1-Проучих колата и се оказа , че я кара вече трети собственик.
2-Шоферската врата трудно се затваря
3-Колата не държи много ниски обороти (около 600 ) при въртене на волана , падат до 500.
4-Налягането на маслото при спряло положение е малко над 1деницата , при подаване на газ се оправя.
5-При привключване от Паркинг на директа на директна рита , при връщане от от директна към паркинг , на паркинг също подскача.
6-При потегляне автомата риташе , не много силно , но се чувстваше , че подскача.
7-При ускорение никаква я няма тая кола , като за 280 коня и в8 , не ускорява както трябва да ускорява .
8-При кик довн има пак ритане на автомата , но тогава колата просто изправя муцината и излита , няма проблеми там с ускорението.
9-окачването на колата е на ниво.Предницата малко подскача и люлее ама не е фрапиращо.Задницата е добре.
Колата има стойка и се кара всекидневно.
Кожата е много запазена , волана не е протрит , всички ел далаверки работят , държи си температура , 85-7 градуса , по мотора има някакво оливане , малко над ролките , стопове и светлини бачкат , има хубави зимни гуми на джанти бъбреци.
Каза , че е обслужена и маслото на автомата е сменено миналата година.
Моя автомат го давам за пример , включва по добре на 70 000 км масло , отколкото този на 1 година масло.
Колата не заслужава тези пари , ако дойде да я взима , ще свалиме поне 500-700 надолу.
И ще уредя хубав сервиз с диагностика и нотариус за документите.
Аз ако бях нямаше да я взема , защото пак казвам , колата не върви като за 280коня.
Но предполагам е нещо дребно , като свещи и т.н
Поздрави момчета
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ако се сетя още нещо , ще пиша , аз се чух със Станиола и му обясних всичко.
Но тази кола е най добрата за момента от тези който гледахме
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)