![032794905-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/3275/032794905-big.jpg)
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![032794906-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/3275/032794906-big.jpg)
![032794907-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/3275/032794907-big.jpg)
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![032794908-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/3275/032794908-big.jpg)
![032794909-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/3275/032794909-big.jpg)
![032794910-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/3275/032794910-big.jpg)
![032794911-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/3275/032794911-big.jpg)
Публикувано 15 март 2014 - 18:47
Публикувано 15 март 2014 - 19:36
Тия гигантски спирачки са пълен overkill според мен. Освен това еските имат дискове със страшно голям офсет (поне аз като пробвах от 140ка бяха така) и според мен носачите със вграден шарнир няма да те оправят, защото там разликата е някакви милиметри, ако ти трябват 12мм забрави да се оправиш с носачи само, а и не ти трябват такива, митака беше писал че са по 300-400лв по спомен единия. Бях мярнал някъде, че разстоянието между ушите на 190 и 220 е едно и също, ама дали като се сложи идва на същия диаметър диск... Според мен ако иска много занимавка заложи на plug&play вариантите, които обсъдихме в на Петьо темата. Аз съм супер доволен от моите 295мм дискове, и 15ките ми още могат да се слагат, а за да си използвам пълния ъгъл трябва да карам с възможно най-малки гуми отпред като диаметър и възможно най-изнесена джанта, даже си взех и 3.5см фланци, но ми отиде двигателя преди да ги пробвам..
Публикувано 16 март 2014 - 00:24
Аз също съм много доволен от мойта интервенция. Стоково мойта система отпред беше с еднобутални апарати, с 284мм диск. Сега съм с 320мм диск който е 2 пъти по дебел от заводския и 4 бутални апарати от R129 с 5 литров мотор. Колата спира много по-добре, и спирачките не прегряват никога (не както преди да спра от 200 до 0 км/ч аварийно и педала да започне да потъва с 5см. надоло Единствено като недостатък е че по-малко от 17 цолова джанта немога да сложа на колата. Сега незнам при 124 и 190 дали са еднакви нещата, но при взимане на апарати и дискове от 129-ка, единствено изхвърлям топлинния щит от 124-ката и всичко заспива
Успех с проекта, искам да споделиш мнения от тази добавка на Мотул, и инфоро за термостата беше много ценно!
ПП: Исках също да отбележа 2 важни неща като инфо:
1. Миналата седмица сложих същите апарати на 124-ка 300ТД 4 матик! Да отбележа че там спирачния апарат седи отпред на дсика, а не като при наще отзад. За щастие немеца го е направил универсално, и това което трябваше да се направи е само да се разменят местата на ляв и десен апарат за да може входът на маркучите за спирачната течност и обезвъздушаването да си дойдат отгоре Също тествахме че стават перфектно апарати и дскове от 4-очка с 4.2 V8 на същите купета без проблеми!
2. Второто го забравих докато пиша .... ако се сетя по-късно ако не ... здраве да е, явно не е било важно
Този пост е редактиран от siriospepi: 16 март 2014 - 00:30
Публикувано 17 март 2014 - 03:29
Бях мярнал някъде, че разстоянието между ушите на 190 и 220 е едно и също, ама дали като се сложи идва на същия диаметър диск...
Аз преди два дни сложих 330мм дискове за 230 kompressor sport W203 на моята W202 отпред с 4-бутални апарати Брембо от W220, и апаратите си паснаха идеално на диаметъра на диска, а и на апарата пишеше, че е за 330мм, единствено се наложи да подложа 3 шайби по 2мм между шенкела и апарата, за да дойде апарата по-навън към джантата, за да може диска да дойде максимално централно между буталата на апарата. До колкото бях чел някъде из нета има сходства в спирачните системи на W201 и W202, като разликата е в позицията на апарата, при W202 е отпред, също бях чел в един форум (не мога да намеря в момента от кой точно, за да пейстна), че апаратите си пасват от W220, защото са влагани фабрично в последните R129 след 1999, като единствено е възможно да се наложи да се подлагат шайби или втулка между шенкела и апарата, понеже при R129 ушите на шенкела за апарата са по-навън към джантата, но това е възможно само с спирачни дискове за W203, които съм сложил аз, в други случаи се налага преправяне или фланци.
П.П И все пак 3 пъти мери един път режи
Този пост е редактиран от Lubo88: 17 март 2014 - 03:31
C200 KOMPRESSOR
Публикувано 30 март 2014 - 12:07
Публикувано 30 март 2014 - 20:26
Виж тампоните за предните бомбета от 4матик 124 - Тия дискове от еСката нямаше как да ти станат .Просто питай ,за такива неща, по от рано да ти казваме. И още нещо задните дискове от Е класа 3.2 или 320 цди , друго ако искаш по яка спирачна помпа, пиши ще ти кажа от какво да сложиш .
Този пост е редактиран от sers: 30 март 2014 - 20:27
Публикувано 04 април 2014 - 07:21
Публикувано 19 април 2014 - 18:11
Публикувано 23 април 2014 - 23:04
Публикувано 23 април 2014 - 23:43
Ако ги направиш цилиндрични естествено, че ще се разхождат наляво-надясно, трябва да се направят с яки и да се набият от двете страни на щангата, както се правят на предните носачи. Оригиналните са вулканизирани и за това не мърдат, поне преди да се скъсат, на индокитаеца дето продава готините щанги също са вулканизирани. Аз все повече започвам да се замислям за метални (алуминиеви) тампони, така и така ми останаха 15кг дуралуминий от плочата от която си правих фланеца на кутията, а и тук-таме се опитват да ме плашат, че полиамида се подбивал с времето и се получавали луфтове.
Задните спирачки ще споделиш ли от какво са и за какви пари взе апаратите, да знам как вървят? И директно ли пасват?
Публикувано 24 април 2014 - 06:45
Точно тези супорти са от W210 Е320CDI. Вземах ги за по 20 лева парчето, но бяха умопомрачително ръждясали (от англичанка) и 3 дена шкурене и чистене падна. Диска е 290мм и го слагат на 210, 209, 171, 203 с големите мотори. Всичкото това желязо ми стъпа малко над 300 лева. Единствено мисля, че топлинния щит ще трябва да отлети. Отпред не се налага да го махам, но сега като я накарам да завива повече и ще пречи и ще го махна
Публикувано 24 април 2014 - 07:00
Публикувано 24 април 2014 - 09:56
Относно заваряването, най-здраво става с Аргон-а, стига обаче материала да не е с по-голямо сечение от 1см... ако е по-голямо от 1см тогава електрожена е най-добър. Като цяло имам опит в заваряването и методите за заваряване (най-малкото имам всички видове машини в нас и от бая време експериментирам). Телоподаващото е най-слабо каквото и да ми говорите, а ако става въпрос за шенкел като се обиколи от 2-ре страни с Аргон-а единия път само с дълбок провар, и вторият вече с добавъчен материал ще стане достатъчно здраво че да не се притесняваш дори и да караш на 2 гуми колата. Ако са от чугун емалко проблем, тогава трябва да се ходи при профи заварчик, но лично аз те съветвам ако не са дебели колкото китката ти да ги направиш с Аргон-а. Телоподаващите ги ползваме само за ауспуси и прихващане на елементите от колектори, накрая всичко се прави с Аргон-а. През цялото време говоря за Аргонов апарат какъвто си го знаем, не за телподаващо което може да заварява и цветни метали и работи с Аргон (затова ЦО е непреавилно наименование за телоподаващото)
Публикувано 24 април 2014 - 14:32
Днес си поръчах и гуми за предницата 195/45/17 Toyo Proxes 4, неразличими от нови, понеже фиренците им заминаха ръбовете и им е време да ги пенсионирам (в средата имат 7мм грайфер, ама пусти му дрифтове). Силно се надявам да не опира с тях след направените интервенции по калниците и подкалниците.
знам, че са цифра, но мислил ли си за полусликове отпред? гледам масово карат с разни полусликове да граби яката.
M112.940 inside
Публикувано 24 април 2014 - 16:54
Гипс, аз задължително ще ги занеса на майстор шенкелите, аз само съм им капнал по 2 капки с телоподаващото, за да ги фиксирам. Ще проуча от какъв материал са шенкелните уши и тогава ще се действа. При тая модификация ще внимавам и ще изпипам всичко много точно, понеже шега не бива.
Иво, набарах 2 семислика моя размер в продавалника, ама човека ги продал още с пускането на обявата ( и много чудно, че същите тея гуми след 1 ден се появиха във групата Купува/Продава във Фейсбук на ТРИ пъти по-висока цена)
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни