Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Малко помощ при покупка


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 April 2011 - 21:25

По принцип и аз съм се ориентирал към 2,7 CDI и също чух за някакви проблеми с дюзите. Опасявам се че 2,2 ще ми е малък двигателя.

Ами пробвай някой за да си изясниш опасенията.Гарантирам ти че върви много повече от сегашната ти кола.
  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 April 2011 - 21:44

Постоянно се зараждат спорове около разхода на колите и не искам пак да се раздухват,но в редките случаи когато съм имал целодневно каране в рамките на града и съм изминавал 40-50 км.със междинни спирания за по половин час в края на деня б.к.показва 7/100.В повечето случаи показва 9/100 при положение че живея в идеалния център и общо взето карането е в абсолютни градски условия.Тежеста на крака не е в особенно значение тъй като в редки случаи може да се премине скорост от 50км/ч.Газифицирана кола от същия клас с автоматична с.к.гори минимум 13/100,така че разликата в парите не е кой знае колко голяма.Смятам че цди-то е един изключително икономичен автомобил спрямо вървежа му.
  • 0

#18 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 04 April 2011 - 22:01

Постоянно се зараждат спорове около разхода на колите и не искам пак да се раздухват,но в редките случаи когато съм имал целодневно каране в рамките на града и съм изминавал 40-50 км.със междинни спирания за по половин час в края на деня б.к.показва 7/100.В повечето случаи показва 9/100 при положение че живея в идеалния център и общо взето карането е в абсолютни градски условия.Тежеста на крака не е в особенно значение тъй като в редки случаи може да се премине скорост от 50км/ч.Газифицирана кола от същия клас с автоматична с.к.гори минимум 13/100,така че разликата в парите не е кой знае колко голяма.Смятам че цди-то е един изключително икономичен автомобил спрямо вървежа му.

За да не си губя времето да обяснявам какво имам предвид, ти пускам снимка на моя борд.комп. от края на 2009 с малко сняг, прибирайки се от работа, с моя 220 ЦДИ автоматик:
Разход на гориво
Коментари от сорта на "...защо не ходиш пеш..." са излишни. Разходана гориво не мие проблем, по скоро времето. Ходил съм го и пеш, дори е по-бързо, ако не трябва да носиш 7 литра вода, 6 бири, бутилка вино, замръзено пиле, кило и половина портокали, памперси, стек детски сокчета(6х750мл), кило телешки джулан и две кисели млека, облечен в костюм.
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#19 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 04 April 2011 - 22:08

Колеги да продължа темата...
На мене също ми предстои закупуване на W210. В главата ми се въртят няколко варианта:
1. 2,7 CDI-170 к.с
2. 2,2 CDI- 143 к.с
3. 2,4 бензин - 170 к.с.
4.2.0 бензин компресор 163 к.с.
До сега карах Ц200 бензин 136 к.с.с АГУ.Почти съм нямал проблеми но взе да м и омръзва и не върви много. За това се ориентирах към CDI-тата но пък с цената на нафтата в момента ме плаши.Мисля си за 2,4 бензин или някоя с компресор и да сложа АГУ но нямам никакви наблюдения .Ще ви помоля да коментирате и д а ми помогнете в избора.Рабира се говоря за екземпляри от 2000-2002г.


Абе Веско к'ва е тая бомба със смяната на колата дето я пуснаПубликувано изображениеЗа какви ЦДИ-та питаш като не си любител на нафтата.
Според мен най-добре е 2.7 ЦДИ.Уникално здрав мотор и е икономичен,върви сносно на Е-класа,карал съм и ти казвам от опит.МЛ-а с мотор 2.7 е като спрял.За 2.2 ЦДИ изобщо няма смисъл да говорим за Ц-класа бива,ама на Е-класата и идва късичък този мотор-бръмчи и гори,но вървенето е незадоволително.За бензиновите нямам мнение.
  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 04 April 2011 - 23:09

За разходът на бензиновите, виж пак темата на Радулов, малко по-надолу съм качил и аз една снимка ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Posted 05 April 2011 - 05:48

Нека не се зараждат безсмислени спорове около разхода на гориво. Най-простия метод който според мене важи и за дизел и за бензин е да се вземат заводските параметри на тези двигатели, както направих и аз и да се умножат по сегашните цени на горивата в Б-я, като разхода на газ, умножих по 10 процента спрямо разхода на бензин заради АГУ. Мисля че при заръстване в града и на газ и на нафта разхода ще се вдигне главоломно както виждам и на снимката по горе/честно чак се уплаших/:rolleyes:.
Та с тези прости сметки от моя страна стигнах до извода че разликата в парите давани на 100 км между 2,7CDI q 2,2 CDI и 2,4 бензин /с АГУ/ е от порядъка на 3 лв. /На сегашния ми автомобил с обикновенна газ разход по малко от 14/100 градсдко и 10,5/100 извонградско не съм падал./Незная дали съм прав в п ростите изчисления, вие кажете. Разбира се ту к трябва да отбележиме оскъпяването на бензиновата кола с около 1500 лв заради АГУ-то и малко по ефтината и поддръжка но поддържането на 2 агрегата.Така че поддръжката я слагам на една цена.
Честно да ви кажа мн ми се иска и 3,2 двигател но разхода му в града си е определено стряскащ и това е единственното нещо което ме възпира. Иначе ми е ясно правилото за големия двигател.Той е неуморен.
Ники ,да нямам никакъв поглед над дизелите,защото до сега съм карал само бензинови коли с АГУ но съм се возил на 2,0 CDI и мога да кажа че дори той дърпа повече от сегашния ми автомобил. А ти вземи да дойдеш на някоя среща за да не се изненадваш толкова от решението ми за смяна на автомобила.Публикувано изображение
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users