
Колата придърпваПроблем с оборотите на празен ход и неравномерно ускорение
Started by X-Light, 28 May 2011 - 17:09:01
28 replies to this topic
#16
Posted 04 August 2011 - 00:57
Поправи ме ако греша, но нали спрямо неговите показания се определя колко гориво да се пусне? От там ако има леки изменения в отчитането на дебитомера (да пуска повече въздух от колкото отчита) не се получава правилното съотношение бензин/въздух и работата на двигателя не е равномерна. От там ламбда сондата отчита това и връща сигнал на ECU-то да пусне повече гориво => бедна смес. Така аз си го обяснявам и за това зададох въпроса така. Не се ли прави обучение на дросела именно заради това след разкачане на акумулатора?
The best or nothing.
#17
Posted 04 August 2011 - 04:20
Не, трият се адаптациите, за да не обучаваш стъкла, люкове, ЕСП, и т.н.
Мисля че като се откачи акумулатора е равнозначно на ресет на дросела. Никъде не съм намерил конкретна информация, която да потвърди или опровергае това.
Мисля че като се откачи акумулатора е равнозначно на ресет на дросела. Никъде не съм намерил конкретна информация, която да потвърди или опровергае това.
#18
Posted 17 March 2012 - 08:41
Здравейте, колеги и моят мерник започна да ми прави номера тези дни (CLK 200 Kompressor, 2001, има и ГИ). Двигателя на ниските обороти притрепва и оборотомера играе, при ускорение до 3000 оброта колата, забива муцуна, рита и предърпва. А на бензин е още по зле: двигателя потскача целия на празен ход (700-750) немога да го изфурсирам и даже да се получи се чува някво чукане в двигателя. Ходих на различни майстори немогат да го разберът какво му има, всеки предполага и казва може да е това онова и т.н. Смених свещите с нови и две от бобините който бяха окъсили, ама се чудя майсторите който ми сложиха ГИ дали да не са оставили някой кабел да даваискара някъде и да ми окъсява на бубините, защото и при мен както каза колегата USA след като сляза от колата и леко ме цапва тока от вратата... отивам да оглеждам кабелите около бобините, та дано открия нещо...
#19
Posted 21 March 2012 - 13:33
Утре отивам в Несебър, в сервиза на БОШ...колегатаX-Light ако не си зает да се срешнем там?
#21
Posted 09 July 2012 - 20:06
И мен ме интересува защото имам подобен проблем.На ниски от време на време трепери двигателя а над 3000 оборота забива муцуна и педала подава газ само до определено положение натисна ли я повече пак забива муцуна.Не знам каде да ходя смених кабелите за свещите и пак така прави.Насочете ме към читав маистор ако може в софия да ми каже какво ми е ... : (
#22
Posted 10 July 2012 - 00:14
Автомат или ръчка?
На Стар водил ли си я колата?
Трябва да се видят за начало всички датчици. Очаквани и реални стойности на МАФ-а, ламбди и т.н.
Хубаво е да се гледа и в движение какво прави, когато забива муцуната.
Няма как да го измислим тук колега. Диагностика и разумен човек, който да я прочете и да се ориентира в симптомите си трябват.
На Стар водил ли си я колата?
Трябва да се видят за начало всички датчици. Очаквани и реални стойности на МАФ-а, ламбди и т.н.
Хубаво е да се гледа и в движение какво прави, когато забива муцуната.
Няма как да го измислим тук колега. Диагностика и разумен човек, който да я прочете и да се ориентира в симптомите си трябват.
#23
Posted 10 July 2012 - 19:01
А да ми препоръчате такъв в София ?
#24
Posted 03 February 2014 - 00:31
здравейте колеги от скоро съм член на клуба и горд собственик на цлк 230компресор но за съжаление имам същият проблем като Georgi velyov претрисане на празен ход и неравномерно ускоряване дори имам усещане че прави детонации във въздоховода при рязко подаване на газ обслужил съм всичко без кабели и бобини 2 на брои на оригинална програма за мерцедес диагностика не показва никакви грешки много ще съм благодарен ако някои даде идея какво да предприема че аз вече не се сещам от какво може дае
#25
Posted 03 February 2014 - 01:10
Карай си я така и не и се плаши!
Всички имаме притрисане, кой по-малко, кой повече. Азз смених свещите и почти не се усеща.
Ела в сряда на о!шипка да я полеем
Всички имаме притрисане, кой по-малко, кой повече. Азз смених свещите и почти не се усеща.
Ела в сряда на о!шипка да я полеем

CLK200 Kompressor - W208 '00
#26
Posted 03 February 2014 - 09:48
здравейте колеги от скоро съм член на клуба и горд собственик на цлк 230компресор но за съжаление имам същият проблем като Georgi velyov претрисане на празен ход и неравномерно ускоряване дори имам усещане че прави детонации във въздоховода при рязко подаване на газ обслужил съм всичко без кабели и бобини 2 на брои на оригинална програма за мерцедес диагностика не показва никакви грешки много ще съм благодарен ако някои даде идея какво да предприема че аз вече не се сещам от какво може дае
Детонации в ауспуха може би искаш да кажеш?Това говори за не изгоряла горивна смес,което пък означава,че имаш проблем в токовете или смесването на гориво и въздух."Обслужил съм всичко..."е много общо.За да не сменяш на сляпо,мисля че трябва да посетиш диагностик.
#27
Posted 03 February 2014 - 22:25
там е работата че работя във сервиз и разполагаме със оригинална програма мерцедес със лиценз и всичко необходимо за доколкото е възможна добра диагностика не показва никакви грешки освен стари които са запаметени във компа на колата като сиди и подобни такива които нямат нищо общо със двигател що се отнася до детонациите на мен ми се чува във дросела и наподобява удар на желязо и него прави всеки път само при по рязко подаване на газ когато подавам плавно няма ядове Което ме води на мисълта да си проверя помпата дали прави достатъчно налягане или да сложа добавка за почистване на инжекторите
#28
Posted 03 February 2014 - 22:31
Абе аз сия карам обаче не е това което трябва да е не ми пълни дошицата
#29
Posted 03 February 2014 - 22:42
Ако ти мирише на бензин на празен ход и претриса,вземи си едни иридеви свещи на NGK пробема ще се разреши на 80%!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users