Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Какво означава тази грешка


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2012 - 00:13

При мен беше моторчето - 400 кинта със смяната
  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#17 BaH4yY

BaH4yY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 18 април 2012 - 14:24

Същия проблем с клапите и моторчето на МL 270 CDI ..авариен режим + пушене при рязкото подаване на газ и става много мудна. Иначе имам моторчета и клапи комплект втора ръка и доста други части за мерцедес.,ако някой има интерес.. :)
  • 0

#18 asn72

asn72

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad
  • Автомобил:
    Mercedes c250td 1997

Публикувано 12 юни 2012 - 21:39

И при мене има грешка,но в скоростите(автоматик) изписва -датчик на оборотите3 изчистват я колата кара няколко дена и пак(маслото и филтарът са сменени) моля ако имате някакво мнение дайте го че съм нов във форома и не знам къде да пиша.
  • 0

#19 MAUI

MAUI

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI 2001г

Публикувано 22 август 2012 - 00:04

Някой знае ли дали на празен ход тези клапи стоят отворени или затворени?
  • 0

#20 MAUI

MAUI

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI 2001г

Публикувано 06 септември 2012 - 01:19

Отговарям си сам. Ако някой се интересува клапите на празен ход стоят отворени и при подаване на газ се затварят.

Сега имам нов въпрос.
Има ли представа някой как се променя работата на двигателя ако клапите се застопорят затворени/отворени/полузатворени и се излъже компютъра, че всичко е ОК?
Ако някой е правил подобно нещо ще съм благодарен да сподели.
  • 0

#21 viki59

viki59

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Интереси:Хубави авто, море, слънце и още някой.
  • Автомобил:
    Е 400,дизел,автомат, 2005г.

Публикувано 10 ноември 2012 - 22:34

До колегата Око : моля пусни ми сигнал ,а аз ще ти се обадя - искам да те питам за свалянето на колектора,днес се опитахме, но не успяхме много пречи един сноп-кабели, който е вкаран направо между 4 и 5 тръби на колектора.Много ще съм ти благодарен,ако се отзовеш на 0899 134 305.
  • 0

#22 viki59

viki59

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Интереси:Хубави авто, море, слънце и още някой.
  • Автомобил:
    Е 400,дизел,автомат, 2005г.

Публикувано 10 ноември 2012 - 22:51

В моя случай открихме ,че лосчето на моторчето се откачило от ябалката на лосчето ,което с шина движи клапаните.А за да стигнем до него искаме да свалим колектора,но проблемния сноп кабели ни спря за сега.Утре пак ще се пробваме, дори сме решили да срежем кабелите/а те са 9 броя/,да свалим колектора,да го изчистим, да пробваме да закачим лосчетата и после да донадим кабелите и да ги вкараме на по-подходящо място.Но мен ме притеснява това удължаване на кабела???? Който има мнение, да сподели- може и по телефона.Благодаря.
  • 0

#23 viki59

viki59

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Интереси:Хубави авто, море, слънце и още някой.
  • Автомобил:
    Е 400,дизел,автомат, 2005г.

Публикувано 11 ноември 2012 - 22:33

Колектора е изваден с много мъка и нерви. Всички клапи са износени почти на 50% ,играят вертикално,на общата шина леглото /ябълката/ е счупена и не може да се вкара в нея лосчето от моторчето.Тръгвам да търся нов колектор.Някой ако знае да се обади от къде да се купи.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни