Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#496
Публикувано 26 януари 2012 - 14:04
Доста запазена изглежда ама тоя километраж някак си не радва
Тази не знам дали сте я гледали,но ми се струва запазена - http://www.mobile.bg/11317558577505421 .
Тази не знам дали сте я гледали,но ми се струва запазена - http://www.mobile.bg/11317558577505421 .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#497
Публикувано 26 януари 2012 - 15:22
Мимо нищо не изпуска : ))Ето една хубавица на пръв поглед.Нападайте я мераклии
http://nfs.mobile.bg...0476&f1=details
Видях я джиджана е ма и цената и е джиджана.
Да лаченка изглежда но малко дъртичка ми идва.Доста запазена изглежда ама тоя километраж някак си не радва
Тази не знам дали сте я гледали,но ми се струва запазена - http://www.mobile.bg/11317558577505421 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#498
Публикувано 26 януари 2012 - 15:28
Да лаченка изглежда но малко дъртичка ми идва.
NO PAIN - NO GAIN!
#499
Публикувано 26 януари 2012 - 15:33
и 420та и цената са супер!
Дъртичка викаш. Хм.....е то братко не може, онова до края, парите в джоба и душата в рая.
Това е мн. запазена кола!
Дъртичка викаш. Хм.....е то братко не може, онова до края, парите в джоба и душата в рая.
Това е мн. запазена кола!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#500
Публикувано 26 януари 2012 - 15:35
Когато си прав си прав : ))
добре ве не е дърта кво ми наскачахте
добре ве не е дърта кво ми наскачахте
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#501
Публикувано 26 януари 2012 - 15:39
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#502
Публикувано 26 януари 2012 - 15:40
Тази не знам дали сте я гледали,но ми се струва запазена - http://www.mobile.bg/11317558577505421 .
Убавица.Радва окоти.Готов съм да се обзаложа че не е 94година.
#503
Публикувано 26 януари 2012 - 15:41
Продавача ше ти обясни как е стояла 2 години в магазина : )))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#504
Публикувано 26 януари 2012 - 15:41
Убавица.Радва окоти.Готов съм да се обзаложа че не е 94година.
И аз.....но има вероятност 93/4 да е стъпила на пътя.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#505
Публикувано 26 януари 2012 - 15:42
Продавача ше ти обясни как е стояла 2 години в магазина : )))
Не ми трябва, инак бих я взел за себе си.........страхотна е и и трябва многоооого малко!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#506
Публикувано 26 януари 2012 - 15:46
Ако ше такава требваше да зема тая плевенската дето замина. Верно беше 320 но беше с фейслифт фарове стопове и волана с махагона.
Личеше си че е била гледана. А цената на на обява беше 5800 http://staniola.snim...s/w140-4.649554
Личеше си че е била гледана. А цената на на обява беше 5800 http://staniola.snim...s/w140-4.649554
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#507
Публикувано 26 януари 2012 - 15:48
Дева и фейслифта. Това е най-икономичният мотор от еСкласите и върви като 500.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#508
Публикувано 26 януари 2012 - 15:48
Има една дето Хари ше каже дали и трябва още малко или още много. Ма като гледам така в тоя сняг няма как да я закарам ако не спре.и и трябва многоооого малко!
п.п. за фаровете и стоповете имах в предвит че просто бяха нови. В смисъл собственика си ги беше купувал от балкан стар. Имал и фактура.
А дали са фейслифт или не нз.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#509
Публикувано 26 януари 2012 - 15:49
Ооооооо Васе как си ,отдавно не сме се видели.Как е горе при вас .Предполагм е бяла приказка.
Аз залагам че е стъпила до към края на 92-ро лето ,но няма значение, защото здравия бенц си е здрав бенц.
Ако и аз разполагах с кеша щях да си го взема да и прехвърля някой нещица от моя и да си го джиткам този.
Аз залагам че е стъпила до към края на 92-ро лето ,но няма значение, защото здравия бенц си е здрав бенц.
Ако и аз разполагах с кеша щях да си го взема да и прехвърля някой нещица от моя и да си го джиткам този.
#510
Публикувано 26 януари 2012 - 15:55
Мимо, тука е страхотно, но снощи се прибирах 3 часа от околовръстното. Но Бенца! Бенцааааа! ....снега беше до номера и пак съм горе пред нас.
Но днеска не рискувах с него запалих си джипчето закарах щерка ми на училище и до преди час и малко порих преспите в неутъпканото.
А Бенцо е точно тези години дето викаш.
Но днеска не рискувах с него запалих си джипчето закарах щерка ми на училище и до преди час и малко порих преспите в неутъпканото.
А Бенцо е точно тези години дето викаш.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни