![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums//public/style_emoticons/default/tongue.png)
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-10844.jpg?_r=0)
Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#166
Публикувано 08 януари 2012 - 16:56
Мисля, че си голям подстрекател и че колата е на 322км от мен.
![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums//public/style_emoticons/default/tongue.png)
#167
Публикувано 09 януари 2012 - 00:19
Въпрос ?Блонди,за този къ мислиш?
http://www.car24.bg/01311706538929676
А какво е това черното квадратче в ляво от ключалката за багажника?
На седана съм виждал също такова но бяло но и там не знам за какво е : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#168
Публикувано 09 януари 2012 - 01:13
Това е когато колата е с инфраред ключ(сгъваемият).До всяка ключалка на колата има по едно такова прозорче не само при багажника и мига зелено и червено при отключване и заключване
Този пост е редактиран от mimo160: 09 януари 2012 - 01:17
#169
Публикувано 10 януари 2012 - 18:27
Малко помощ : )
Да кажете мнение за това. Според собственика това което съм снимал на втората снимка под всмукателните колектори е сменено. Струвало 2000 лева, а той го намерил за 900 лева. Било изгоряло защото колата имала неоригинален ксенон
и останах втрещен. Отделно каза че е сменял дебитомер. И от горе на мотора боя ли е какво ли е в предната част е изгоряла все едно е прегрявал.
Има вакум на вратите но... от начало работеше и след няколко отваряния и затваряния на вратите спря да работи само на багажника работеше.
Втората степен на копчетата за ел. стъклата предполагам са комфорт за автоматично до горе или долу също не работят само на първа степен.
Няма ESP или поне няма копче, тва фатално ли е ? Защото тоя кораб с тва задно... и без никакви системи знам ли.
Предния джам е спукан много странно пред гърбицата на шоферското табло. Според собственика е от снега. Иначе я оглеждах не личи или поне аз не успях да видя да е имала удар.
Не се кара седи си там. Взел си е W220 S500 и тая си седи..
Иначе газ няма не е имала. Само на бенз си я е карал. На место мърка мотора няма да плете да пуши но му давах газ на место и някакси като че ли се опитва да прекъсва ли знам ли. Не съм я карал че неможа да излезе от двора
защото е с слетни гуменетки.
Друго.. вътре огледалото има няква врътка от долу и две ламапички червена и зелена за какво е тая технология на НАСА ?
Та да споделите мнение като имащи такива пък и по вещи от мен.
п.п. и тоя автомат май е 4 степенния ?
Да кажете мнение за това. Според собственика това което съм снимал на втората снимка под всмукателните колектори е сменено. Струвало 2000 лева, а той го намерил за 900 лева. Било изгоряло защото колата имала неоригинален ксенон
![:blink](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/blink.png)
Има вакум на вратите но... от начало работеше и след няколко отваряния и затваряния на вратите спря да работи само на багажника работеше.
Втората степен на копчетата за ел. стъклата предполагам са комфорт за автоматично до горе или долу също не работят само на първа степен.
Няма ESP или поне няма копче, тва фатално ли е ? Защото тоя кораб с тва задно... и без никакви системи знам ли.
Предния джам е спукан много странно пред гърбицата на шоферското табло. Според собственика е от снега. Иначе я оглеждах не личи или поне аз не успях да видя да е имала удар.
Не се кара седи си там. Взел си е W220 S500 и тая си седи..
Иначе газ няма не е имала. Само на бенз си я е карал. На место мърка мотора няма да плете да пуши но му давах газ на место и някакси като че ли се опитва да прекъсва ли знам ли. Не съм я карал че неможа да излезе от двора
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Друго.. вътре огледалото има няква врътка от долу и две ламапички червена и зелена за какво е тая технология на НАСА ?
Та да споделите мнение като имащи такива пък и по вещи от мен.
п.п. и тоя автомат май е 4 степенния ?
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от staniola: 10 януари 2012 - 18:44
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#170
Публикувано 10 януари 2012 - 19:50
Колко за пара ти я дава,ако не е тайна.Предполагам е 95г.колата
Сменил е дросел онова от долу дето казва,и верно е около 2 бона та даже и нагоре.Но от менте ксенон за пръв път чувам,е.а ли го.
Това за боята че се люпи пък какво те претеснява,то 16-17 годишна кола загрявала изстивала милион пъти .
Вакумите се рестартират отзад в багажника в дясно бушон номер 9,явно помпата си е заминала тя е отзад в ляво до резервуара .Трябва да се разнищи лявата част на багажника и да се види ако се намали времето за засмукване може и да оцелее още време (ако не е пипана до сега).А също така да се провери за теч на въздух някъде по системат,мможе и някоя врата да изспуска и да я вкарва в авариен режим.
Ако е бил откачан акумулатора може да трябва да се обучат стъклата,питай го.
Няма ЕСП но предполагам има АСР ,кво пише на таблото.То не всяка има ЕСП кво като е по нова година.С хубави гуми мисля не трябва да се претесняваш , и ти сега как се возиш с 190-то като предполагам няма никакви системи,имай на предвид че тоа кораб е тежичък и си се движи ,по трудно спира (лъзга се)ама затова зимата се кара леко.
Прекъсването незнам трябва на място да се види.
Лампите на огледалото са това което ме пита за онези прозорчета до стопа ама так сега е на по новите ,а и гледам тази има аларма заводска.
Автомата е 5 -степенния но вакумния (като моя),а не по новия с платката дето му казват.
П.П .Тиа снимки ти ли ги прави ,бетер търговец си нищо не се види та да се каже по купето има ли нещо.
Сменил е дросел онова от долу дето казва,и верно е около 2 бона та даже и нагоре.Но от менте ксенон за пръв път чувам,е.а ли го.
Това за боята че се люпи пък какво те претеснява,то 16-17 годишна кола загрявала изстивала милион пъти .
Вакумите се рестартират отзад в багажника в дясно бушон номер 9,явно помпата си е заминала тя е отзад в ляво до резервуара .Трябва да се разнищи лявата част на багажника и да се види ако се намали времето за засмукване може и да оцелее още време (ако не е пипана до сега).А също така да се провери за теч на въздух някъде по системат,мможе и някоя врата да изспуска и да я вкарва в авариен режим.
Ако е бил откачан акумулатора може да трябва да се обучат стъклата,питай го.
Няма ЕСП но предполагам има АСР ,кво пише на таблото.То не всяка има ЕСП кво като е по нова година.С хубави гуми мисля не трябва да се претесняваш , и ти сега как се возиш с 190-то като предполагам няма никакви системи,имай на предвид че тоа кораб е тежичък и си се движи ,по трудно спира (лъзга се)ама затова зимата се кара леко.
Прекъсването незнам трябва на място да се види.
Лампите на огледалото са това което ме пита за онези прозорчета до стопа ама так сега е на по новите ,а и гледам тази има аларма заводска.
Автомата е 5 -степенния но вакумния (като моя),а не по новия с платката дето му казват.
П.П .Тиа снимки ти ли ги прави ,бетер търговец си нищо не се види та да се каже по купето има ли нещо.
#171
Публикувано 10 януари 2012 - 19:57
Аз правих снимките ![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
А по купето има разни "почуквания" като от врати на коли до тебе.
Колата каза че е 96-та. Цената е 7 лева. Прикачам още некоя снимка.
Само тоя пуст син салон.
Иначе малкия мечо : ) в момента го карам с мишелинки и нямам никакви проблеми. Няма никакви системи.
Но това си е чука кораб![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/flagMB%20new.JPG)
Акумулатора беше паднал и бяха сложили друг тоест не е имала ток.
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
А по купето има разни "почуквания" като от врати на коли до тебе.
Колата каза че е 96-та. Цената е 7 лева. Прикачам още некоя снимка.
Само тоя пуст син салон.
Иначе малкия мечо : ) в момента го карам с мишелинки и нямам никакви проблеми. Няма никакви системи.
Но това си е чука кораб
Акумулатора беше паднал и бяха сложили друг тоест не е имала ток.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от staniola: 10 януари 2012 - 20:01
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#172
Публикувано 10 януари 2012 - 19:59
Кога прекъсва колата.На какви обороти .Да не би да има таа система на място да не може да се форсира след 3 хиляди и нещо оборота .Мойта го няма ама е 92г тази все пак е по нова година.
#173
Публикувано 10 януари 2012 - 20:03
По скоро като чели при подаване на газ но не съм сигурен защото не съм имал допир до такива мотори и си нямам на идея може и да си внушавам. Това ще го видим ако стигнем до сделката но най-рано като се стопи снега че не може да излезе от двора с тея летните гуми.
п.п. като цяло мнението ти за колата ?
п.п. като цяло мнението ти за колата ?
Този пост е редактиран от staniola: 10 януари 2012 - 20:07
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#174
Публикувано 10 януари 2012 - 20:11
От къде е внос?
Регистрацията му е от около 6 месеца, много бързо му е омръзнала.
Гледам че на таблото пише ETS та нека се включи някой и да каже каква е тази система да не стане грешка и да си говориме глупости и подвеждащи неща.
Годината е около тази ,защото е с новия климатроник(а той работи ли)и няма антенките (паркинг асистентите),а там някъде ги премахваха.
Гледай колата да е хубава ,а цвета на салона епа майната му ще му свикнеш и на мен едно време очиларката ми беше синя със син салон.Свиква се.
Регистрацията му е от около 6 месеца, много бързо му е омръзнала.
Гледам че на таблото пише ETS та нека се включи някой и да каже каква е тази система да не стане грешка и да си говориме глупости и подвеждащи неща.
Годината е около тази ,защото е с новия климатроник(а той работи ли)и няма антенките (паркинг асистентите),а там някъде ги премахваха.
Гледай колата да е хубава ,а цвета на салона епа майната му ще му свикнеш и на мен едно време очиларката ми беше синя със син салон.Свиква се.
#175
Публикувано 10 януари 2012 - 20:21
![:lolsign](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/lolsign.gif)
Този пост е редактиран от mbthepower: 10 януари 2012 - 20:23
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#176
Публикувано 10 януари 2012 - 20:22
Абе да си кажа честно не ми изглежда зле.Така заснежена и мокра има вид.
Предполагам ще и слагаш газова -приготви си около 1700 лв.ще ти дам кординати ако те интересува и по точно ако я вземеш.
Стъклото провери в кобра колко е но предполагам е не повече от 300лв ако има каско добре.Минете по каско преди да я прехвърлиш.
Помпата за вакумите е скъпичка но скоро може и лек да излезе (имам нещо напредвид но още не е сигурно).
Централното как е работи ли?
Предполагам ще и слагаш газова -приготви си около 1700 лв.ще ти дам кординати ако те интересува и по точно ако я вземеш.
Стъклото провери в кобра колко е но предполагам е не повече от 300лв ако има каско добре.Минете по каско преди да я прехвърлиш.
Помпата за вакумите е скъпичка но скоро може и лек да излезе (имам нещо напредвид но още не е сигурно).
Централното как е работи ли?
#177
Публикувано 10 януари 2012 - 20:22
По грозен волан от този не бях виждал . Направена кола , колкото да се продаде , това е положението .
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#178
Публикувано 10 януари 2012 - 20:25
Това на волана е калъфче от 5лв не е правен.Абе верно той отдолу дали е здрав?
#179
Публикувано 10 януари 2012 - 20:29
Щом не е имал ток , значи джамеците , трябва се обучат , ако не ,те ще се оправят сами след 2-3 дни ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ако се интересуваш може ти кажа , как да ги обучиш бро
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ако се интересуваш може ти кажа , как да ги обучиш бро
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#180
Публикувано 10 януари 2012 - 21:30
Много благодаря колеги : )))
Тая е взета от Благоевград само това каза. Не помня да каза кога обаче.
Всичко клони на там че това не е моята кола. Но няма читави бензинови. А като че ли почвам да се отказвам от дизеловите.
320 градско бензин как е от към разхода ?
Тая е взета от Благоевград само това каза. Не помня да каза кога обаче.
Всичко клони на там че това не е моята кола. Но няма читави бензинови. А като че ли почвам да се отказвам от дизеловите.
320 градско бензин как е от към разхода ?
Този пост е редактиран от staniola: 10 януари 2012 - 21:37
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни