Към съдържанието

  •  

Снимка

Табло - Километраж


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#16 asdf69

asdf69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 07 юни 2007 - 20:05

Рових се насам -натам и се оказа следното - за бензиновите става аламинут-братушките го правят като единствения критерии е броя цилиндри.
За дизеловите е по сложно - тези дето са с оборотомер имат допълнителен датчик на маховика който не е само за оборотомера а и за някой неща по мотора. Но ако си твърдо решен да имаш оборотомер и си готов да вложиш време и малко усилия има решение на проблема ти и при това за сравнително малко пари - прави се извод от алтернатора, като нищо не се сменя по него и се променят някои работи по самия оборотомер-променят се няколко Р-Ц вериги така, че да се нагоди на честотата на сигнала от алтернатора. Тази процедура с един приятел сме я правили 2 пути, при това единия пут накарахме оборотомер от дизелова 124 да работи точно на бензинов джип Аро а второто беше камионджииски оборотомер го преправих за 4 цил. Бензинов мотор. Така че няма страшно, само измерването на сигналите и настроиките изискват време и после неколкократно пробване за това става бавно. Но ако си заинтересован ми пиши да обсъдим нещата. :D

Здравей, точно тая тема търсех. Карам 123ка 300D демек 5так.Знаеш, там на таблото се мъдри един голям часовник, добре си стои, но на мен по-ми трябва оборотомер. Та въпроса ми е, от каква кола ще пасне най-добре, като размери, присъединяване механически и електрически. Благодаря предварително.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни