Всъщност гасненето идва от промяна на налягането в рейката.Възможно е да клапана,възможно е да е дюза,даже и помпа в резервоара.Трябва дигностика да подскаже.Друго за момента не се сещам.Колега дали е възможно от дюза чак да гасне.Няма ли само да претрисва или има възможност и да гасне.
E 320 CDI след 3000 оборота гасне !!!EPC(electronik power control)
Започната от Gangsta Man, 17 фев 2011 - 17:49:42
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 18 февруари 2011 - 15:37
Никога не оставям магарето си в калта.
#17
Публикувано 18 февруари 2011 - 16:03
Колега, проблемът ти е в нафтовата помпа, предполагам. При мен беше същото положението. След посещение на "Супер дизел" и сервизиране на помпата (около 700лв), проблемът вече го няма. Не влизай в дебели филми със много смени на евтини елементи - накрая сметката излиза по-дебела, отколкото да отидеш в читав сервиз и да ти оправят проблема.
Успех!
Успех!
#18
Публикувано 18 февруари 2011 - 16:35
Колега, Blond да не би на теб да са ти сменили,клапата с датчика,че не виждам друго какво да и сервизират на помпата.Те горе долу толкова струват.
Питам просто от любопитство.
Питам просто от любопитство.
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Публикувано 18 февруари 2011 - 18:49
Колеги закачих днес колата на диагностика тука в Петрич и показа грешка точно в тоя клапан на рейката.
Взех нов клапан само за проба но проблема си остава.
Утре сутринта ще се прегледат дюзите, и вакуум маркучлетата.
Ако утре не открия проблема в дюзи или някое откачено маркучле, другата седмица отивам на Стар Диагноза в Благоевград.
По между другото четох в дизел форума на някакъв пич със А класа 170CDi имал същия проблем и го разрешил като сменил потенциометъра на педала на газта.
Вие как ще се изкажете по тоя въпрос?
Взех нов клапан само за проба но проблема си остава.
Утре сутринта ще се прегледат дюзите, и вакуум маркучлетата.
Ако утре не открия проблема в дюзи или някое откачено маркучле, другата седмица отивам на Стар Диагноза в Благоевград.
По между другото четох в дизел форума на някакъв пич със А класа 170CDi имал същия проблем и го разрешил като сменил потенциометъра на педала на газта.
Вие как ще се изкажете по тоя въпрос?

By Batev
#20
Публикувано 18 февруари 2011 - 19:54
И като я закачихте,не прегледахте ли живите данни.Там се вижда педала на газта,вижда се и на какво налягане гасне двигателя.Май най лесно да гледате само грешките.По горе ти споменах,за възможните дефекти.В такива ситуации изписва винаги клапана.Слагайте колбичките на дюзите и разликата в количеството ще даде отговор за проблема.
Никога не оставям магарето си в калта.
#21
Публикувано 18 февруари 2011 - 19:57
И като я закачихте,не прегледахте ли живите данни.Там се вижда педала на газта,вижда се и на какво налягане гасне двигателя.Май най лесно да гледате само грешките.По горе ти споменах,за възможните дефекти.В такива ситуации изписва винаги клапана.Слагайте колбичките на дюзите и разликата в количеството ще даде отговор за проблема.
Какви живи данни колега ти сам го каза най-лесно е да гледаме къде изписва грешка и всичко приключва до там.
Дано утре имам вече някакъв резултат.

By Batev
#22
Публикувано 18 февруари 2011 - 20:12
Така де колега,ама така само не може да се установи проблема.И на мен ми се искаше всичко да е по съвършено,ама това което го пише обикновено не е в него проблема.Затова се гледат параметрите,та ако имаш късмет да се сетиш за дефекта.Диагностиките най кофтито е че не ти казват къде е проблема,а само ти подсказват къде да търсиш.Някой път даже могат и да те хвърлят и в трета глуха.Изписва ти клапан заради превишено налягане.Когато датчика засече превишаване над допустимите данни,той обвинява клапана и го изписва.В този момент и двигателя спира.
Никога не оставям магарето си в калта.
#23
Публикувано 18 февруари 2011 - 20:42
Абсолютно си прав колега днес се убедих в това.

By Batev
#24
Публикувано 19 февруари 2011 - 08:50
Всичко започна от протичане на нафтовата помпа и ремонт на уплътненията (всички уплътнения бяха сменени, но тогава почна да гасне в движение. Грешката, която даваше колата е за налягането на горивото - смених регулатора и не се оправи. Смених и всички маркучета за подаване на гориво след филтъра. Отново смених уплътненията, та и буталцата на помпата - не е евтино, повярвайте ми! И тогава колата беше закарана в сервиза на Супер дизел.Колега, Blond да не би на теб да са ти сменили,клапата с датчика,че не виждам друго какво да и сервизират на помпата.Те горе долу толкова струват.
Питам просто от любопитство.
Обяснението в Супер дизел беше, че третата степен на сгъстяване не работи(има ли три или са две? - мина повече от година). В сервиза знаеха за този проблем и го оправиха без да си правят експерименти кой елемент или клапан е заминал. Сервизираха помпата и досега си е добре.
Та от тогава съм решил - никакви експерименти повече - щом има кой да я оправи колата - по-добре да се плати, макар и скъпо, отколкото да се търсят по-евтини варианти за оправянето. Евтиното ВИНАГИ изиза по-скъпо.
#25
Публикувано 19 февруари 2011 - 18:59
Колеги днес всичко се оправи, проблема се оказа в дюзата отново колегата dilqnski се оказа прав след подмяната на една от дюзите колата направо спи.
Благодарско на всички колеги за мненията.
Проблема наистина беше интерсен а решаването му още по интересно поне според мен.
Никога не съм предполагал, че заради дюза колата може да гасне.
Благодарско на всички колеги за мненията.
Проблема наистина беше интерсен а решаването му още по интересно поне според мен.
Никога не съм предполагал, че заради дюза колата може да гасне.

By Batev
#26
Публикувано 19 февруари 2011 - 21:30
Заради дюза може и да откаже да пали,особенно при загрял мотор.Варианти много,важното е че сте решили проблема.
#27
Публикувано 20 февруари 2011 - 20:00
Предполагам е така колега.Сега вече ще си имам едно на ум.

By Batev
#28
Публикувано 04 април 2011 - 14:19
Браво, че сте оправили проблема, дано не ти се налага повече! А би ли споделил само каква беше цената на дюзата?
#29
Публикувано 09 април 2011 - 20:34
Браво, че сте оправили проблема, дано не ти се налага повече! А би ли споделил само каква беше цената на дюзата?
Колега нова дюза 800 кинта.....втора употреба 200 кинта.Лично аз се спрях на варианта втора употреба

By Batev
#30
Публикувано 11 април 2011 - 09:53
Колега нова дюза 800 кинта.....втора употреба 200 кинта.Лично аз се спрях на варианта втора употреба
Благодаря ти за информацията, колега!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








