Притрисане при потегляне?притискател или....?
Започната от Marto BS, 27 фев 2011 - 11:35:08
29 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 февруари 2011 - 11:35
не се случва всеки път, но доста често, като потелгям и малко повече задържа на полусъединител, се получава доста силно притрисане на цялата кола.... независимо назад или напред потеглям.... логично е да е крив притискател на съединителя... но понеже не се случва всеки път, може л ида търся и другаде причина за това, примерно висящия лагер на кардана ако е заминал? така и така скоро ще я качим на подемник..
вторият ми въпрос е - удачно ли е ако е от притискателен диск, да сменя само него, или направо комплект съединител?
благодаря предварително за отделеното време, колеги!
вторият ми въпрос е - удачно ли е ако е от притискателен диск, да сменя само него, или направо комплект съединител?
благодаря предварително за отделеното време, колеги!
#2
Публикувано 27 февруари 2011 - 12:09
За каква кола пишеш.Гледам,че имаш и други.Иначе,се сменят комплект.Преглежда се и маховика,че по принцип,много често,той прави,проблемите.Става въпрос за мерцедеса.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 27 февруари 2011 - 12:12
извинявам се, за мерцедеса става дума, разбира се 124 купе м111 ръчка'93ти набор.
маховикът? не се бях замислял... ако се окаже от него, как се постъпва - смяна или...?
маховикът? не се бях замислял... ако се окаже от него, как се постъпва - смяна или...?
#4
Публикувано 27 февруари 2011 - 12:20
Баш от маховика идва проблема. На Мазда 6 2008 година вече се беше разбил след има няма 60 000 км и се сменяше с комплект съединител, та на нея цената за всичко беше 4100 лв, предполагам при теб ще е не повече от 1/3
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#5
Публикувано 28 февруари 2011 - 09:32
Първо си огледай гумените части-Карета на кардана,висящ лагер, и разни тампони по скоростите.
220 се "93
#6
Публикувано 26 април 2012 - 19:32
ами задното каре гуменото на кардана видимо е добро... опорен лагер го сменихме, както и тампон на скоростите... и тампони на диф-а... но притрисането си продължава... и от място ако рязко пусна съединителя, отзад се изритва яко ' тууп!' - доста бие, и ако задържа повечко съединителя ако примерно връщам на долна предавка, в един момент пак притриса лекичко
#7
Публикувано 26 април 2012 - 23:09
Феродото му е накрая!
Решавал съм този проблем само с феродов диск и съответно лагер. Този модел има железен съединител!
За мен е феродото.
Забелязал ли си дали понякога в началото на притрисането се появява и звук?
Решавал съм този проблем само с феродов диск и съответно лагер. Този модел има железен съединител!
За мен е феродото.
Забелязал ли си дали понякога в началото на притрисането се появява и звук?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 26 април 2012 - 23:18
да, отдолу има едно като дрезгаво потракване, все едно изпадащо в резонанс.. ама като разтресе яко, усещам как тресе от изподмен - отдолу и назад, даже се налага пак съединителя до долу и наново да потегля...
в събота съм при батките в балкан стар, повече са мои хора, да седнат и да покарат, че аз не му разбирам на пущината!
в събота съм при батките в балкан стар, повече са мои хора, да седнат и да покарат, че аз не му разбирам на пущината!
#9
Публикувано 26 април 2012 - 23:34
не се случва всеки път
Това е жокера!
За БС е играчка.......
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 26 април 2012 - 23:37
Подменете и тампончето на кутията, 99% е на финала
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 27 април 2012 - 12:32
точно това е, че и него сменихме заедно с тампоните на дифа и всиящия лагер на кардана... утре ще видим след гледането в балкан-а... направо аман, едно правя, друго се троши
#12
Публикувано 27 април 2012 - 12:56
И моята 124ка 200Е притриса понякога при тръгване, и се чува от към кардана чукане на желязо в желязо.Преди 2000 км съм сменил комплект съединител както и каретата.Най странното е,че когато съм на неотрална и е неравно се чува пак дрънчащият звук от кардана или скоростите или и аз незнам вече.
#13
Публикувано 27 април 2012 - 14:07
Момчета, понеже и при мен е така - а съм сменил всичко от тампони на двигателя, през скоростите, феродов диск, до гумени карета, лагер, тампони на всички щанги по окачването, тампони на диф и т.н., а луфта на дифа не е така голям /порбвано е с 2 различни дифа/, смятам че ключът от мазето е в тампоните на задния мост.
Да видим кога ще им дойде реда.
П.С. между другото нали знаете че дифа на 124-ката освен отзад има тампони и на захващането отгоре.
Да видим кога ще им дойде реда.
П.С. между другото нали знаете че дифа на 124-ката освен отзад има тампони и на захващането отгоре.
#14
Публикувано 27 април 2012 - 19:41
аз и без това скоро ще сменям лагери на задните главини, че и керамичните втулки потракват, да взема и тия тампони да сменя - имаш предвид предните тампони, нали?
#15
Публикувано 27 април 2012 - 20:02
И моята 124ка 200Е притриса понякога при тръгване, и се чува от към кардана чукане на желязо в желязо.Преди 2000 км съм сменил комплект съединител както и каретата.Най странното е,че когато съм на неотрална и е неравно се чува пак дрънчащият звук от кардана или скоростите или и аз незнам вече.
Висящото лагерче как е,луфта на кардана, гърнето дали е добре укрепено? А може и нещо да дрънчи из гърнетата или катализатора.....
Този пост е редактиран от бай Васил: 27 април 2012 - 20:06
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни