Колега, така е, но има значение с какъв двигател си, има значение дали си нон-стоп на климатроник, на какви градуси и т.н.
Затова са свързани аварийните перки към термодатчиците, да могат да се включват помощно.
Ако я карам градско доста време (ама градско-градско...), виското не може да смогне на климатика и постоянно работещия двг. компресор. Можеш да изпържиш яйце на капака.
Мога да ви пейстна едни теми от БМВ форума, там редовно се обсъждаше как се познава виското дали работи.
БМВ-то е вече 16 год. с фабричното виско и няма никакви признаци на амортизация.
Имам приятели с 20 годишни Е34ки на по 1 милион километра, които си карат с фабричните вискота.
Според мен не го пипай. Иначе теоритично може да е от него, но по наблюдения в последните години, съм се уверил че оригиналното виско е страшно висококачествено.
А и да не споменавам колко струва едно истинско виско, защото то трябва да е истинско...
Сменяли сме на един приятел с хубав афтърмаркет, с ибейско, с американско... все за същия мотор... нито едно не се държеше адекватно.
И понеже е деликатен компонент, на всичкото отгоре доста скъп, 2001г. при CLK-тата го махат и я оставят на ел.перки само.
Което ми е малко тъпо, но шансът да се преебат 3 ел.перки едновременно е малък.
Освен това като завърти виското, натежава по ролките от инерцията си и се усеща все едно колата няма мощност при тръгване. Това не се усеща при ел.перките

Спокойно, конете са си там.