Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

C200 CDI 1999гне включва перката на климатика


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#16 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 28 May 2011 - 18:12

Има един евтин начин,но ще пиша по-късно като направя снимки.Става реч за 20-30 лв и перката и климатика работят.
  • 0

#17 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Posted 29 May 2011 - 09:08

Хайде де, от кога го чакаме този евтиния вариант :D !
  • 0

#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 29 May 2011 - 10:08

Аре стига де,няма да се излагаме ся. Я го свалете тоя мотор,отворете,почистете и смажете.....след като тръгва с побутване,проблема му е малък бе симпатяги. Кви нови мотори кви салтанати?

Колега,метни му един суплес на тоя мързел и му покажи кой го е измислил........ше го подсещаме с подбутване. Бааа гу и маторя!

:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Posted 30 May 2011 - 16:25

Сложихме един модул от Е класа- на същата година Е класа,модула е същия, и работи ОК!
  • 0

#20 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 30 May 2011 - 22:36

Имам желание да ви покажа снимки,но имам някакъв проблем с качването им.Като се опитам да ги кача ми изписва,че има прескочено качване на фаила и грешка в сигурността.Ще се опитам да го обясня евтиния вариант.Става реч за около 15-20 лв за материали,който може да си го направи сам.Мен майстора ми взе 40 лв.Това побългаряване го правих миналата година след смяната на трети модул за скоростите на перката и около 600лв разходи.
Отпред непосредствено зад предната маска има сложени два /мисля,че бяха резистори/.Едни такива с алуминиев корпус наребрени и с два извода от двете им страни.Слагат се зад маската/решетката/ ,за да се обдухват от въздуха,защото загряват много.Именно подобни/да ги наречем резистори/ има във въпросния модул и поради това загряване и лошото му охлаждане,зад подкалника,модула изгаря.
Та тези резистори са два,закрепени са към специална алуминиева основа,която е завита с малки болтчета за предната греда.Тези резистори са свързани за кабела ,който захранва вентилатора.Те са изчислени така,че пускат точно определен ток и вентилатора се върти на средната си скорост.Това ще рече,че ако скоростите на вентилатора са пет,то той се върти на трета скорост.Ще си кажете"че за какво са ми тези резистори,направо пускам във вентилатора 12 волта и готово."
Да,ама-не.Не става.
Системата има и бушон естествено на плюса,който захранва резисторите и ключе от което се пуска вентилатора.Ключето ми е малко 1см на 1см и е вградено във вентилационния отвор за краката долу отдясно на шофьорското място.Черно мини ключе и е незабележимо.И резисторите не се забелязват отвън,въпреки,че са зад предната решетка между радиатора и решетката.
Най-хубавото на това е,че е така свързано успоредно с оригиналната система и работи независимо от нея.Това ще рече,че ако сложиш на колата здрав модул,то модула си командва перката и ти не се намесваш.Но ако модула изгори,и не ти пусне вентилатора,то ти само натискаш копчето и вентилатора тръгва.Един вид си имам аварийна система за пускане на вентилатора,която е независима от електрониката на колата и не и пречи да работи.Аз карах така с това копче почти цяла година,докато си сложа друг блок.Карал съм колата миналото лято в жега 35гр.В задръствания,работа на климатик и на място по половин час,изкачване на планини пак в жега,море обиколки и никакъв проблем с температурата и климатика.Сега съм със работещ модул/засега/ и съм изключил копчето.Единственото неудобство,когато не ти работи модула е,че за да включиш климатика не трябва да забравяш,че освен копчето ЕС,трябва да натиснеш и другото копче,за включване на перката.Това е така и като ти загрее колата и термометъра подмине средата,което за изправен дизелов мотор и нормално каране е трудно,пак трчбва да включиш вентилатора.Аз цяло лято не го изключвах,като дам контакт и той си тръгваше,защото карам само на климатик.
Мен на това ме светна мой приятел,който вече трета година си кара 210-ката с копче.като ме заведе при майстора човека каза,че толкова модули на мерцедеси вече бил направил,че се е специализирал в това,дори ми сподели,че и на новите BMW-та имало такъв модул на перките и тях ги омагьосвал.Дано сте ме разбрали и пак се извинявам,че не мога да кача снимките.
  • 0

#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 30 May 2011 - 22:57

Това се кава лечение по-нашему. :icon_coolgrin:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Posted 31 May 2011 - 07:10

Да, не е лошо с аварийната система, все пак не се знае,къде точно ще се случи!
А майстора,който ми монтира модула,направо реправи инсталацията, и монтира самия модул там- между решетката и радиатора- да му подухва! Каза ,че основната причина да изгарят е, защото прегрявят- е надявам се,там да се охлажда добре!
nikolai4eto, а така като включваш перката с ключа,посредством другата система,не се ли шашка компютъра нещо- и да влиза в аварийни -ала -бала?
  • 0

#23 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 31 May 2011 - 19:11

Не излиза никаква грешка.Дори и с работещ модул си включвам и изключвам вентилатора ръчно и няма никакви проблеми.Системата е вързана успоредно с оригиналната и не си пречат двете,нещо като аварийна система и презастраховка от прегряване.
  • 0

#24 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Posted 31 May 2011 - 19:26

ОК благодаря ти,че се отзова,на моя зов за помощ :icon_coolgrin:
Приятна вечер!
  • 0

#25 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 24 August 2011 - 20:10

Помолиха ме за повече инфо за заместителя на модула на лични,та поствам малко снимки.Attached File  Perka 1.JPG   261.08K   78 downloadsAttached File  Perka 2.jpg   223.57K   100 downloadsAttached File  Perka 3.jpg   261.02K   97 downloads Това са резисторите,които са най-отпред за да са охлаждат и стоят зад предната декоративна решетка/скара/ и не се забелязват отвън.Attached File  Perka 4.JPG   346.6K   101 downloads това е и миниатюрното ключе за пускане,монтирано през високоволтово реле с четири крака,което не съм снимал.Ключето е монтирано на шофьорското място долу на панела ,който обдухва краката.Attached File  Perka 6.jpg   245.65K   89 downloadsAttached File  Perka bu6on.jpg   234.93K   83 downloadsТова е бушона в двигателния отсек,през който минава целия ток.Attached File  Modul perka.jpg   482.33K   60 downloadsAttached File  Modul perka(001).jpg   481.42K   39 downloadsAttached File  Modul perka(002).jpg   482.21K   25 downloadsА това пък е за тези колеги,които не са виждали какво представлява оригиналния модул за перките.С това приспособление карам вече няколко години и няма никакъв проблем,само неудобството,че копчето се включва на ръка,но аз пък като го включа цяло лято 4 месеца не го изключвам,тъй като не си спирам климатика.Неудобството е пролетта и есента,ако изобщо ти загрее колата.
Монтажа заедно с елементите преди около 3 години ми струваше 40лв,сега вече не знам колко излиза.
Успех.
  • 0

#26 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 24 August 2011 - 22:57

Браво на колегата мнооо полезно инфо Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#27 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 26 August 2011 - 11:23

Помолиха ме за повече инфо за заместителя на модула на лични,та поствам малко снимки.Attached File  Perka 1.JPG   261.08K   78 downloadsAttached File  Perka 2.jpg   223.57K   100 downloadsAttached File  Perka 3.jpg   261.02K   97 downloads Това са резисторите,които са най-отпред за да са охлаждат и стоят зад предната декоративна решетка/скара/ и не се забелязват отвън.Attached File  Perka 4.JPG   346.6K   101 downloads това е и миниатюрното ключе за пускане,монтирано през високоволтово реле с четири крака,което не съм снимал.Ключето е монтирано на шофьорското място долу на панела ,който обдухва краката.Attached File  Perka 6.jpg   245.65K   89 downloadsAttached File  Perka bu6on.jpg   234.93K   83 downloadsТова е бушона в двигателния отсек,през който минава целия ток.Attached File  Modul perka.jpg   482.33K   60 downloadsAttached File  Modul perka(001).jpg   481.42K   39 downloadsAttached File  Modul perka(002).jpg   482.21K   25 downloadsА това пък е за тези колеги,които не са виждали какво представлява оригиналния модул за перките.С това приспособление карам вече няколко години и няма никакъв проблем,само неудобството,че копчето се включва на ръка,но аз пък като го включа цяло лято 4 месеца не го изключвам,тъй като не си спирам климатика.Неудобството е пролетта и есента,ако изобщо ти загрее колата.
Монтажа заедно с елементите преди около 3 години ми струваше 40лв,сега вече не знам колко излиза.
Успех.

Аз бях любопитния :)
Колега обаче аз съм с климатроник и с 2 перки и моя модул не изглежда така, и се намира зад левия фар в ниската част.Моя модул е изцяло пластмасов и е малко по-малък от кутия с цигари.
Аз изкам да го направя с копче както ти си направил по-няколко причини, но не съм сигорен дали може да се направи перките да въртят на няколко степени а не само на една!
  • 0
Публикувано изображение

#28 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 26 August 2011 - 17:45

Може бе,що да не можеПубликувано изображение.Само,че с 2-3 копчета и още толкова комплекта с резисторни блокове и релета.Абе колкото скорости-толкова копчета и резистори.
Иначе,че модула ти изглежда по друг начин няма никакво значение,ще ти подкара и двете перки-гаранция.Така правят и 3-ките на БМВ и голфовете също ги лекуват с такава схема и с абсолютно същите резистори.Побългаряването е повсемесно.
Аз вчера пак говорих с токаджия и се разбрахме,че пак ще ми погледне колата,з-то моя проблем не е в блока на перката,а някъде из компа,който командва този модул,тъй като смених и имам вече три модула,а перката пак не тръгва през модул,а само принудително си върти през копчето.
  • 0

#29 dan4o2009

dan4o2009

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 2.2 CDI 1999

Posted 28 August 2012 - 20:11

Колега какво пише на резисторите-параметрите и от каде могат да се закупят
а някаква ел.схема за монтажа или телефон на човека който ги е монтирал


благодаря предварително!
  • 0

#30 dan4o2009

dan4o2009

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 2.2 CDI 1999

Posted 06 October 2012 - 19:47

резисторите ги намерих,пиши нещо конкретно за високоволтовото реле/параметри и как е свьрзано с коп4ето за пускане/
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users