да се желае, на графиката може да се види ,че ~4000 оборота където има спад на мощноста, сместа е богата т.е. ако се оправи сместа там да е ~13:1 , 99% съм сигурен че и графиката ще се изправи. След 6000 оборота колата е много богата, аз лично бих я държал ~13:1 , все пак това е атмосферен мотор. 

 

П.П. Dicksun, ако не е някаква голяма тайна постни аванс таблицата . 


Този пост е редактиран от joreto: 25 април 2013 - 20:56

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#182 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 април 2013 - 20:57

Какво означава , че вануса не работи  ? Би ли изкарала реалните си коне с работещ ...

 

Пиковата мощност не е толкова важна с вала ще изкара доста повече коне/нм и то в по-голям диапазон (~1200 - 4800 оборота) . 

 

П.П. като за начало колата е екстра от тук натам само каране и лека по-лека ще се изгладят и другите неща :)


Този пост е редактиран от joreto: 25 април 2013 - 21:00

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#183 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 25 април 2013 - 21:33

Разбрах Жоре :up


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#184 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 април 2013 - 23:16

Управлението на мегата на Dicksun не е ли по МАП?

 

Без да претендирам, че разбирам, при недобро пълнене също може да се вдига абсолютното налягане в колектора в даден диапазон и затова да обогатява мегата. Странно е защо сместа е богата точно на 4000 оборота.


  • 0

#185 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 април 2013 - 09:16

По мап е, но нали има и карта на горивото (обороти x мап), от там може лесно да се коригира сместа.


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#186 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 април 2013 - 13:34

@Dicksun - Имаш ли графика на МАП спрямо оборотите? - подозирам, че ще изглежда като AFR кривата или ще бъде много близка до нея.

 

@joreto - Мегата има ли възможност да дава живи данни за МАП, примерно?


  • 0

#187 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 април 2013 - 13:44

Естествено, и не само това ми може всичко да гледаш като живи данни (както и да се записват в лог), мап,обороти, аванс, ДЦ / мс на инжекторите, темп. на вода/входящ въздух, АФР и много други ;) .

 

 

П.П. Дори и да няма тези данни от диното, съвсем спокойно може да направи един лог на 3-та от 2000 оборота до прекъсвач .


Този пост е редактиран от joreto: 26 април 2013 - 13:48

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#188 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 април 2013 - 15:06

@Dicksun - Генерацията така ли я остави - 2 тръби до мястото на катализатора и от там една тръба до крайното гърне?

 

Чудя се ако се направи един байпас по средата на двуцевката, без да се пипа нищо друго, дали ще се променят графиките.


  • 0

#189 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 26 април 2013 - 18:38

@Dicksun - Имаш ли графика на МАП спрямо оборотите? - подозирам, че ще изглежда като AFR кривата или ще бъде много близка до нея.


Ти забележи че и кривата на момента е 1:1 с afr кривата което не знам дали е нормално но на мен ми направи впечатление
  • 0
Follow your own star...

#190 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 26 април 2013 - 22:03

При 20% загуби излизат малко под 200 коня на двигателя, много странно. Не са ли и малко богати смесите във високите обороти?

Колега при 20% загуби, което да кажем е нормалното за една НОВА кола, мощността която би трябвало да изплюе тази колица на гумите е точно 176 кончета... такаче според мен колицата е настроена перфектно от към максимална мощност (160 и малко), относно загубите на 4000 оборота от кой знае какво може да е, но питането на колегата Субсоник за генерацията е интересно, също малко странно АФР-то слиза под 13 на места, което не енормално но не е ЧАК толкова страшно... Също аз не бих търсил някъква строга закономерност или зависимост между АФР-кривата и другите 2 (мощност и НМ). Като цяло какато каза Жорето колата е перфектна и трябва да се доизкусори в средните обороти, и пак повтарям че дори по перфектни сметки се очаква 176 коня на гумите, което значи че 10-20 коня повече ако извадите (както бях споменал по-горе) си е за радост! Поздрави и успехи и повече безаварийно каране!  :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 26 април 2013 - 22:05

  • 0

#191 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 април 2013 - 23:56

Не е от "ваноса" според мен тоя провал на 4000 оборота.

 

Нещо в смукателния или изпускателния тракт му пречи да диша ефективно в този диапазон.

 

Я кажи, последно генерацията как я остави? Отделни тръби, или с Y?

Има една клапа между двете тройки смукатели, която тъй старателно строших като махах дросела, а там е много деликатна материята и не може да се залепи/запои. Може заради това да припада баш там.

 

Генерацията е Y до сондата, след това е цяла тръба до крайното гърне.

 

Какво означава , че вануса не работи  ? Би ли изкарала реалните си коне с работещ ...

 

Момчето ми каза, че едни 30-40 коня сигурно би дало разлика

 

Управлението на мегата на Dicksun не е ли по МАП?

 

Без да претендирам, че разбирам, при недобро пълнене също може да се вдига абсолютното налягане в колектора в даден диапазон и затова да обогатява мегата. Странно е защо сместа е богата точно на 4000 оборота.

 

Моята мега работи по ТПС.Мап сензора беше счупен и се разбра точно на диното...нямаше време и нерви за смяна с нов, затова се настройва само по ТПС.Като цяло колата е много послушна и се кара почти като нормална.

@Dicksun - Имаш ли графика на МАП спрямо оборотите? - подозирам, че ще изглежда като AFR кривата или ще бъде много близка до нея.

 

@joreto - Мегата има ли възможност да дава живи данни за МАП, примерно?

 

Утре ще си вадя настройките на .msq файл и ще пробвам да си сложа хубав ограничител, че тоя си е като стандартен и не иска да патка. Утре ще кача .msq файла тук :)

 

Момчето, което настройва колата, каза, че нарочно е по-богата във високите, първо, че като вържа вала, да може да е в тоя диапазон сместа, второ, да пази мотора да не грее и трето - забравих кво ми каза :D В общи линии нарочно е оставена богата, така е преценил.

 

За 2 дена съм заредил 210 лева бензин, направо ми се реве с тоя разход, но дет се вика не я спирам :D Сега 1 седмица почивка, че да може да сме силни за другия четвъртък.Днеска смених 6-те чифта гръмнати гуми, обух джантите с нови гуми и съм готов :)


  • 0

signatureqps.jpg
 


#192 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 27 април 2013 - 00:35

Колега при 20% загуби, което да кажем е нормалното за една НОВА кола, мощността която би трябвало да изплюе тази колица на гумите е точно 176 кончета... такаче според мен колицата е настроена перфектно от към максимална мощност (160 и малко), относно загубите на 4000 оборота от кой знае какво може да е, но питането на колегата Субсоник за генерацията е интересно, също малко странно АФР-то слиза под 13 на места, което не енормално но не е ЧАК толкова страшно... Също аз не бих търсил някъква строга закономерност или зависимост между АФР-кривата и другите 2 (мощност и НМ). Като цяло какато каза Жорето колата е перфектна и трябва да се доизкусори в средните обороти, и пак повтарям че дори по перфектни сметки се очаква 176 коня на гумите, което значи че 10-20 коня повече ако извадите (както бях споменал по-горе) си е за радост! Поздрави и успехи и повече безаварийно каране!  :)

 

Първо - загубите се смятат спрямо измерените коне на колелата, защото това е единственото с което се разполага, за мощността на двигател дето вече няма нищо заводско по него може само да се гадае, за това се тръгва от измерената мощност. Но наистина съм допуснал малка грешка, при 20% загуби значи измерените 120+kw (около 165 коня) са 80% от цялата работа което прави около 205 коня (аз съм умножавал по 6/5, а не по 5/4). Второ - 20% не са загуби на нова кола, на нова кола със един задвижващ мост трябва да са около 10-15%макс, за кола с 2 задвижващи моста - около 20-25%. Загуби от рода на 25-30% от един мост са просто абсурдни, това означава че от 300 коня близо 100 ти отиват на вятъра..


  • 0
Follow your own star...

#193 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2013 - 06:52

Момчето, което настройва колата, каза, че нарочно е по-богата във високите, първо, че като вържа вала, да може да е в тоя диапазон сместа, второ, да пази мотора да не грее и трето - забравих кво ми каза :D В общи линии нарочно е оставена богата, така е преценил.

За 2 дена съм заредил 210 лева бензин, направо ми се реве с тоя разход, но дет се вика не я спирам :D Сега 1 седмица почивка, че да може да сме силни за другия четвъртък.Днеска смених 6-те чифта гръмнати гуми, обух джантите с нови гуми и съм готов :)

Ясно мапнали сте я по тпс и обороти, вала работи в ниските средни обороти , по-спомен се изключва на ~4800-5000 об. тъй като след тях има обратния ефект т.е. пада мощноста т.е. няма смисъл да е толкова богата във високите а е трябвало да е по-богата в средните ако го е оставил заради вала (момчето явно не е правило МБ-та и това не го знае). Според мен няма смисъл да е под 12.5:1 (както казах турбинираните МБ-та са ~11.8:1 ) ама както и да е. Прекъсвача за да патка яко трябва да дадеш запалването в закъснение и да резнеш само искрата (повече закъснение = повече паткане...в общи линии ) .

п.п. просто си разсъждавам, важното е че те кефи колата и няма драми :yeah

П.п.п. сега се сетих че си с едис т.е. забрави за паткане :(

Този пост е редактиран от joreto: 27 април 2013 - 07:20

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#194 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2013 - 09:27

Офффф, и мапера така ми каза...с ЕДИС няма къде да бягала искрата...Е поне да му върна аванса или нещо друго за да има ефект, че ся като на базова кола гърми. 

 

Днеска ще махна радиатора и перките и ще сменя виското, че това един **й не става от него, само от вятъра се задвижва :D ще развия предните калници и ще ги напъна още малко с бухалката, ако не - чака ги флекса :D Също и в скоро време трябва да си направя тампончето на скоростния лост от метал, че това е леш отвсякъде и задна хърка доста често. Трябва също и накрайниците на шенкела да се скъсят максимално, за да може да се докарат едни 10-15 градуса горница в ъгъла на завиване, че сега доста често ми свършва волана...


  • 0

signatureqps.jpg
 


#195 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2013 - 09:49

Принципно бяха измислили решение за рязане на искрата при едис но не знам колко е ефективно (не съм го пробвал). Утре когато се прибера в София ще се разтърся. Каквото и да правиш няма да се получи желания ефект без рязане на искрата, пробвал съм .

Този пост е редактиран от joreto: 27 април 2013 - 09:50

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни