Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E 320 CDI след 3000 оборота гасне !!!EPC(electronik power control)


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 февруари 2011 - 15:37

Колега дали е възможно от дюза чак да гасне.Няма ли само да претрисва или има възможност и да гасне.

Всъщност гасненето идва от промяна на налягането в рейката.Възможно е да клапана,възможно е да е дюза,даже и помпа в резервоара.Трябва дигностика да подскаже.Друго за момента не се сещам.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#17 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 18 февруари 2011 - 16:03

Колега, проблемът ти е в нафтовата помпа, предполагам. При мен беше същото положението. След посещение на "Супер дизел" и сервизиране на помпата (около 700лв), проблемът вече го няма. Не влизай в дебели филми със много смени на евтини елементи - накрая сметката излиза по-дебела, отколкото да отидеш в читав сервиз и да ти оправят проблема.
Успех!
  • 0

#18 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 февруари 2011 - 16:35

Колега, Blond да не би на теб да са ти сменили,клапата с датчика,че не виждам друго какво да и сервизират на помпата.Те горе долу толкова струват.
Питам просто от любопитство.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#19 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2011 - 18:49

Колеги закачих днес колата на диагностика тука в Петрич и показа грешка точно в тоя клапан на рейката.
Взех нов клапан само за проба но проблема си остава.
Утре сутринта ще се прегледат дюзите, и вакуум маркучлетата.
Ако утре не открия проблема в дюзи или някое откачено маркучле, другата седмица отивам на Стар Диагноза в Благоевград.
По между другото четох в дизел форума на някакъв пич със А класа 170CDi имал същия проблем и го разрешил като сменил потенциометъра на педала на газта.
Вие как ще се изкажете по тоя въпрос?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#20 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 февруари 2011 - 19:54

И като я закачихте,не прегледахте ли живите данни.Там се вижда педала на газта,вижда се и на какво налягане гасне двигателя.Май най лесно да гледате само грешките.По горе ти споменах,за възможните дефекти.В такива ситуации изписва винаги клапана.Слагайте колбичките на дюзите и разликата в количеството ще даде отговор за проблема.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#21 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2011 - 19:57

И като я закачихте,не прегледахте ли живите данни.Там се вижда педала на газта,вижда се и на какво налягане гасне двигателя.Май най лесно да гледате само грешките.По горе ти споменах,за възможните дефекти.В такива ситуации изписва винаги клапана.Слагайте колбичките на дюзите и разликата в количеството ще даде отговор за проблема.


Какви живи данни колега ти сам го каза най-лесно е да гледаме къде изписва грешка и всичко приключва до там.
Дано утре имам вече някакъв резултат.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#22 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 февруари 2011 - 20:12

Така де колега,ама така само не може да се установи проблема.И на мен ми се искаше всичко да е по съвършено,ама това което го пише обикновено не е в него проблема.Затова се гледат параметрите,та ако имаш късмет да се сетиш за дефекта.Диагностиките най кофтито е че не ти казват къде е проблема,а само ти подсказват къде да търсиш.Някой път даже могат и да те хвърлят и в трета глуха.Изписва ти клапан заради превишено налягане.Когато датчика засече превишаване над допустимите данни,той обвинява клапана и го изписва.В този момент и двигателя спира.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#23 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2011 - 20:42

Абсолютно си прав колега днес се убедих в това.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#24 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 19 февруари 2011 - 08:50

Колега, Blond да не би на теб да са ти сменили,клапата с датчика,че не виждам друго какво да и сервизират на помпата.Те горе долу толкова струват.
Питам просто от любопитство.

Всичко започна от протичане на нафтовата помпа и ремонт на уплътненията (всички уплътнения бяха сменени, но тогава почна да гасне в движение. Грешката, която даваше колата е за налягането на горивото - смених регулатора и не се оправи. Смених и всички маркучета за подаване на гориво след филтъра. Отново смених уплътненията, та и буталцата на помпата - не е евтино, повярвайте ми! И тогава колата беше закарана в сервиза на Супер дизел.
Обяснението в Супер дизел беше, че третата степен на сгъстяване не работи(има ли три или са две? - мина повече от година). В сервиза знаеха за този проблем и го оправиха без да си правят експерименти кой елемент или клапан е заминал. Сервизираха помпата и досега си е добре.
Та от тогава съм решил - никакви експерименти повече - щом има кой да я оправи колата - по-добре да се плати, макар и скъпо, отколкото да се търсят по-евтини варианти за оправянето. Евтиното ВИНАГИ изиза по-скъпо.
  • 0

#25 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2011 - 18:59

Колеги днес всичко се оправи, проблема се оказа в дюзата отново колегата dilqnski се оказа прав след подмяната на една от дюзите колата направо спи.

Благодарско на всички колеги за мненията.
Проблема наистина беше интерсен а решаването му още по интересно поне според мен.
Никога не съм предполагал, че заради дюза колата може да гасне.


  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#26 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 19 февруари 2011 - 21:30

Заради дюза може и да откаже да пали,особенно при загрял мотор.Варианти много,важното е че сте решили проблема.
  • 0

#27 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2011 - 20:00

Предполагам е така колега.Сега вече ще си имам едно на ум.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#28 ROSWEN

ROSWEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Оряхово / София
  • Автомобил:
    Mercedes S202 C 220 CDI / 2000г.

Публикувано 04 април 2011 - 14:19

Браво, че сте оправили проблема, дано не ти се налага повече! А би ли споделил само каква беше цената на дюзата?
  • 0

#29 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2011 - 20:34

Браво, че сте оправили проблема, дано не ти се налага повече! А би ли споделил само каква беше цената на дюзата?


Колега нова дюза 800 кинта.....втора употреба 200 кинта.Лично аз се спрях на варианта втора употреба :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#30 ROSWEN

ROSWEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Оряхово / София
  • Автомобил:
    Mercedes S202 C 220 CDI / 2000г.

Публикувано 11 април 2011 - 09:53

Колега нова дюза 800 кинта.....втора употреба 200 кинта.Лично аз се спрях на варианта втора употреба :)


Благодаря ти за информацията, колега! :) Такава и предполагах, че е цената, обаче и аз сигурно бих се спрял на втора ръка, иначе...800 лв. - много пари! Както и да е, дано не се налага да се стига до там! :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни