Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор на W210


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2011 - 14:53

Мисля си, че доста детайли са и оригинални: джанти, радио, CD ченджър, допълнителни седалки, което говори, че колата е стопанисвана и не е имала много собственици. Има доста добро и завидно оборудване (дано написаното отговаря на истината). Ако 90% от екстрите работят то, мисля че си заслужава. Единственото което ме притеснява, че е много лъскава и най-вероятно е "припръсквана", което е добро, стига под нея да не е маскирана австрийска ръжда.
С поздрав
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#17 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2011 - 16:05

Заслужава да се види поне - виж вратите за ръжди, под чистачката на 5тата врата също, сенниците, шибидаха дали работи, халогените в какво състояние са, дисплеите на таблото, пръскалките на фаровете(и крушките им) дали имат дюзи(по 200лв е една пръскалка), няма да продължавам че се олях.

Обикновено вакуума е на 5тата врата, защото както е написано се разбира че всички врати са с вакуум което е по-характерно за Скласата.
Заради неработещи неща от горните можеш да свалиш от цената
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#18 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 04 юни 2011 - 13:42

:offtopic1: Не взимай 2.0 136кс + автомат.... Голям мъртвец е :kill_myself: Питай ме откъде знам
  • 0

#19 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 24 юни 2011 - 16:39

колега,аз съм с 250 турбодизел.много съм доволен.препоръчвам ти. средно 7 на сто км. вървеж як.
  • 0

#20 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 17 септември 2011 - 23:12

Привет, колеги!
Моля за компетентното ви мнение и съвети.
Моля споделете впечатленията си за 210-ките с двигатели 320 и 270 цди и 300 турбо дизел. Носят се думи, че 270 е доста проблемен мотор!?!
  • 0
Публикувано изображение

#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2011 - 23:17

Някой пък ги хвалят.
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 18 септември 2011 - 09:38

Здравей колега!
Преди близо 2 месеца бях пред същата дилема като тебе но аз бях решил да избирам единствено и само W210 фейслифт. От сумати прочетени статии за болестите на модела се спрях на 270 CDI и 320CDI.
Имам приятел който пътува често до Германия и изискванията му за автомобили до някъде съвпадат с моите.Гледахме заедно в германското мобиле за да оеднаквиме изискванията си и той замина.
Попадна на добра/дай боже/ 210-ка 320CDI с типичната германска ръжда но пък с метални смукателни колектори/което е мн важно/ с почти нови гуми добри джанти прилични екстри/авангард/ от германец и на прилични километри 224000.
Нещото което ме дразни в колата е че авангарда е доста нисък и в момента се чудя как ще я вдигам за ад мога да я карам през зимата. Ако пак мога да избирам може би не бих си купил авангард. За сметка на това на пътя стои непоклатимо и има мн добра визия с ниското окачване.За разход на гориво определено съм изненадан и то мн приятно.По каталог извънградско-5,9, градско-11,1.Погледнато реално те бърка само градското но погледнато реално разхода на 250ТД е същия но пък за вървене не можем да ги сравняваме въобще.
Вече с нея съм минал 1200 км. Средния ми разход по бордкомпютър е твърдо 7.Два пъти съм пътувал Пловдив-София а другото е градско в Пловдив. По магистралата с включен темпомат на 120км/ч дава 5,0-5,5/100.
В града с използване на типтроника за по ранно превключване на предавките разход от 9.0-10.0.
Дано съм успял да ти помогна в избора на автомобил.
  • 0

#23 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 18 септември 2011 - 23:29

Здравей колега!
Преди близо 2 месеца бях пред същата дилема като тебе но аз бях решил да избирам единствено и само W210 фейслифт. От сумати прочетени статии за болестите на модела се спрях на 270 CDI и 320CDI.
Имам приятел който пътува често до Германия и изискванията му за автомобили до някъде съвпадат с моите.Гледахме заедно в германското мобиле за да оеднаквиме изискванията си и той замина.
Попадна на добра/дай боже/ 210-ка 320CDI с типичната германска ръжда но пък с метални смукателни колектори/което е мн важно/ с почти нови гуми добри джанти прилични екстри/авангард/ от германец и на прилични километри 224000.
Нещото което ме дразни в колата е че авангарда е доста нисък и в момента се чудя как ще я вдигам за ад мога да я карам през зимата. Ако пак мога да избирам може би не бих си купил авангард. За сметка на това на пътя стои непоклатимо и има мн добра визия с ниското окачване.За разход на гориво определено съм изненадан и то мн приятно.По каталог извънградско-5,9, градско-11,1.Погледнато реално те бърка само градското но погледнато реално разхода на 250ТД е същия но пък за вървене не можем да ги сравняваме въобще.
Вече с нея съм минал 1200 км. Средния ми разход по бордкомпютър е твърдо 7.Два пъти съм пътувал Пловдив-София а другото е градско в Пловдив. По магистралата с включен темпомат на 120км/ч дава 5,0-5,5/100.
В града с използване на типтроника за по ранно превключване на предавките разход от 9.0-10.0.
Дано съм успял да ти помогна в избора на автомобил.


Благодаря, колега!
Късметлия си! Пожелавам ти безпроблемно шофиране и удоволствие с притежавания от теб Бенц.
  • 0
Публикувано изображение

#24 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 19 септември 2011 - 20:41

А на тебе пожелавам да намериш по добър от моя!:tongue4
  • 0

#25 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 19 септември 2011 - 21:58

Колега Моя съвет е да търсиш читав комън рейл или 270CDI или 320CDI щом си се спрял на тя. CDI-та ако са читави разхода на гориво е много добър, а вървежа несравним, а и са по нова технология пт турбодизела.
  • 0

#26 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2011 - 22:19

270 CDI е доста добър мотор и за сега не съм имал проблеми,но 320 ми се струва още по-добър.Ако не те интересува много мощността си вземи 290 много са здрави :wind14
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни