Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 1 гласа

Ръчни скорости, стегната смяна на скоростите...(някой разглобявал ли е механизма за смяна на скоростите)


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#16 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 25 февруари 2011 - 22:51

Колега, alex_bs ,да не би,след 10-15 минути и купето да се стопля.Не вярвам някой,да ти е налял,гъсто масло в кутията.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#17 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 26 февруари 2011 - 12:28

По тази тема за грешното масло на колегата Веско-VIK 70 му бяха налели грешно масло и имаше същите проблеми.Най-интересното беше,че въпросното грешно масло,му го бяха дали по каталог от Балкан Стар!!!Та тогава го беше налял в ръчната скоростна кутия на цедката му С-180 и имаше същите симптоми-на студено първите няколко минути като запали колата скоростите се включваха доста трудно и като загрееше колата се включваха,но понеже Веско беше карал колата си и с оригиналното масло,та усети веднага разликата в шума и начина на влизане на скоростите.То после беше една разправия в Балкан Стар,извинения,безплатно масло/точно каквото трябва/ и след смяната му с точното масло та и до днес с колата няма проблеми.Мисля,че на по-старите цедки до 98-ма в скоростите/ръчни/ се сипва АТФ.На моята цедка по каталог на кастрол излиза 75W85Manual SMX-S.Сменял съм го два пъти вече и нямам никакви проблеми.
  • 0

#18 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 февруари 2011 - 14:55

ATF, не се слага, в ръчни скорости.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#19 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 26 февруари 2011 - 15:17

ATF, не се слага, в ръчни скорости.

Напротив,слага се във всички ръчни ск. кутий на МБ до 717.464 мисля ,че беше номера,а от него нагоре са със трансмисионно!
  • 0

#20 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 февруари 2011 - 19:32

Така е.Направих проверка и Ivan W210,се оказа прав.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#21 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2011 - 21:24

Колега, alex_bs ,да не би,след 10-15 минути и купето да се стопля.Не вярвам някой,да ти е налял,гъсто масло в кутията.

нз но определено лоста олеква още преди да е започнали да духа пречупен въздух в купето ... за 5 мин се отпуска, най-много 10, но това беше при -10С` и надолу
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#22 papiboy

papiboy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    mercedes C250 diesel, sport, 1995

Публикувано 01 март 2011 - 10:22

Колега Alex, нищо чудно и от маслото е аз съм имал подобен проблем и се оказа от маслото (наистина проблема не бе на мерцедес, а на руска кола) но неможе автомобила да е на 300 хил и маслото да е запазило качествата си. Да попитам при топло време дали го има този проблем.
  • 0

#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2011 - 13:00

Eто цялото упътване за разглобяване на скоростния механизъм на 5ск. модели.
При моделите с 6ск. е по-различно.

Дано е полезно на някой.
Понеже ме мързи да го правя 1000 пъти, вероятно ще купя един механизъм от 202-ка или 210-ка и ще го ревизирам като хората на спокойствие. После просто ще ги сменя. :)

Прикачени файлове


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#24 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2011 - 17:17

Колега Alex, нищо чудно и от маслото е аз съм имал подобен проблем и се оказа от маслото (наистина проблема не бе на мерцедес, а на руска кола) но неможе автомобила да е на 300 хил и маслото да е запазило качествата си. Да попитам при топло време дали го има този проблем.

само на студено под 2-3 градуса го прави този проблем (не съм много сигурен за точната темп защото нямам термометър в колата :kill_myself: , но според интернет такава е температурата), заради това като е студена и на вън е студено оставам колата да поработи 2-3 мин и тогава тръгвам, но това не го правя само заради скоростната кутия, ами и заради дроселната клапа :kill_myself:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#25 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2011 - 22:44

M/у другото, знам че граничи с безумие, но в mbclub.co.uk, докато търсех как се почиства механизма на лоста... ми попадна интересен пост. Търсех да го намеря, ама... йок, нямам късмет.

Пичовете пишат:
на контакт, натискатe си спирачката (да не тръгнете на някъде) и...:
1 -> неутрална
2 -> неутрална ... и т.н. завършвайки със задната.

Това със съединител, все едно си сменяте нормално скоростите, т.е. натискате, сменяте скоростта, пускате съединителя.

1-2, 2-3, 3-4, 4-5, и в обратен ред.

Не знам кво се пренастройвало (което ми граничи отново с малоумие)...

Но: в резултат, преди 2 дни беше все още под нула градуса, т.е. температурата няма значение, скоростите ми започнаха да си влизат както преди, като по масло.
Това не ми попречи да си поръчам новите втулки на лостовете на към кутията... но ако някой има идея защо са го писали UK-ейците, да казва.
Нямаше нужда да разглобявам и почиствам каквото и да е! Странното е, че ефектът се усети веднага след запалването на двг.

Имам чувството че грам не разбирам от коли щом вярвам в такива безумия, но явно си подейства.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2011 - 23:56

Това е редовен проблем,при мерцедесите,през зимата.Аз,го решавам като напръскам,със спрей за ръжда.Махам декоративния маншон,вътре в купета и пръскам спрея,по механизма.Олекват веднага.После е добре да разтопиш,вазелин и да го полееш с него.Ползвам вазелин,иначе се кашват едни гумички и хода на лоста, из купето става голям.


Това е лечението на механизма. Аз позлвам WD40 без разглабяне,бързо,лесно и ефекта е супер.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2011 - 00:29

Лилов а смени ли маслото на скоростите вече?Ако си го сменил някакви чепатления да имаш?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#28 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2011 - 00:31

Тц, боядисваме задната броня в момента и съм без кола ;)
next week маслото :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#29 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2011 - 00:36

Видях я аз тая работа.....ще стане Убавец :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#30 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 09 май 2017 - 09:57

Това не ми попречи да си поръчам новите втулки на лостовете на към кутията...

Здравейте!
Ако не се лъжа, Филип от "Бричка" казваше, че на CLK-то слабост са му въпросните втулки на скоростите и може да те остави някъде на пътя, да се сменяли на старите коли. Предполагам, че са подобни на w202, имате ли впечатления трябва да се сменяват, моята кола вече е на 20 години, да не берА ядове някъде?


  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни