№ 143 | 1969-1990 Mercedes-Benz C111 (II) - MinichampsHistory of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
Started by Mr.Mercedes-Benz, 11 Mar 2011 - 09:37:21
206 replies to this topic
#76
Posted 22 May 2011 - 07:27
#77
Posted 24 May 2011 - 20:10
Прототипът F 600HYGENIUS е последният представител на поредицата от развойни модели на Mercedes-Benz, призвани да очертаят насоките за развитието на автомобила в бъдеще.
Компактният като размери модел разполага с максимална мощност 115 к.с. и се отличава с нулево ниво на емисии на вредни вещества в атмосферата. При среден разход на гориво от едва 2,9 литра на 100 километра и автономен пробег с едно зареждане от 400 километра, F 600HYGENIUS постига максимален въртящ момент от впечатляващите 350 Нм.
Всичко това става възможно благодарение на единственото по рода си съчетание от изключително компактната и ефективна система с горивни клетки (постоянна мощност 82 к.с. и въртящ момент 250 Нм) и свързаната със задвижващия електромотор модерна литиево-йонна акумулаторна батерия. Подобно на познатите хибридни системи на задвижване, управляващата електроника на силовия тракт на F 600HYGENIUS акумулира енергийните излишъци и подбира най-добрата форма на задвижване в зависимост от конкретната ситуация. При бавни маневри или паркиране например, електромоторът се захранва само от акумулатора, докато при потегляне и ускоряване енергията се подава паралелно от литиево-йонната батерия и системата с горивни клетки. Същият електромотор влиза в ролята на електрогенератор и оползотворява излишъка от енергия при спиране, подавайки ток към акумулатора.
Наред с новаторската си система на задвижване, Mercedes-Benz F 600HYGENIUS е нагледна демонстрация и на редица други пионерски решения и разработки -мултифункционална система за управление на автомобила с виртуални екрани, уникални по рода си седалки и забележително гъвкаво вътрешно пространство, разкриващо нови хоризонти по отношение на комфорта и сигурността на пътниците.
Компактният като размери модел разполага с максимална мощност 115 к.с. и се отличава с нулево ниво на емисии на вредни вещества в атмосферата. При среден разход на гориво от едва 2,9 литра на 100 километра и автономен пробег с едно зареждане от 400 километра, F 600HYGENIUS постига максимален въртящ момент от впечатляващите 350 Нм.
Всичко това става възможно благодарение на единственото по рода си съчетание от изключително компактната и ефективна система с горивни клетки (постоянна мощност 82 к.с. и въртящ момент 250 Нм) и свързаната със задвижващия електромотор модерна литиево-йонна акумулаторна батерия. Подобно на познатите хибридни системи на задвижване, управляващата електроника на силовия тракт на F 600HYGENIUS акумулира енергийните излишъци и подбира най-добрата форма на задвижване в зависимост от конкретната ситуация. При бавни маневри или паркиране например, електромоторът се захранва само от акумулатора, докато при потегляне и ускоряване енергията се подава паралелно от литиево-йонната батерия и системата с горивни клетки. Същият електромотор влиза в ролята на електрогенератор и оползотворява излишъка от енергия при спиране, подавайки ток към акумулатора.
Наред с новаторската си система на задвижване, Mercedes-Benz F 600HYGENIUS е нагледна демонстрация и на редица други пионерски решения и разработки -мултифункционална система за управление на автомобила с виртуални екрани, уникални по рода си седалки и забележително гъвкаво вътрешно пространство, разкриващо нови хоризонти по отношение на комфорта и сигурността на пътниците.
#78
Posted 24 May 2011 - 20:18
#79
Posted 24 May 2011 - 20:19
Maybach Exelero
Концептуалната разработка комбинира ретро силует с футуристични контури, притежава битурбо V12 двигател, може да ускорява до 100 км/ч за 4.4 секунди, като с това темпо може да продължи чак до 351 км/ч. Това е доста впечатляващо за един толкова голям и импозантен модел.
Автомобилът е създаден за фирмата за гуми Fulda Tires, които да го ползват за тестове, както и като маркетингов инструмент. Идеята е с него да се представят едни от най-спортните и качествени гуми. Exelero е направен всъщност на базата на силно модифициран вариант на Maybach 57 S. Двигателят развива мощност от 700 к.с. и притежава въртящ момент от 1000 Нм. И това е извадено от 5.9-литров агрегат (наистина си личи работата на двойното турбо). Суперавтомобилът е оборудван с 23-инчови гуми с размер 315/25, но спокойно могат да бъдат сложени почти всякакви гуми, които биха паснали на една серийна кола.
Колата бе представена за първи път по време на Temprodrom в Берлин през май 2005 година. В основата си Exelero представлява двуместно купе с изключително дълга предница. В интериора пък властват само най-висококачествените материали, както и някои състезателни атрибути.
Максималната скорост от 351 км/ч пък не е по наблюдения, а е доказана – записана на е пистата Нардо в Италия.
#80
Posted 26 May 2011 - 12:41
#81
Posted 27 May 2011 - 07:38
#82
Posted 28 May 2011 - 19:18
#83
Posted 30 May 2011 - 07:54
#84
Posted 31 May 2011 - 06:41
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 045|1952 Mercedes-Benz 300SL Carrera Panamericana No3 Hermann Lang/Erwin Grupp - Double win for cars No3 & No4 Rallye Mexico 1952 - ModelMax
№ 045|1952 Mercedes-Benz 300SL Carrera Panamericana No3 Hermann Lang/Erwin Grupp - Double win for cars No3 & No4 Rallye Mexico 1952 - ModelMax
#85
Posted 01 June 2011 - 20:24
#86
Posted 02 June 2011 - 19:57
#87
Posted 06 June 2011 - 17:44
#88
Posted 06 June 2011 - 21:21
#89
Posted 08 June 2011 - 09:18
Брях, на това не съм знаел,
е му завиват предните гуми
е му завиват предните гуми
#90
Posted 13 June 2011 - 19:24
На всичките от тази специална серия, направена по поръчка на Даймлер-Бенц (тогава), им завиват гумите, което знаеш, че не е типично за Карарама. Само на 190СЛ-а не му завиват гумите.Брях, на това не съм знаел,
е му завиват предните гуми
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 050 | 1990-2015 Mercedes-Benz G-class (W463) - Auto Art
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users