
МЕРЦЕДЕС КУПЕ с новите 18''-ки
Започната от bote, 04 юни 2011 - 16:59:33
50 мнения по тази тема
#31
Публикувано 23 август 2011 - 16:44
Хари си взе MAE за 140ската.
мисля че бяха с много малко ЕТ. но като се върне от германия, ще сподели.
По-принцип могат да се слагат и с малко ЕТ, но тогава се играе с височината и ширината на гумата.
Моите КЕСКИНИ, НЕ стават за 124, ако се ползва точния размер гуми. но с по-малка ширина-паснаха перфектно и въпреки, че джантата е на ръба на калника, НИКОГА не са ми закачали.
мисля че бяха с много малко ЕТ. но като се върне от германия, ще сподели.
По-принцип могат да се слагат и с малко ЕТ, но тогава се играе с височината и ширината на гумата.
Моите КЕСКИНИ, НЕ стават за 124, ако се ползва точния размер гуми. но с по-малка ширина-паснаха перфектно и въпреки, че джантата е на ръба на калника, НИКОГА не са ми закачали.
#32
Публикувано 23 август 2011 - 16:51
това имах предвид Боянчо

#33
Публикувано 23 август 2011 - 20:46
На мен Хари ми се оплака ,че гумата му опира някъде.
Понеже нещо му стържеше от задните спирачки с Лазар качиха колата на подемника и свалиха едната джанта.
На нея пишеше ЕТ28 по спомен,което е супер малко за W140.
Може да се компенсира ефекта от малкото ЕТ с размера на гумата,но донякъде само,защото нали се изменяше диаметъра на колелото извън
допустимите граници.
Освен това BENZBOSS преди време каза,че се натоварвали някакви лагери ,когато джантата е прекалено изпъкнала,тоест с променен център на тежестта поради неестествено за модела малко ЕТ.
Заклевам се,че поведението на колата ми със старите 19ки на ЕТ35 е коренно различно от поведението и сега с 18ки на ЕТ47.
Не знам как да го опиша - завиваше странно и сякаш се лашкаше доста.
Както и да е, всеки е свободен да прави с колата си каквото си иска.
Понеже нещо му стържеше от задните спирачки с Лазар качиха колата на подемника и свалиха едната джанта.
На нея пишеше ЕТ28 по спомен,което е супер малко за W140.
Може да се компенсира ефекта от малкото ЕТ с размера на гумата,но донякъде само,защото нали се изменяше диаметъра на колелото извън
допустимите граници.
Освен това BENZBOSS преди време каза,че се натоварвали някакви лагери ,когато джантата е прекалено изпъкнала,тоест с променен център на тежестта поради неестествено за модела малко ЕТ.
Заклевам се,че поведението на колата ми със старите 19ки на ЕТ35 е коренно различно от поведението и сега с 18ки на ЕТ47.
Не знам как да го опиша - завиваше странно и сякаш се лашкаше доста.
Както и да е, всеки е свободен да прави с колата си каквото си иска.
#34
Публикувано 23 август 2011 - 20:53
имам джанти за продаване които ще седят доста добре на w140 18'' предни 9,5j ет 20 задни 11,5 ет 28 бордовете са на две нива по късно ще качя снимки
А цена ?

България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#35
Публикувано 23 август 2011 - 21:00
За теб като рожденник днес.. подарък

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#37
Публикувано 23 август 2011 - 23:33
Освен това BENZBOSS преди време каза,че се натоварвали някакви лагери ,когато джантата е прекалено изпъкнала,тоест с променен център на тежестта поради неестествено за модела малко ЕТ.
Заклевам се,че поведението на колата ми със старите 19ки на ЕТ35 е коренно различно от поведението и сега с 18ки на ЕТ47.
Не знам как да го опиша - завиваше странно и сякаш се лашкаше доста.
Както и да е, всеки е свободен да прави с колата си каквото си иска.
Пушка виж брат ми...нормално е с по голямата джанта да се промени малко или много поведението на колата
на по голяма джанта си с по ниска гума и вибрациите от асфалта се усещат повече

Аз винаги съм карал с фланци....и съответно доста изнесени джанти...но никога не съм имал проблем с лагери на главини
или нещо подобно

консултирал съм се с много технически лица и извода е бил, че и при изнесени джанти товар не би трябвало да има

Прав си много, че всеки си прави с колата това, което иска.....а аз съм от тези, които правят неща неодобрени от производителя


By Batev
#38
Публикувано 23 август 2011 - 23:44
Освен това BENZBOSS преди време каза,че се натоварвали някакви лагери ,когато джантата е прекалено изпъкнала,тоест с променен център на тежестта поради неестествено за модела малко ЕТ.
Е па по неговата логика,да си джиткаме с възможно най-грозно неизпъкнали за да са ни вечни лагерите ...а у САЩ неграта да наблягат на прибиране на джантите. Нали тоя изместен център е още по-полезен за друго!
Я го маани...... да си кара с 16ки,възможно най близо до главините. Лагери се натоварвали. Ама това да не е румънска сглобка?!.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#39
Публикувано 23 август 2011 - 23:51
. Лагери се натоварвали. Ама това да не е румънска сглобка?!.
Бро винаги съм искал да барна вина някоя 210-ка ама АМГ.....и да видя дали има разлика в лагерите
щото на обикновената 210-ка никъде производителя не пише, че е възможен монтаж на 18 цолово джанте

А пък АМГ-то си излиза с 18-ка и изнесена.....и това винаги ми е било интересно

Е да АМГ-то е с мноо доработки ама ми е интересно дали да пипнали и лагерите


By Batev
#40
Публикувано 24 август 2011 - 00:04
.....а аз съм от тези, които правят неща неодобрени от производителя


Много уважавам хора които си ценят ЖИВОТА, а не колата, тоест-веднъж се живее, тоест прави си кефа, а не робувай на стереотипи...
..няма да забравя, как ме гледаха приятели, комшии и родители, когато ме видяха в купето на 124ката, да режа, заварявам и блъскам, за да вкарам V8мака... то не бяха поучавания, то не беше "съсипа колата", "ще се сгъне", "ще се разцепи", "ще скъса полуоски, диф..." хи,хи ,а пък аз бях наясно че ще издържи, щото е мерцедес, и има инжинерен запас на якост на всеки детайл.
Та на въпроса. Когато се монтират колеми джанти, с малко или отрицателно ЕТ, действително се натоварва в повече външния лагер на предната главина. Но хора,.. слезте на земята. Мерцедес НЕ скапва предни лагери. Просто са здрави и качествени.Дори си има система за качествено обиране на появил се луфт. А луфт се появява при биещи дискове или дебалнс на джанти.
Относно колко изнесени джанти ще си изберем, зависи най-вече от индивида. Мен ме дразнят джанти с които колата прилича на "теснолинейка", въпреки че са широки примерно 9,5J. Истинска мачо кола трябва да има респектиращ, "надъхан" и мусколест вид. А както знаем 50% от визията на една кола е джантата.
Има и друг момент де. Да си преценим за какво ползваме колата. Ако е всекидневка за дълги пътувания и работа--САМО оригинални размери и джанти!! иначе излиза солено и неудобно.
Но ако ще е за гъзария-кво те боли, че няма да е оригинално, важното е да ти пълни окото и да се кефиш на макс...един живот.

#41
Публикувано 24 август 2011 - 00:10
ХАХАхахааа подушвам, че с тебе сме от една порода...
Но ако ще е за гъзария-кво те боли, че няма да е оригинално, важното е да ти пълни окото и да се кефиш на макс...един живот.
Точно е те затова говорим Боянчо....колко правилно си ме разбрал

Принципно очиларката на мен си ми е като евридейка и я правя
на ръба...хем да става за ежедневно каране хем като я видя да ми пълни душата


By Batev
#42
Публикувано 24 август 2011 - 00:18
Ами то и на мен ми харесва джантите да са възможно най-изнесени навън ,но откакто гумите ми
изядоха предните подкалници заради протъркване и ми обелиха веждите на калниците, не съм си и помислял за
малко ЕТ...
Иначе Gangsta, аз не говоря за разлика в друсането и т.н., колата не мога да го опиша точно, но се държеше все едно е
стъпила на земята с някакви кашкавалени колела.
А и разликата във возията на колата с джанти 19" и 18" е минимална. Според мен това странно усещане на колата дойде
от разликата в ЕТ-тата.. както и да е, нали ги продадох и взех кинти...
изядоха предните подкалници заради протъркване и ми обелиха веждите на калниците, не съм си и помислял за
малко ЕТ...
Иначе Gangsta, аз не говоря за разлика в друсането и т.н., колата не мога да го опиша точно, но се държеше все едно е
стъпила на земята с някакви кашкавалени колела.
А и разликата във возията на колата с джанти 19" и 18" е минимална. Според мен това странно усещане на колата дойде
от разликата в ЕТ-тата.. както и да е, нали ги продадох и взех кинти...

#43
Публикувано 24 август 2011 - 00:22
.
Иначе Gangsta, аз не говоря за разлика в друсането и т.н., колата не мога да го опиша точно, но се държеше все едно е
стъпила на земята с някакви кашкавалени колела.
А и разликата във возията на колата с джанти 19" и 18" е минимална. Според мен това странно усещане на колата дойде
от разликата в ЕТ-тата.. както и да е, нали ги продадох и взех кинти...
Може брат ми може......не споря

По важното е , че на теб Бенца в момента ти харесва как вози и те това е


By Batev
#44
Публикувано 24 август 2011 - 00:30
щом са закачали гумите, се минава на по-тесен размер и се решава проблема.
Относно "кашкаваленото" поведение-ДА, при някои автомобили, с по-голям напречен и надлъжен наклон на шенкела (на който не му е ясно да рови за "монтажни ъгли на завиващи мостове") , се получава този ефект, когато ширината на гумите е над предела, ЕТ-то също. Обикновенно проблемът се решава с по-тесни гуми на завиващите колала.
Мерцедесите, особено W140, е с големи надлъжни и напречни ъгли на шенкелите. Сещате се като завъртите волана на макс, колелата как "странно" се извъртат. това е ефектът от надлъжния наклон на шенкела.
Относно "кашкаваленото" поведение-ДА, при някои автомобили, с по-голям напречен и надлъжен наклон на шенкела (на който не му е ясно да рови за "монтажни ъгли на завиващи мостове") , се получава този ефект, когато ширината на гумите е над предела, ЕТ-то също. Обикновенно проблемът се решава с по-тесни гуми на завиващите колала.
Мерцедесите, особено W140, е с големи надлъжни и напречни ъгли на шенкелите. Сещате се като завъртите волана на макс, колелата как "странно" се извъртат. това е ефектът от надлъжния наклон на шенкела.
#45
Публикувано 24 август 2011 - 00:54
Е да де, но по-тесен размер гума означаваше,че диаметъра на колелото щеше да е по-малък от допустимото спрямо стандартния диаметър според калкулаторите за гуми из нета и затова реших вместо да си правя такива експерименти ,направо да продам джантите и да си намеря стандартни за модела.щом са закачали гумите, се минава на по-тесен размер и се решава проблема.
Относно "кашкаваленото" поведение-ДА, при някои автомобили, с по-голям напречен и надлъжен наклон на шенкела (на който не му е ясно да рови за "монтажни ъгли на завиващи мостове") , се получава този ефект, когато ширината на гумите е над предела, ЕТ-то също. Обикновенно проблемът се решава с по-тесни гуми на завиващите колала.
Мерцедесите, особено W140, е с големи надлъжни и напречни ъгли на шенкелите. Сещате се като завъртите волана на макс, колелата как "странно" се извъртат. това е ефектът от надлъжния наклон на шенкела.
Както и да е, обяснението на причината за опирането на гумите ми даде яснота.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни