Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

вакуум в резервоараw202


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 16 февруари 2011 - 14:37

От известно време забелязах, че като отварям капачката на резервоара изсъсква /засмуква въздух/ - явно вътре се създава вакуум......това нормално ли е ??? Не знам дали има връзка с количеството бензин .... тъй като подържам около 15 литра почти постоянно, защото от извeстно време карам почти само на газ.
  • 0

#2 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 16 февруари 2011 - 15:11

Не е нормално да засмуква.Като отвориш трябва да издухва.Провери хубаво,дали засмуква или издухва.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#3 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 16 февруари 2011 - 15:13

от това което аз знам -има връзка между количеството бензин=колкото е по малко -толкова повече "смуче" въздух при отварянето на капачката....

аз имах проблем с Дзверо(Е300-124ка)-явно ми бяха запушени въздухоотводите в резервоара(има такива точно за това-да отвеждат изпаренията)и даже като го налълнех и отворя капачката след каране-лисваше бензин навън(Вени помни -щото се оля :)-и Илията беше там)..а и на мен ми засмукваше яко въздух..но и при други коли ми е смукало и никога не е имало проблем.....та не знам дали е нормално де-според мен да(това ,че ти смуче въздух)-ама нека се изкажат хората които наистина разбират
Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#4 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 16 февруари 2011 - 15:38

Значи не е хубаво когато смуче,това значи че клапана който изпуска изпаренията е запушен и може да сгъне резервоара или да изгори помпата.
Направено е да издухва навън.Когато парите надуят резервоара се облекчава помпата.В резервоара се зъздава определено налягане което когато надвиши определени граници автоматично се изпуска по малко.Това налягане се образува от бензиновите пари при по топло време,когато е по студено не се образуват.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#5 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 16 февруари 2011 - 17:28

Миналата седмица като бях на диагностика в СБА ми казаха да си пробия капачката с тънко свредло, защото не било добре да се образува налягане в резервоара вероятно се бил запушил някакъв филтър за изпускане на налягането. Четаха в програмата на компа и като страничен ефект можело да се получи просълзяване от инжекторите, неравномерна работа и т.н. Естествено не мисля да дупча, защото от 5 г. имам тази кола и винаги си е била така. Предполагам, че си е в нормално.
  • 0
Публикувано изображение

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2011 - 17:53

Нормалното положение е в резервоара да има малко по-високо налягане. Това, което се чува като звук при отваряне на капачката е трудно да се каже, дали е вакуум или високо налягане - чува се само изсъскване. Но това изсъскване е нормално - налягането трябва да е малко по-високо. Въпреки това не е изключено да има проблем с клапана и налягането може да става и по-високо от необходимото. Ако колата е по-нова това 100% се следи и ако има проблем ще се види на диагностика - независимо дали е по-ниско или по-високо от необходимото.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 16 февруари 2011 - 19:01

Ми проверява се лесно като се сложи лентичка от салфетка докато го отваряте. Така ще се разбере 100% засмуква ли, издухва ли.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#8 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 16 февруари 2011 - 19:10

Нормалното положение е в резервоара да има малко по-високо налягане. Това, което се чува като звук при отваряне на капачката е трудно да се каже, дали е вакуум или високо налягане - чува се само изсъскване. Но това изсъскване е нормално - налягането трябва да е малко по-високо. Въпреки това не е изключено да има проблем с клапана и налягането може да става и по-високо от необходимото. Ако колата е по-нова това 100% се следи и ако има проблем ще се види на диагностика - независимо дали е по-ниско или по-високо от необходимото.

А къде се намира този клапан??? - в смисъл може ли да се достигне до него без много интервенции.
  • 0

#9 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 16 февруари 2011 - 19:15

А дали горивния филтър не оказва някакво влияние в/у това??? - щото него не съм го сменял.
  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2011 - 19:16

Не съм карал коя, на която да не изсъсква резервоара след отваряне след определено време (и каране). Я се стегнете и се радвайте на живота.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 16 февруари 2011 - 20:48

По принцип всеки резервоар си има клапан за високо налягане,който е механичен,но при бензиновите си има електро клапан,който вкарва бензиновите пари в смукателните тръби.Диагностиките не го отчитат при повреда/мисля/.Изпускането на парите става при определен момент когато двигателя работи.При престой и не работещ двигател,особено на слънце се създава налягане.Ако при работещ двигател се получи съскане,тогава е вакум.В такъв случай е повредена капачката на резервоара.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 16 февруари 2011 - 22:55

Бих казал, че всеки горивен резервоар има система за вентилация, чиято цел е да поддържа постоянно налягане, малко по-високо от атмосферното(за да не товари горивната помпа).
Поради възрастта на автомобилите, които караме е много вероятно тази система да не функционира съвсем коректно. За съжаление нямам опит нито в проверката, нито в сервизирнаето, но пък съм виждал вдлъбнат резервоар на 124-ка, точно поради проблем със системата за вентилация.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#13 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 20 февруари 2011 - 20:07

Значи открих го този клапан за изпускане на изпаренията - при мен на W202 се намира непосредствено от ляво на АБС. Свалих ме го, подадохме 12в. ток и клапана изщрака - значи работи, в него влиза едно маркучe и излиза друго, което отвежда изпаренията в смwк. с-ма. Надух с уста през маркучетата, но не усетих препятствие, въздуха преминаваше нанякъде, но не се чуваше шум в резервоара, вероятно причината затова е този филтър, за който писахте, който така и не можахме да го открием. Забелязах, че понякога го има изсъскването, а понякога го няма, което ме нанява на мисълта, че наистина парите се изпускат при определено положение, когато двигателят работи - както е отбелязал колегата dilqnski. Но още не съм констатирал съскането дали е изпускане или засмукване. Иначе капачката на резервоара няма друг клапан. По натам може да пробвам дали ще има някаква промяна като сменя капачката.
  • 0

#14 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 февруари 2011 - 09:09

Аз нещо не връзвам-моята е дизеларка и пак има вакуум. Вакуум е! И го има на всички мерцедеси. Това според мен не значи, че на всички им се е задръстила тръбата за отвеждане....на каквото и да е. Я някой ако има достъп до мануали да постне една картинка на резервоар от по-старичките, и да видим има ли си нарочна тръба, защото аз не намерих, поне за дизел. :dontknow:
На ладичката зная, че имаше една тръбичка, и водеше зад капачето на резервоара, до гърловината.
  • 0

#15 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 23 февруари 2011 - 11:01

Темата е доста стара! Ето http://forums.mbclub...=1
Не си човъркайте колите!
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни