Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не иска да запали.Vito 112CDI, 2002


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2011 - 13:18

Колеги имам следния проблем:
Колата принципно си работи перфектно, винаги е палила от раз, но последно време като палеше започваше леко да се чуди но си палеше. от няколко дена вече палеше след 20 секунди въртене на стартера. Днеска вече не иска да запали! :( Стартера върти нормално, акумулатора си е наред, всичко изглежда нормално, само че като въртя не иска да "захапе". Моето мнение е, че дизеловата помпа е сдала багажа(че даваше сигнали от доста време), защото като дам на контакт нищо не се чува да подкачва помпата. Въпроса ми е дали съм тръгнал в правилна посока или може да е нещо друго по-специфично за ЦДИ-тата? Другия въпрос е да ми кажете горе долу каква е цената на дизеловата помпа и дали имате предпочитания за марка? Иначе аз сега ще започна да търся в интернет за какво става на въпрос, просто искам и други мнения. ако нищо не стане тези дни ще я карам на диагностика.
  • 0
Публикувано изображение

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 02 април 2011 - 15:43

Пробвай на бутане,ако запали ще ти кажа къде е дефекта.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2011 - 18:23

Утре ще пробвам с бутане и ще кажа резултата какъв е.
  • 0
Публикувано изображение

#4 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2011 - 10:34

Пробвай на бутане,ако запали ще ти кажа къде е дефекта.

Колега, пробвахме с дърпане и колата запали и работи. Пробвахме да палим и гасим, и пали но трудно.
Надявам се да кажеш какъв е проблема и тая седмица да ремонтираме каквото е нужно.
  • 0
Публикувано изображение

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 03 април 2011 - 13:42

Датчика на коляновия вал.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 03 април 2011 - 19:54

Датчика на коляновия вал.

Много ги чуваш, обаче ако дадеш и малко допълнително инфо, просто цена нема да имаш.
Аз лично не светкам каква е разликата за въпросния датчик при бутане и при палене на стартер?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 K.Blagoev

K.Blagoev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Vito 112 CDi A/T /// Mercedes Sprinter 316 CDi

Публикувано 05 април 2011 - 15:18

Ние миналата година имахме подобен(да не кажа същия) проблем с нашето Вито, обаче то е автомат и нямаше как да се пробва с бутане/дърпане. Стартера си въртеше добре, но просто не искаше да запали. Закарахме го на един жичкаджия (с компютър разбира се) в кв.Левски , много разбира човека и се оказа, че налягането на едната дюза е по-слабо от налягането на другите дюзи и от там идва целия проблем. Прегледай си също бушоните, и тези големите които са 60 амперови и са по-скоро релета. Много вероятно е проблема ти да е от токовете.
  • 0

#8 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2011 - 20:26

Колата е в сервиз и утре ще знам подробности по този случай. Като разбера каква е причината ще пиша.
  • 0
Публикувано изображение

#9 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2011 - 22:31

Колата е още в сервиз. След 2-3 дни ще е готова, че допълнително имаше да се сменя гарнитура на главата че губеше по 1л вода на 1000км (ама така навъртя баща ми към 60 000, затова и не я смени още преди 2 години, че го посъветваха да не пипа докато не се увеличи консумацията на вода). За момента проблема с паленето се очертава, че са запекли 2 дюзи, като проблема явно е същия като на колегата К.Благоев. Като си вземем колата ще пиша окончателно какъв е проблема.
  • 0
Публикувано изображение

#10 K.Blagoev

K.Blagoev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Vito 112 CDi A/T /// Mercedes Sprinter 316 CDi

Публикувано 26 април 2011 - 08:49

Колата е още в сервиз. След 2-3 дни ще е готова, че допълнително имаше да се сменя гарнитура на главата че губеше по 1л вода на 1000км (ама така навъртя баща ми към 60 000, затова и не я смени още преди 2 години, че го посъветваха да не пипа докато не се увеличи консумацията на вода). За момента проблема с паленето се очертава, че са запекли 2 дюзи, като проблема явно е същия като на колегата К.Благоев. Като си вземем колата ще пиша окончателно какъв е проблема.


Много зор ще видят майсторите с ваденето на тези дюзи. На нас (още преди да направи проблема с паленето) ни сменяха 2 дюзи, защото бяха тръгнали да гният и капеше нафта и 2 седмици не могат да ги извадят, купиха скоба от балкан стар - счупи се и тя и накрая има един алуминиев капак в който влизат дюзите извадиха го него на парчета и така успяха да изкарат дюзите - съответно купихме капак втора ръка към 150 лв. Друг начин за вадене няма, ако Витото е около 2000 год.
  • 0

#11 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2011 - 18:03

Колата вече работи и за сега няма проблеми! :)
650лв излезе ремонта -от които 320 лв струваха заварките които бяха направени на блока(главата)
Не е искала да запали защото е нямала достатъчно компресия заради пукнатините.
Отделно са били запекли дюзите и са почистени. :)
  • 0
Публикувано изображение

#12 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2011 - 23:25

Излезе и истинския проблем с трудното палене! Датчик за налягането на горивото е бил развален. Подменен е и вече всичко е ок.
  • 0
Публикувано изображение

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 май 2011 - 00:57

Колата вече работи и за сега няма проблеми! :)
650лв излезе ремонта -от които 320 лв струваха заварките които бяха направени на блока(главата)
Не е искала да запали защото е нямала достатъчно компресия заради пукнатините.
Отделно са били запекли дюзите и са почистени. :)

Абе за мен това са глупости.

От пукнатини не губи компресия,това да не е великденско яйце.Запекли дюзи извъобще не палят,ама никога.Схващаш ли.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 май 2011 - 00:58

Излезе и истинския проблем с трудното палене! Датчик за налягането на горивото е бил развален. Подменен е и вече всичко е ок.

И таз теория откъде я извади.

Когато се прецака тоя датчик,трудно ще си караш колата,освен ако някой мангал не бута отзад.Пожелавам ти да си нямаш повече проблеми.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2011 - 08:34

И таз теория откъде я извади.

Когато се прецака тоя датчик,трудно ще си караш колата,освен ако някой мангал не бута отзад.Пожелавам ти да си нямаш повече проблеми.

Понеже баща ми я кара и той си я прави. Аз просто го питам какво са му казали, за да мога да го споделя тук.
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни