Колата е CLK 200 Kompressor 192k.c. произв. 1999 карам я без ниикакви ядове и грижи от половин година, кара се САМО и единствено на бензин, няма и не е имала газови или други уредби.
Става въпрос за следното:
Вчера късния следобед ми направи проблем с паленето- карам, спирам, гася, двигателя е загрял малко над 80гр. След 10 минути тъгвам да паля- греда

Днес сутринта отключвам, въртя, пали от раз, без проблем както винаги. Карах точно 1км. загасих пих едно кафе и след има няма 1 час тръгвам да паля обаче пак неще, същото като снощи. Този път обаче включването и изключването на буксата не помогна. Докато раздвижвах буксата, дадох на контакт и се включиха двете перки на климатика

Прави ми впечатление, че когато дам на контакт не се чува характерното жужене от дроселовата клапа, а само от разтоварващата клапа на кутията на въздушния филтър.
Помагайте, че се видях в чудо с тая кола.
пп А може ли проблема да е от ключа??? Колата се отключва, заключва и дава на контакт, но не ще да завърти стартера, възможно ли е да има проблем с инфра ред ключа???