При мен беше моторчето - 400 кинта със смяната
Какво означава тази грешка
Started by nikolai4eto, 18 May 2011 - 21:48:54
22 replies to this topic
#17
Posted 18 April 2012 - 14:24
Същия проблем с клапите и моторчето на МL 270 CDI ..авариен режим + пушене при рязкото подаване на газ и става много мудна. Иначе имам моторчета и клапи комплект втора ръка и доста други части за мерцедес.,ако някой има интерес..
#18
Posted 12 June 2012 - 21:39
И при мене има грешка,но в скоростите(автоматик) изписва -датчик на оборотите3 изчистват я колата кара няколко дена и пак(маслото и филтарът са сменени) моля ако имате някакво мнение дайте го че съм нов във форома и не знам къде да пиша.
#19
Posted 22 August 2012 - 00:04
Някой знае ли дали на празен ход тези клапи стоят отворени или затворени?
#20
Posted 06 September 2012 - 01:19
Отговарям си сам. Ако някой се интересува клапите на празен ход стоят отворени и при подаване на газ се затварят.
Сега имам нов въпрос.
Има ли представа някой как се променя работата на двигателя ако клапите се застопорят затворени/отворени/полузатворени и се излъже компютъра, че всичко е ОК?
Ако някой е правил подобно нещо ще съм благодарен да сподели.
Сега имам нов въпрос.
Има ли представа някой как се променя работата на двигателя ако клапите се застопорят затворени/отворени/полузатворени и се излъже компютъра, че всичко е ОК?
Ако някой е правил подобно нещо ще съм благодарен да сподели.
#21
Posted 10 November 2012 - 22:34
До колегата Око : моля пусни ми сигнал ,а аз ще ти се обадя - искам да те питам за свалянето на колектора,днес се опитахме, но не успяхме много пречи един сноп-кабели, който е вкаран направо между 4 и 5 тръби на колектора.Много ще съм ти благодарен,ако се отзовеш на 0899 134 305.
#22
Posted 10 November 2012 - 22:51
В моя случай открихме ,че лосчето на моторчето се откачило от ябалката на лосчето ,което с шина движи клапаните.А за да стигнем до него искаме да свалим колектора,но проблемния сноп кабели ни спря за сега.Утре пак ще се пробваме, дори сме решили да срежем кабелите/а те са 9 броя/,да свалим колектора,да го изчистим, да пробваме да закачим лосчетата и после да донадим кабелите и да ги вкараме на по-подходящо място.Но мен ме притеснява това удължаване на кабела???? Който има мнение, да сподели- може и по телефона.Благодаря.
#23
Posted 11 November 2012 - 22:33
Колектора е изваден с много мъка и нерви. Всички клапи са износени почти на 50% ,играят вертикално,на общата шина леглото /ябълката/ е счупена и не може да се вкара в нея лосчето от моторчето.Тръгвам да търся нов колектор.Някой ако знае да се обади от къде да се купи.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users