Ръчни скорости, стегната смяна на скоростите...(някой разглобявал ли е механизма за смяна на скоростите)
Started by kdl, 22 Feb 2011 - 22:34:22
31 replies to this topic
#31
Posted 09 May 2017 - 11:01
За пръв път чувам такова нещо.
Това може да се случи на Ситроен (не се бъзикам), но ЦЛК-то няма да те остави на пътя заради такова нещо... виж за други неща може.
Освен това Филип от Бричка не е капацитет да обсъжда такъва неща. Не знам от къде събира информация за коментарите по моделите, но според мен граничат с митове и легенди. В няколко епизода е казвал абсолютно неверни неща, които въпреки всичко звучат правдоподобно.
Предполагам част от информацията идва от собствениците.
Та както и да е... не го мисли много.
Това може да се случи на Ситроен (не се бъзикам), но ЦЛК-то няма да те остави на пътя заради такова нещо... виж за други неща може.
Освен това Филип от Бричка не е капацитет да обсъжда такъва неща. Не знам от къде събира информация за коментарите по моделите, но според мен граничат с митове и легенди. В няколко епизода е казвал абсолютно неверни неща, които въпреки всичко звучат правдоподобно.
Предполагам част от информацията идва от собствениците.
Та както и да е... не го мисли много.
#32
Posted 10 May 2017 - 12:23
имам и още едно питане- пета скорост малко трудно влиза- при включване стига до около половината и трябва да я насиля, за да влезе докрай. пробвал съм да отпусна съединителя при положение, че не е влязла докрай и няма никакъв проблем, но не знам дали е редно да карам така. предполагам, че дефекта не е в скоростите, а в механизма на скоростният лост?
питането ми е:
1. мога ли да не включвам лоста докрай (предполагам, че щом няма ръмжене и т.н. в скоростите, те са зацепили и няма да превърти нещо?)
2. ако трябва да се отстрани проблема, какво да сменявам?
благодаря предварително!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users