мерцедес мл270цди.....не загрява..
Започната от svenchev, 03 мар 2011 - 02:19:23
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 март 2011 - 02:19
Колеги може ли некои да помогне...??Купих колата преди седмица....НО със стартирането на мотора се включва и перката за охлаждането(при изключен климатик) .Не може да загрее повече от 50 градуса.Благодаря предварително...
#2
Публикувано 03 март 2011 - 11:49
Колеги може ли некои да помогне...??Купих колата преди седмица....НО със стартирането на мотора се включва и перката за охлаждането(при изключен климатик) .Не може да загрее повече от 50 градуса.Благодаря предварително...
Честит празник, имаш някой температурен датчик, който е изгорял или някъде не контактува добре. Погледни буксата на интеркулера от дясната му страна, на най-виншния радиатор който виждаш като отвориш капака на двигателя, най-често е от него. Извади го и го почисти, ако имаш и контактен спрей го напръскай. Може и да погледнеш температурния датчик на радиатора за охлаждане на двигатела, намира се долу в ляво на самия радиоатор, това е най-витрешния радиоатор. Също така имаш и една голяма букса на дифозьора, почисти и нея, там се намира управлението на перката, но ако е там проблема тя няма да работи-провери за всеки случай.
Ако не можеш да се оправиш сам, върви в "Евро Стар" да я погледнат, може и да е от някой друг датчик.
#3
Публикувано 03 март 2011 - 12:02
Честит празник на всички.Благодаря за бързият одговор....започвам с почистването.
#4
Публикувано 03 март 2011 - 19:03
Колега,независимо,че ти работи,перката постоянно,двигателя трябва да си загрява.Смени термостата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 04 март 2011 - 00:40
Колега,независимо,че ти работи,перката постоянно,двигателя трябва да си загрява.Смени термостата.
И при изправен термостат при работеща перка няма загравяне, освен да качва някой сериозен наклон в продължение на 30 минути, тогава може и да загрее до 80 градуса.
Проблема не е в термостата, а в някой температурен датчик. Изпитал съм го на практика, смених термостата с нов, никакъв ефект.
Единственото решение е да си намери проблема с работещата перка.
#6
Публикувано 04 март 2011 - 01:39
Абе,според вас за какво ги слагат,тия термостати по колите. Това беше, за не загряването.Пък това с работещите перки си е друг проблем.Перката се управлява от компа,тъй,че една от най вероятните причини е температурния датчик,на двигателя.Намира се зад,близо до масления филтър.Перката не се слага,да охлажда двигателя,а да охлажда радиатора.Термостата е този който трябва да контролира,температурата на двигателя,като пропуска студена течност,от радиатора.При изправен термостат,няма как да навлезе студената течност,която вентилатора прави.
А и тая перка трябва да има 100А бушон.Ако го извадиш,трябва да спре.Временно решение.Проблема с перката се доказва на диагностика.
А и тая перка трябва да има 100А бушон.Ако го извадиш,трябва да спре.Временно решение.Проблема с перката се доказва на диагностика.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 04 март 2011 - 02:03
Смятам утре да потърся кой е бушона и да го извадя.....временно....В неделя ако е по добро времето ще проверя и датчика до филтъра ...А другата седмица като ми остане време да мина диагностика.
#8
Публикувано 04 март 2011 - 12:49
перката силно ли се включва или върти слабо
щото тя е с променливи обороти в зависимост от темп.
ако веднага се включва силно може и да и блока
който я управлява стои на дифузьора близко до перката
щото тя е с променливи обороти в зависимост от темп.
ако веднага се включва силно може и да и блока
който я управлява стои на дифузьора близко до перката
#9
Публикувано 04 март 2011 - 13:36
Върти силно.....но не е на последна степен...може и по силно
#10
Публикувано 04 март 2011 - 14:36
Ако термостата е изправен,мотора ще стига нормалната работна температура макар и с постоянно работеща перка.
Спред мен термостата стои отворен повече от колкото трябва и не успява да затвори-спре притока на охладената течност от радиатора,като оставя постоянно отворени и двата кръга. Как да загрее?
Ако пробата с новият термостат не е дала ефект,все си мисля че и новият не е бил наред.
За какво служи термостата? Да регулира температурата,като отваря и пропуска охладена течност от радиатора,едва тогава когато моторът започва да достига правилната работна температура-никога по-рано.
В случая той не позволява на мотора да загрее,като постоянно го облива със готовата охладена течност от вън.
Колега,пробвай с трети тесмостат,хубаво е и всички кори под мотора да са на мястото си и паро въздушният клапан-капачка на охладителната течност,да е наред. Налягането на водата също е от голямо значение.
Постоянната работа на перката според мен си е бамбашка.
Спред мен термостата стои отворен повече от колкото трябва и не успява да затвори-спре притока на охладената течност от радиатора,като оставя постоянно отворени и двата кръга. Как да загрее?
Ако пробата с новият термостат не е дала ефект,все си мисля че и новият не е бил наред.
За какво служи термостата? Да регулира температурата,като отваря и пропуска охладена течност от радиатора,едва тогава когато моторът започва да достига правилната работна температура-никога по-рано.
В случая той не позволява на мотора да загрее,като постоянно го облива със готовата охладена течност от вън.
Колега,пробвай с трети тесмостат,хубаво е и всички кори под мотора да са на мястото си и паро въздушният клапан-капачка на охладителната течност,да е наред. Налягането на водата също е от голямо значение.
Постоянната работа на перката според мен си е бамбашка.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 04 март 2011 - 18:10
Отново влизаме в спор, в който трябва да обеждавам, че МЛ загрява много бавно при студено време и му трябва поне 30 минути работа на мотора и да се кара да загрее до 80 градуса.
Проблема на човека не е термостата, а перката и като го оправи проблема и колата ще започне да загрява малко по-бързо. Ако тази кола се кара само градско няма голям шанс да стигне 80 градуса преди да изминат 30 минути.
Проблема на човека не е термостата, а перката и като го оправи проблема и колата ще започне да загрява малко по-бързо. Ако тази кола се кара само градско няма голям шанс да стигне 80 градуса преди да изминат 30 минути.
#12
Публикувано 04 март 2011 - 18:50
Отново влизаме в спор, в който трябва да обеждавам, че МЛ загрява много бавно при студено време и му трябва поне 30 минути работа на мотора и да се кара да загрее до 80 градуса.
Проблема на човека не е термостата, а перката и като го оправи проблема и колата ще започне да загрява малко по-бързо. Ако тази кола се кара само градско няма голям шанс да стигне 80 градуса преди да изминат 30 минути.
А,няма спор,нали затова е темата.
Определено постоянно работещата перка,удължава времето при първоначалното загряване.Обаче аз оставам с впечатление че по принцип колата не може да загрее.
Колегата да уточни,до колко му загрява колата?.Стига ли изобщо нормална температура и при какви условия и за кво време.
От опит знам че когато забравя да си подменя зацепеното си за лятно време виско и температурите паднат под нулата...единственият проблем който се появява със загряването е удълженото време след студен старт.Минават си тези /половин час и нагоре/колата си стига градусите и си остава на тях/Единствено при спускане падат няколко градуса/да кажем 3/4 в зависимост от наклона.
Сега..... ако се кара само градско на къси разтояния,съм съгласен че причината идва от постоянно бачкащата перка.
Дали в тази тема прочетох че колата му загрява само на баир и то пак не така както трябва,но пък гледам че няма бутон за корекция...може да греша....както и да е.
Ще се радвам ако човека сподели,просто ей така заради опита.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 05 март 2011 - 22:40
Аз имах подобен проблем - не вдигаше повече от 60-70 С както и да караш.
Смених термостата и сега си стои малко над 80 С, както трябва. Загрява за около 5-6 км. в задръстванията по центъра на София, които обикновено ги минавам за 20-ина мин.
Смених термостата и сега си стои малко над 80 С, както трябва. Загрява за около 5-6 км. в задръстванията по центъра на София, които обикновено ги минавам за 20-ина мин.
#14
Публикувано 06 март 2011 - 14:56
Е,учете се от колеги като p22.Със стиснотия нищо няма да постигнете.Купувате и слагате.Туй е.Иначе само ще питате.Тя зимата мина,че след няколко седмици ще се почне,ама загрява много.Аз имах подобен проблем - не вдигаше повече от 60-70 С както и да караш.
Смених термостата и сега си стои малко над 80 С, както трябва. Загрява за около 5-6 км. в задръстванията по центъра на София, които обикновено ги минавам за 20-ина мин.
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 06 март 2011 - 21:48
Аз също залагам на термостат.Нека колегата да изключи перката от бушона и ще се види най ясно.
Колегата е написал, че не може да загрее повече от 50 градуса...ама това да е заради постоянно включената перка съмнявам се.
Колегата е написал, че не може да загрее повече от 50 градуса...ама това да е заради постоянно включената перка съмнявам се.
By Batev
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни