![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-10250.jpg?_r=1477669641)
Притрисане при потегляне?притискател или....?
Започната от Marto BS, 27 фев 2011 - 11:35:08
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 април 2012 - 21:51
Луфта на кардана е доста иначе висящия лагер е добре.Гърнето е добре закрепено,катализатор нямам.
#17
Публикувано 28 април 2012 - 09:02
Оберете луфта.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 28 април 2012 - 16:01
аз и без това скоро ще сменям лагери на задните главини, че и керамичните втулки потракват, да взема и тия тампони да сменя - имаш предвид предните тампони, нали?
Имам предвид и 4-те тампона на задния мост към купето. Всички казват че задните не се разбивали, ама някой може ли да гарантира.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#19
Публикувано 28 април 2012 - 19:31
значи тампоните на моста, керамики и лагерите ще сменя - след това ако няма промяна, към по-големия хардуер преминаваме... :/
#20
Публикувано 29 април 2012 - 11:25
Може ли да ми обясните как точно се обира луфта на дифа? Благодаря.
#21
Публикувано 23 март 2013 - 23:46
Колега, реши ли проблема?
#22
Публикувано 02 октомври 2013 - 22:12
обща болест на 124 ките,моя вече 130 000км подскача,а всичко му е наред по окачване и предаване от мотора...досега не съм открил проблема а доста се занимавах с него,ама то ще си покаже само след може би още 1 000 000км...
#23
Публикувано 22 юни 2015 - 13:43
И аз да се включа и при мен от 2-3 дена се прояви едно леко претрисане при потегляне на първа скорост,което до сега не го е имало и не я постоянно сякаш. По съвпадение или не го забелязах 1-2 дена след като бях въртял малко гуми-беше малко мокро и много ме бяха изнервили което не е оправдание ама както и да е...Чудя се от съединителя ли е или нещо по задния мост. Прави ми впечетление , че при движение примерно с 40-50 и рязко подаване на газ или пускане се усеща ударно ускорението -лашка (сякаш има луфт) което ме насочва повече към тампони на задния мост. Дано съм се изразил ясно, някой има ли развитие на проблема?
#24
Публикувано 22 юни 2015 - 19:19
И аз да се включа и при мен от 2-3 дена се прояви едно леко претрисане при потегляне на първа скорост,което до сега не го е имало и не я постоянно сякаш. По съвпадение или не го забелязах 1-2 дена след като бях въртял малко гуми-беше малко мокро и много ме бяха изнервили което не е оправдание ама както и да е...Чудя се от съединителя ли е или нещо по задния мост. Прави ми впечетление , че при движение примерно с 40-50 и рязко подаване на газ или пускане се усеща ударно ускорението -лашка (сякаш има луфт) което ме насочва повече към тампони на задния мост. Дано съм се изразил ясно, някой има ли развитие на проблема?
Ляв тампон на двигателя.
Дори да изглежда здрав е той.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#25
Публикувано 29 юни 2015 - 13:27
Пробвахме на дръпната ръчна, баща ми вика че двигателя въобще не трепвал.Явно не са тампоните,но и не го е правила повече това претрисане . Ако пак се появи ще гледам другите неща. Миналото лято имаше един месец лек шум в хидравликата в най-големите жеги и си изчезна от самосебе си и повече не се появявал. Сега пак нещо подобно се получи според мен
#26
Публикувано 30 октомври 2015 - 17:33
Да допълня темата...... sv_trener се оказа прав Не го знам баща ми кво е гледал като гледа тампоните,но миналата седмица поради други причини реших да махна ламарината над изпускателните колектори да разгледам и се оказа,че болта дето държи лапата на мотора към тампона се държи на 2 резби....... имаше близо 1 см за затягане
Мотора се е държал само на единия тампон,а другия за красота.....Сега сякаш по гладко се движи колата,дано не се е прецакал десния от повишеното натоварване. С две думи ламарината е виновна,не баща ми разбирача
#27
Публикувано 30 октомври 2015 - 19:42
Спокойно, не се е прецакал другия тампон.
Сега все едно караш друга кола.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#28
Публикувано 30 октомври 2015 - 21:59
И аз го имам същия проблем с притрисането на първа и мнооого ме дразни от много време е така, колата е е200 купе 1994г. М111.940, 136 к.с. бензин и газ, бихте ли споделили по-подробно как се стига до тези резби и какво се затяга, че да погледна и аз, много ще съм благодарен !
#29
Публикувано 30 октомври 2015 - 22:29
Погледни си захващането на тампона към конзолата на двигателя и захващането му към гредата отдолу. Елементарно е.
Също така виж състоянието на тампона на скоростната кутия.
Всичко това на канал или на подемник става най-удобно.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#30
Публикувано 31 октомври 2015 - 13:30
Благодаря ти, sv_trener ! Тампона на скорорстната кутия го смених и е ок, а другото ще го погледна задължително как е и ще споделя резултатите след това.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни