Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

вакуум в резервоараw202


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 февруари 2011 - 12:01

Тия от СБА да вземат да се ....

Мерцедес още преди повече от 20 години произвджда колите с мисъл за природата и човека. Понеже бензиновите пари са не само неприятни, но и вредни.

Отдушника на резервоара отива във филтър с активен въглен, който се намира в левия надкалник. От там има връзка с клапан, който отвежда парите в смукателния колектор, когато автомобилът рабобти.

На по-старите клапанът се регулира от сложна система от вакум от колкетора и термоклапан, който отваря на 60 градуса.

На по-новите има ел. клапан, който се командва от ЕКУ-то.
  • 0

#17 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 23 февруари 2011 - 15:35

Темата е доста стара! Ето http://forums.mbclub...=1
Не си човъркайте колите!

:beer: :4036: :beer: :allhail: :allhail: :allhail:


къде се скри бе серсемин :):):)

ДОбре дошъл...или по точно радвам се да те видя(щото може да си си бил тук дет'са вика :) )
:tongue:
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#18 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2011 - 09:29

Тия от СБА да вземат да се ....

Мерцедес още преди повече от 20 години произвджда колите с мисъл за природата и човека. Понеже бензиновите пари са не само неприятни, но и вредни.

Отдушника на резервоара отива във филтър с активен въглен, който се намира в левия надкалник. От там има връзка с клапан, който отвежда парите в смукателния колектор, когато автомобилът рабобти.

На по-старите клапанът се регулира от сложна система от вакум от колкетора и термоклапан, който отваря на 60 градуса.

На по-новите има ел. клапан, който се командва от ЕКУ-то.

Ама стига с тия бензини! :Р
Дизела какво има, вакуума нарочен ли е,какво го командва и контролира (ако има такова)да не стане резервоара икономичен? Защото се съмнявам при мен да ми отвежда нафтовата фанара в двигателя. Продължавам да питам, защото няколко пъти от вакуум едвам си отворих капачката!
  • 0

#19 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 24 февруари 2011 - 19:38

Митаче,много си прав - вакум е.

Като купих колата попътувах доста,мерак голям,та след един по голям тур се натъкнах на тоз проблем.Спирам на бензиностанцията и тръгвам да слагам но капачката не се отваря,завъртя се но не мога лесно да я отворя.След напън с две ръце я отворих и взе въздух,и се чу пукане откъм резервоара.Предполагам че е бил леко свит от вакума,понеже е пластмасов.Разгледах системата за отдушника,но е такава плетеница,че се стигна до дрелката и три милиметрова бургия в капачката.............Вече четвърта година без грижи.

Кой както намери за добре ,мен ме устройва ...
  • 1

#20 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 24 февруари 2011 - 19:59

Митаче,много си прав - вакум е.

Като купих колата попътувах доста,мерак голям,та след един по голям тур се натъкнах на тоз проблем.Спирам на бензиностанцията и тръгвам да слагам но капачката не се отваря,завъртя се но не мога лесно да я отворя.След напън с две ръце я отворих и взе въздух,и се чу пукане откъм резервоара.Предполагам че е бил леко свит от вакума,понеже е пластмасов.Разгледах системата за отдушника,но е такава плетеница,че се стигна до дрелката и три милиметрова бургия в капачката.............Вече четвърта година без грижи.

Кой както намери за добре ,мен ме устройва ...

Водица не влиза ли бе колега/в резервоара/ ????
  • 0

#21 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 24 февруари 2011 - 20:47

Трябва доста да се озориш да вкараш от там вода,мисля че две-три капки на фона на всичките гадориии в хубавите ни горива,няма да се отразят...а и конденза в самия резервоар???????
  • 0

#22 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2013 - 14:30

Темата е отдавна, но при мен се оказа запушена тръбичка, която от резервоара води отдолу при диференциала. На нея има клапичка, която се задръства от кал. И те така!


  • 0

#23 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2016 - 10:37

Темата вече е още по-стара, но да попитам колегата shiki, клапана като на снимката ли е? От моя клапан явно сълзи лекичко, защото е омаслено там... Дали може да е зщото пълня резервоара до капачката? Даже вдигам колата на тротоара от страната на гърловината, за да събира повече :)


Прикачен файл  20161022_172507.jpg   70,45K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20161022_172457.jpg   58,83K   11 Брой сваляния
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#24 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2016 - 17:18

Темата вече е още по-стара, но да попитам колегата shiki, клапана като на снимката ли е? От моя клапан явно сълзи лекичко, защото е омаслено там... Дали може да е зщото пълня резервоара до капачката? Даже вдигам колата на тротоара от страната на гърловината, за да събира повече :)

attachicon.gif20161022_172507.jpgattachicon.gif20161022_172457.jpg

Прилича, ама тия тръболяци ги няма наоколо. Сигурно колите ни са различни.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни