
Избор на W210
Started by strelec, 16 Apr 2011 - 23:47:34
25 replies to this topic
#1
Posted 16 April 2011 - 23:47
Здравейте, колеги!
Случи се нещастие. Една пача ми разби Е124-ката(уникална кола беше). По-специално задното окачване и сега трябва да я сменям. За това се замислям за Очко-бочко. Моля за вашите съвети. Отгоре, отгоре съм чувал, че имало флейслифт и т.н. Моля за подробности от вашия опит. Желанието ми е комби, дизел, задължително с блокаж на дифа.
Случи се нещастие. Една пача ми разби Е124-ката(уникална кола беше). По-специално задното окачване и сега трябва да я сменям. За това се замислям за Очко-бочко. Моля за вашите съвети. Отгоре, отгоре съм чувал, че имало флейслифт и т.н. Моля за подробности от вашия опит. Желанието ми е комби, дизел, задължително с блокаж на дифа.
#2
Posted 17 April 2011 - 00:28
Страшно много има писано по темата и става вече някакси банално...И въпреки всичко един ще каже нещо,друг ще го обори и толкоз.На края ти ще си купиш това което ти хареса
Купи си нещо по-новичко че да те радва.

#3
Posted 17 April 2011 - 08:19
Страшно много има писано по темата и става вече някакси банално...И въпреки всичко един ще каже нещо,друг ще го обори и толкоз.На края ти ще си купиш това което ти хареса
Купи си нещо по-новичко че да те радва.
Прав си, колега, но в петък излезнах от болницата и не мога да стоя дълго време пред компа. За това моля за помощта ви. Естествено, че ще гледам да е нещо по-запазено. Моята 124-а я взех за 10 000 лв. при положение, че имаше и за по 5 х.лв., а болшинството вървяха по 7-8, но за сметка на това бе чудесна - няма нещо което да не й работи и има такива екстри, някои от които новите коли от други марки тепърва ги въвеждат.
#4
Posted 17 April 2011 - 11:36
няма нищо по скъпо от евтин мерцедес,късмет в избора
#5
Posted 17 April 2011 - 12:03
Желая ти скорошно оздравяване,това е най-важното!Коли бол!По добре сега да дадеш малко пари за такси и като се почувстваш добре да си избереш пак някоя красавица.За В 210-290ТД чувам добри отзиви от към надежност,добър вървеж и малък разход.
#6
Posted 17 April 2011 - 19:52
Желая ти скорошно оздравяване,това е най-важното!Коли бол!По добре сега да дадеш малко пари за такси и като се почувстваш добре да си избереш пак някоя красавица.За В 210-290ТД чувам добри отзиви от към надежност,добър вървеж и малък разход.
Колегата е прав


Хем върви повече, хем е по икономичен..........и малко по капризен естествено.
Както ти каза колегата ще чуеш много мнения и отзиви и накрая ще вземеш нещо, което теб най те устрийва.
Има хора, които са предоволни от чистите дизели, хора които са много твърди за турбодизелите и почитатели на CDI-то.....така, че е най добре да питаш нещо по конкретно какво те интересува.
Скорошно оздравяване и Успех

By Batev
#7
Posted 18 April 2011 - 20:32
Аз да ти кажа 290ката е хубава,с приемлив разход,но по-добре да си земеш E270 CDI или E320 CDI

1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8
Posted 18 April 2011 - 21:00
Пич, по моя опит от 124 към 210 си е чист "downgrade", дано при теб да не е така. За бензиновите не знам много, но ЦДИ-тата не бият! Не само в БГ блокират. Явно не е само от нафтата. 300ТД и 290ТД по-бият. Аз ползвам средно дърт 300Д отпреди facelift-а и засякох среден разход 5.52 литра на сто км(все още пазя касовия бон), като в резервоара беше бъркоч от 27 литра растително олио, 3 литра разредител и останалото догоре беше нафта. Доволен съм от този мотор и 4-степенния автомат (почти само от това в мойта баба).
#10
Posted 20 April 2011 - 01:31
Пич, по моя опит от 124 към 210 си е чист "downgrade", дано при теб да не е така. За бензиновите не знам много, но ЦДИ-тата не бият! Не само в БГ блокират. Явно не е само от нафтата. 300ТД и 290ТД по-бият. Аз ползвам средно дърт 300Д отпреди facelift-а и засякох среден разход 5.52 литра на сто км(все още пазя касовия бон), като в резервоара беше бъркоч от 27 литра растително олио, 3 литра разредител и останалото догоре беше нафта. Доволен съм от този мотор и 4-степенния автомат (почти само от това в мойта баба).
За това става въпрос. Да се вземе нещо сполучливо - добър разход и стабилна, безпроблемна работа в нашите условия. Днес бях на оглед, но за съжаление избора е мн. малък - 2 комбита, като са с пъти по-зле от 124-ата ми външно и салона. Имаше и 1-а 124-а, но и тя е далеч от критериите ми. Като си свикнал на хубав автомобил мн.трудно може да се направят компромиси, а и не искам. 124-ката си я търсих точно 6 месеца, явно и сега няма да е лесно.
Някой може ли да напише какъв разход дават по книжка на W210 290TD при различни скорости и в населени места (което си е относително), защото чета един казва 8-9, друг 5,5-6 извън градско...
Благодаря за пожеланията на Gangsta Man и daimler1, а така също и на останалите колеги, които са писали.
#11
Posted 20 April 2011 - 17:35
За 2.9 ТД:
1. АСК градско-9.9, извънградско-5.8, средно- 7.3
2. РСК градско-9.3, извънградско-5.4, средно- 6.8
Аз имах 124-2.5Д автомат и среден разход лято - 7-7.5; зима - 8-8.5
Сега карам 210 300Д автомат и среден разход лято - 7,7-8.5; зима - 8,5-9.5. Лятото сложи още около литър за климатика и разхода става както през зимата. Сега я ползвам само на извънградско и разхода ми е 7-8 л/100.
Дано съм ти помогнал в избора. Аз бих предпочел 300ТД, но и 300Д не е за изхвърляне.
С поздрав
1. АСК градско-9.9, извънградско-5.8, средно- 7.3
2. РСК градско-9.3, извънградско-5.4, средно- 6.8
Аз имах 124-2.5Д автомат и среден разход лято - 7-7.5; зима - 8-8.5
Сега карам 210 300Д автомат и среден разход лято - 7,7-8.5; зима - 8,5-9.5. Лятото сложи още около литър за климатика и разхода става както през зимата. Сега я ползвам само на извънградско и разхода ми е 7-8 л/100.
Дано съм ти помогнал в избора. Аз бих предпочел 300ТД, но и 300Д не е за изхвърляне.
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#12
Posted 20 April 2011 - 18:01
Нали ви е ясно , че 300тд е голяма рядкост , ако се намери читав. От 2 месеца насам си търся ес-ка 140ка и понякога гледам и очиларките ми те пълни гробници , а тези който са хубави , им искат големите пари . В Плевен имам две приятелчета с 290-тд и са супер доволни , гангста мен също е доволен от колата си , аз съм за 290-тд.Ако , ще е 300тд трябва да гледаш с 16 очи , 290тд са на по приемлива цена , ако имаш път към Плевен , тука има супер много автокъщи . Поздрави.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Posted 21 April 2011 - 12:01
аз имам фейслифт с 320CDI(за последните 2К км, ми дава среден разход 7,2 не е много) и трябва да ти кажа, че много трудно се намира нещо по-читаво.
Без да бързам около година и нещо си следях обявите, а имах само 4ри неголеми изисквания - дизел, автомат, комби и от Италия. И пак си имаше един куп проблеми, повечето дребни за щастие.
Въпреки проблемите ни с нафтата CDIто си е по-съвременен мотор и би бил по-лесно продаваем. Като гледам какво е писал колегата Алексиев за сравнение мога да кажа - моят разход много се доближава до неговият. Може би само малко градското е в повече, но в София има много моточасове.
Без да бързам около година и нещо си следях обявите, а имах само 4ри неголеми изисквания - дизел, автомат, комби и от Италия. И пак си имаше един куп проблеми, повечето дребни за щастие.
Въпреки проблемите ни с нафтата CDIто си е по-съвременен мотор и би бил по-лесно продаваем. Като гледам какво е писал колегата Алексиев за сравнение мога да кажа - моят разход много се доближава до неговият. Може би само малко градското е в повече, но в София има много моточасове.

I expect nothing. I fear no one. I am free.
#14
Posted 21 April 2011 - 13:35
Нали ви е ясно , че 300тд е голяма рядкост , ако се намери читав. От 2 месеца насам си търся ес-ка 140ка и понякога гледам и очиларките ми те пълни гробници , а тези който са хубави , им искат големите пари . В Плевен имам две приятелчета с 290-тд и са супер доволни , гангста мен също е доволен от колата си , аз съм за 290-тд.Ако , ще е 300тд трябва да гледаш с 16 очи , 290тд са на по приемлива цена , ако имаш път към Плевен , тука има супер много автокъщи . Поздрави.
Колега, би ли погледнал тази, http://nfs.mobile.bg...4863&f1=details
ако имаш възможност? До момента които коли съм гледал-на снимките и описание О'к ("перфектна"), а в действителност съвсем различно!?!
#15
Posted 21 April 2011 - 13:41
За 2.9 ТД:
1. АСК градско-9.9, извънградско-5.8, средно- 7.3
2. РСК градско-9.3, извънградско-5.4, средно- 6.8
Аз имах 124-2.5Д автомат и среден разход лято - 7-7.5; зима - 8-8.5
Сега карам 210 300Д автомат и среден разход лято - 7,7-8.5; зима - 8,5-9.5. Лятото сложи още около литър за климатика и разхода става както през зимата. Сега я ползвам само на извънградско и разхода ми е 7-8 л/100.
Дано съм ти помогнал в избора. Аз бих предпочел 300ТД, но и 300Д не е за изхвърляне.
С поздрав
Чудесно и благодаря!
Това е за седан предполагам и при скорост 90км/ч. Значи комбито би трябвало да е 6-6,5.
Поне на 124-ата ми дават разход при различни скорости на движение и което е важно в действителност при моята съответстваха почти точно, а при 90 км/ч дори и по-малък разход дава.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users