Не палиCLK200 Kompressor M111.944
Започната от Алфонсо, 29 май 2011 - 16:05:15
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 май 2011 - 16:05
За съжаление дойде време и аз да се разпиша в подфорум "Проблеми и ремонти"
Колата е CLK 200 Kompressor 192k.c. произв. 1999 карам я без ниикакви ядове и грижи от половин година, кара се САМО и единствено на бензин, няма и не е имала газови или други уредби.
Става въпрос за следното:
Вчера късния следобед ми направи проблем с паленето- карам, спирам, гася, двигателя е загрял малко над 80гр. След 10 минути тъгвам да паля- греда ни звук ни стон, стартера не върти изобщо. Забелязах обаче, че като дам контакт стрелката за температурата стои в долна мъртва точка, все едно двигателя е студен. Вдигнах капака- двигателя топъл- поне 70 градуса. Махнах кората, извадих буксата на температурния датчик, вкарах я обратно, завъртях ключа и запалих. Продължих да си карам, като палих и гасих поне 5-6 пъти до края на деня.
Днес сутринта отключвам, въртя, пали от раз, без проблем както винаги. Карах точно 1км. загасих пих едно кафе и след има няма 1 час тръгвам да паля обаче пак неще, същото като снощи. Този път обаче включването и изключването на буксата не помогна. Докато раздвижвах буксата, дадох на контакт и се включиха двете перки на климатика Издърпаха ме, докато ме теглеха пробвах да запаля на скорост- неще. Температурния датчик е нов- сменях го декември, когато купих колата, с превантивна цел. На предишния му нямаше нищо. Пробвах да сложа стария датчик- пак не иска да запали.
Прави ми впечатление, че когато дам на контакт не се чува характерното жужене от дроселовата клапа, а само от разтоварващата клапа на кутията на въздушния филтър.
Помагайте, че се видях в чудо с тая кола.
пп А може ли проблема да е от ключа??? Колата се отключва, заключва и дава на контакт, но не ще да завърти стартера, възможно ли е да има проблем с инфра ред ключа???
Колата е CLK 200 Kompressor 192k.c. произв. 1999 карам я без ниикакви ядове и грижи от половин година, кара се САМО и единствено на бензин, няма и не е имала газови или други уредби.
Става въпрос за следното:
Вчера късния следобед ми направи проблем с паленето- карам, спирам, гася, двигателя е загрял малко над 80гр. След 10 минути тъгвам да паля- греда ни звук ни стон, стартера не върти изобщо. Забелязах обаче, че като дам контакт стрелката за температурата стои в долна мъртва точка, все едно двигателя е студен. Вдигнах капака- двигателя топъл- поне 70 градуса. Махнах кората, извадих буксата на температурния датчик, вкарах я обратно, завъртях ключа и запалих. Продължих да си карам, като палих и гасих поне 5-6 пъти до края на деня.
Днес сутринта отключвам, въртя, пали от раз, без проблем както винаги. Карах точно 1км. загасих пих едно кафе и след има няма 1 час тръгвам да паля обаче пак неще, същото като снощи. Този път обаче включването и изключването на буксата не помогна. Докато раздвижвах буксата, дадох на контакт и се включиха двете перки на климатика Издърпаха ме, докато ме теглеха пробвах да запаля на скорост- неще. Температурния датчик е нов- сменях го декември, когато купих колата, с превантивна цел. На предишния му нямаше нищо. Пробвах да сложа стария датчик- пак не иска да запали.
Прави ми впечатление, че когато дам на контакт не се чува характерното жужене от дроселовата клапа, а само от разтоварващата клапа на кутията на въздушния филтър.
Помагайте, че се видях в чудо с тая кола.
пп А може ли проблема да е от ключа??? Колата се отключва, заключва и дава на контакт, но не ще да завърти стартера, възможно ли е да има проблем с инфра ред ключа???
#2
Публикувано 29 май 2011 - 17:13
Мисля че ти е нещо по ключалката/ключа.
Качвай я на STAR.
Няма връзка с темп.датчик или другите обичайно заподозрени според мен! Най-малкото ще се опита да запали, а не да мълчи като риба.
Качвай я на STAR.
Няма връзка с темп.датчик или другите обичайно заподозрени според мен! Най-малкото ще се опита да запали, а не да мълчи като риба.
#3
Публикувано 29 май 2011 - 22:08
Развитие по случая....
Най-неочаквано колата запали без никакви ядове преди около час. Прочетохме я с КарСофт, нищо нередно не излиза. Когато пали и работи всичко се разчита и не излизат грешки, свързани с паленето. След около половин час обаче пак не искаше да пали. В това положение диагностичната апаратура изобщо не открива модулите на двигателя. Явно има нещо, което прекъсва подаването на ток към двигателя.
Пропуснах да спомена, че на колата някога някъде в Италия е монтирана допълнителна аларма, на която нямам нито дистанционно, нито нищо, теглени са жици, прекъсвани са кабели, абе алармаджиска простотия, в момента главния ми заподозрян е въпросната аларма.
По въпроса за ключа- възможно ли е ако има проблем в ключа/ключалката веднъд да пали, веднъж да не пали
Утре ще търся по-могъщата диагностика- STAR
Най-неочаквано колата запали без никакви ядове преди около час. Прочетохме я с КарСофт, нищо нередно не излиза. Когато пали и работи всичко се разчита и не излизат грешки, свързани с паленето. След около половин час обаче пак не искаше да пали. В това положение диагностичната апаратура изобщо не открива модулите на двигателя. Явно има нещо, което прекъсва подаването на ток към двигателя.
Пропуснах да спомена, че на колата някога някъде в Италия е монтирана допълнителна аларма, на която нямам нито дистанционно, нито нищо, теглени са жици, прекъсвани са кабели, абе алармаджиска простотия, в момента главния ми заподозрян е въпросната аларма.
По въпроса за ключа- възможно ли е ако има проблем в ключа/ключалката веднъд да пали, веднъж да не пали
Утре ще търся по-могъщата диагностика- STAR
#4
Публикувано 29 май 2011 - 22:43
Свали кората под волана и виж няма ли прекъсвач на алармата, ако има я изключи направо...
Случвало ми се е подобно с друга кола, проблема беше в алармата, спираше паленето... И аз нямах дистанционно за нея, но намерих под кората едно ключе за пускане и спиране в такива екстремни ситуации.
Случвало ми се е подобно с друга кола, проблема беше в алармата, спираше паленето... И аз нямах дистанционно за нея, но намерих под кората едно ключе за пускане и спиране в такива екстремни ситуации.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#5
Публикувано 29 май 2011 - 22:50
Четки или лоша връзка!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 29 май 2011 - 23:02
Трябваше да започнеш с това за измислената аларма
За да не ти мърда или светва нищо по таблото, нещо прекъсва... кво да е освен алармата?
За да не ти мърда или светва нищо по таблото, нещо прекъсва... кво да е освен алармата?
#7
Публикувано 29 май 2011 - 23:17
Ще проверя утре по светло, ще падне разглобяване, това е сигурно. Възнамерявам да изхвърля алармата, като инсталацията бъде възстановена във вида си преди монтирането на аларма.Свали кората под волана и виж няма ли прекъсвач на алармата, ако има я изключи направо...
Случвало ми се е подобно с друга кола, проблема беше в алармата, спираше паленето... И аз нямах дистанционно за нея, но намерих под кората едно ключе за пускане и спиране в такива екстремни ситуации.
Не са четки, когато стига ток до двигателя стартера върти та се кине. Лоша връзка- проверих връзките и отдолу на скоростите и отзад при акумулатора- всичко е стегнато, кабелите са здрави. Лоша връзка някъде по електрониките е един от лошите варианти май, дано да не е това.Четки или лоша връзка!
Не че не мръдва нищо- стрелката за бензина си мърда на секундата, както дам контакт. Освен нея си светкат и лампите по таблото. Не мърда само стрелката за температурата, но това е защото към двигателя не отива никакъв ток, тогава не работи и дросела. Ще изтръгна културно алармата, дано се оправи.Трябваше да започнеш с това за измислената аларма
За да не ти мърда или светва нищо по таблото, нещо прекъсва... кво да е освен алармата?
Благодаря ви за отговорите, всякакви идеи и напътствия са ми от голяма полза.
пп Искам да изкажа и искрените си благодарности към колегата Росен (ТОР), който за пореден път доказа колко голям ЧОВЕК е всъщност.
#8
Публикувано 29 май 2011 - 23:40
Не са четки, когато стига ток до двигателя стартера върти та се кине.
Това не е критерий,с удивителна.
Когато проблема се появи отново,намери начин и чукни с нещо по тежичко стартера. 99% съм сигурен че са четките.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 30 май 2011 - 00:22
Доста е нагъчкано положението под капака-компресор въздушни пътища, интеркулер и т.н., стартерът е труднодостъпен само отдолу под колата, но ще се опитам да го "посъветвам" с някоя тръбичка, може пък да помогнеТова не е критерий,с удивителна.
Когато проблема се появи отново,намери начин и чукни с нещо по тежичко стартера. 99% съм сигурен че са четките.
#10
Публикувано 30 май 2011 - 00:29
Да, с половин метър тръбичка ще стане.
Преди година,същата кола,същото непалене и отново непалене и на дърпане. Съвпаденията ме карат да мисля че са четки.
След подмяната им,до днес колата работи.
Когато четките са на финала,пружините им се влияят от температурата.
Преди година,същата кола,същото непалене и отново непалене и на дърпане. Съвпаденията ме карат да мисля че са четки.
След подмяната им,до днес колата работи.
Когато четките са на финала,пружините им се влияят от температурата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 30 май 2011 - 08:37
Виж за проблема с алармата, но моята се държеше 1:1 по абсолютно същия начин, когато акумулатора сдаде багажа...
Ако имаш възможност да ти замерят стартовия ток на акумулатора (не напрежението) - направи го, за да не се окаже, че търсиш нещо ужасно сложно, а проблемът е елементарен. Т.е. започни от по-простите неща...
Иначе по отношение на ключалката - можеш лесно да разбереш дали работи или не по това - когато не пали - отключва ли ти волана? Ако пъхнеш ключа и ти отключва волана, значи проблемът не е в ключалката на стартера. Казвам го пак от опит - при мен бобината в ключалката се ебава понякога и като пъхна ключа не отключва волана и изобщо - все едно няма ключ... ключът се завърта, но нищо не става... Вадя го, пъхам го наново и всичко си тръгва... Това се случва горе долу веднъж на 1-2 месеца и понеже не е голям проблем на този етап, а отстраняването му няма да е евтино, не го пипам...
Ако имаш възможност да ти замерят стартовия ток на акумулатора (не напрежението) - направи го, за да не се окаже, че търсиш нещо ужасно сложно, а проблемът е елементарен. Т.е. започни от по-простите неща...
Иначе по отношение на ключалката - можеш лесно да разбереш дали работи или не по това - когато не пали - отключва ли ти волана? Ако пъхнеш ключа и ти отключва волана, значи проблемът не е в ключалката на стартера. Казвам го пак от опит - при мен бобината в ключалката се ебава понякога и като пъхна ключа не отключва волана и изобщо - все едно няма ключ... ключът се завърта, но нищо не става... Вадя го, пъхам го наново и всичко си тръгва... Това се случва горе долу веднъж на 1-2 месеца и понеже не е голям проблем на този етап, а отстраняването му няма да е евтино, не го пипам...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 30 май 2011 - 19:32
Днес закарах колата в сервиз със Стар Диагноза... ключа и ключалката са наред, стартера е наред, лошото обаче е, че когато колата не пали, диагностичната апаратура изобщо не открива компютъра на двигателя Проверени са захранвания, релета и т.н. всичко работи, да не се е скапал компютъра нещо.... натам клонят съмненията на майсторите
Търсенето продължава, засега колата е при майсторите, но не се ли оправят и утре- взимам си я и отивам на друго място.
Пропуснах да спомена, закарах колата НА ХОД!!! Запали си без никакви ядове закарах им я даже там пробно я загасих и пак я запалих. Час по-късно обаче не искаше да пали.
Търсенето продължава, засега колата е при майсторите, но не се ли оправят и утре- взимам си я и отивам на друго място.
Пропуснах да спомена, закарах колата НА ХОД!!! Запали си без никакви ядове закарах им я даже там пробно я загасих и пак я запалих. Час по-късно обаче не искаше да пали.
#13
Публикувано 30 май 2011 - 20:04
Хм!
В този случай аз бих притегнал всички точки за замасяване и преглед на всички КАН кабели.
Прекъснат ли е някой основен по кан или ако някъде същият окъсява,според мен без комуникацията компа няма да разреши някой основни вериги,камо ли да покаже секция. Същото би се случило ако някоя важна маса е окислила.
Те даваха ли директен на стартера? Пробваха ли повече от един път?
Не се ли оправиш,послушай ме и заминавай при Чавдар. Друг качествен вариант е боянският гений.
В този случай аз бих притегнал всички точки за замасяване и преглед на всички КАН кабели.
Прекъснат ли е някой основен по кан или ако някъде същият окъсява,според мен без комуникацията компа няма да разреши някой основни вериги,камо ли да покаже секция. Същото би се случило ако някоя важна маса е окислила.
Те даваха ли директен на стартера? Пробваха ли повече от един път?
Не се ли оправиш,послушай ме и заминавай при Чавдар. Друг качествен вариант е боянският гений.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 30 май 2011 - 22:22
Директен на стартера даваха, стартера върти, колата не палиХм!
В този случай аз бих притегнал всички точки за замасяване и преглед на всички КАН кабели.
Прекъснат ли е някой основен по кан или ако някъде същият окъсява,според мен без комуникацията компа няма да разреши някой основни вериги,камо ли да покаже секция. Същото би се случило ако някоя важна маса е окислила.
Те даваха ли директен на стартера? Пробваха ли повече от един път?
Не се ли оправиш,послушай ме и заминавай при Чавдар. Друг качествен вариант е боянският гений.
Явно нещо не разрешава да запали, няма ток нито при дросела, нито при темп датчик, сигурно няма и при дюзите.... заплетена работа.
После както няма ток и не пали, изведнъж си запалва все едно нищо не е било?!?!?
Надявам се утре да открият причината.
#15
Публикувано 30 май 2011 - 22:23
A с алармата какво стана?
Проследиха ли я къде прекъсва запалването?
Проследиха ли я къде прекъсва запалването?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни