
Избор на W210
Започната от strelec, 16 апр 2011 - 23:47:34
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 април 2011 - 14:53
Мисля си, че доста детайли са и оригинални: джанти, радио, CD ченджър, допълнителни седалки, което говори, че колата е стопанисвана и не е имала много собственици. Има доста добро и завидно оборудване (дано написаното отговаря на истината). Ако 90% от екстрите работят то, мисля че си заслужава. Единственото което ме притеснява, че е много лъскава и най-вероятно е "припръсквана", което е добро, стига под нея да не е маскирана австрийска ръжда.
С поздрав
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#17
Публикувано 21 април 2011 - 16:05
Заслужава да се види поне - виж вратите за ръжди, под чистачката на 5тата врата също, сенниците, шибидаха дали работи, халогените в какво състояние са, дисплеите на таблото, пръскалките на фаровете(и крушките им) дали имат дюзи(по 200лв е една пръскалка), няма да продължавам че се олях.
Обикновено вакуума е на 5тата врата, защото както е написано се разбира че всички врати са с вакуум което е по-характерно за Скласата.
Заради неработещи неща от горните можеш да свалиш от цената
Обикновено вакуума е на 5тата врата, защото както е написано се разбира че всички врати са с вакуум което е по-характерно за Скласата.
Заради неработещи неща от горните можеш да свалиш от цената
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#18
Публикувано 04 юни 2011 - 13:42


#19
Публикувано 24 юни 2011 - 16:39
колега,аз съм с 250 турбодизел.много съм доволен.препоръчвам ти. средно 7 на сто км. вървеж як.
#21
Публикувано 17 септември 2011 - 23:17
Някой пък ги хвалят.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 18 септември 2011 - 09:38
Здравей колега!
Преди близо 2 месеца бях пред същата дилема като тебе но аз бях решил да избирам единствено и само W210 фейслифт. От сумати прочетени статии за болестите на модела се спрях на 270 CDI и 320CDI.
Имам приятел който пътува често до Германия и изискванията му за автомобили до някъде съвпадат с моите.Гледахме заедно в германското мобиле за да оеднаквиме изискванията си и той замина.
Попадна на добра/дай боже/ 210-ка 320CDI с типичната германска ръжда но пък с метални смукателни колектори/което е мн важно/ с почти нови гуми добри джанти прилични екстри/авангард/ от германец и на прилични километри 224000.
Нещото което ме дразни в колата е че авангарда е доста нисък и в момента се чудя как ще я вдигам за ад мога да я карам през зимата. Ако пак мога да избирам може би не бих си купил авангард. За сметка на това на пътя стои непоклатимо и има мн добра визия с ниското окачване.За разход на гориво определено съм изненадан и то мн приятно.По каталог извънградско-5,9, градско-11,1.Погледнато реално те бърка само градското но погледнато реално разхода на 250ТД е същия но пък за вървене не можем да ги сравняваме въобще.
Вече с нея съм минал 1200 км. Средния ми разход по бордкомпютър е твърдо 7.Два пъти съм пътувал Пловдив-София а другото е градско в Пловдив. По магистралата с включен темпомат на 120км/ч дава 5,0-5,5/100.
В града с използване на типтроника за по ранно превключване на предавките разход от 9.0-10.0.
Дано съм успял да ти помогна в избора на автомобил.
Преди близо 2 месеца бях пред същата дилема като тебе но аз бях решил да избирам единствено и само W210 фейслифт. От сумати прочетени статии за болестите на модела се спрях на 270 CDI и 320CDI.
Имам приятел който пътува често до Германия и изискванията му за автомобили до някъде съвпадат с моите.Гледахме заедно в германското мобиле за да оеднаквиме изискванията си и той замина.
Попадна на добра/дай боже/ 210-ка 320CDI с типичната германска ръжда но пък с метални смукателни колектори/което е мн важно/ с почти нови гуми добри джанти прилични екстри/авангард/ от германец и на прилични километри 224000.
Нещото което ме дразни в колата е че авангарда е доста нисък и в момента се чудя как ще я вдигам за ад мога да я карам през зимата. Ако пак мога да избирам може би не бих си купил авангард. За сметка на това на пътя стои непоклатимо и има мн добра визия с ниското окачване.За разход на гориво определено съм изненадан и то мн приятно.По каталог извънградско-5,9, градско-11,1.Погледнато реално те бърка само градското но погледнато реално разхода на 250ТД е същия но пък за вървене не можем да ги сравняваме въобще.
Вече с нея съм минал 1200 км. Средния ми разход по бордкомпютър е твърдо 7.Два пъти съм пътувал Пловдив-София а другото е градско в Пловдив. По магистралата с включен темпомат на 120км/ч дава 5,0-5,5/100.
В града с използване на типтроника за по ранно превключване на предавките разход от 9.0-10.0.
Дано съм успял да ти помогна в избора на автомобил.
#23
Публикувано 18 септември 2011 - 23:29
Здравей колега!
Преди близо 2 месеца бях пред същата дилема като тебе но аз бях решил да избирам единствено и само W210 фейслифт. От сумати прочетени статии за болестите на модела се спрях на 270 CDI и 320CDI.
Имам приятел който пътува често до Германия и изискванията му за автомобили до някъде съвпадат с моите.Гледахме заедно в германското мобиле за да оеднаквиме изискванията си и той замина.
Попадна на добра/дай боже/ 210-ка 320CDI с типичната германска ръжда но пък с метални смукателни колектори/което е мн важно/ с почти нови гуми добри джанти прилични екстри/авангард/ от германец и на прилични километри 224000.
Нещото което ме дразни в колата е че авангарда е доста нисък и в момента се чудя как ще я вдигам за ад мога да я карам през зимата. Ако пак мога да избирам може би не бих си купил авангард. За сметка на това на пътя стои непоклатимо и има мн добра визия с ниското окачване.За разход на гориво определено съм изненадан и то мн приятно.По каталог извънградско-5,9, градско-11,1.Погледнато реално те бърка само градското но погледнато реално разхода на 250ТД е същия но пък за вървене не можем да ги сравняваме въобще.
Вече с нея съм минал 1200 км. Средния ми разход по бордкомпютър е твърдо 7.Два пъти съм пътувал Пловдив-София а другото е градско в Пловдив. По магистралата с включен темпомат на 120км/ч дава 5,0-5,5/100.
В града с използване на типтроника за по ранно превключване на предавките разход от 9.0-10.0.
Дано съм успял да ти помогна в избора на автомобил.
Благодаря, колега!
Късметлия си! Пожелавам ти безпроблемно шофиране и удоволствие с притежавания от теб Бенц.
#24
Публикувано 19 септември 2011 - 20:41
А на тебе пожелавам да намериш по добър от моя!

#25
Публикувано 19 септември 2011 - 21:58
Колега Моя съвет е да търсиш читав комън рейл или 270CDI или 320CDI щом си се спрял на тя. CDI-та ако са читави разхода на гориво е много добър, а вървежа несравним, а и са по нова технология пт турбодизела.
#26
Публикувано 19 септември 2011 - 22:19
270 CDI е доста добър мотор и за сега не съм имал проблеми,но 320 ми се струва още по-добър.Ако не те интересува много мощността си вземи 290 много са здрави

1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни