Не иска да запали.Vito 112CDI, 2002
Започната от Marty, 02 апр 2011 - 13:18:26
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 април 2011 - 13:18
Колеги имам следния проблем:
Колата принципно си работи перфектно, винаги е палила от раз, но последно време като палеше започваше леко да се чуди но си палеше. от няколко дена вече палеше след 20 секунди въртене на стартера. Днеска вече не иска да запали! Стартера върти нормално, акумулатора си е наред, всичко изглежда нормално, само че като въртя не иска да "захапе". Моето мнение е, че дизеловата помпа е сдала багажа(че даваше сигнали от доста време), защото като дам на контакт нищо не се чува да подкачва помпата. Въпроса ми е дали съм тръгнал в правилна посока или може да е нещо друго по-специфично за ЦДИ-тата? Другия въпрос е да ми кажете горе долу каква е цената на дизеловата помпа и дали имате предпочитания за марка? Иначе аз сега ще започна да търся в интернет за какво става на въпрос, просто искам и други мнения. ако нищо не стане тези дни ще я карам на диагностика.
Колата принципно си работи перфектно, винаги е палила от раз, но последно време като палеше започваше леко да се чуди но си палеше. от няколко дена вече палеше след 20 секунди въртене на стартера. Днеска вече не иска да запали! Стартера върти нормално, акумулатора си е наред, всичко изглежда нормално, само че като въртя не иска да "захапе". Моето мнение е, че дизеловата помпа е сдала багажа(че даваше сигнали от доста време), защото като дам на контакт нищо не се чува да подкачва помпата. Въпроса ми е дали съм тръгнал в правилна посока или може да е нещо друго по-специфично за ЦДИ-тата? Другия въпрос е да ми кажете горе долу каква е цената на дизеловата помпа и дали имате предпочитания за марка? Иначе аз сега ще започна да търся в интернет за какво става на въпрос, просто искам и други мнения. ако нищо не стане тези дни ще я карам на диагностика.
#2
Публикувано 02 април 2011 - 15:43
Пробвай на бутане,ако запали ще ти кажа къде е дефекта.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 02 април 2011 - 18:23
Утре ще пробвам с бутане и ще кажа резултата какъв е.
#4
Публикувано 03 април 2011 - 10:34
Колега, пробвахме с дърпане и колата запали и работи. Пробвахме да палим и гасим, и пали но трудно.Пробвай на бутане,ако запали ще ти кажа къде е дефекта.
Надявам се да кажеш какъв е проблема и тая седмица да ремонтираме каквото е нужно.
#5
Публикувано 03 април 2011 - 13:42
Датчика на коляновия вал.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 03 април 2011 - 19:54
Много ги чуваш, обаче ако дадеш и малко допълнително инфо, просто цена нема да имаш.Датчика на коляновия вал.
Аз лично не светкам каква е разликата за въпросния датчик при бутане и при палене на стартер?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 05 април 2011 - 15:18
Ние миналата година имахме подобен(да не кажа същия) проблем с нашето Вито, обаче то е автомат и нямаше как да се пробва с бутане/дърпане. Стартера си въртеше добре, но просто не искаше да запали. Закарахме го на един жичкаджия (с компютър разбира се) в кв.Левски , много разбира човека и се оказа, че налягането на едната дюза е по-слабо от налягането на другите дюзи и от там идва целия проблем. Прегледай си също бушоните, и тези големите които са 60 амперови и са по-скоро релета. Много вероятно е проблема ти да е от токовете.
#8
Публикувано 05 април 2011 - 20:26
Колата е в сервиз и утре ще знам подробности по този случай. Като разбера каква е причината ще пиша.
#9
Публикувано 07 април 2011 - 22:31
Колата е още в сервиз. След 2-3 дни ще е готова, че допълнително имаше да се сменя гарнитура на главата че губеше по 1л вода на 1000км (ама така навъртя баща ми към 60 000, затова и не я смени още преди 2 години, че го посъветваха да не пипа докато не се увеличи консумацията на вода). За момента проблема с паленето се очертава, че са запекли 2 дюзи, като проблема явно е същия като на колегата К.Благоев. Като си вземем колата ще пиша окончателно какъв е проблема.
#10
Публикувано 26 април 2011 - 08:49
Колата е още в сервиз. След 2-3 дни ще е готова, че допълнително имаше да се сменя гарнитура на главата че губеше по 1л вода на 1000км (ама така навъртя баща ми към 60 000, затова и не я смени още преди 2 години, че го посъветваха да не пипа докато не се увеличи консумацията на вода). За момента проблема с паленето се очертава, че са запекли 2 дюзи, като проблема явно е същия като на колегата К.Благоев. Като си вземем колата ще пиша окончателно какъв е проблема.
Много зор ще видят майсторите с ваденето на тези дюзи. На нас (още преди да направи проблема с паленето) ни сменяха 2 дюзи, защото бяха тръгнали да гният и капеше нафта и 2 седмици не могат да ги извадят, купиха скоба от балкан стар - счупи се и тя и накрая има един алуминиев капак в който влизат дюзите извадиха го него на парчета и така успяха да изкарат дюзите - съответно купихме капак втора ръка към 150 лв. Друг начин за вадене няма, ако Витото е около 2000 год.
#11
Публикувано 01 май 2011 - 18:03
Колата вече работи и за сега няма проблеми!
650лв излезе ремонта -от които 320 лв струваха заварките които бяха направени на блока(главата)
Не е искала да запали защото е нямала достатъчно компресия заради пукнатините.
Отделно са били запекли дюзите и са почистени.
650лв излезе ремонта -от които 320 лв струваха заварките които бяха направени на блока(главата)
Не е искала да запали защото е нямала достатъчно компресия заради пукнатините.
Отделно са били запекли дюзите и са почистени.
#12
Публикувано 06 май 2011 - 23:25
Излезе и истинския проблем с трудното палене! Датчик за налягането на горивото е бил развален. Подменен е и вече всичко е ок.
#13
Публикувано 07 май 2011 - 00:57
Абе за мен това са глупости.Колата вече работи и за сега няма проблеми!
650лв излезе ремонта -от които 320 лв струваха заварките които бяха направени на блока(главата)
Не е искала да запали защото е нямала достатъчно компресия заради пукнатините.
Отделно са били запекли дюзите и са почистени.
От пукнатини не губи компресия,това да не е великденско яйце.Запекли дюзи извъобще не палят,ама никога.Схващаш ли.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 07 май 2011 - 00:58
И таз теория откъде я извади.Излезе и истинския проблем с трудното палене! Датчик за налягането на горивото е бил развален. Подменен е и вече всичко е ок.
Когато се прецака тоя датчик,трудно ще си караш колата,освен ако някой мангал не бута отзад.Пожелавам ти да си нямаш повече проблеми.
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 07 май 2011 - 08:34
Понеже баща ми я кара и той си я прави. Аз просто го питам какво са му казали, за да мога да го споделя тук.И таз теория откъде я извади.
Когато се прецака тоя датчик,трудно ще си караш колата,освен ако някой мангал не бута отзад.Пожелавам ти да си нямаш повече проблеми.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни