Ами пробвай някой за да си изясниш опасенията.Гарантирам ти че върви много повече от сегашната ти кола.По принцип и аз съм се ориентирал към 2,7 CDI и също чух за някакви проблеми с дюзите. Опасявам се че 2,2 ще ми е малък двигателя.
Малко помощ при покупка
Started by dimitarv, 16 Feb 2011 - 02:45:59
20 replies to this topic
#16
Posted 04 April 2011 - 21:25
#17
Posted 04 April 2011 - 21:44
Постоянно се зараждат спорове около разхода на колите и не искам пак да се раздухват,но в редките случаи когато съм имал целодневно каране в рамките на града и съм изминавал 40-50 км.със междинни спирания за по половин час в края на деня б.к.показва 7/100.В повечето случаи показва 9/100 при положение че живея в идеалния център и общо взето карането е в абсолютни градски условия.Тежеста на крака не е в особенно значение тъй като в редки случаи може да се премине скорост от 50км/ч.Газифицирана кола от същия клас с автоматична с.к.гори минимум 13/100,така че разликата в парите не е кой знае колко голяма.Смятам че цди-то е един изключително икономичен автомобил спрямо вървежа му.
#18
Posted 04 April 2011 - 22:01
За да не си губя времето да обяснявам какво имам предвид, ти пускам снимка на моя борд.комп. от края на 2009 с малко сняг, прибирайки се от работа, с моя 220 ЦДИ автоматик:Постоянно се зараждат спорове около разхода на колите и не искам пак да се раздухват,но в редките случаи когато съм имал целодневно каране в рамките на града и съм изминавал 40-50 км.със междинни спирания за по половин час в края на деня б.к.показва 7/100.В повечето случаи показва 9/100 при положение че живея в идеалния център и общо взето карането е в абсолютни градски условия.Тежеста на крака не е в особенно значение тъй като в редки случаи може да се премине скорост от 50км/ч.Газифицирана кола от същия клас с автоматична с.к.гори минимум 13/100,така че разликата в парите не е кой знае колко голяма.Смятам че цди-то е един изключително икономичен автомобил спрямо вървежа му.
Разход на гориво
Коментари от сорта на "...защо не ходиш пеш..." са излишни. Разходана гориво не мие проблем, по скоро времето. Ходил съм го и пеш, дори е по-бързо, ако не трябва да носиш 7 литра вода, 6 бири, бутилка вино, замръзено пиле, кило и половина портокали, памперси, стек детски сокчета(6х750мл), кило телешки джулан и две кисели млека, облечен в костюм.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#19
Posted 04 April 2011 - 22:08
Колеги да продължа темата...
На мене също ми предстои закупуване на W210. В главата ми се въртят няколко варианта:
1. 2,7 CDI-170 к.с
2. 2,2 CDI- 143 к.с
3. 2,4 бензин - 170 к.с.
4.2.0 бензин компресор 163 к.с.
До сега карах Ц200 бензин 136 к.с.с АГУ.Почти съм нямал проблеми но взе да м и омръзва и не върви много. За това се ориентирах към CDI-тата но пък с цената на нафтата в момента ме плаши.Мисля си за 2,4 бензин или някоя с компресор и да сложа АГУ но нямам никакви наблюдения .Ще ви помоля да коментирате и д а ми помогнете в избора.Рабира се говоря за екземпляри от 2000-2002г.
Абе Веско к'ва е тая бомба със смяната на колата дето я пуснаЗа какви ЦДИ-та питаш като не си любител на нафтата.
Според мен най-добре е 2.7 ЦДИ.Уникално здрав мотор и е икономичен,върви сносно на Е-класа,карал съм и ти казвам от опит.МЛ-а с мотор 2.7 е като спрял.За 2.2 ЦДИ изобщо няма смисъл да говорим за Ц-класа бива,ама на Е-класата и идва късичък този мотор-бръмчи и гори,но вървенето е незадоволително.За бензиновите нямам мнение.
#20
Posted 04 April 2011 - 23:09
За разходът на бензиновите, виж пак темата на Радулов, малко по-надолу съм качил и аз една снимка
#21
Posted 05 April 2011 - 05:48
Нека не се зараждат безсмислени спорове около разхода на гориво. Най-простия метод който според мене важи и за дизел и за бензин е да се вземат заводските параметри на тези двигатели, както направих и аз и да се умножат по сегашните цени на горивата в Б-я, като разхода на газ, умножих по 10 процента спрямо разхода на бензин заради АГУ. Мисля че при заръстване в града и на газ и на нафта разхода ще се вдигне главоломно както виждам и на снимката по горе/честно чак се уплаших/.
Та с тези прости сметки от моя страна стигнах до извода че разликата в парите давани на 100 км между 2,7CDI q 2,2 CDI и 2,4 бензин /с АГУ/ е от порядъка на 3 лв. /На сегашния ми автомобил с обикновенна газ разход по малко от 14/100 градсдко и 10,5/100 извонградско не съм падал./Незная дали съм прав в п ростите изчисления, вие кажете. Разбира се ту к трябва да отбележиме оскъпяването на бензиновата кола с около 1500 лв заради АГУ-то и малко по ефтината и поддръжка но поддържането на 2 агрегата.Така че поддръжката я слагам на една цена.
Честно да ви кажа мн ми се иска и 3,2 двигател но разхода му в града си е определено стряскащ и това е единственното нещо което ме възпира. Иначе ми е ясно правилото за големия двигател.Той е неуморен.
Ники ,да нямам никакъв поглед над дизелите,защото до сега съм карал само бензинови коли с АГУ но съм се возил на 2,0 CDI и мога да кажа че дори той дърпа повече от сегашния ми автомобил. А ти вземи да дойдеш на някоя среща за да не се изненадваш толкова от решението ми за смяна на автомобила.
Та с тези прости сметки от моя страна стигнах до извода че разликата в парите давани на 100 км между 2,7CDI q 2,2 CDI и 2,4 бензин /с АГУ/ е от порядъка на 3 лв. /На сегашния ми автомобил с обикновенна газ разход по малко от 14/100 градсдко и 10,5/100 извонградско не съм падал./Незная дали съм прав в п ростите изчисления, вие кажете. Разбира се ту к трябва да отбележиме оскъпяването на бензиновата кола с около 1500 лв заради АГУ-то и малко по ефтината и поддръжка но поддържането на 2 агрегата.Така че поддръжката я слагам на една цена.
Честно да ви кажа мн ми се иска и 3,2 двигател но разхода му в града си е определено стряскащ и това е единственното нещо което ме възпира. Иначе ми е ясно правилото за големия двигател.Той е неуморен.
Ники ,да нямам никакъв поглед над дизелите,защото до сега съм карал само бензинови коли с АГУ но съм се возил на 2,0 CDI и мога да кажа че дори той дърпа повече от сегашния ми автомобил. А ти вземи да дойдеш на някоя среща за да не се изненадваш толкова от решението ми за смяна на автомобила.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users