не спира топлия въздух в купето
Започната от lazarini, 12 фев 2011 - 19:48:12
41 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 февруари 2011 - 19:25
Като няма захранване са отворени.
#17
Публикувано 14 февруари 2011 - 19:40
хъм ще пробвам, ама като меря напрежението до клапите то постоянно варира от 12 до 14 волта следователно би трябвало да са затворени и да духа студено , явно и клапите си е заминали и нещо другоКато няма захранване са отворени.
а да питам нали средния пин на куплунга е маса ? поне на кабела той излиза на маса
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#18
Публикувано 14 февруари 2011 - 19:44
а колега кой бушон е за парното ? или там за всичките джаджи с духанетоalex_bs,разбутай си бушоните.Кофти връзка.
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#19
Публикувано 14 февруари 2011 - 19:49
Това вариране е защото тока е на импулси.Чрез броя на импулсите,става регулацията.Затова ти предложих да подадеш ток към клапаните.Крайните двете на единия полюс,средното на другия.
Никога не оставям магарето си в калта.
#20
Публикувано 14 февруари 2011 - 20:17
добре благодаря за отговора Колега утре ще ги ръчкам пък да видим какво ще стане
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#21
Публикувано 14 февруари 2011 - 21:33
Днес смених дуовентила /втора ръка/ и всичко се оправи......стария го разглобихме, чистихме пак ...... но цък, не ще и не ще ..... единия клапан не затваря и това е. Иначе замервахме напрежението и към двата - има ток към намотките, но десния клапан се е прецакал.
#22
Публикувано 14 февруари 2011 - 22:12
Kолега alex_bs, с веригомер няма да разбереш тая работа.
Имаш две намотки с обща маса. Като хванеш единия край на едната намотка и другия край на другата - имаш верига заради общата маса.
Вземи един мултицет и мери в режим съпротивление колко е импеданса на всяка от намотките. Възможно е едната да е окъсила. Не знам с точност, но предполагам че са от порядъка на 10-20 ома всяка.
Dilqnski е прав че регулирането на температурата от дуовинтилите става с модулация широчината на импулса.
Иначе и аз съм забелязал че лявата "врътка" за температура е водеща, поне при мен.
А има възможност и дввата винтила да показват близко съпротивление, но единият или и двата да са клеясали и да не мърдат.
Имаш две намотки с обща маса. Като хванеш единия край на едната намотка и другия край на другата - имаш верига заради общата маса.
Вземи един мултицет и мери в режим съпротивление колко е импеданса на всяка от намотките. Възможно е едната да е окъсила. Не знам с точност, но предполагам че са от порядъка на 10-20 ома всяка.
Dilqnski е прав че регулирането на температурата от дуовинтилите става с модулация широчината на импулса.
Иначе и аз съм забелязал че лявата "врътка" за температура е водеща, поне при мен.
А има възможност и дввата винтила да показват близко съпротивление, но единият или и двата да са клеясали и да не мърдат.
#23
Публикувано 15 февруари 2011 - 17:07
Блатодаря за уточненията колега днес щях да се занимавам с колата, но ме натежа един мързел и сигурно утре ще я погледна
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#24
Публикувано 16 февруари 2011 - 01:11
Мен тоя мързел не ме е пуснал.Хаха...
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#25
Публикувано 21 февруари 2011 - 18:43
Колеги, да кажа до къде я докарах с тия вентили. Подадох напрежение на клапата за левия кръг и не щрака(както тази за десния) и явно е, че проблема е в нея. За всеки случай и разглобих панела за управления(с врътките) да проверя потенциометрите, с тях всичко е наред.(иначе падна голяма борба докато разбера как се разглобява тва животно ).
Иначе на пролет ще опитима да ремонтирам вентила.
Само имам едно въпросче - мога да разглобя вентила без да изпочвам онтифриза, става въпрос за горната част където е бобината
Поздрави
Иначе на пролет ще опитима да ремонтирам вентила.
Само имам едно въпросче - мога да разглобя вентила без да изпочвам онтифриза, става въпрос за горната част където е бобината
Поздрави
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#26
Публикувано 21 февруари 2011 - 21:09
Колега, няма да стане без източване, ако икаш да свалиш целия вентил - поне 1/3 да падне нивото на антифриза..... щото ще текне и ще улее всичко. Иначе само бобините може да ги свалиш без да точиш нищо. - само внинимавай, като отвиеш болчетата дърпай бубинките леко и ги придържай да не изхвръкнат пружинките на клапанчетата.Колеги, да кажа до къде я докарах с тия вентили. Подадох напрежение на клапата за левия кръг и не щрака(както тази за десния) и явно е, че проблема е в нея. За всеки случай и разглобих панела за управления(с врътките) да проверя потенциометрите, с тях всичко е наред.(иначе падна голяма борба докато разбера как се разглобява тва животно ).
Иначе на пролет ще опитима да ремонтирам вентила.
Само имам едно въпросче - мога да разглобя вентила без да изпочвам онтифриза, става въпрос за горната част където е бобината
Поздрави
#27
Публикувано 22 февруари 2011 - 11:40
Няма нужда да източваш антифриза.Този дуовентил е в най-горната точка на системата и почти нищо не изтича.Ако проблемът ти е само в бобинките,пиши ми ,имам такива.Те самите се сменят за 2 мин.
#28
Публикувано 22 февруари 2011 - 13:46
Работи обаче само на студен мотор. Че като загрее се създава налягане в системата.
#29
Публикувано 23 февруари 2011 - 10:42
.........което ми напомня-отвий капачката на разширителния съд докато работиш.Работи обаче само на студен мотор. Че като загрее се създава налягане в системата.
#30
Публикувано 25 февруари 2011 - 21:15
.........което ми напомня-отвий капачката на разширителния съд докато работиш.
да това задължително, благодаря за отговорите колеги. На пролет като се постопли ще ги разглобявам и дано да стане с по-малко среддства
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни