
Притрисане при потегляне?притискател или....?
Started by Marto BS, 27 Feb 2011 - 11:35:08
29 replies to this topic
#16
Posted 27 April 2012 - 21:51
Луфта на кардана е доста иначе висящия лагер е добре.Гърнето е добре закрепено,катализатор нямам.
#17
Posted 28 April 2012 - 09:02
Оберете луфта.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Posted 28 April 2012 - 16:01
аз и без това скоро ще сменям лагери на задните главини, че и керамичните втулки потракват, да взема и тия тампони да сменя - имаш предвид предните тампони, нали?
Имам предвид и 4-те тампона на задния мост към купето. Всички казват че задните не се разбивали, ама някой може ли да гарантира.

#19
Posted 28 April 2012 - 19:31
значи тампоните на моста, керамики и лагерите ще сменя - след това ако няма промяна, към по-големия хардуер преминаваме... :/
#20
Posted 29 April 2012 - 11:25
Може ли да ми обясните как точно се обира луфта на дифа? Благодаря.
#21
Posted 23 March 2013 - 23:46
Колега, реши ли проблема?
#22
Posted 02 October 2013 - 22:12
обща болест на 124 ките,моя вече 130 000км подскача,а всичко му е наред по окачване и предаване от мотора...досега не съм открил проблема а доста се занимавах с него,ама то ще си покаже само след може би още 1 000 000км...
#23
Posted 22 June 2015 - 13:43
И аз да се включа и при мен от 2-3 дена се прояви едно леко претрисане при потегляне на първа скорост,което до сега не го е имало и не я постоянно сякаш. По съвпадение или не го забелязах 1-2 дена след като бях въртял малко гуми-беше малко мокро и много ме бяха изнервили което не е оправдание ама както и да е...Чудя се от съединителя ли е или нещо по задния мост. Прави ми впечетление , че при движение примерно с 40-50 и рязко подаване на газ или пускане се усеща ударно ускорението -лашка (сякаш има луфт) което ме насочва повече към тампони на задния мост. Дано съм се изразил ясно, някой има ли развитие на проблема?
#24
Posted 22 June 2015 - 19:19
И аз да се включа и при мен от 2-3 дена се прояви едно леко претрисане при потегляне на първа скорост,което до сега не го е имало и не я постоянно сякаш. По съвпадение или не го забелязах 1-2 дена след като бях въртял малко гуми-беше малко мокро и много ме бяха изнервили което не е оправдание ама както и да е...Чудя се от съединителя ли е или нещо по задния мост. Прави ми впечетление , че при движение примерно с 40-50 и рязко подаване на газ или пускане се усеща ударно ускорението -лашка (сякаш има луфт) което ме насочва повече към тампони на задния мост. Дано съм се изразил ясно, някой има ли развитие на проблема?
Ляв тампон на двигателя.
Дори да изглежда здрав е той.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#25
Posted 29 June 2015 - 13:27
Пробвахме на дръпната ръчна, баща ми вика че двигателя въобще не трепвал.Явно не са тампоните,но и не го е правила повече това претрисане . Ако пак се появи ще гледам другите неща. Миналото лято имаше един месец лек шум в хидравликата в най-големите жеги и си изчезна от самосебе си и повече не се появявал. Сега пак нещо подобно се получи според мен
#26
Posted 30 October 2015 - 17:33
Да допълня темата...... sv_trener се оказа прав Не го знам баща ми кво е гледал като гледа тампоните,но миналата седмица поради други причини реших да махна ламарината над изпускателните колектори да разгледам и се оказа,че болта дето държи лапата на мотора към тампона се държи на 2 резби....... имаше близо 1 см за затягане
Мотора се е държал само на единия тампон,а другия за красота.....Сега сякаш по гладко се движи колата,дано не се е прецакал десния от повишеното натоварване. С две думи ламарината е виновна,не баща ми разбирача
#27
Posted 30 October 2015 - 19:42
Спокойно, не се е прецакал другия тампон.
Сега все едно караш друга кола.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#28
Posted 30 October 2015 - 21:59
И аз го имам същия проблем с притрисането на първа и мнооого ме дразни от много време е така, колата е е200 купе 1994г. М111.940, 136 к.с. бензин и газ, бихте ли споделили по-подробно как се стига до тези резби и какво се затяга, че да погледна и аз, много ще съм благодарен !
#29
Posted 30 October 2015 - 22:29
Погледни си захващането на тампона към конзолата на двигателя и захващането му към гредата отдолу. Елементарно е.
Също така виж състоянието на тампона на скоростната кутия.
Всичко това на канал или на подемник става най-удобно.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#30
Posted 31 October 2015 - 13:30
Благодаря ти, sv_trener ! Тампона на скорорстната кутия го смених и е ок, а другото ще го погледна задължително как е и ще споделя резултатите след това.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users