Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Started by mbthepower, 31 May 2011 - 15:40:15
735 replies to this topic
#466
Posted 25 January 2012 - 10:00
Пак те питам с кои колектори е ?
NO PAIN - NO GAIN!
#467
Posted 25 January 2012 - 10:02
Виж на някоя от снимките дали не се вижда. Незнам
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#468
Posted 25 January 2012 - 10:05
тая кола има ли газ? Притеснява ме това падане на оборотите , нито дросела ,нито дебитомера са евтини!
NO PAIN - NO GAIN!
#469
Posted 25 January 2012 - 10:06
Няма газ и не е имала. Или поне аз не видях да личи да е имала а и собственика каза че не е имала.
Някаква ориентировъчна цена за дросел и дебиломер можеш ли да кажеш?
Аа.... втора ръка разбира се : ))
Някаква ориентировъчна цена за дросел и дебиломер можеш ли да кажеш?
Аа.... втора ръка разбира се : ))
Edited by staniola, 25 January 2012 - 10:07 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#470
Posted 25 January 2012 - 10:08
Ами аз на 320-ката купих старт дросел за 250лв ,а за 500 не знам ,но дебитомер стар и здрав е трудна работа.
NO PAIN - NO GAIN!
#471
Posted 25 January 2012 - 10:14
Дросел в Ибея втора ръка е 250 паунда.
Edited by alipi, 25 January 2012 - 10:18 .
Не хапи този,който може да те изяде.
#472
Posted 25 January 2012 - 10:27
Станиоле, спри с дроселите. Дросел се проверява на финала! Казах ти че имам и не е от скъпите......
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#473
Posted 25 January 2012 - 10:38
Колега,много ни е трудно по снимки и клипчета да разгадаем какво е на дадена кола.
Харесай си нещо,обади се на някой от нас,ако не можеме да дойдеме поне ще ти кажеме къде и в кой сервиз да се закара колата и да се провери.
Нали не мислиш да купуваш кола само от пробване на улицата.
Казваш му на продавача,давай да я караме в еди кой си сервиз и ако иска карате,ако не иска да си я продава.
Така ще имаш възможност да я покараш до сервиза и да видиш за какво става дума,а вече в сервиза и по дребните болежки ще излезнат.Повече очи виждат повече работи.
Затова моя съвет е,харесваш си кола и направо у сервизо,или дрънкаш на някой от нас.
Моят тел. е 0882 636 593-Павката.
Харесай си нещо,обади се на някой от нас,ако не можеме да дойдеме поне ще ти кажеме къде и в кой сервиз да се закара колата и да се провери.
Нали не мислиш да купуваш кола само от пробване на улицата.
Казваш му на продавача,давай да я караме в еди кой си сервиз и ако иска карате,ако не иска да си я продава.
Така ще имаш възможност да я покараш до сервиза и да видиш за какво става дума,а вече в сервиза и по дребните болежки ще излезнат.Повече очи виждат повече работи.
Затова моя съвет е,харесваш си кола и направо у сервизо,или дрънкаш на някой от нас.
Моят тел. е 0882 636 593-Павката.
Не хапи този,който може да те изяде.
#474
Posted 25 January 2012 - 10:50
Павка много ти благодаря : )
Естествено че няма да купувам така, въпроса е да си заслужава да се занимавам с колата.
Естествено че няма да купувам така, въпроса е да си заслужава да се занимавам с колата.
Edited by staniola, 25 January 2012 - 10:50 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#475
Posted 25 January 2012 - 10:59
Каквато и 140-ка да си харесаш все ще има да се занимаваш с нещо.Номера да е с по малко неща да се сблъскаш.
Това трябва да е първото ти условие при оглед на кола,да искаш да я караш и да се отиде в сервиз.Почне ли продавача да увърта да знаеш че няма смисъл повече да се пазариш с него.
Ама давал гаранция че всичко е наред,ама по колата всичко си работи перфектно,ама няма смисъл да се ходи в сервиз,бегай от такива търговци.
Тая в горубляне където я гледах,Италянката,продавача където налиташе на гюрунтия каза,качваш я на рапатрак и си я караш където искаш да я проверят,но без да се кара на пътя.Аз го попитах,добре де аз как да разбера скоростната кутия дали е наред и дали превключва нормално?Той ми каза че това си е мой проблем,колата да не изминава и един метър в движение.Е,как да купя такава кола?А ,уж беше в перфектно състояние.Иначе е в перфектно състояние на купе и салон.Заедно бяхме с бай ти Васо тогава.
Това трябва да е първото ти условие при оглед на кола,да искаш да я караш и да се отиде в сервиз.Почне ли продавача да увърта да знаеш че няма смисъл повече да се пазариш с него.
Ама давал гаранция че всичко е наред,ама по колата всичко си работи перфектно,ама няма смисъл да се ходи в сервиз,бегай от такива търговци.
Тая в горубляне където я гледах,Италянката,продавача където налиташе на гюрунтия каза,качваш я на рапатрак и си я караш където искаш да я проверят,но без да се кара на пътя.Аз го попитах,добре де аз как да разбера скоростната кутия дали е наред и дали превключва нормално?Той ми каза че това си е мой проблем,колата да не изминава и един метър в движение.Е,как да купя такава кола?А ,уж беше в перфектно състояние.Иначе е в перфектно състояние на купе и салон.Заедно бяхме с бай ти Васо тогава.
Edited by alipi, 25 January 2012 - 11:01 .
Не хапи този,който може да те изяде.
#476
Posted 25 January 2012 - 11:13
Между другото Станиола що не иде да погледне тая кола... Ся че оня е ташкън, евал съм го в гъса, как е ташкън, така бързо може да започне да гледа и в земята.........ама Бенца не беше уморен.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#477
Posted 25 January 2012 - 13:19
Ами тези двете които съм посочил заслужават да се прослушат - защо не го направиш колега staniola?
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#478
Posted 25 January 2012 - 14:47
поради лични неприятни преживявания с продавачите от горубляне кола от там аз не бих си купил, даже не ходя да гледам там...
кола на 20г. няма как да е излязла от завода, така че на всички обяви винаги ще се намерят забележки, единственото важно е колата да те радва, качваш се, гледаш и казваш това е моята кола... пък какво ще излезе после никои незнае...
на сервиз кола не карам - какво ще ми кажат: нещо по окачването ли разбито, дисгностика ще ми направят ама всичко наред, теч по мотора ли ще намерят
начини всичко да се замаскира за около 1-2000км има много...
незнам защо всички ги гледате тея 140ки като най евтиния вариант на пазара, някои направи ли си сметката да види какви други разходи го чакат като вземе автомобил за 7000лв. ес класата не е ЕВТИН автомобил и хич не е евтино да се потдържа както трябва, да не говорим за таксите които идват от момента на покупката:
данък - 400лв, гражданска - 300лв, каско и на година има разходи над 1000лв без горивото
после частите й били скъпи, ама те цените на частите не се определят по пазарната цена на автомобила в момента а по стоиността му при излизане от завода - 200000марки/евро
добре че има един серзиз, на който краката на подемника са нагласени за ес класа, та поне ремонтите да са в нормални граници като за 20г. кола...
кола на 20г. няма как да е излязла от завода, така че на всички обяви винаги ще се намерят забележки, единственото важно е колата да те радва, качваш се, гледаш и казваш това е моята кола... пък какво ще излезе после никои незнае...
на сервиз кола не карам - какво ще ми кажат: нещо по окачването ли разбито, дисгностика ще ми направят ама всичко наред, теч по мотора ли ще намерят
начини всичко да се замаскира за около 1-2000км има много...
незнам защо всички ги гледате тея 140ки като най евтиния вариант на пазара, някои направи ли си сметката да види какви други разходи го чакат като вземе автомобил за 7000лв. ес класата не е ЕВТИН автомобил и хич не е евтино да се потдържа както трябва, да не говорим за таксите които идват от момента на покупката:
данък - 400лв, гражданска - 300лв, каско и на година има разходи над 1000лв без горивото
после частите й били скъпи, ама те цените на частите не се определят по пазарната цена на автомобила в момента а по стоиността му при излизане от завода - 200000марки/евро
добре че има един серзиз, на който краката на подемника са нагласени за ес класа, та поне ремонтите да са в нормални граници като за 20г. кола...
#479
Posted 25 January 2012 - 14:59
още една прилична, която си струва да се погледне на място също
http://nfs.mobile.bg...4391&f1=details
http://nfs.mobile.bg...4391&f1=details
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#480
Posted 25 January 2012 - 15:12
Колата изглежда много добре,обаче не отговаря на критериите на колегата.
Аз не бих си купил С-класа с ръчни седалки.Обаче като се сетя,Хари,май имаше ел.салон
Колега, отиди и я виж.
Аз не бих си купил С-класа с ръчни седалки.Обаче като се сетя,Хари,май имаше ел.салон
Колега, отиди и я виж.
Edited by alipi, 25 January 2012 - 15:22 .
Не хапи този,който може да те изяде.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage






