Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C200 CDI 1999гне включва перката на климатика


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#1 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 21 май 2011 - 15:34

Здравейте колеги,
става въпрос за моя C200 CDI 1999г.Значи перката е една за климатика и охлаждането на мотора и е електрическа.Когато включа климатика,тя не се завърта,а дали трябва?Може-би вследствие на това,понякога климатика не духа студено.Климатика е фабричен,и системата е пълна с фреон.Моля дайте мнение по въпроса.Дали е възможно проблема да идва от светенето на прословутата жълта лампа за охлаждащата течност?Тази лампа свети от както съм я купил,а това беше през зимата.
Благодаря, и поздрави на всички!
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 21 май 2011 - 15:48

Температурен датчик,30А предпазител,може да беше и 60А,релетата на перките.Мисля че твоята е с два вентилатора.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 21 май 2011 - 16:21

Благодаря колега, предпазителя е здрав 30А , темп датчик също,- иначе е с една перка.
  • 0

#4 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2011 - 03:32

Благодаря колега, предпазителя е здрав 30А , темп датчик също,- иначе е с една перка.


Колега тази твоя перка има блок за управление....така да го кажа...ако бъркам поправете ме.
Това е една кутиийка на вид е като запълвач(баласт) за ксенон......цялата е алуминиий ще я познаеш лесно.Мисля, че при тебе се намира зад левия фар.
Та тази анджиклама казва на перката кога да се включи и кога не.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#5 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 22 май 2011 - 10:43

Благодаря колега, след празниците ще ида да го качиме на стенда,да видиме какво ще пакаже!
Поздрави!
  • 0

#6 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 22 май 2011 - 14:14

Колега,по твоя проблем има много написано.Лично аз съм писал поне две теми надълго и широко.Моята кола е същата като твоята и имах абсолютно същия проблем
1.Лампата/жълтата/която свети на таблото и чеква грешка е точно за това-не ти работи перката./ Fault Engine fan cooler/
2.Като си пуснеш климатика перката задължително започва да се върти и да обдухва външния радиатор на климатика.
Твоята перка е само една и се намира в задната част на радиатора и е комбинирана и за охлаждане на двигателя и за климатика.За това тази перка е със 6 скорости.4 основни и две допълнителни.Командва се изцяло по електронен път,а не чрез релета и бушони.Командването е през предния САМ модул,намираш се в двигателния отсег в дясната му част зад кутията с бушони има още една черна кутия завит капак със видии-вътре е модула.Има и още два модула ,които командват перката.Единия е отлявата страна на двигателя,пак черна кутия с буксата за диагностиката.И третото място,което най-често дефектира на мерцедесите е блока за пускане и спиране и командване на скоростите на въпросната перка.Той се намира под левия/шофьорския/ подкалник.Алуминиева кутия наребрена за охлаждане,с голяма букса от късата и страна.Буксата е с 4 основни големи пина и още 2 малки допълнителни.Измъква се доста трудно и цялата е в кал.Кутията/модула/ е хванат от двете си страни посредством гайки №10- 2 броя и се сваля елементаро като откачиш предната част на подкалника.Аз съм сменял три такива модула.Един оригинален и после всяка година ми гореше по един такъв купен втора употреба.Сто процента проблема ти е точно там.На модула има 12 или 14 цифрен код с точния му вид,з-то са няколко вида в зависимост коя година е колата,дали е с климатик или климатроник,дали е Ц или Е клас/202 или 210/По мое мнение всички стават.Аз съм слагал и от Е клас 210 и от коли с климатроник и пак работят,но ми изгарят.Нов този модул стува около 500лв,а втора ръка различно-между 120-200лв.Търси го от английски донори.Забравих най-важното.В момента изобщо не ти работи перката без въпрсния модул и освен,че може да ти прегрее колата ако изкачваш стръмни баири или в жегата в задръстване,може да си прецакаш и компресора на климатика.Ако си включиш климатика и си в движение над 60-70 км то радиатора се обдухва и няма да имаш проблем,но ако намалиш или спреш на място и климатика ти работи няма обдухване.То тогава в системата фреона вдига голямо налягане и претоварва компресора,който от своя страна задейства защита и се включва така нар.съединител на шайбата на компресора.Тогава чеква пак грешката и ти святка лампата на таблото,въпреки,че колата ти не е загряла.Не е добре да се включва защитата на компресора и да се пуска съединителя на ролката на компресора защото се износва бързо и е скъпичък,а може да си пре...ш и компресора ако защитата не сработи навреме.Пускай климатика само като караш извънградско и като намалиш скоростта го спирай и така може да караш,избягвай задръствания и изкачване в жегите,а зимата гледай да не боксуваш,че тогава колата загрява за минути.
Успех,дано си ме разбрал.
  • 0

#7 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 22 май 2011 - 14:58

Разбрах те перфектно,и много ти благодаря :allhail:
За щастие имам и друга кола,и меро няма да го карам въобще докато не отстраня проблема- само да минат празниците.
Още веднъж много благодаря!
Поздрави!
  • 0

#8 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2011 - 15:49

Колегата nikolai4eto го е обяснил по образец.
Съгласен съм с него и с донорството.
Като пример мога да дам случката от вчера.
На едно френдче не му работят перките за климатика на Е класа фейса, 3.2 ЦДИ..... с две перки отпреде.
Проблема се оказа, точно в тая анджиклама, която при него също беше с 4 пина буксата.
Намерихме подобно пак от Е класа, но с мотор 2.6 бензин и с една перка, точно като твоята.
Свалихме тази анджиклама......оказа се, че новата е с 6 пина......счупихме два пина и буксата влезе като у дома си и си бачка на триста :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#9 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 май 2011 - 08:38

Ако някой опре до самото моторче-имам едно излишно,но без перката.
  • 0

#10 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 26 май 2011 - 13:25

Благодаря на всички, и най-вече на nikolai4eto, точно този модул, който спомена е!
  • 0

#11 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 26 май 2011 - 13:44

И ега го търся този модул, а именно:
A025 545 59 32
ESG 600
89 8950 000
SW 25
Ако някой има такова нещо, да свирка!
  • 0

#12 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 17:54

Колеги преди два дни разгледах тази тема и си викам хубу, че на цлк-то си върти тая перка и ще кажеш, че дръпнах дявола за опашката, перката спря да тръгва като пусна климатика и съответно компресора на климатика започва да се товари след известно време. Днес реших да пусна климатика и да побутна малко тая пуста перка, след като и дадох начален момент, си тръгна. След няколко проби спирам-пускам климатика перката си тръгва сама без зор.
Дали просто е била блокирала или ще има нещо за смяна.
колата е CLK 200 1999
Благодаря за отговорите :flagMB new:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#13 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 27 май 2011 - 22:40

Проблема ти е в мотора на перката вероятно.Виж колегата по-горе продава такъв.Ако е в модула проблема,то перката ти изобщо няма да тръгне.Модула или работи или не,средно положение няма.Пробвай да смажеш перката с контактен спрей и като я включиш се ослушвай за стържещи и скърцащи звукове.
  • 0

#14 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 28 май 2011 - 00:04

За моя модул,майстора каза,че е бил на въглен направо,- аз още не съм ходил да го видя!Втора употреба,почти не се намира, и е към 220-250лв, а нов двойно! Този същия майстор,намери от някъде, български вариант на този модул- произвеждат го някъде в БГ- по лиценз,(така да се каже),защото едва ли имат лиценз :).Та този българския вариант,бил изпипан,и не давал пробив като оригиналния-т.е. не изгаря! С гаранция е, и струва 280лв с ДДС.Като взема колата, и се уверя,че всичко е нормално,може ако някой има същия проблем,и желае да пробва този вариант, ще му дам координатите на този майстор!Намира се,в София,Люлин.Аз лично съм много доволен от него- доста му сече пипето по електрониките!

А ако някой има модул за управление на пасажерския еърбег,да свирка- още не го знам по номер,но ще го уточня!
  • 0

#15 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Публикувано 28 май 2011 - 16:39

Така... този българския, не става след 98г- да знаете!
Продължавам да търся оригиналния!
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни