Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с ролките на компресора на климатикаСивата редосеялка


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#16 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 02 May 2011 - 07:50

Сега ще обясня. Първото - климатиците работят добре според твоите критерии, но не и отлично. Т.е. един такъв дехидратор въобще не е дехидратор вече ( демек изсушител ), защото ролята на силикагелът в него е да обере влагата от системата, която колкото и да вакуумираш преди това пак попада влага, защото фреонът има процент влага, маркучите имат хлабини, маслото е абсорбирало и т.н. Може да е в минимални количества, но я има. Когато един дехидратор е разхерметизиран той поглъща влагата ( т.е. капацитетът му е точно 15 минути, след което се насища, така да го кажа ). Климатикът продължава да работи, но вече изчерпал се дехидраторът той е причина за по-високо работно налягане при кондензираното на фреона и това го износва. Износването в случая се разбира разпадът на силикагела след време, което е било и причината за запушването на системата на колегата ;) Затова и трябва да се сменя, защото се разпада! Във всички книжки и учебници, в които съм чел, изрично е отбелязано, че дихидраторът трябва да бъде заменян при всяко ново зареждане на колата. В България се практикува изключително рядко, заради цената му. На моите клиенти винаги давам съвет да го заменим като им обеснявам това, което написах по-горе, а изборът дали ще го направят е изцяло техен. Поздрави ;)
  • 2
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users