вакуум в резервоараw202
Започната от lazarini, 16 фев 2011 - 14:37:06
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 февруари 2011 - 12:01
Тия от СБА да вземат да се ....
Мерцедес още преди повече от 20 години произвджда колите с мисъл за природата и човека. Понеже бензиновите пари са не само неприятни, но и вредни.
Отдушника на резервоара отива във филтър с активен въглен, който се намира в левия надкалник. От там има връзка с клапан, който отвежда парите в смукателния колектор, когато автомобилът рабобти.
На по-старите клапанът се регулира от сложна система от вакум от колкетора и термоклапан, който отваря на 60 градуса.
На по-новите има ел. клапан, който се командва от ЕКУ-то.
Мерцедес още преди повече от 20 години произвджда колите с мисъл за природата и човека. Понеже бензиновите пари са не само неприятни, но и вредни.
Отдушника на резервоара отива във филтър с активен въглен, който се намира в левия надкалник. От там има връзка с клапан, който отвежда парите в смукателния колектор, когато автомобилът рабобти.
На по-старите клапанът се регулира от сложна система от вакум от колкетора и термоклапан, който отваря на 60 градуса.
На по-новите има ел. клапан, който се командва от ЕКУ-то.
#17
Публикувано 23 февруари 2011 - 15:35
Темата е доста стара! Ето http://forums.mbclub...=1
Не си човъркайте колите!
къде се скри бе серсемин
ДОбре дошъл...или по точно радвам се да те видя(щото може да си си бил тук дет'са вика )
#18
Публикувано 24 февруари 2011 - 09:29
Ама стига с тия бензини! :РТия от СБА да вземат да се ....
Мерцедес още преди повече от 20 години произвджда колите с мисъл за природата и човека. Понеже бензиновите пари са не само неприятни, но и вредни.
Отдушника на резервоара отива във филтър с активен въглен, който се намира в левия надкалник. От там има връзка с клапан, който отвежда парите в смукателния колектор, когато автомобилът рабобти.
На по-старите клапанът се регулира от сложна система от вакум от колкетора и термоклапан, който отваря на 60 градуса.
На по-новите има ел. клапан, който се командва от ЕКУ-то.
Дизела какво има, вакуума нарочен ли е,какво го командва и контролира (ако има такова)да не стане резервоара икономичен? Защото се съмнявам при мен да ми отвежда нафтовата фанара в двигателя. Продължавам да питам, защото няколко пъти от вакуум едвам си отворих капачката!
#19
Публикувано 24 февруари 2011 - 19:38
Митаче,много си прав - вакум е.
Като купих колата попътувах доста,мерак голям,та след един по голям тур се натъкнах на тоз проблем.Спирам на бензиностанцията и тръгвам да слагам но капачката не се отваря,завъртя се но не мога лесно да я отворя.След напън с две ръце я отворих и взе въздух,и се чу пукане откъм резервоара.Предполагам че е бил леко свит от вакума,понеже е пластмасов.Разгледах системата за отдушника,но е такава плетеница,че се стигна до дрелката и три милиметрова бургия в капачката.............Вече четвърта година без грижи.
Кой както намери за добре ,мен ме устройва ...
Като купих колата попътувах доста,мерак голям,та след един по голям тур се натъкнах на тоз проблем.Спирам на бензиностанцията и тръгвам да слагам но капачката не се отваря,завъртя се но не мога лесно да я отворя.След напън с две ръце я отворих и взе въздух,и се чу пукане откъм резервоара.Предполагам че е бил леко свит от вакума,понеже е пластмасов.Разгледах системата за отдушника,но е такава плетеница,че се стигна до дрелката и три милиметрова бургия в капачката.............Вече четвърта година без грижи.
Кой както намери за добре ,мен ме устройва ...
#20
Публикувано 24 февруари 2011 - 19:59
Водица не влиза ли бе колега/в резервоара/ ????Митаче,много си прав - вакум е.
Като купих колата попътувах доста,мерак голям,та след един по голям тур се натъкнах на тоз проблем.Спирам на бензиностанцията и тръгвам да слагам но капачката не се отваря,завъртя се но не мога лесно да я отворя.След напън с две ръце я отворих и взе въздух,и се чу пукане откъм резервоара.Предполагам че е бил леко свит от вакума,понеже е пластмасов.Разгледах системата за отдушника,но е такава плетеница,че се стигна до дрелката и три милиметрова бургия в капачката.............Вече четвърта година без грижи.
Кой както намери за добре ,мен ме устройва ...
#21
Публикувано 24 февруари 2011 - 20:47
Трябва доста да се озориш да вкараш от там вода,мисля че две-три капки на фона на всичките гадориии в хубавите ни горива,няма да се отразят...а и конденза в самия резервоар???????
#22
Публикувано 03 юни 2013 - 14:30
Темата е отдавна, но при мен се оказа запушена тръбичка, която от резервоара води отдолу при диференциала. На нея има клапичка, която се задръства от кал. И те така!
#23
Публикувано 25 октомври 2016 - 10:37
Темата вече е още по-стара, но да попитам колегата shiki, клапана като на снимката ли е? От моя клапан явно сълзи лекичко, защото е омаслено там... Дали може да е зщото пълня резервоара до капачката? Даже вдигам колата на тротоара от страната на гърловината, за да събира повече
20161022_172507.jpg 70,45K 12 Брой сваляния 20161022_172457.jpg 58,83K 11 Брой сваляния
20161022_172507.jpg 70,45K 12 Брой сваляния 20161022_172457.jpg 58,83K 11 Брой сваляния
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#24
Публикувано 21 ноември 2016 - 17:18
Прилича, ама тия тръболяци ги няма наоколо. Сигурно колите ни са различни.Темата вече е още по-стара, но да попитам колегата shiki, клапана като на снимката ли е? От моя клапан явно сълзи лекичко, защото е омаслено там... Дали може да е зщото пълня резервоара до капачката? Даже вдигам колата на тротоара от страната на гърловината, за да събира повече
20161022_172507.jpg20161022_172457.jpg
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни