
Какво отчита този уред?
Започната от valyon, 17 фев 2011 - 23:13:59
30 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 февруари 2011 - 10:24
Мен ми прилича на часовник на Аудито там има точно същия часовник.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#17
Публикувано 19 февруари 2011 - 14:45
Това е волтометър , един приятел го има същия на голф 2 обаче го е вързал долу в жабката.Не ми харесва така таблото на мене лично



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#18
Публикувано 18 март 2011 - 17:00
Та на въпроса,за дигиталния уред. Писах на Мерцедес Германия,и те ми прехвърлиха въпроса към Балкан Стар.Тогава си помислих че, няма да дочакам отговор,но за мое учудване ми се обадиха и ме свързаха с техен специялист ,който ми обясни че това е дигитален разходомер. Не е оргинален на мерцедес, а е някакъв тунинг, не можа да каже на кого е.Лично аз си мислех че, по голяма вероятност е да е волтметър,защото знам че, оригиналният разходомер който е на това място дава показания чрез вакум и поради тази причина не може да е така точен като цифовия, но явно някой са успяли да го постигнат.
#19
Публикувано 18 март 2011 - 17:20
Нищо не пречи вакоума, вместо със стрелка да се визуализира с цифри, а до колко цифрите са верни е съвсем друга бира.Та на въпроса,за дигиталния уред. Писах на Мерцедес Германия,и те ми прехвърлиха въпроса към Балкан Стар.Тогава си помислих че, няма да дочакам отговор,но за мое учудване ми се обадиха и ме свързаха с техен специялист ,който ми обясни че това е дигитален разходомер. Не е оргинален на мерцедес, а е някакъв тунинг, не можа да каже на кого е.Лично аз си мислех че, по голяма вероятност е да е волтметър,защото знам че, оригиналният разходомер който е на това място дава показания чрез вакум и поради тази причина не може да е така точен като цифовия, но явно някой са успяли да го постигнат.
Така или иначе, мисля че поуката е ясна: От Мерцедес ни обръщат внимание!
Лично аз съм много приятно изненадан, че някой е отделил време на въпроса на колегата. Дано и за в бъдеще да е така.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#20
Публикувано 18 март 2011 - 22:35
да ви светна... 
Сещате ли се за черната пура която продавах?
http://lorinser.snim...282325.21307384
Имаше дигитален комп.
Този комп дава цифрово моментния разход на таблото.
Сега ще попитате откъде взема сигнала?
От оригиналния комп управлщващ мотора (най-вече празния ход)
Той пък взима сигнала от потенциометърът на дебитоера (това е за КЕ-Jetronic, за новия модел Motronic--незнам, но сигурно пак от дебитомера)
Компа на мотора, преобразува аналоговия сигнал в цифров и го подава на компа за трип-метъра.
Извод--всеки мерцедес има изведен кабел за борд комп.
Знам къде точно се намира този кабел НА ВСИЧКИ 126, след 85та.
На всеки мераклия да си направи такова нещо--бих съдействал с инфо.
Съвсем друга е работата, че това на въпросната снимка надали е разходомер, 100% съм сигурен че е волтметър, мани го пича от БС, дал си е негово предположение

Сещате ли се за черната пура която продавах?
http://lorinser.snim...282325.21307384
Имаше дигитален комп.
Този комп дава цифрово моментния разход на таблото.
Сега ще попитате откъде взема сигнала?
От оригиналния комп управлщващ мотора (най-вече празния ход)
Той пък взима сигнала от потенциометърът на дебитоера (това е за КЕ-Jetronic, за новия модел Motronic--незнам, но сигурно пак от дебитомера)
Компа на мотора, преобразува аналоговия сигнал в цифров и го подава на компа за трип-метъра.
Извод--всеки мерцедес има изведен кабел за борд комп.
Знам къде точно се намира този кабел НА ВСИЧКИ 126, след 85та.
На всеки мераклия да си направи такова нещо--бих съдействал с инфо.
Съвсем друга е работата, че това на въпросната снимка надали е разходомер, 100% съм сигурен че е волтметър, мани го пича от БС, дал си е негово предположение
#21
Публикувано 18 март 2011 - 22:56
Аз ви казах , ама вие трябва да питате , вслушайте се малко.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#22
Публикувано 19 март 2011 - 22:38
Добре де, какъв е смисъла от волтметър? Ако имаш проблем със зареждането червенашта лампа веднага го показва.Аз ви казах , ама вие трябва да питате , вслушайте се малко.
Що за зор да гледаш дали е 13.7 волта или 13.9 волта? Спокоймо може да си нарисуваш на таблото някакво число и ще ти дава също толкова полезна информация, като волтетъра.
Ако е за некаква гъзария, да търиш нещо по таблото, бих го разбрал.
А Лоринзер да не лъже хората с жици и КЕ-Джетроници, всички знаем че "пурата" има сателитна връзка със системата на НАП и от там черпи данни за разходите...

Mercedes-Benz - Unlike any other!
#23
Публикувано 19 март 2011 - 22:52
[quote name='Veni®
а за AMG и Mitsubishi - това е много отдавнащна история, завършила с такъв позор, че по-добре да я оставим тихо в забвение...
[/quote]
а за AMG и Mitsubishi - това е много отдавнащна история, завършила с такъв позор, че по-добре да я оставим тихо в забвение...

[/quote]

#24
Публикувано 20 март 2011 - 01:43
Волтметрите биват предимно два вида - цифрови и аналогови (скала и стрелка). За вграждане в автомобили се предпочитат аналоговите, поради по-лесното разчитане на инфото от уреда по време на шофиране. В случая не е важно дали е 13.7 или 13.9 волта, а дали е в нормалните граници. Предполагам човека се е спрял на цифровия, защото няма място за аналогов, а и изглежда по-хай-тек. Волтметри се поставят (афтермаркет) на off-road, състезателни, "motorhomes" и др. Тези машини, обикновено, имат повече от един акумулатор. Втория акумулатор може да захранва различни системи (отново допълнително вградени) като хладилник, дисплеи, видеоигри, изход за 220V и каквото се сетите. Може да се предположи и че въпросния човек е инсталирал допълнителна система за повишаване на мощността, която се захранва с ток. Може между акумулаторите да има прекъсвач и да се избира кой да захранва и кой да се зарежда от динамото(като предварително си отчел състоянието и на двата чрез волтметъра). Може също акумулатора да се ползва и при неработещ двигател, като волтметъра ще ти послужи за ориентир.Добре де, какъв е смисъла от волтметър? Ако имаш проблем със зареждането червенашта лампа веднага го показва.
Що за зор да гледаш дали е 13.7 волта или 13.9 волта? Спокоймо може да си нарисуваш на таблото някакво число и ще ти дава също толкова полезна информация, като волтетъра.
Ако е за некаква гъзария, да търиш нещо по таблото, бих го разбрал.
#25
Публикувано 20 март 2011 - 10:37
Не съм много съгласен.Спокоймо може да си нарисуваш на таблото някакво число и ще ти дава също толкова полезна информация, като волтетъра.
Преди 2г. като ми падаше батерията, точно на дисплея първо видях, че не ми зарежда колата 11.8-12.0В...в същия момент лампата не светна нито веднъж ( освен на контакт преди палене). Оказа се не алтернатора, а кабела.
Както и да е, има и друг вариант - да ти презарежда колата, тогава пак няма да свети лампата


Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#26
Публикувано 20 март 2011 - 11:50
лампата светва доста под 13,7
Мисля беше около 7-8волта. Тоест а спреш у Филиповци, по рязко, заради пресичащи деца с кон и от стреса не изключиш от скорост-мотора гасне и само ше си кажеш ...опа", докато те заобикалят братя усложливи роми, с топлина в очите.
При джиповете акумолаторите са вързани заедно. За удвояване на всичко токово. даже някои са успоредно и са 24V
Мисля беше около 7-8волта. Тоест а спреш у Филиповци, по рязко, заради пресичащи деца с кон и от стреса не изключиш от скорост-мотора гасне и само ше си кажеш ...опа", докато те заобикалят братя усложливи роми, с топлина в очите.
При джиповете акумолаторите са вързани заедно. За удвояване на всичко токово. даже някои са успоредно и са 24V
#27
Публикувано 20 март 2011 - 14:47
Направо се питам защо никойот вас не се е похвалил с такъв полезенуред в клата си?!?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#28
Публикувано 20 март 2011 - 15:00
Мен ми го показва от дисплея на климатроника (за което разбрах пак от форума)Направо се питам защо никойот вас не се е похвалил с такъв полезенуред в клата си?!?
Твоята кола е доста по-нова, би трябвало да го имаш.

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#29
Публикувано 20 март 2011 - 15:08
Нямам волтметър, но ми изписва съобщения ако има нещо нередно. Примерно ниско напрежение и прочие, в зависимост от сериозността на проблема дори ми почервенява екрана и пищи. Може и да има някой фокус с копчета че да се види, ама не го знам как става.Мен ми го показва от дисплея на климатроника (за което разбрах пак от форума)
Твоята кола е доста по-нова, би трябвало да го имаш.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#30
Публикувано 20 март 2011 - 16:02
При джиповете акумолаторите са вързани заедно. За удвояване на всичко токово. даже някои са успоредно и са 24V
Опс

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни