Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Started by mbthepower, 31 May 2011 - 15:40:15
735 replies to this topic
#556
Posted 23 February 2012 - 19:55
Да ви кажа и на вас , какво стана днеска със ес-класата която гледах за колегата .
1-Проучих колата и се оказа , че я кара вече трети собственик.
2-Шоферската врата трудно се затваря
3-Колата не държи много ниски обороти (около 600 ) при въртене на волана , падат до 500.
4-Налягането на маслото при спряло положение е малко над 1деницата , при подаване на газ се оправя.
5-При привключване от Паркинг на директа на директна рита , при връщане от от директна към паркинг , на паркинг също подскача.
6-При потегляне автомата риташе , не много силно , но се чувстваше , че подскача.
7-При ускорение никаква я няма тая кола , като за 280 коня и в8 , не ускорява както трябва да ускорява .
8-При кик довн има пак ритане на автомата , но тогава колата просто изправя муцината и излита , няма проблеми там с ускорението.
9-окачването на колата е на ниво.Предницата малко подскача и люлее ама не е фрапиращо.Задницата е добре.
Колата има стойка и се кара всекидневно.
Кожата е много запазена , волана не е протрит , всички ел далаверки работят , държи си температура , 85-7 градуса , по мотора има някакво оливане , малко над ролките , стопове и светлини бачкат , има хубави зимни гуми на джанти бъбреци.
Каза , че е обслужена и маслото на автомата е сменено миналата година.
Моя автомат го давам за пример , включва по добре на 70 000 км масло , отколкото този на 1 година масло.
Колата не заслужава тези пари , ако дойде да я взима , ще свалиме поне 500-700 надолу.
И ще уредя хубав сервиз с диагностика и нотариус за документите.
Аз ако бях нямаше да я взема , защото пак казвам , колата не върви като за 280коня.
Но предполагам е нещо дребно , като свещи и т.н
Поздрави момчета
Ако се сетя още нещо , ще пиша , аз се чух със Станиола и му обясних всичко.
Но тази кола е най добрата за момента от тези който гледахме
1-Проучих колата и се оказа , че я кара вече трети собственик.
2-Шоферската врата трудно се затваря
3-Колата не държи много ниски обороти (около 600 ) при въртене на волана , падат до 500.
4-Налягането на маслото при спряло положение е малко над 1деницата , при подаване на газ се оправя.
5-При привключване от Паркинг на директа на директна рита , при връщане от от директна към паркинг , на паркинг също подскача.
6-При потегляне автомата риташе , не много силно , но се чувстваше , че подскача.
7-При ускорение никаква я няма тая кола , като за 280 коня и в8 , не ускорява както трябва да ускорява .
8-При кик довн има пак ритане на автомата , но тогава колата просто изправя муцината и излита , няма проблеми там с ускорението.
9-окачването на колата е на ниво.Предницата малко подскача и люлее ама не е фрапиращо.Задницата е добре.
Колата има стойка и се кара всекидневно.
Кожата е много запазена , волана не е протрит , всички ел далаверки работят , държи си температура , 85-7 градуса , по мотора има някакво оливане , малко над ролките , стопове и светлини бачкат , има хубави зимни гуми на джанти бъбреци.
Каза , че е обслужена и маслото на автомата е сменено миналата година.
Моя автомат го давам за пример , включва по добре на 70 000 км масло , отколкото този на 1 година масло.
Колата не заслужава тези пари , ако дойде да я взима , ще свалиме поне 500-700 надолу.
И ще уредя хубав сервиз с диагностика и нотариус за документите.
Аз ако бях нямаше да я взема , защото пак казвам , колата не върви като за 280коня.
Но предполагам е нещо дребно , като свещи и т.н
Поздрави момчета
Ако се сетя още нещо , ще пиша , аз се чух със Станиола и му обясних всичко.
Но тази кола е най добрата за момента от тези който гледахме
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#557
Posted 23 February 2012 - 19:57
А що Бмв масло?
Ще се орига от него.
Ами много ми го хвалеха 7-8 човека и от сервиза казаха , че било добро и го взимах на 16лв литъра .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#558
Posted 23 February 2012 - 20:32
Колега много ти благодаря !
Супер си.
Супер си.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#559
Posted 23 February 2012 - 20:43
Ако дойдеш да я взимаш , ще го побъркам човека , от проверки и гледания и проби .
Няма да се излагаме я
Няма да се излагаме я
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#560
Posted 23 February 2012 - 21:15
16лв/литър за БМВ масло 10W40?
Ще те утрепя...
Ще те утрепя...
#561
Posted 23 February 2012 - 21:21
Реално ми го дадоха на 14 лева за литър , в туба с баркод , Пише къде е произведено , телефони , контакти и т.н
Че четох , че имало много фалшификати без бандероли и произход.
Че четох , че имало много фалшификати без бандероли и произход.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#562
Posted 23 February 2012 - 22:00
Tва е ясно. Ма нека някой ако може да каже от какво може да са тея проблеми.Ако дойдеш да я взимаш , ще го побъркам човека , от проверки и гледания и проби .
Няма да се излагаме я
Че така не може да се диагностицира от разстояние също, но всякакви ориентири са от полза.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#563
Posted 26 February 2012 - 14:25
Никой ли няма да драсне 2 реда за бу-то?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#564
Posted 26 February 2012 - 14:40
Станиоле, френки, аз се сещам какво чакаш да прочетеш ти......няма кой от нас бате да ти каже купувай я.....но според мен от написаното от Трифчо се види че си е прилична. Това с шутирането не го гледай....всички са така...в повечето от случайте се оправя с центровка и подмяна на някой тампони.
Колко са и парите на тая кола и коя е тя, за да не ровя назад...???
Колко са и парите на тая кола и коя е тя, за да не ровя назад...???
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#565
Posted 26 February 2012 - 15:26
http://www.mobile.bg/11317558577505421
Ето,Васе,за тая става въпрос.Според мен е доста приличен автомобил.
Ето,Васе,за тая става въпрос.Според мен е доста приличен автомобил.
Edited by alipi, 26 February 2012 - 15:28 .
Не хапи този,който може да те изяде.
#566
Posted 26 February 2012 - 15:38
Не, далече съм от мисълта да ми каже някой какво да взема: ))
Идеята е някой да каже ако примерно е имал подобен прболем или може да каже евнтуални причини.
Иначе да найстина изглежда читава. За това питам. Да не стане че после ше трябва да сменям кутия.
Защото до сега автомат не съм карал и грам на идея си нямам от проблемите свързани с него.
Идеята е някой да каже ако примерно е имал подобен прболем или може да каже евнтуални причини.
Иначе да найстина изглежда читава. За това питам. Да не стане че после ше трябва да сменям кутия.
Защото до сега автомат не съм карал и грам на идея си нямам от проблемите свързани с него.
Edited by staniola, 26 February 2012 - 15:39 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#567
Posted 26 February 2012 - 16:23
Колата си заслужава парите с 3 бр червени удивителни!
.....откъдето и да го погледнеш се вижда че не е уморена кола!
Кутията какво? На тия години и половин джемини да отведеш нама гаранция за кутията! Ритането не е проблем....
Проблем е ако се бави преди да включи задна!..........то говори за експлоатирана кола.
Обърни внимание на написаното от Трифон, м'че за тая цена и тоя вид...... кво чакаш? Читав 4.2 е най-добрият избор от към вървеж и рентабилност. Още в началото ти го споменах. /
.....откъдето и да го погледнеш се вижда че не е уморена кола!
Кутията какво? На тия години и половин джемини да отведеш нама гаранция за кутията! Ритането не е проблем....
Проблем е ако се бави преди да включи задна!..........то говори за експлоатирана кола.
Обърни внимание на написаното от Трифон, м'че за тая цена и тоя вид...... кво чакаш? Читав 4.2 е най-добрият избор от към вървеж и рентабилност. Още в началото ти го споменах. /
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#568
Posted 26 February 2012 - 16:24
Много благодаря : )
Има тука още една 420-ка дълга база ще гледам и нея и ще видя кви ще ги свърша.
Има тука още една 420-ка дълга база ще гледам и нея и ще видя кви ще ги свърша.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#569
Posted 26 February 2012 - 16:25
Имай предвид че ще клекне от тая цена още.
Не хапи този,който може да те изяде.
#570
Posted 26 February 2012 - 16:28
Е тва е ясно.
А това е 420-ката дългата за която говоря.
Не можа да запали вчера че беше умрял акумулатора.
http://www.mobile.bg/11325585634138448
http://staniola.snim...s/w140-8.656705
А това е 420-ката дългата за която говоря.
Не можа да запали вчера че беше умрял акумулатора.
http://www.mobile.bg/11325585634138448
http://staniola.snim...s/w140-8.656705
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users