Ръчни скорости, стегната смяна на скоростите...(някой разглобявал ли е механизма за смяна на скоростите)
Started by kdl, 22 Feb 2011 - 22:34:22
31 replies to this topic
#16
Posted 25 February 2011 - 22:51
Колега, alex_bs ,да не би,след 10-15 минути и купето да се стопля.Не вярвам някой,да ти е налял,гъсто масло в кутията.
Никога не оставям магарето си в калта.
#17
Posted 26 February 2011 - 12:28
По тази тема за грешното масло на колегата Веско-VIK 70 му бяха налели грешно масло и имаше същите проблеми.Най-интересното беше,че въпросното грешно масло,му го бяха дали по каталог от Балкан Стар!!!Та тогава го беше налял в ръчната скоростна кутия на цедката му С-180 и имаше същите симптоми-на студено първите няколко минути като запали колата скоростите се включваха доста трудно и като загрееше колата се включваха,но понеже Веско беше карал колата си и с оригиналното масло,та усети веднага разликата в шума и начина на влизане на скоростите.То после беше една разправия в Балкан Стар,извинения,безплатно масло/точно каквото трябва/ и след смяната му с точното масло та и до днес с колата няма проблеми.Мисля,че на по-старите цедки до 98-ма в скоростите/ръчни/ се сипва АТФ.На моята цедка по каталог на кастрол излиза 75W85Manual SMX-S.Сменял съм го два пъти вече и нямам никакви проблеми.
#18
Posted 26 February 2011 - 14:55
ATF, не се слага, в ръчни скорости.
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Posted 26 February 2011 - 15:17
Напротив,слага се във всички ръчни ск. кутий на МБ до 717.464 мисля ,че беше номера,а от него нагоре са със трансмисионно!ATF, не се слага, в ръчни скорости.
#20
Posted 26 February 2011 - 19:32
Така е.Направих проверка и Ivan W210,се оказа прав.
Никога не оставям магарето си в калта.
#21
Posted 28 February 2011 - 21:24
нз но определено лоста олеква още преди да е започнали да духа пречупен въздух в купето ... за 5 мин се отпуска, най-много 10, но това беше при -10С` и надолуКолега, alex_bs ,да не би,след 10-15 минути и купето да се стопля.Не вярвам някой,да ти е налял,гъсто масло в кутията.
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#22
Posted 01 March 2011 - 10:22
Колега Alex, нищо чудно и от маслото е аз съм имал подобен проблем и се оказа от маслото (наистина проблема не бе на мерцедес, а на руска кола) но неможе автомобила да е на 300 хил и маслото да е запазило качествата си. Да попитам при топло време дали го има този проблем.
#23
Posted 01 March 2011 - 13:00
Eто цялото упътване за разглобяване на скоростния механизъм на 5ск. модели.
При моделите с 6ск. е по-различно.
Дано е полезно на някой.
Понеже ме мързи да го правя 1000 пъти, вероятно ще купя един механизъм от 202-ка или 210-ка и ще го ревизирам като хората на спокойствие. После просто ще ги сменя.
При моделите с 6ск. е по-различно.
Дано е полезно на някой.
Понеже ме мързи да го правя 1000 пъти, вероятно ще купя един механизъм от 202-ка или 210-ка и ще го ревизирам като хората на спокойствие. После просто ще ги сменя.
Attached Files
#24
Posted 01 March 2011 - 17:17
само на студено под 2-3 градуса го прави този проблем (не съм много сигурен за точната темп защото нямам термометър в колата , но според интернет такава е температурата), заради това като е студена и на вън е студено оставам колата да поработи 2-3 мин и тогава тръгвам, но това не го правя само заради скоростната кутия, ами и заради дроселната клапаКолега Alex, нищо чудно и от маслото е аз съм имал подобен проблем и се оказа от маслото (наистина проблема не бе на мерцедес, а на руска кола) но неможе автомобила да е на 300 хил и маслото да е запазило качествата си. Да попитам при топло време дали го има този проблем.
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#25
Posted 11 March 2011 - 22:44
M/у другото, знам че граничи с безумие, но в mbclub.co.uk, докато търсех как се почиства механизма на лоста... ми попадна интересен пост. Търсех да го намеря, ама... йок, нямам късмет.
Пичовете пишат:
на контакт, натискатe си спирачката (да не тръгнете на някъде) и...:
1 -> неутрална
2 -> неутрална ... и т.н. завършвайки със задната.
Това със съединител, все едно си сменяте нормално скоростите, т.е. натискате, сменяте скоростта, пускате съединителя.
1-2, 2-3, 3-4, 4-5, и в обратен ред.
Не знам кво се пренастройвало (което ми граничи отново с малоумие)...
Но: в резултат, преди 2 дни беше все още под нула градуса, т.е. температурата няма значение, скоростите ми започнаха да си влизат както преди, като по масло.
Това не ми попречи да си поръчам новите втулки на лостовете на към кутията... но ако някой има идея защо са го писали UK-ейците, да казва.
Нямаше нужда да разглобявам и почиствам каквото и да е! Странното е, че ефектът се усети веднага след запалването на двг.
Имам чувството че грам не разбирам от коли щом вярвам в такива безумия, но явно си подейства.
Пичовете пишат:
на контакт, натискатe си спирачката (да не тръгнете на някъде) и...:
1 -> неутрална
2 -> неутрална ... и т.н. завършвайки със задната.
Това със съединител, все едно си сменяте нормално скоростите, т.е. натискате, сменяте скоростта, пускате съединителя.
1-2, 2-3, 3-4, 4-5, и в обратен ред.
Не знам кво се пренастройвало (което ми граничи отново с малоумие)...
Но: в резултат, преди 2 дни беше все още под нула градуса, т.е. температурата няма значение, скоростите ми започнаха да си влизат както преди, като по масло.
Това не ми попречи да си поръчам новите втулки на лостовете на към кутията... но ако някой има идея защо са го писали UK-ейците, да казва.
Нямаше нужда да разглобявам и почиствам каквото и да е! Странното е, че ефектът се усети веднага след запалването на двг.
Имам чувството че грам не разбирам от коли щом вярвам в такива безумия, но явно си подейства.
#26
Posted 11 March 2011 - 23:56
Това е редовен проблем,при мерцедесите,през зимата.Аз,го решавам като напръскам,със спрей за ръжда.Махам декоративния маншон,вътре в купета и пръскам спрея,по механизма.Олекват веднага.После е добре да разтопиш,вазелин и да го полееш с него.Ползвам вазелин,иначе се кашват едни гумички и хода на лоста, из купето става голям.
Това е лечението на механизма. Аз позлвам WD40 без разглабяне,бързо,лесно и ефекта е супер.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Posted 12 March 2011 - 00:29
Лилов а смени ли маслото на скоростите вече?Ако си го сменил някакви чепатления да имаш?
By Batev
#28
Posted 12 March 2011 - 00:31
Тц, боядисваме задната броня в момента и съм без кола
next week маслото
next week маслото
#29
Posted 12 March 2011 - 00:36
Видях я аз тая работа.....ще стане Убавец
By Batev
#30
Posted 09 May 2017 - 09:57
Това не ми попречи да си поръчам новите втулки на лостовете на към кутията...
Здравейте!
Ако не се лъжа, Филип от "Бричка" казваше, че на CLK-то слабост са му въпросните втулки на скоростите и може да те остави някъде на пътя, да се сменяли на старите коли. Предполагам, че са подобни на w202, имате ли впечатления трябва да се сменяват, моята кола вече е на 20 години, да не берА ядове някъде?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users