Тези дни извадих дебитомера и го почистих (защото преди само бях пръснал в тръбата без да го вадя), но поведението на колата не се промени. Проверих кабелите на свещите и бобините и се оказа, че едната бобина е сцепена и в момента в който и извадих кабела, спря да дава ток към едната свещ и колата заработи на 3 цилиндъра. Днес купих нова - BERU и колата пак заработи на 4 цилиндъра. Силно се надявах проблема да е в сцепената бобина, но уви.
Та сега въпросът ми е дебитомер или проблем в другата бобина/или по кабелите/?
Някой с двигател 111.944 би ли се съгласил да ми укаже съдействие и да пробвам с неговия дебитомер или бобини и кабели дали проблема няма да се оправи?
Не ми се инвестират 450лв в нов дебитомер или още 350лв в кабели и 1 бобина след като не съм сигурен къде точно е проблема. А още по-голям майтап ще стане ако се окаже другаде...
Битарата ще е от мен!

За справка - part номерата на частите:
A0001587503 - Бобина - Монтира се стандартно в 111.921/942/944/945/946/970/974/975
A0000940048 - Дебитомер - Монтира се стандартно в 111.942/944/970/975