Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Какво отчита този уред?


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2011 - 10:24

Мен ми прилича на часовник на Аудито там има точно същия часовник.
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#17 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 19 февруари 2011 - 14:45

Това е волтометър , един приятел го има същия на голф 2 обаче го е вързал долу в жабката.Не ми харесва така таблото на мене лично :) :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#18 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 март 2011 - 17:00

Та на въпроса,за дигиталния уред. Писах на Мерцедес Германия,и те ми прехвърлиха въпроса към Балкан Стар.Тогава си помислих че, няма да дочакам отговор,но за мое учудване ми се обадиха и ме свързаха с техен специялист ,който ми обясни че това е дигитален разходомер. Не е оргинален на мерцедес, а е някакъв тунинг, не можа да каже на кого е.Лично аз си мислех че, по голяма вероятност е да е волтметър,защото знам че, оригиналният разходомер който е на това място дава показания чрез вакум и поради тази причина не може да е така точен като цифовия, но явно някой са успяли да го постигнат.
  • 0

#19 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 18 март 2011 - 17:20

Та на въпроса,за дигиталния уред. Писах на Мерцедес Германия,и те ми прехвърлиха въпроса към Балкан Стар.Тогава си помислих че, няма да дочакам отговор,но за мое учудване ми се обадиха и ме свързаха с техен специялист ,който ми обясни че това е дигитален разходомер. Не е оргинален на мерцедес, а е някакъв тунинг, не можа да каже на кого е.Лично аз си мислех че, по голяма вероятност е да е волтметър,защото знам че, оригиналният разходомер който е на това място дава показания чрез вакум и поради тази причина не може да е така точен като цифовия, но явно някой са успяли да го постигнат.

Нищо не пречи вакоума, вместо със стрелка да се визуализира с цифри, а до колко цифрите са верни е съвсем друга бира.
Така или иначе, мисля че поуката е ясна: От Мерцедес ни обръщат внимание!
Лично аз съм много приятно изненадан, че някой е отделил време на въпроса на колегата. Дано и за в бъдеще да е така.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 март 2011 - 22:35

да ви светна... ;)
Сещате ли се за черната пура която продавах?
http://lorinser.snim...282325.21307384

Имаше дигитален комп.
Този комп дава цифрово моментния разход на таблото.
Сега ще попитате откъде взема сигнала?
От оригиналния комп управлщващ мотора (най-вече празния ход)
Той пък взима сигнала от потенциометърът на дебитоера (това е за КЕ-Jetronic, за новия модел Motronic--незнам, но сигурно пак от дебитомера)
Компа на мотора, преобразува аналоговия сигнал в цифров и го подава на компа за трип-метъра.


Извод--всеки мерцедес има изведен кабел за борд комп.
Знам къде точно се намира този кабел НА ВСИЧКИ 126, след 85та.
На всеки мераклия да си направи такова нещо--бих съдействал с инфо.

Съвсем друга е работата, че това на въпросната снимка надали е разходомер, 100% съм сигурен че е волтметър, мани го пича от БС, дал си е негово предположение
  • 0

#21 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 март 2011 - 22:56

Аз ви казах , ама вие трябва да питате , вслушайте се малко. :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#22 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 март 2011 - 22:38

Аз ви казах , ама вие трябва да питате , вслушайте се малко. :flagMB new:

Добре де, какъв е смисъла от волтметър? Ако имаш проблем със зареждането червенашта лампа веднага го показва.
Що за зор да гледаш дали е 13.7 волта или 13.9 волта? Спокоймо може да си нарисуваш на таблото някакво число и ще ти дава също толкова полезна информация, като волтетъра.
Ако е за некаква гъзария, да търиш нещо по таблото, бих го разбрал.

А Лоринзер да не лъже хората с жици и КЕ-Джетроници, всички знаем че "пурата" има сателитна връзка със системата на НАП и от там черпи данни за разходите... :beer:
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#23 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 19 март 2011 - 22:52

[quote name='Veni®

а за AMG и Mitsubishi - това е много отдавнащна история, завършила с такъв позор, че по-добре да я оставим тихо в забвение...;)
[/quote]

Публикувано изображение
  • 0

#24 tonx

tonx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E 200 Diesel (W124)

Публикувано 20 март 2011 - 01:43

Добре де, какъв е смисъла от волтметър? Ако имаш проблем със зареждането червенашта лампа веднага го показва.
Що за зор да гледаш дали е 13.7 волта или 13.9 волта? Спокоймо може да си нарисуваш на таблото някакво число и ще ти дава също толкова полезна информация, като волтетъра.
Ако е за некаква гъзария, да търиш нещо по таблото, бих го разбрал.

Волтметрите биват предимно два вида - цифрови и аналогови (скала и стрелка). За вграждане в автомобили се предпочитат аналоговите, поради по-лесното разчитане на инфото от уреда по време на шофиране. В случая не е важно дали е 13.7 или 13.9 волта, а дали е в нормалните граници. Предполагам човека се е спрял на цифровия, защото няма място за аналогов, а и изглежда по-хай-тек. Волтметри се поставят (афтермаркет) на off-road, състезателни, "motorhomes" и др. Тези машини, обикновено, имат повече от един акумулатор. Втория акумулатор може да захранва различни системи (отново допълнително вградени) като хладилник, дисплеи, видеоигри, изход за 220V и каквото се сетите. Може да се предположи и че въпросния човек е инсталирал допълнителна система за повишаване на мощността, която се захранва с ток. Може между акумулаторите да има прекъсвач и да се избира кой да захранва и кой да се зарежда от динамото(като предварително си отчел състоянието и на двата чрез волтметъра). Може също акумулатора да се ползва и при неработещ двигател, като волтметъра ще ти послужи за ориентир.
  • 0

#25 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 20 март 2011 - 10:37

Спокоймо може да си нарисуваш на таблото някакво число и ще ти дава също толкова полезна информация, като волтетъра.

Не съм много съгласен.
Преди 2г. като ми падаше батерията, точно на дисплея първо видях, че не ми зарежда колата 11.8-12.0В...в същия момент лампата не светна нито веднъж ( освен на контакт преди палене). Оказа се не алтернатора, а кабела.
Както и да е, има и друг вариант - да ти презарежда колата, тогава пак няма да свети лампата ;)
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#26 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 март 2011 - 11:50

лампата светва доста под 13,7
Мисля беше около 7-8волта. Тоест а спреш у Филиповци, по рязко, заради пресичащи деца с кон и от стреса не изключиш от скорост-мотора гасне и само ше си кажеш ...опа", докато те заобикалят братя усложливи роми, с топлина в очите.

При джиповете акумолаторите са вързани заедно. За удвояване на всичко токово. даже някои са успоредно и са 24V
  • 0

#27 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 20 март 2011 - 14:47

Направо се питам защо никойот вас не се е похвалил с такъв полезенуред в клата си?!?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#28 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 20 март 2011 - 15:00

Направо се питам защо никойот вас не се е похвалил с такъв полезенуред в клата си?!?

Мен ми го показва от дисплея на климатроника (за което разбрах пак от форума)
Твоята кола е доста по-нова, би трябвало да го имаш.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#29 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 20 март 2011 - 15:08

Мен ми го показва от дисплея на климатроника (за което разбрах пак от форума)
Твоята кола е доста по-нова, би трябвало да го имаш.

Нямам волтметър, но ми изписва съобщения ако има нещо нередно. Примерно ниско напрежение и прочие, в зависимост от сериозността на проблема дори ми почервенява екрана и пищи. Може и да има някой фокус с копчета че да се види, ама не го знам как става.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#30 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 март 2011 - 16:02

При джиповете акумолаторите са вързани заедно. За удвояване на всичко токово. даже някои са успоредно и са 24V


Опс;)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни