Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 мнения по тази тема

#226 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 01 октомври 2013 - 20:14

Dicksun - Сега, след като цялостно ти бе обяснено, че тая работа дето си я намислил няма да стане, би трябвало да си свиеш перките, да продаеш колата, джантите, гумите и да забравиш за дрифтинга, щото от него най-много се чупи колата!!!! 

 

 

 

Наздраве Банда! ;)


  • 3

#227 Jerry

Jerry

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 01 октомври 2013 - 20:33

Един от "дървените фенове" иска да каже на "сериознияпепи" че се взима малко по-насериозно от нужното :) ...радвам се на относително енциклопедичните знания - най-вече в случаите при които се открива наличие на подобни (комплименти за което), но от чисто практична гледна точка (както и допира ми с такава под формата на едно черно 190Е за което има цяла тема в този форум) смятам че се получава лек конфликт между "енциклопедиите" от които се чете ;) ...нИ мЪ разбирайте погрешно - Joreto ако не друго е минал по пътя за който някои от юзърите се опитват да разказват. Същият момък (Жорето де) сподели неговото лично мнение и както и "виждането" му относно турбиниране на М104с последващите необходимости що се отнася до капацитет, поддръжка, ефективност и дълговечност... и в този ред на мисли - възхищавам се на Крум заради дипломатичният начин по който обръща внимание на "анти-турбо-сектата" (в случай че сте забелязали как авизирането на Диксън е всъщност намек нямащ отношение към самият Диксън предвид факта че момъка има идея от автомобили, дрифтене и в частност МБ 190 с М104) ...

 

Едит:

Круми - ние хубаво си викаме наздраве, ама Жорката като не пие?


  • 0
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!

#228 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 01 октомври 2013 - 21:12

Аз колеги съм напълно съгласен с вас, и съм ЗА турбинирането на всеки мотор ... в края накраищата аз това направих сколата си и продължавам и не смятам да спирам. Мойте знания са далеч от енциклопедичнии не смятам че ще се доближа скоро до такива ( балгодаря все пак ако си визирал мен), просто исках да кажа на Диксън че аз предпочитам да направя както предпочитат опитните БМВ-сти дрифтачи : да сложа 4.4 на колата си а не да турбинирам 6-така. Като допълнителен довод искам да извадя това че м104 3.2 няма абсолютно нищо общо с м103.98* 3.0 и м104.98* 3.0 24 клапана. Нито коляновия вал, нито буталата, нито блока нито нищо, Жорето би трябвало да потвърди тези твърдения: че еиднствения м104 който става за турбо е неговия т.к. в него са останали карантиите от м103? Ако се лъжа ще поднеса искренни извинения, просто според опита на хората извън малакта ни държавица, с 3.0 24 клапана (който кара Жорето) турбинирането без смяна на карантии свършвва :) Пак казвам че предпочитам е30-ка с 4.4 отколкото е30-ка с 2.5-турбо. Дали може да се измисли подобен вариант при наще мерцедеси (в случая м119), знаем че може (един колега Ламбо Рамбо е готов вече), дали колата е удобна за дрифт незнам ... това което знам е че е30 с 4.4 доказано се представя по-добре и издържа повече от 2.5 турбо, ВСЕ ПАК ОБАЧЕ това е МЕРЦЕДЕС форума и след като Жорето си е направил м104-ката дай да му лапнем оная работа и да турбинираме м104-ки наред без даже да знаем разликата между различните м104-ки... :) 
PEACE! :) :beer

 

PP: Колега Крум смятам че е ненужно да се изказваш по такъв начин след като аз съм един от хората които хвърля по 1 комплект гуми почти всяка петък/събота и си отварям мотора 2-ри път за това лято ... не искам да се изтъкна по никакъв начин колеги, просто се опитах да му дам мнението ми по въпроса с повечето коне от които има нужда :)
И пак прочетете ми предишния пост: ясно съмобеснил че за да къса повече гуми според мен трябва да сложи по-силен атмосферен мотор вместо да турбинира този... идята ми отново е свързана с повече кълбета дим и по-малко подддръжка по колата ! :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 01 октомври 2013 - 21:50

  • 0

#229 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2013 - 22:13

Колеги, всичко това, което изговорихте ми е ясно, никъде няма лесно. Това 3.2 мога да го назобам до 240-250 коня, но пак ще са ми малко. Искам поне едни 300, което на 0.6 би трябвало да ги имам.Това налягане е смешно за такъв здрав и разтоварен мотор.Познавам хора (много хора) които карат на 1 бар и чупят само диференциали и карета. Атмосферния мотор също може да се предаде, това е автомобил. Знам, че с V8 ще се родя, но не ми се влиза в нов филм. Като гледам Ламбо, Лоринзер и Гипса...всичките имат проблеми, и аз имам, и турбо момчетата имат.Неизбежно е... 

Искам по-силна кола за новия сезон, нямам 3 хиляди за 8-мак, това ми е единствения вариант. Фактора части го изключваме, труда е от мен, само настройки, стругари и странични материали. 

Тоя мотор ако се счупи ще си намеря едно М103 3.0 за 300 лева, прехвърлям всичко на него и пак газ. Аз цяла кола сътворих със собствените си 2 ръце, сега ли няма да се справя...просто искам да направя правилен подбор на частите.По механиката нищо не може да ме изплаши, но за характеристики, обеми, налягания, пресмятания ме няма. Наясно съм с факта, че риска да счупя мотора е голям, ама то и риска да тотализирам колата, докато летя на една страна със 100-120км също е голям, такъв спорт практикувам, всичко трябва да е на ръба, иначе изоставаш... Преди време бях много против турбинираните мотори, но пък виждам, че с атмосферен не е работа, а и кефа да ти съска турбината е неописуем.

Има още много време докато разпилея колата зимата, така че ще премисля сериозно нещата. Като план за изпълнение ми е най-наложително пълна ревизия на окачването и модификации по завиването, спирането и окачването.


  • 0

signatureqps.jpg
 


#230 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 01 октомври 2013 - 22:30

Искам да се извиня за подвеждането / колектора , коефа за турбината/ :)

Единия от турбо дизелите не е ли с кръгли "отвори" ?

100 процента не са толкова просо нещата , за това е форум да се обсъди

Никой не се научва научен , аз споделих това през което съм минал

имам още доста път да извървя и неща да прочета


Този пост е редактиран от Наско: 01 октомври 2013 - 22:43

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#231 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 02 октомври 2013 - 00:16

Dicksun, това което си намислил е пътя! ;)

И за малко мотивация, макар да ги познаваш, виж им пак тъпите двигатели на тези некадърници..... :))))

 

 

 
 

 


  • 0

#232 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 02 октомври 2013 - 08:46

Подкрем те и аз за турбо проекта, знаеш че има 3-4-5 човека които винаги ще ти отговорим на някой въпрос от първо лице :)
Все пак свали книгата на Корки Бел, аз също нямах представа от сметки и подбиранена компоненти, но там пише абсолютно всичко нужно за пресмятане (даже и повече), единствения проблем е че всички единици са по Хамериканския стандарт, но сваляш едно конвертерче и си готов :)


  • 0

#233 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2013 - 12:34

Крумееееее, от де ги изрови тия аматьори бреееее   :D  :D


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#234 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2013 - 17:01

Нещо ми се беше скапал нет-а та съм пропуснал отговорите на 1-2-ма. 

 

siriospepi

 

 

 Ако се лъжа ще поднеса искренни извинения, просто според опита на хората извън малакта ни държавица, с 3.0 24 клапана (който кара Жорето) турбинирането без смяна на карантии свършвва 

 

Пепи, ма страшно много си се объркал, м104 3.2 също носи много на бой както и доста други, примери има колкото искаш, нужно е само да се разровиш....т.е. четете бе хора  :)  , не го казвам с лоши чуства но така тръгват неверни твърдения ....

 

П.П. Пепи м104 3.2 е много по-благоприятен за тубиниране/компресиране от м103 ;)

 

П.П.П. Dicksun, не става да хвърлиш всичко в м103 ще ти се наложи да преправиш изпускателния колектор, също така има разлика и във всмукателния (ако вземеш голо м103)


Този пост е редактиран от joreto: 02 октомври 2013 - 17:08

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#235 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 02 октомври 2013 - 18:04

Нещо ми се беше скапал нет-а та съм пропуснал отговорите на 1-2-ма. 

 

siriospepi

 

Пепи, ма страшно много си се объркал, м104 3.2 също носи много на бой както и доста други, примери има колкото искаш, нужно е само да се разровиш....т.е. четете бе хора  :)  , не го казвам с лоши чуства но така тръгват неверни твърдения ....

 

П.П. Пепи м104 3.2 е много по-благоприятен за тубиниране/компресиране от м103 ;)

 

П.П.П. Dicksun, не става да хвърлиш всичко в м103 ще ти се наложи да преправиш изпускателния колектор, също така има разлика и във всмукателния (ако вземеш голо м103)

Абе незнам аз от това което съм чел и попрегледах, съм разбрал че м103-м104 3-литровите версии носят най-многона бой... интересно този проблем който аз и ти сме имали със м103 (мазането на коляновия вал), не съм го срещал никъде из интернет пространството, но ето че се очертава като факт... все пак обаче където и да се разчетох със стоковата карантия м103-м104 3 литра, държат доста повече на бууст от следващите м104  мотори след поразреждане (говоря за стокова карантия). Все пак неискам да споря с теб и смятам да те подкрепя в изказването ти т.к. имаш бая повече опит от мен (в края накраищата аз съм един новак който придобива бързичко опит и знания защото си правя и ремонтирам сам колата :) ). Все пак от товак което попрочетох разбрах че наляганията на които Диксън мисли да кара не са никакъв проблем за поразреден м104 3.2, такаче стига да има пари време и да е жив и здрав за да продължава да кара и да бачка по колата, ще си имаме и турбинирана 3.2-ка във форума :) :beer


Този пост е редактиран от siriospepi: 02 октомври 2013 - 18:07

  • 2

#236 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2013 - 18:29

Със стокова карантия м104 3.2 е също толкова здрав колкото и м104 3.0 , както писъх има теми , има и дино графики. Ето един м104 3.2 (компресиран) 398.7кс/383нм на гумите  ~0.8 бара (горивото е Е85, с нормално ще е малко по-надолу)

 

 

398_zpsa027047c.jpg


Този пост е редактиран от joreto: 02 октомври 2013 - 18:29

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#237 Mercedes190

Mercedes190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Driftworks
  • Автомобил:
    Mercedes w202 220d 97г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2013 - 15:57

Колега евала за колата MB190 RLZ  :) Искам да те питам,ако може да ми обясниш как си направи чистачката в средата на стъклото :)


  • 0

#238 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2013 - 17:43

Операцията е елементарна. Развиваш гайката, която е над шлица на рамото, разкачаш рамото лекичко, изместваш чистачката в средата, след това пак вкарваш шлица, завиваш гайката и си готов ;) Точно за 2 минути си готов


  • 0

signatureqps.jpg
 


#239 Mercedes190

Mercedes190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Driftworks
  • Автомобил:
    Mercedes w202 220d 97г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2013 - 20:30

Това е ясно,но не съм си дозадал напълно въпроса.Интересува ме дали ще се движи чистачката както трябва,дали движението на рамото ще е от край до край,а не да се завира под капака .Понеже моторчето спира до някъде,но след като изместя рамото дали няма да влиза под капака :)
  • 0

#240 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2013 - 22:16

Ще си се движи като нормална чистачка, просто ще спира където ти й кажеш ;)


  • 0

signatureqps.jpg
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни