МЕРЦЕДЕС КУПЕ с новите 18''-ки
Започната от bote, 04 юни 2011 - 16:59:33
50 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 юни 2011 - 18:53
Тошеее немоеее да ми откажеш едно кръгче и с новите джантета
Евалакис.....супер са
П.С Другият път обещавам да ти я върна чиста
Евалакис.....супер са
П.С Другият път обещавам да ти я върна чиста
By Batev
#17
Публикувано 11 юни 2011 - 05:41
ахахахах Щом ще я върнеш чиста не вярвам да ти откаже
#18
Публикувано 06 август 2011 - 11:39
Благодаря на Наско за предния капак мисля че колицата стана уникална http://www.album.bg/botee/
#19
Публикувано 11 август 2011 - 01:27
Аресва ми.....неам търпение да го пробвам с новия капак
By Batev
#20
Публикувано 11 август 2011 - 16:04
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Публикувано 11 август 2011 - 18:04
За "J"-то проблеми никакви
8,5 ти е макcа който можеш да набуташ на предницата доколко ми е известно на мен , относно ЕТ-то 44 ти е на АМГ джанта доколкото помня за Ес-ка 17ки съм виждал с ЕТ35 .. стокови на 320ки ... ти си прецени
8,5 ти е макcа който можеш да набуташ на предницата доколко ми е известно на мен , относно ЕТ-то 44 ти е на АМГ джанта доколкото помня за Ес-ка 17ки съм виждал с ЕТ35 .. стокови на 320ки ... ти си прецени
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#22
Публикувано 11 август 2011 - 18:25
Не хапи този,който може да те изяде.
#23
Публикувано 12 август 2011 - 07:14
имам джанти за продаване които ще седят доста добре на w140 18'' предни 9,5j ет 20 задни 11,5 ет 28 бордовете са на две нива по късно ще качя снимки
#24
Публикувано 12 август 2011 - 14:19
http://www.album.bg/botee/?upload_done=1имам джанти за продаване които ще седят доста добре на w140 18'' предни 9,5j ет 20 задни 11,5 ет 28 бордовете са на две нива по късно ще качя снимки
#25
Публикувано 12 август 2011 - 18:48
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#26
Публикувано 22 август 2011 - 19:14
ЕТ-то на джантите при W140 трябва да е между 40 и 50, иначе е много вероятно да има опиране и проблеми.
Аз джанти с ЕТ под 40 изобщо не бих гледал,дори и да са най-яките ,които съм виждал.
Освен това инфото из повечето таблици,които търсиш Росене, не е много точно.
Между другото, колко профила си си направил и защо?
Аз джанти с ЕТ под 40 изобщо не бих гледал,дори и да са най-яките ,които съм виждал.
Освен това инфото из повечето таблици,които търсиш Росене, не е много точно.
Между другото, колко профила си си направил и защо?
#27
Публикувано 22 август 2011 - 23:33
Освен това инфото из повечето таблици,които търсиш Росене, не е много точно.
абе забелязвам че има нещо вярно...
иначе един такъв комплект замина за варненска W140ска,..не са се обаждали да кажат дали стана или не
#28
Публикувано 22 август 2011 - 23:39
Такива са на Бай Васо.
Не баш Роше,на мойте челото е право.........тези са по други.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 22 август 2011 - 23:57
абе забелязвам че има нещо вярно...
иначе един такъв комплект замина за варненска W140ска,..не са се обаждали да кажат дали стана или не
Аз съм карал с ЕТ35 и знам за какво става въпрос.
В таблиците инфото е наполовина вярно.
Прекалено широки граници на ЕТ дават за допустими при W140.
Все пак металните джанти за W140 са с ЕТ51. Останалите джанти за W140 с ЕТ не по малко от 46,което не означава,че
е задължително да се търсят джанти с такива ЕТ та, но смятам за неразумно да се слагат такива с ЕТ под 40.
Аз заради това си продадох старите 19ки - бяха с точния размер гуми ,но имаше стържене и странно поведение на колата.
Просто се усещаше,че нещо не е както трябва с тези джанти.
Сега съм със стандартни за моделя 18ки на ЕТ46 и всичко е перфектно.
#30
Публикувано 23 август 2011 - 16:31
за мене лично външния ръб на джантата трябва да върви успоредно с ръба на веждата да има малак просвет между двете,гумите да са ниски и максимално разпънати по джантите да се получи трапец на самата гума, тогава ефекта е видимо забележим
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни