Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

мерцедес мл270цди.....не загрява..


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#1 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 03 март 2011 - 02:19

Колеги може ли некои да помогне...??Купих колата преди седмица....НО със стартирането на мотора се включва и перката за охлаждането(при изключен климатик) .Не може да загрее повече от 50 градуса.Благодаря предварително...
  • 0

#2 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 03 март 2011 - 11:49

Колеги може ли некои да помогне...??Купих колата преди седмица....НО със стартирането на мотора се включва и перката за охлаждането(при изключен климатик) .Не може да загрее повече от 50 градуса.Благодаря предварително...


Честит празник, имаш някой температурен датчик, който е изгорял или някъде не контактува добре. Погледни буксата на интеркулера от дясната му страна, на най-виншния радиатор който виждаш като отвориш капака на двигателя, най-често е от него. Извади го и го почисти, ако имаш и контактен спрей го напръскай. Може и да погледнеш температурния датчик на радиатора за охлаждане на двигатела, намира се долу в ляво на самия радиоатор, това е най-витрешния радиоатор. Също така имаш и една голяма букса на дифозьора, почисти и нея, там се намира управлението на перката, но ако е там проблема тя няма да работи-провери за всеки случай.

Ако не можеш да се оправиш сам, върви в "Евро Стар" да я погледнат, може и да е от някой друг датчик.
  • 0

#3 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 03 март 2011 - 12:02

Честит празник на всички.Благодаря за бързият одговор....започвам с почистването.
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 03 март 2011 - 19:03

Колега,независимо,че ти работи,перката постоянно,двигателя трябва да си загрява.Смени термостата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 04 март 2011 - 00:40

Колега,независимо,че ти работи,перката постоянно,двигателя трябва да си загрява.Смени термостата.



И при изправен термостат при работеща перка няма загравяне, освен да качва някой сериозен наклон в продължение на 30 минути, тогава може и да загрее до 80 градуса.
Проблема не е в термостата, а в някой температурен датчик. Изпитал съм го на практика, смених термостата с нов, никакъв ефект.
Единственото решение е да си намери проблема с работещата перка.
  • 0

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 04 март 2011 - 01:39

Абе,според вас за какво ги слагат,тия термостати по колите. :closed-topic: Това беше, за не загряването.Пък това с работещите перки си е друг проблем.Перката се управлява от компа,тъй,че една от най вероятните причини е температурния датчик,на двигателя.Намира се зад,близо до масления филтър.Перката не се слага,да охлажда двигателя,а да охлажда радиатора.Термостата е този който трябва да контролира,температурата на двигателя,като пропуска студена течност,от радиатора.При изправен термостат,няма как да навлезе студената течност,която вентилатора прави.
А и тая перка трябва да има 100А бушон.Ако го извадиш,трябва да спре.Временно решение.Проблема с перката се доказва на диагностика.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 04 март 2011 - 02:03

Смятам утре да потърся кой е бушона и да го извадя.....временно....В неделя ако е по добро времето ще проверя и датчика до филтъра ...А другата седмица като ми остане време да мина диагностика.
  • 0

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 04 март 2011 - 12:49

перката силно ли се включва или върти слабо
щото тя е с променливи обороти в зависимост от темп.
ако веднага се включва силно може и да и блока
който я управлява стои на дифузьора близко до перката
  • 0

#9 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 04 март 2011 - 13:36

Върти силно.....но не е на последна степен...може и по силно
  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2011 - 14:36

Ако термостата е изправен,мотора ще стига нормалната работна температура макар и с постоянно работеща перка.

Спред мен термостата стои отворен повече от колкото трябва и не успява да затвори-спре притока на охладената течност от радиатора,като оставя постоянно отворени и двата кръга. Как да загрее?

Ако пробата с новият термостат не е дала ефект,все си мисля че и новият не е бил наред.

За какво служи термостата? Да регулира температурата,като отваря и пропуска охладена течност от радиатора,едва тогава когато моторът започва да достига правилната работна температура-никога по-рано.

В случая той не позволява на мотора да загрее,като постоянно го облива със готовата охладена течност от вън.

Колега,пробвай с трети тесмостат,хубаво е и всички кори под мотора да са на мястото си и паро въздушният клапан-капачка на охладителната течност,да е наред. Налягането на водата също е от голямо значение.

Постоянната работа на перката според мен си е бамбашка. ;)
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 04 март 2011 - 18:10

Отново влизаме в спор, в който трябва да обеждавам, че МЛ загрява много бавно при студено време и му трябва поне 30 минути работа на мотора и да се кара да загрее до 80 градуса.

Проблема на човека не е термостата, а перката и като го оправи проблема и колата ще започне да загрява малко по-бързо. Ако тази кола се кара само градско няма голям шанс да стигне 80 градуса преди да изминат 30 минути.
  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2011 - 18:50

Отново влизаме в спор, в който трябва да обеждавам, че МЛ загрява много бавно при студено време и му трябва поне 30 минути работа на мотора и да се кара да загрее до 80 градуса.

Проблема на човека не е термостата, а перката и като го оправи проблема и колата ще започне да загрява малко по-бързо. Ако тази кола се кара само градско няма голям шанс да стигне 80 градуса преди да изминат 30 минути.


А,няма спор,нали затова е темата.

Определено постоянно работещата перка,удължава времето при първоначалното загряване.Обаче аз оставам с впечатление че по принцип колата не може да загрее.

Колегата да уточни,до колко му загрява колата?.Стига ли изобщо нормална температура и при какви условия и за кво време.

От опит знам че когато забравя да си подменя зацепеното си за лятно време виско и температурите паднат под нулата...единственият проблем който се появява със загряването е удълженото време след студен старт.Минават си тези /половин час и нагоре/колата си стига градусите и си остава на тях/Единствено при спускане падат няколко градуса/да кажем 3/4 в зависимост от наклона.
Сега..... ако се кара само градско на къси разтояния,съм съгласен че причината идва от постоянно бачкащата перка.

Дали в тази тема прочетох че колата му загрява само на баир и то пак не така както трябва,но пък гледам че няма бутон за корекция...може да греша....както и да е.

Ще се радвам ако човека сподели,просто ей така заради опита. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 05 март 2011 - 22:40

Аз имах подобен проблем - не вдигаше повече от 60-70 С както и да караш.
Смених термостата и сега си стои малко над 80 С, както трябва. Загрява за около 5-6 км. в задръстванията по центъра на София, които обикновено ги минавам за 20-ина мин.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 06 март 2011 - 14:56

Аз имах подобен проблем - не вдигаше повече от 60-70 С както и да караш.
Смених термостата и сега си стои малко над 80 С, както трябва. Загрява за около 5-6 км. в задръстванията по центъра на София, които обикновено ги минавам за 20-ина мин.

Е,учете се от колеги като p22.Със стиснотия нищо няма да постигнете.Купувате и слагате.Туй е.Иначе само ще питате.Тя зимата мина,че след няколко седмици ще се почне,ама загрява много.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 март 2011 - 21:48

Аз също залагам на термостат.Нека колегата да изключи перката от бушона и ще се види най ясно.
Колегата е написал, че не може да загрее повече от 50 градуса...ама това да е заради постоянно включената перка съмнявам се.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни