Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Имам питане за температурата


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 25 май 2011 - 20:30

Здравейте колеги

Взе да се постопля времето и почна да ми се струва, че колата вдига температура.

При извънградско каране, в продължение на часове с натискане и клима температурата не мърда над 85 градуса, или колкото е там. При градско с голямо висене по светофарите, стигам до почти 100 градуса. Ще кача и снимка.

Прикачен файл  photo-1.jpg   118,27K   74 Брой сваляния

Моля за мнение дали е нормално за W210, E230 или да я водя на лекар, че съм се сдобил и с термостат за всеки случай. Реално засега не е стигала до чертата, спира милиметри преди нея. Не е и ходило над нея.

Благодаря предварително.
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 май 2011 - 21:29

При градско с голямо висене по светофарите, стигам до почти 100 градуса.

Реално засега не е стигала до чертата, спира милиметри преди нея. Не е и ходило над нея.

Благодаря предварително.


Под товар е нормално. Не случайно и следващата стрелка е в бял цвят. Повиши вниманието ако мине над нея.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 25 май 2011 - 22:29

в смисъл засега не е нужно да търся проблем, а се получава и с другите така при задръствания?

или има проблем някакъв, но не е особено фатално засега?
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 май 2011 - 22:36

Абсолютно в нормите! :)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 25 май 2011 - 22:36

Има проблем,малък ти е радиатора,но не е фатално до момента.Тези показания са нормални.Както каза колегата бaй Васил,не напразно следващата черта е бяла.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 25 май 2011 - 23:19

Според мен проблем има.То навън още не е толкова топло,а и колегата казва,че извън града ,като се обдухва радиатора от струята на бързото каране,колата не загрява.Аз в часове задръстване и изкачване на баири в жега 35 гр,не съм виждал моята кола да вдигне толкова висока температура.Да не говорим,че през лятото почти не си гася колата,ако чакам някъде или жената е вътре.Случвало се е в голяма жега колата да работи по 40 мин на място и стрелката най-много за сега съм виждал да отиде 1-2мм над средната черта,ама чак да стигне следващото деление пък макар и бяло.....лошо е това.Дори като подмине средата съм отварял капака да проверя дали всичко е наред-вентилатор,антифриз и съм виждал,че вентилатора се върти с бясна скорост,все едни ще хвръкне/моя е електрически и е един комбиниран за климатика и радиатора/.Мисля,че щом подмине средата се включват аварийно и двата предни вентилатора на климатика на аварийна скорост.
Колега виж дали ти работят вентилаторите и дали ти отваря термостата на първо време.Според мен тази температура е обезпокоителна за градско каране било то и в задръстване.То май Мерцедеса има защита да самоизключва двигателя преди прегряване,но по-добре да не пробваме дали ще сработи защитата на време.
  • 0

#7 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 26 май 2011 - 00:25

Така и така съм купил нов термостат, утре ще я закарам да я огледат :beer:

Благодаря
  • 0

#8 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 26 май 2011 - 00:30

попаднах на ей тази тема, където твърдят, че и техните автомобили се държат по същия начин

http://www.benzworld...ing-normal.html
  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 май 2011 - 01:09

Moята се държи по същия начин като твоята.
БМВ-то ми не мърдаше от 90 градуса. При тях температурата също варира, но са направили таблото да не мърда от 90, докато температурата е в нормите. Виждал съм го на диагностика на ел.датчика за температурата. Т.е. на реалните данни варираше, докато таблото държеше фиксирани 90.

На CLK-то варира нагоре и надолу от 80 като твоята. Карай смело. Промих водната система, смених антифриза и нищо не се промени. Така се държат Мерц-овете. Също като теб намерих същите теми по чуждите форуми от бивши БМВ собственици. Това беше първото нещо, което ми изкара акъла ;)

Смени антифриза профилактично (ако искаш) и си карай колата ;)
  • 0

#10 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 26 май 2011 - 13:15

благодаря ти!
  • 0

#11 nnikolow_n

nnikolow_n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:

Публикувано 27 май 2011 - 08:12

Няма никакъв проблем с колата ти. Карай спокойно и се радвай на живота. Стига до 95 градуса, защото тогава ел.вентилаторът /или си с вискосъединител/ се включва на максимални обороти и ... повече не се покачваааа :) .
  • 0

#12 keeepwalking

keeepwalking

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C200 1995
    W212 E350 2010
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 10:15

Колега Ц-класата ми се държеше по същия начин, извънградско около 80 градуса (или малко под 80), а в града 90-95, че даже и няколко пъти до 100 (на 100 градуса ми се включва аварийно перката на климатика). Някои казват че това е нормално, но за мен не е. Убедих се като видях как се държи Ц-класата на брат ми. Смених виското и сега е коренно различно. Просто стрелката не мърда, държи под 80 градуса (без значение градско или извънградско). Майстора ми каза че като мина едно 1000км да се поомачка виското трябва да държи 82-83 градуса някъде. Това била нормалната работна температура на тия двигатели.
  • 0

#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 12:09

Колега, така е, но има значение с какъв двигател си, има значение дали си нон-стоп на климатроник, на какви градуси и т.н.
Затова са свързани аварийните перки към термодатчиците, да могат да се включват помощно.
Ако я карам градско доста време (ама градско-градско...), виското не може да смогне на климатика и постоянно работещия двг. компресор. Можеш да изпържиш яйце на капака.

Мога да ви пейстна едни теми от БМВ форума, там редовно се обсъждаше как се познава виското дали работи.
БМВ-то е вече 16 год. с фабричното виско и няма никакви признаци на амортизация.
Имам приятели с 20 годишни Е34ки на по 1 милион километра, които си карат с фабричните вискота.

Според мен не го пипай. Иначе теоритично може да е от него, но по наблюдения в последните години, съм се уверил че оригиналното виско е страшно висококачествено.

А и да не споменавам колко струва едно истинско виско, защото то трябва да е истинско...
Сменяли сме на един приятел с хубав афтърмаркет, с ибейско, с американско... все за същия мотор... нито едно не се държеше адекватно.
И понеже е деликатен компонент, на всичкото отгоре доста скъп, 2001г. при CLK-тата го махат и я оставят на ел.перки само.

Което ми е малко тъпо, но шансът да се преебат 3 ел.перки едновременно е малък.
Освен това като завърти виското, натежава по ролките от инерцията си и се усеща все едно колата няма мощност при тръгване. Това не се усеща при ел.перките ;)
Спокойно, конете са си там. :)
  • 0

#14 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 29 юни 2011 - 19:44

Колеги,онзи ден забелязах и при мен същия проблем температурата е близо до стоте градуса(също като на снимката на колегата),но моя е дизел.Та да ходя ли някаде да го огледаме и да се притеснявам ли?
  • 0

#15 mvasilev

mvasilev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E200,1996 Classic
    Mercedes 124,200E

Публикувано 30 юни 2011 - 16:02

Колега и моята кола го прави това.Не мисля, че е проблем. Колата я имам вече 3 години.
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни