Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#451
Публикувано 24 януари 2012 - 21:59
Аз ми хареса моята кола , направих я обстойно преглед , след това в сервиз на Тойота и казаха ми , че тече семеринга на хидравликата и нищо друго и че мотора е чук.
Така се и оказа , само семеринга си тече , той и сега си тече , ама не се чувства разликата на течност.
Е няма фулл екстри , ама си ме кефи колата , на сърце ми е и това е положението.
Та помисли над думите ми и вземи кола която да кажеш това е моята кола.
Какво си мислиш , че аз като взимах моята нямаше други коли ли , имаше и то още 5-6 , да ама тази ми хареса и тази си взимах.
И още не е обслужвана , защото я взимах в топ състояние.
Окачване и мотор.
Да няма кожа , няма подгряване , няма вакум на вратите , но това си е моята кола и си ми харесва и както ти казах не ме е яд че я имам .
Не ти ли стана ясно , че ти кола от завода , няма да вземеш .
Ще вкараш малко пари в окачването , малко в мотора , ще оправиш каквото има до оправяне и ще си караш 140-ка .
Запазените коли , ако си забелязал не са в твоя бюджет..
Поздрави отивам изям 2-3 принцески
Така се и оказа , само семеринга си тече , той и сега си тече , ама не се чувства разликата на течност.
Е няма фулл екстри , ама си ме кефи колата , на сърце ми е и това е положението.
Та помисли над думите ми и вземи кола която да кажеш това е моята кола.
Какво си мислиш , че аз като взимах моята нямаше други коли ли , имаше и то още 5-6 , да ама тази ми хареса и тази си взимах.
И още не е обслужвана , защото я взимах в топ състояние.
Окачване и мотор.
Да няма кожа , няма подгряване , няма вакум на вратите , но това си е моята кола и си ми харесва и както ти казах не ме е яд че я имам .
Не ти ли стана ясно , че ти кола от завода , няма да вземеш .
Ще вкараш малко пари в окачването , малко в мотора , ще оправиш каквото има до оправяне и ще си караш 140-ка .
Запазените коли , ако си забелязал не са в твоя бюджет..
Поздрави отивам изям 2-3 принцески
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#452
Публикувано 24 януари 2012 - 22:09
Не съм я виждал на живо. На външен вид е перфектна, ноКакто винаги съм казвал едни джанти могат да направят чудеса с една кола. Я сподели ти знаеш ли нещо за нея ,виждал ли си я на живо?
Макар ,че тука само обсъждаме ,а като гледам нищо не взимаме
вътре наистина е синкав цвета.
Пича не се оплаква от проблеми и т.н...
#453
Публикувано 24 януари 2012 - 22:28
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#454
Публикувано 24 януари 2012 - 22:37
И кое му е починало?!? Колега не мисли ,че се заяждам ,както виждаш помагам с каквото мога ,но ти няма да си намериш кола. Както писах и по-нагоре 140-ки нови няма! Със сигурност ще трябва да направиш компромис с нещо! После ще вкараш още някой лев и едно по едно ще стане ,перфектните коли не се продават. Аз ти бях предложил и моята която е класи над тези които гледаш ,после тази на Омар също е разкошна за годините си и ...нищо.
NO PAIN - NO GAIN!
#455
Публикувано 24 януари 2012 - 22:41
Хари тази кола за да влезе в час трябват още 2 пъти цената на колата. Това не значи ли че е починал?
Мотора целия в масло. Салона е тотал за претапициране. Явно е пребоядисван цялостно но не като хората. Отпред крив около фаровете и отстрани е има удар. Половината лайсни са различни И това само пръв поглед. Без да гледам от долу.
Да продължавам ли.... не виждам смисъл : )
Пак казвам ако някой го хареса да го взима. Може би и на 5 ше го даде.
Мотора целия в масло. Салона е тотал за претапициране. Явно е пребоядисван цялостно но не като хората. Отпред крив около фаровете и отстрани е има удар. Половината лайсни са различни И това само пръв поглед. Без да гледам от долу.
Да продължавам ли.... не виждам смисъл : )
Пак казвам ако някой го хареса да го взима. Може би и на 5 ше го даде.
Този пост е редактиран от staniola: 24 януари 2012 - 22:42
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#456
Публикувано 24 януари 2012 - 22:57
Утре ти права клип на мотор с масло, нафта , антифриз , хидравлична течност и само ще ми кажеш да или не.
Компромис трябва , компромис братле
Компромис трябва , компромис братле
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#457
Публикувано 24 януари 2012 - 23:32
На колегата, който си търси кола, мога много лесно да му спестя мъките.И кое му е починало?!? Колега не мисли ,че се заяждам ,както виждаш помагам с каквото мога ,но ти няма да си намериш кола. Както писах и по-нагоре 140-ки нови няма! Със сигурност ще трябва да направиш компромис с нещо! После ще вкараш още някой лев и едно по едно ще стане ,перфектните коли не се продават. Аз ти бях предложил и моята която е класи над тези които гледаш ,после тази на Омар също е разкошна за годините си и ...нищо.
300SEL 1992г. аз съм 2-ри собственик, 1-вия е една българска банка, на 188 000 РЕАЛНИ километра. На 187000 е обслужена (всички масла, всички фитри, свещи, както и ремъка за водната помпа). Като екстри не е много накичена, 2-зонов климатроник, парктроник (много кадърно сложен) предна и задна броня, би ксенонови фарове от LUXIMA, кожен салон, оригинално CD MB, оригиналното радио BECKER го пазя. 2 комплекта 16" алу джанти с гуми зимни и летни.
Пропуснах да кажа, че сервизната история е доказуема, има си сервизната книжка, както и ръководството на потребителя.
Срещу 14 000 лева ще се разделя с колата.
Ако колегата staniola го интересува една истинска W140-ка в отлично състояние да пише на лична да му я покажа.
#458
Публикувано 24 януари 2012 - 23:48
Я я покажи и тук ,че да видим наистина една хубава и запазена 140-ка.
NO PAIN - NO GAIN!
#459
Публикувано 24 януари 2012 - 23:51
http://suchen.mobile...ORT&tabNumber=2 - ето още една хубава кола ,само малко пари не ми стигат.
NO PAIN - NO GAIN!
#460
Публикувано 25 януари 2012 - 00:12
Както казаха и колегите без компромиси няма да стане. На една двигателя няма да е наред, на друга салона и т.н. Купуваш 140ка все пак! Един от най добрите мерцедеси е, ама на години вече и няма как да намериш безупречен. Дори и да има цената му ще си е на място. Вкарваш 7-8 хилки в един що годе добър после още 3-4 хилки за кефа и ще си имаш Кола. Иначе няма да стане
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#461
Публикувано 25 януари 2012 - 00:42
честно казано нямам никакви снимки на колата, но ще направяЯ я покажи и тук ,че да видим наистина една хубава и запазена 140-ка.
#462
Публикувано 25 януари 2012 - 05:57
http://suchen.mobile...ORT&tabNumber=2 - ето още една хубава кола ,само малко пари не ми стигат.
Д..ба тиа японки д..ба АЗ.Уникална
#463
Публикувано 25 януари 2012 - 08:54
@mbthepower точно това търся което казваш ти, като се кача да кажа това е моята. За сега тоя момент липсва.
Може би единствено тая синията 320-ка със синият салон ми хареса, но е посничка и е синя от вътре.
Има некви кабели правени
Може би единствено тая синията 320-ка със синият салон ми хареса, но е посничка и е синя от вътре.
http://youtu.be/I3ShePvALKAStaniole,качи тука клипчето ,може някой да каже кво му е.
Има некви кабели правени
Този пост е редактиран от staniola: 25 януари 2012 - 09:30
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#464
Публикувано 25 януари 2012 - 09:56
Алтернатора , не се знае дали зарежда , дросела и /или дебитомера е заминал , налягането на маслото седи на 0. Търчи ,търчи та у заграденото! Коя година е тая (с метални или с пласмасови колектори е)?
Този пост е редактиран от ХаPu: 25 януари 2012 - 09:57
NO PAIN - NO GAIN!
#465
Публикувано 25 януари 2012 - 09:59
Хари алтернатора зарежда просто като дадеш газ и след като върнеш газта обортите падат под минимума за зареждане на алтернатора за това светва. А те играят според мен заради дросела.
Гърнето дрънчи много странно. Иначе мотора беше много чист като изключим тея снажданите жици изглеждаше ок.
Колектори незнам, незнаех че има различни.
Гърнето дрънчи много странно. Иначе мотора беше много чист като изключим тея снажданите жици изглеждаше ок.
Колектори незнам, незнаех че има различни.
Този пост е редактиран от staniola: 25 януари 2012 - 10:01
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни