Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

№ 143 | 1969-1990 Mercedes-Benz C111 (II) - MinichampsHistory of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43


  • Please log in to reply
206 мнения по тази тема

#61 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 10 май 2011 - 23:49

Известно количество концепти.

1978 Mercedes С W311
Името на автомобила е С W311. То идва от cw стойността от 0,311. Конструиран е от основателя на Isdera Еберхард Шулц - като модерна интерпретация на 300 SL. Разработката е продължила 5 години, като единственият екземпляр е бил готов през 1978 г. Моделът с крилати врати е изцяло собствена конструкция на фирмата. Под капака му има 6,3-литров 8-цилиндров мотор на AMG с 375 к.с. от МВ600. CW311 спринтирал за 4,8 секунди до 100 км/ч, а максималната му скорост била 319 км/ч. Куриозното: тогавашният служител на Porsche Шулц поставил звездата на Mercedes на предния капак. Заради голямата публичност хората от Щутгарт по изключение дали своята благословия. Така това е единствената студия със звезда на капака, произведена извън Mercedes.
Публикувано изображение
  • 0

#62 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 10 май 2011 - 23:59

1991 Mercedes-BENZ F100
Експерименталните автомобили на Mercedes-Benz задават нови стандартни в автомобилната индустрия. F100, първият автомобил от серията "F", се появи през 1991 одина. Сред отличителните характеристики на автомобила са централно позиционираната седалка на шофьора, както и бордовият компютър, който разграничава три нива на приоритет по отношение на безопасността. Освен това има система за разпознаване на гласови команди, радарна система за контрол на дистанцията, система за автоматично набиране на номер за спешна помощ, соларни панели на покрива и паралелни чистачки. През 1991 година тези иновации са били революционни, но днес много от тях са реалност, потвърждавайки колко важни са целенасочените научни изследвания за техническия прогрес.
Публикувано изображение
http://www.carsbase....5_pic_37117.jpg
  • 0

#63 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:07

1996 Mercedes-Benz F200
Вторият експериментален автомобил F 200 Imagination („Въображение”) от 1996 година – авангардно купе с пътническо отделение, покрито със стъклен купол, който посредством бутон се затъмнява, благодарение на конструкцията си тип сандвич. Оборудването включва динамичната система за управление "drive-by-wire", която позволява на водача да управлява автомобила и да задейства спирачките с един от страничните лостове, разположени в централната конзола и вътрешния панел на вратата. Другите нововъведения включват активната система на окачване Active Body Control (ABC), видео камери вместо огледала за обратно виждане, врати, които се отварят настрани и нагоре, автоматично с магнитна карта (предшественик на сегашната система "Keyless Go" за достъп до управлението без ключ) , странични и прозоречни въздушни възглавници (които днес вече са обичайно оборудване), както и система за активно осветяване на завоите (която също вече е част от обичайното оборудване).
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#64 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:10

2001 Mercedes-Benz F400 Carving

2001 година бе свидетел на появата на F400 Carving, един безкомпромисно расов спортен автомобил с изключително плоска и издължена предна част, къса задна част, устойчив на атмосферни влияния, с направен по мярка интериор за двама пътници. И тук специално внимание се отделя на системите, които увеличават динамиката при шофиране, например активната система за регулиране на наклона на предните и задните колела (ATTC) при завой или рязко спиране. Управляваната с компютър система позволява външните колела да се накланят при завой до максимум 20 градуса. Революционният дизайн на гумите с асиметричната шарка на протектора позволява вместо да се движат по вътрешния ръб гумите да се движат по повърхност с извънредно високо сцепление, разработена специално за стабилност при завои. Колелата от вътрешната страна на завоя, както и каросерията, остават в нормалното си положение. В резултат на това, реагирайки в зависимост от скоростта и радиуса на завоя, F400 създава нови стандарти по отношение на стабилността в поддържането на посоката, безопасността при шофиране, скоростта и динамиката.

Други впечатляващи характеристики на автомобила са електронната кормилна система "steer-by-wire", електронната система за превключване на предавките "steer-by-wire" (която се управлява с бутони върху волана), както и електрозахранваща система с напрежение 42 V.

Автомобили. които слизат от поточните линии в момента и се смятат за върха на модата, са „лански сняг" за проф. Херберт Колер. Това е шефът на изследванията в Daimler-Chrysler и за него наистина тези коли са вече класици. Той работи десет години напред и отдавна е забравил работата си по тях. В момента обект на изследванията му е преди всичко усъвършенстването на управлението на автомобилите.

В началото на 90-те години той и негобият екип се занимаваха най-вече със системата ABC (Active Body Control), която с помощта на управлявана от сензори хидравлика и пневматика, предотвратява клатушкането на каросерията и навеждането при спиране. Днес ABC се монтира серийно В CL класата на Mercedes. Професорът и хората му се трудиха и по други високо¬технологични иновации: SBC електро-хидравличните спирачки на SL и CL класата, спирачния асистент BAS, помощника срещу поднасяне ESP, дистанционния радар,
гласовите команди и така наречената командна система, която обединява навигационната, телефонната, TV и аудиосистемите. Всички те са преминали през фазата на дългогодишни изследвания, преди да станат годни за потребление и да минат в серийно производство.


Сега целта е друга - по-добро управление, и проф. Колер напредба очебидно и в тази област. Защото идеите вече са овеществени в един изпитателен модел, който се върти по пистите. Най-новото изследователско превозно средство на екипа на Колер се нарича F 400 Carving и също е ориентирано към бъдещето. Този компактен спийдстър беше показан миналата година на Токийското автошоу и очарова публиката. Но тогава никой не подозираше, на какво наистина е способен този автомобил. Малкото заснети кадри карат зрителите да зяпват от учудване и да се усмихват невярващо, защото щом F 400 влезе в завой, външните спрямо завоя предно u задно колело се наклоняват в горния си край навътре. В завоя колелата лягат като мотоциклетни. При рязко спиране и четирите колела се килват навътре в горния си край. Човек може да си помисли, че ходовата част е дефектна и че колата ей сега ще се разпадне на съставните си части.
На технически диалект системата бе кръстена Active Tire Tilt Control (ATTC) или на български активен контрол на наклона на гумите. Когато се наложи, колелата се накланят до 200. По този начин се постига възможност за скорост в завой, която е на нивото във ф1 или поне може да се конкурира с тази на най-добрите серийни спортни автомобили в света. В това можахме да се убедим на един затворен участък и първото ни впечатление е, че F 400 е направо жаден за завои. Като картинг се промъква между редицата конуси и реже завоите толкова пъргаво, че човек може да си помисли, че пътува със служебната кола на Михаел Шумахер.
Където други автомобили отдавна да са изгубили сцеплението, F 400 прецизно следва линията на движение.

При фирмените тестове за сравнение успоредно с F 400 се е движил и един Porsche Boxster, а той не от автомобилите, които няма качества да е убиец на завои. Един от участвалите в теста заяви: „Той просто нямаше шансове." Естестбено, че това не стаВа с обикновени серийни гуми. F 400 използва специални гуми с размери 660x260 R 17/ 19. Те представляват хибрид между мотоциклетни и автомобилни гуми с асиметричен профил, сместа на стъпката и контура. Вътрешният контур на гумата е заоблен, докато външната е с профил, осигуряващ добро движение по права и малко шум при търкалянето.
Щом гумата се наклони навътре, тя може да осигурява големи странични усилия с наклонената си мека стъпка - до 30% повече от обикновените гуми. Тъй като при нормално движение меката част на гумата не докосва асфалта, асиметричната гума не се износва по-бързо от обикновената. И все пак нещо е необичайно: от вътрешната страна гумата е 17-цолова, а отвън диаметърът е 19 цола. Иначе не биха могли да се постигат големи наклони. Колер и екипът му не гледат на F 400 само като кола за удоволствия. Иновационната система на ходовата част има още много предимства, между които преди всичко голямата сигурност. При опасност от поднасяне системата за кратко накланя под точно определен ъгъл едно или повече колела и така стабилизира бързо автомобила.

Mercedes F400При аварийно спиране F 400 заковава 5 м по-рано от SL, защото меката вътрешна част на гумата осигурява оптимално сцепление - може да се каже, че колелата направо „впиват зъби" в асфалта. Дори при аквапланинг вариращият наклон може да помогне колата да не „заплува". Само 50° наклон са достатъчни за това! Сега изследователският отдел работи върху нови сензори, които да могат да разпознават слоя вода върху платното и да предават данните на уредите за управление. Тогава системата автоматично ще нагажда наклона на колелата към всяка ситуация на пътя. Въпреки това, колкото и напредничава да изглежда тази техника, колкото и добре да се кара, преди да я получим в серийна кола ще минат пет до седем години. Тогава професор Колер със сигурност ще работи върху неща, които ние дори не сме сънували.

Газта, спирачките, управлението и смяната на предавките - всичко въ8 F 400 е направено без механични свързващи елементи. Тяхното място са заели кабелите. Това икономисва материали, маса и пари. Електронният волан е снабден с два индуктивни сензора за ъгъл, които отчитат всяко движение на волана. Те го преобразуват В електрически импулси и ги изпращат по кабел до компютъраMercedes F400. Той преценява тези сигнали и изчислява данните за ъгъл на завоя и наклона на колелата. При нужда системата Drive by Wire се включва активно в управлението, за да задържи колата в нейния курс. Учудващото е, че при F 400 воланът се усеща толкова директно, сякаш е свързан с червяк.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#65 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:23

2003 Mercedes-Benz F500 Mind
Основните характеристики на F 500 Mind са: хибридно задвижване, концепция за гъвкави врати, централна колона, която поддържа Y-образната подривна конструкция, линия за връзка вместо кормилна колона, педали с повърхност, чувствителна към натиск, свободно програмируеми мултивизуални дисплеи.
Обозначението "F" съответства на "Forschung" [„научни изследвания” на немски], на "Fascination" [„обаяние”] и преди всичко на "Future" [„бъдеще”]. Системите във F-автомобилите на Mercedes-Benz са обект на научноизследователски проекти с обещаващи перспективи за въвеждане в серийно производство. Изборът на наименованието "Mind" [„Разум”] като приставка към F 500 изтъква факта, че става дума за научни автомобили в сферата на интелигентния автомобил.

Технологията на задвижването в F 500 Mind включва мощна и въпреки това икономична дизелова хибридна система, която консумира с 20 на сто по-малко гориво (според европейските норми) от сравним CDI двигател. 8-цилиндровият V-образен двигател е комбиниран с електродвигател, който се включва и изключва от електронен контролер в зависимост от пътните условия и стил на шофиране – например при потегляне, или при движение в натоварен трафик, когато присъщият работен принцип на дизеловия двигател на позволява оптимална ефективност. 300-волтовият литиево-йонен акумулатор е разположен под пътническото отделение и се зарежда при спиране.


Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#66 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:34

2005 Mercedes-Benz Bionic Car Concept
Бионичният автомобил на Mercedes-Benz бе разработен от компанията с цел да се проучи огромният потенциал, който предлага природата като модел за развитие на автомобилните технологии. Целите са намалено челно съпротивление, повече здравина при по-ниско тегло, възможно най-ниска консумация на гориво
Биониката – комбинация от биология и технология – е сравнително ново поле за научни изследвания, което обединява биологията с инженерните науки, с архитектурата и математиката. Основният принцип е да се намерят решения, които природата е създала чрез продължителния процес на еволюция, и тези решения да бъдат използвани в полза на човека.

Отклонявайки се от конвенционалното, изследователите и инженерите на Mercedes-Benz се обърнаха към природата, за да открият модел, който – по отношение на цялостния си вид и по отношение на общата си структура и детайли – е близък до аеродинамичната, безопасна, удобна и екологично съвместима кола.

Те откриха костура – един отличен плувец – който независимо от четвъртитите си форми има изключително ниско челно съпротивление – свойство, което е изключително ценно от гледна точка на аеродинамиката. При точното копие на рибата е постигнат коефициент на аеродинамично съпротивление (Cd) от 0,06.

При модел в мащаб 1:4 с форма, която до голяма степен повтаря формата на т. нар. „риба кутия” – boxfish, тропическа разновидност на костура – е постигната стойност на коефициента на аеродинамично съпротивление (Cd) от 0.095. Това е безпрецедентно ниска стойност за автомобил с такава форма, която може да се постигне единствено при автомобил с обтекаема форма. Прототипният автомобил, създаден на базата на „боксфиш” модела има коефициент на аеродинамично съпротивление , който е с над 65 на сто по-нисък от стойността при съвременните компактни автомобили.

В сравнение с модела в мащаб 1:4, при прототипния модел са били направени някои компромиси от гледна точка на функционалността, използваемостта и пригодността за движение по пътища – прототипът има две врати, четири индивидуални седалки, панорамно предно стъкло, стъклен покрив и голяма задна врата. Той е дълъг 4.24 метра, широк е 1.82 метра и е висок 1.59 метра, при максимална скорост 190 км/ч. Благодарение на изключителната си аеродинамика (Cd 0.19), Бионичният автомобил е един от най-ефективните в аеродинамично отношение автомобили в своята ръстова категория.

„Боксфиш” дизайнът е освен това пример за здравина и олекотена конструкция. Външната повърхност се състои от множество оребрени шестоъгълни плочи, които осигуряват максимална здравина при минимално тегло. Пренесен върху Бионичната кола посредством специален изчислителен процес, бионичният подход към структурния дизайн намали теглото на каросерията с около една трета без въобще да се наруши издръжливостта при удар.

Както бе замислено, аеродинамичните характеристики и леката бионична структура естествено доведоха до значително по-ниска консумация на гориво: дизеловият двигател с директно впръскване с мощност 103 kW/140 к. с. изразходва 4.3 литра на 100 километра при условията на обединения европейски цикъл на шофиране. Тази консумация е с 20 на сто по-ниска в сравнение със сравними модели в серийно производство. А при постоянна скорост 90 км/ч консумацията пада до 2.8 литра на 100 км.

Бионичната кола е разработена и с цел да се постигне най-ниското възможно ниво на вредни емисии. След като включи стандартния окисляващ катализатор и филтър за твърди частици, екипът от конструктори последва примера на колегите си от сектора за камиони и приложи т. нар. селективна каталитична технология SCR (Selective Catalytic Reduction). В основата на тази технология е катализатор, в който се впръскват малки количества "AdBlue" (воден разтвор на уреа), който преобразува азотните окиси в безвреден азот и вода. В европейския тестови цикъл това доведе до намаляване на емисиите на азотни окиси с близо 80 на сто.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#67 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:43

2008 Mercedes-Benz Concept Fascination
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#68 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:48

2009 Mercedes-Benz F-CELL Roadster concept
Поглед към миналото, чрез съвременните технологии.

Последната концепция на Mercedes-Benz съчетава съвременните технологии и ретро дизайна на предшествениците на днешните коли на компанията.
Публикувано изображение

F-CELL Roadster concept е дело на студенти и младши инженери, работещи в Mercedes-Benz. Тяхното произведение се задвижва от високотехнологична система с горивна клетка и притежава дизайна на колите от зората на автомобилната индустрия.
Публикувано изображение

Предната част на автомобила е изградена от фибростъкло и наподобява формата на болидите от Формула 1. Воланът е заменен от джойстик, който не използва механични компоненти при връзката си със завиващите колела. Спортните седалки с карбонова основа са облечени с ръчно съшита кожа. Вратите се отварят на горе и перфектно допълват футуристичните форми на F-CELL. Колелата, сякаш сложени на бързо в последния момент ни връщат към далечната 1886 година, когато по улиците се е движел Benz Patent Motor Car.
Публикувано изображение

Екологичният задвижващ агрегат, който не отделя никакви вредни емисии е поставен в задната част на превозното средство. Високотехнологичната система с горивна клетка доставя нетипичната за компанията мощност от 1.63 к.с. и позволява на колата да се движи със скорост от 25 км/ч. С напълно заредени батерии F-CELL Roadster concept е способен да измине около 350 км.
Публикувано изображение

Може би няма да ви изненадаме, но не очаквайте да срещнете Mercedes-Benz F-CELL Roadster concept по улиците или в шоурумите на компанията, тъй като той е само студентски проект.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#69 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:53

2010 Mercedes-Benz F 800 Style Concept
Публикувано изображение
  • 0

#70 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 00:58

2010Mercedes-Benz Concept Shooting Break
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#71 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 01:05

2010 Mercedes-Benz G-Wagon LAPV 6.X Concept
От Mercedes представиха новия си концептуален военен брониран джип. Моделът е наречен Mercedes-Benz G-Wagon Light Armoured Patrol Vehicle 6.X и бе представен за първи път миналия месец на автомобилното изложение Eurosatory в Париж.

Автомобилът е базиран на LAPV 5.4, но е по-обезопасен и може да превозва повече товар. Колата е оборудвана с дизелов двигател (все още не ясно точно какъв), чрез който тя може да развива максимална скорост от 150 км/ч, дори и ако пренася товар с маса 1 300 кг.

Много от заинтересованите от закупуването на джипа ще бъдат приятно изненадани от дизайна му, който позволява бързо да се подменят отделни негови части в случай на повреда. Например би могло на пода на автомобила да бъдат поставени бронирани панели, предпазващи от мини.

Сред другите екстри са регулируемите въздушни амортисьори, които могат да бъдат настроени така, че да осигурят клиренс от 450 мм, както и хидравличните спирачки с вентилирани дискове, чрез които се подобрява управлението по труден терен.

Партньорството на немската компания с Европейската компания за въздухоплаване и отбрана осигурява достъп на водача на джипа до команден център с данни, до комуникационна система и система за заглушаване.


Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#72 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 май 2011 - 01:12

2010 Mercedes-Benz-Hexawheel
Има нещо секси когато говорим за офроуд с Mercedes. Наистина имате много повече с Mercedes G-класа, управлявайки го в различни ситуации - в джунглата, в пустинята, в планината. Обаче със сигурност има места, през които дори Mercedes G не може да ви преведе. Иранският инженер Siyamak Rouhi Dehkordi обаче има решение на този въпрос със създадения от него концепт Mercedes-Benz Hexawheel.

Вдъхновението за Mercedes-Benz Hexawheel Siyamak Rouhi Dehkordi взема от инсектите и по-специално мравките. Това означава, че различните части на тялото могат да се движат независимо един от друг, а не както костенурката (същата конструкция както при традиционен автомобил) с фиксирана каросерия и движещи се крака. Прилагайки този концепт Dehkordi създава Mercedes Hexawheel. Отпред Mercedes Hexawheel е с къса предница, а вътрешността на кабината предлага място за трима седящи., докато задното багажно отделение е свързано чрез шарнирна хидравлично регулираща се връзка. Като резултат, колесната база е намалена, а задвижването е на всички колела. Двигателят е дизелов, комбиниран с хидравлична силова трансмисионна система.
Крайният резултат е, че Mercedes-Benz Hexawheel може да се катери по всякакъв вид терени с впечатляваща товароподимост. Дали концептът ще бъде приложен в истинския свят не може да се каже. Но все пак трябва да отбележим забележителният дизайн на Mercedes Hexawheel и нивото на детайлите описано от Siyamak Rouhi Dehkordi. Ето и всички снимки на Mercedes-Benz Hexawheel.
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-11-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...oncept-1-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-09-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-08-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-06-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-10-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-05-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-04-lg.jpg
Публикувано изображение
http://www.emercedes...ncept-03-lg.jpg
  • 0

#73 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 13 май 2011 - 19:03

На Хитлер Бенца, за съжаление модела е без знаменцата със свастиките, защото взависимост от това в коя страна се продава моделът, има забрани за продажба на каквито и да е артикули със свастики и моят модел е от такава държава. Не си спомням коя. Към днешна дата, се продава навсякъде със свастики, но моделът е купен преди доста години и тогава нямаше i-bay.

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА

№ 036 |1938-1940 Mercedes-Benz Typ 770 "Großer Mercedes" (W150) Cabriolet F - Rio
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#74 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 17 май 2011 - 19:13

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 037 | 1998-2003 Mercedes-Benz CLK cabrio (A208) - Schuco
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#75 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 19 май 2011 - 20:33

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 038 | 2000 West McLaren Mercedes MP4/15 D.Culthard - Minichamps
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни