Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малко помощ при покупка


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 dimitarv

dimitarv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 16 февруари 2011 - 02:45

Здравейте!
Планувам в скоро време да се присъединя към собствениците на W210 и пиша, защото имам нужда от съвет.
Истината е, че съм карал различни коли (кои за кратко, кои за малко повече), но съм се ориентирал към W210 за първата ми собствена кола (която да карам по-дълъг период от време).Пътувам доста и рядко съм сам, затова залагам на комфорта и големината. Като алтернативен вариант обмислях и Е39, но по различни причини се разубедих. Е46 (съотвено С-класите също) ми идва мъничка. От финансова гледна точка няма да ми е съвсем безпроблемно да поддържам Е-класа, но при положение, че навъртам по 600км само извънградско на седмица, паричната жертва ще си заслужава.
За какво се чудя...
1. Най-напред за годината. Чета, че тези преди '98 са доста проблемни. Вярно ли е? Задължително ли да търся кола след фейслифта?
2. Двигателя. Предпочитам дизелови по принцип, но нямам проблем с това да карам бензинова. Кои са най-добрите варианти? Разбрах, че Е200 дизел (95к.с.) са с проблемни помпи... Не съм екстремен шофьор и държа на конете само за увереност, че колата ще ме слуша, ако случайно се наложи.
3. Скорости. Карал съм само с ръчни. Виждам отзиви, че автоматичните са проблемни и доста по-скъпи за поддръжка.
4. Цените. Има всякакви - от 4000 до 12000лв. Каква е нормалната цена, на която може да се намери W210 без да е прекалено скъпа или подозрително евтина (наясно съм горе-долу, но все пак да попитам...)? Не бързам много с покупката, така че ще изчакам да "изскочи" някое изгодно предложение. Колко точно е скъпа поддръжката? Тук виждам мнения "караш Мерцедес, а поддържаш Голф", в BMW форума - "караш Голф, а поддържаш Мерцедес". Как стоят реално нещата?
5. На какво да обърна по-сериозно внимание, когато ходя да оглеждам и избирам?

Бладоря ви много предварително за помощта! :)
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2011 - 09:39

Ми аз имах БМВ. Страхотна кола, много надеждна, наистина много си я харесвам.
Имам сега Мерцедес... е това е ебаси безсмъртната машина. Страхотно окачване, доста добра возия.
Ако можеш да прежалиш екстрите, взимай евтина. Ако искаш екстри, това им определя основно цената.
Нищо им няма на автоматиците. Както на БМВ, така и на Мерц.
Също в този форум битува мита, че 2.5 дизелите на БМВ са проблемни. Аз не споделям това мнение.
Дизелите на Мерц са безсмъртни, но горят много и са малко безсмислени от поколението на 210ката.

Земи някаква 200-230 Компресор, слагай й газ и се радвай на живота.

Аз лично намирам поддръжката и на БМВ и на Мерц (бензиновите) за доста приемлива и доста по-евтина от Нисан Микра или Фордове, или дори Опел Астра. Повярвай ми, имам наблюдения.
А най-скъпото нещо за поддръжка, което съм виждал досега е Форд Мондео.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2011 - 10:25

От два месеца имам W210, която купих за 11хил. Комфортна, обезшумена кола, просторна и сигурна.

Отностно скоростна кутия и мотор моя съвет е - вземи си това, което ти е на сърце. Автоматиците са доста здрави, а дизелът ще ти се изплати бързо при 600км на седмица и също е безпроблемен, ако е поддъжан добре. Ръчна и бензин става, но нямам наблюдения.
Поддръжката е като на всяка кола, модела е супер масов, което значи, че за най-екзотичните части може да намериш по моргите. Да ти дам ориентировъчни цени - термостат -120лв от Балканстар, лагер - 40-50 лв, ремък 40лв, някакви такива.

Разбира с по-добре колата да е след фейслифт-а, където са адресирани някои проблеми, но и цените са по-високи. При търсенето сам ще се убедиш, че запазените са малко и няма да имаш много голям избор примерно да си избираш конкретен мотор 220/270/320. Когато намериш читава кола просто я взимаш, защото ако се чудиш малко и я взима друг, така минава много време в търсене и проверки и идва следващият модел :) Разбира се има и доста късмет при търсенето.
Гледай проблемните области, има тук из форума да не ги повтарям - ел. стъкла, сенници, всичко от интериора което се отваря, ръжди по рамките на вратите, фарове, халогени, термостат, шибидах, тнт. Можеш сериозно да се пазариш, защото екстрите са скъпи, но както казах и горе според мен хубавите мерцедеси се купуват веднага, освен ако не са надути много в цената.

поздрави и питай ако имаш още въпроси...
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#4 dimitarv

dimitarv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 16 февруари 2011 - 23:57

Мерси много за бързите отговори :)

Доста добра возия.
Ако можеш да прежалиш екстрите, взимай евтина. Ако искаш екстри, това им определя основно цената

Точно затова се спрях на MB - комфорта при возията (е, и големината). Именно по тази причина екстрите не са ми толкова важни и предпочитам да спестя от цената за тяхна сметка.

Земи някаква 200-230 Компресор, слагай й газ и се радвай на живота.

Предпочитам дизел, на бензин също карам, ама с газта не се разбирам. Дали от предразсъдъци не знам, но ще си я карам на бензин.

От два месеца имам W210, която купих за 11хил

Предполагам си взел някоя доста запазена от последните? Аз определно търся нещо доста по-евтино, приготвил съм се за дълго търсене и изчакване, докато попадна на добро предложение.

Разбира с по-добре колата да е след фейслифт-а, където са адресирани някои проблеми, но и цените са по-високи.

Да, то ясно, ама се опитвам да мина колкото се може по-тънко, та се чудех до колко наистина си заслужават моделите след фейслифта.

Ами добре, ще започна да се пооглеждам и, като харесам някоя, ще пиша пак, за да питам конкретно за нея :) Притеснява ме това, че явно W210 е била доста предпочитана за таксита из Европа, та ще трябва да оглеждам сериозно.
  • 0

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 февруари 2011 - 00:21

...
Също в този форум битува мита, че 2.5 дизелите на БМВ са проблемни. Аз не споделям това мнение.
...


Не е само в този форум колега, но обикновенно проблемите са в следствие на неправилна експлоатация. Същите твърдения, при сходна експлоатация, са валидни за всички двигатели, дори и бензинови.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2011 - 00:35

... :)


Колега прочети тук и ще се ориентираш горе долу за подръжката http://forums.mbclub...showtopic=23607

Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 17 февруари 2011 - 19:07

  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#7 va.nko

va.nko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    МБ.C-250td.97g.

Публикувано 04 март 2011 - 18:21

Колеги,моля за мнения за Е300д.ръчна скоростна кутия 97г.
Благодаря.
  • 0

#8 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 март 2011 - 18:37

Колеги,моля за мнения за Е300д.ръчна скоростна кутия 97г.
Благодаря.

По-лош от Е300ТД с автоматична.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#9 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2011 - 19:21

Колеги,моля за мнения за Е300д.ръчна скоростна кутия 97г.
Благодаря.


Ами аз мисля , че това е пълен гроб от страна на вървеж.
Не се заблуждавай колега търси нещо с турбо или компресор.
Хем по икономично, хем повече ще върви:)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 март 2011 - 19:33

Вярно е.На старите дизели само кубиците са им големи,ама вървежа хич го няма.Тръгват от 120км.на горе-безсмислено за сегашната реалност.Вземи нещо с турбо,ако е дизел.Автоматика не е по-скъп за потдръжка от ръчката!Ако някой ти каже това,значи не е виждал мерцедес през живота си.Само вдига разхода малко,но комфорта е просто... :flagMB new:
  • 0

#11 va.nko

va.nko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    МБ.C-250td.97g.

Публикувано 05 март 2011 - 21:54

Вярно е.На старите дизели само кубиците са им големи,ама вървежа хич го няма.Тръгват от 120км.на горе-безсмислено за сегашната реалност.Вземи нещо с турбо,ако е дизел.Автоматика не е по-скъп за потдръжка от ръчката!Ако някой ти каже това,значи не е виждал мерцедес през живота си.Само вдига разхода малко,но комфорта е просто... :flagMB new:



Малко в страни от конкретната темата .

Автоматичната Скоростна Кутия е единстваната "екстра" ,
която се усеща пряко и непрестанно .

Както казваше един мой приятел :

Няма начин да дам една кошница пари и
да "ръчкам" като луд в тая кола .

Благодаря колеги разубедихте ме :icon_coolgrin:
  • 0

#12 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 04 април 2011 - 15:47

Колеги да продължа темата...
На мене също ми предстои закупуване на W210. В главата ми се въртят няколко варианта:
1. 2,7 CDI-170 к.с
2. 2,2 CDI- 143 к.с
3. 2,4 бензин - 170 к.с.
4.2.0 бензин компресор 163 к.с.
До сега карах Ц200 бензин 136 к.с.с АГУ.Почти съм нямал проблеми но взе да м и омръзва и не върви много. За това се ориентирах към CDI-тата но пък с цената на нафтата в момента ме плаши.Мисля си за 2,4 бензин или някоя с компресор и да сложа АГУ но нямам никакви наблюдения .Ще ви помоля да коментирате и д а ми помогнете в избора.Рабира се говоря за екземпляри от 2000-2002г.
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 април 2011 - 18:48

Колеги да продължа темата...
На мене също ми предстои закупуване на W210. В главата ми се въртят няколко варианта:
1. 2,7 CDI-170 к.с
2. 2,2 CDI- 143 к.с
3. 2,4 бензин - 170 к.с.
4.2.0 бензин компресор 163 к.с.
До сега карах Ц200 бензин 136 к.с.с АГУ.Почти съм нямал проблеми но взе да м и омръзва и не върви много. За това се ориентирах към CDI-тата но пък с цената на нафтата в момента ме плаши.Мисля си за 2,4 бензин или някоя с компресор и да сложа АГУ но нямам никакви наблюдения .Ще ви помоля да коментирате и д а ми помогнете в избора.Рабира се говоря за екземпляри от 2000-2002г.

По принцип карането на газ е най-евтино в момента,но истината за мен е ЦДИ-то.Много по-пъргаво е от 2.4.бензиновия например и гори малко.220цди например гори 6 извън града със здраво изпреварване.В града много зависи колко километра изминаваш но примерно 8 да кажем и това говорим за автоматична с.к.Имай на предвид,че бензинов компресор гори доста и газовата е по-скъпа.За 270 цди чух че имали фабричен проблем с буталата,но по принцип колкото повече,толкова повече :) Всеки си знае.
  • 0

#14 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 04 април 2011 - 19:55

По принцип и аз съм се ориентирал към 2,7 CDI и също чух за някакви проблеми с дюзите. Опасявам се че 2,2 ще ми е малък двигателя.
  • 0

#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 април 2011 - 20:49

По принцип и аз съм се ориентирал към 2,7 CDI и също чух за някакви проблеми с дюзите. Опасявам се че 2,2 ще ми е малък двигателя.

Нищо не казвате за 3.2 ЦДИ?
Тия 8 градско с автоматик си ги избиите от главата. Разхода в града зависи от десния крак, стила на шофиране и града. В София-център разхода е на час, не на км.
ЦДИ-то е много икономично извън града, реално е възможен разход под 6 л/100км, аз често успявам да сваля под 6, но със спокойно каране, не бавно, спокойно.
За бензиновите нямамнаблюдение, ама конете искат зоб, само въздъх не става.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни