Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

E 320 CDI след 3000 оборота гасне !!!EPC(electronik power control)


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 17 February 2011 - 17:49

Колеги става въпрос за Е 320 ЦДИ 2001г........значи както си караш съвсем нормално без да я стъпкам колата си върви добре всичко нормално.
Но след като я настъпя и оборотомера мине 3000 оборота направо гасне в движение.Спирам паля всичко окей до следвашият път когато прехвърли 3000 оборота.
Само да поясня, че след като изгасне на таблото изписва EPC(electronik power control).
За какво става въпрос според Вас :)
Благодаря на отзовалите се :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#2 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 17 February 2011 - 17:52

Влезнал си в авариен режим.Закарай я някъде да я прочетат.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#3 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 17 February 2011 - 18:12

Влезнал си в авариен режим.Закарай я някъде да я прочетат.


Колега ясно, че влиза в авариен режим ама в Петрич няма нито една свестна диагностика и ни най-малко някой който може да работи такава.
Просто искам да се насоча на някъде, иначе при първа възможност ще я закарам в Благоевград на Стар Диагноз:)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 17 February 2011 - 19:04

това не е авариен режим - при него колата не гасне
а просто не се форсира повече
и при надписа който излиза ме навежда на мисълта
че имаш проблем с генератора и колата направо се гаси
да се предпазва
най просто замери колко ти зарежда генератора и то
на високи обороти след 3000 по всяка вероятност
ще презарежда и то доста
  • 0

#5 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 17 February 2011 - 19:09

Утре сутринта това ще е първото нещо което ще свърша и ще пиша за резултата :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 17 February 2011 - 20:13

Възможно е да има проблем,с някоя дюза.При такава ситуация,обикновено се наблюдава като живи данни, високо налягане на горивото и двигателя затова гасне.Иначе съм съгласен с niknd,за аварийния режим.Дори и при по високо турбо налягане,пак гасне.

Това за генератора,не го знаех като възможна причина,но се моли да е вярно,че е най евтино май.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 yordanov

yordanov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210

Posted 17 February 2011 - 20:48

EPC подсказва ,че има проблем в захранването на мотора с гориво (включително и помпата).
Може да светне даже и ако ти е малко нафтата на някой завой.В тоя случай повече ми прилича на недостиг на гориво от запушени филтри .
Пък и това е най-лесното от което може да се започне.
Лошото при теб е ,че колата да гасне което е признак за по-сериозен проблем......направено е за да се предпази мотора от повреда.
  • 0

#8 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 17 February 2011 - 21:04

EPC подсказва ,че има проблем в захранването на мотора с гориво (включително и помпата).
Може да светне даже и ако ти е малко нафтата на някой завой.В тоя случай повече ми прилича на недостиг на гориво от запушени филтри .
Пък и това е най-лесното от което може да се започне.
Лошото при теб е ,че колата да гасне което е признак за по-сериозен проблем......направено е за да се предпази мотора от повреда.


И аз така си мисля, че е нещо като недостиг на гориво......няма какво да хвърлям зарове ще си трябва Диагностика.
Все пак утре ще направя една инспекция и пак ще пиша за резултата.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#9 yordanov

yordanov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210

Posted 17 February 2011 - 21:10

Само да те предупредя,че ако е от запушване може и нищо да не покаже диагностиката.....освен ако не гасне и когато я форсираш над 3000 и на място.
  • 0

#10 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 17 February 2011 - 21:29

Само да те предупредя,че ако е от запушване може и нищо да не покаже диагностиката.....освен ако не гасне и когато я форсираш над 3000 и на място.


Утре сутринта замерван тоците как зарежда, после сменявам филтрите и ще видим за какво става въпрос.
Забравих да добавя, че когато я форсирам на място не гасне.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#11 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 17 February 2011 - 22:51

Аз залагам на проблем с турбото и/или интерколера(спукани маркучи примерно или спукан кулер).
Щом гасне, значи постига по-големи от авариините стойности на някой/и показател/и при определени условия(над 3000 об).
При авариен режим, както е казал колегата niknd, няма да се гаси, просто няма да позволява достигане на критични стойности.
На място няма товар и е възможно да не постига критични стойности.

Да кажеш какъв е бил проблема, че вече ме боли корема от любопитство...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#12 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 17 February 2011 - 23:29

Аз залагам на проблем с турбото и/или интерколера(спукани маркучи примерно или спукан кулер).
Щом гасне, значи постига по-големи от авариините стойности на някой/и показател/и при определени условия(над 3000 об).
При авариен режим, както е казал колегата niknd, няма да се гаси, просто няма да позволява достигане на критични стойности.
На място няма товар и е възможно да не постига критични стойности.

Да кажеш какъв е бил проблема, че вече ме боли корема от любопитство...


Колега задължително ще пиша по темата какво правя и от какво ще излезе проблема.
Аз най-много се дразня когато чета една тема и накрая подателя и не описва как е решил проблема.
Значи пуска тема във форума....събира инфо решава си проблема и там за там нема никой.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#13 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 18 February 2011 - 13:45

това не е авариен режим - при него колата не гасне
а просто не се форсира повече
и при надписа който излиза ме навежда на мисълта
че имаш проблем с генератора и колата направо се гаси
да се предпазва
най просто замери колко ти зарежда генератора и то
на високи обороти след 3000 по всяка вероятност
ще презарежда и то доста


Колега няма проблем колата със зареждането, зарежда си перфектно.
Смених филтрите и проблема пак си остана.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#14 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 18 February 2011 - 13:46

Възможно е да има проблем,с някоя дюза.При такава ситуация,обикновено се наблюдава като живи данни, високо налягане на горивото и двигателя затова гасне.Иначе съм съгласен с niknd,за аварийния режим.Дори и при по високо турбо налягане,пак гасне.

Това за генератора,не го знаех като възможна причина,но се моли да е вярно,че е най евтино май.



Колега дали е възможно от дюза чак да гасне.Няма ли само да претрисва или има възможност и да гасне.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#15 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
Garage View Garage

Posted 18 February 2011 - 14:38

A докато стигне тези 3000 оборота турбото си работи нормало така ли?
Защото ми е много познат този проблем, колата си е добре докато не вкючи турбото т.е.1800-2200 оборота и след това топки с косми гасне.Оказа се някакво вакумче, и всичко се оправи за нула време. Погледни първо елементарните, неща не се хвърляй на турбина ,интерколер, дюзи и още 100 неща дето струват една торба пари .
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users