Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

не спира топлия въздух в купето


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 февруари 2011 - 19:25

Като няма захранване са отворени.
  • 0

#17 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2011 - 19:40

Като няма захранване са отворени.

хъм ще пробвам, ама като меря напрежението до клапите то постоянно варира от 12 до 14 волта следователно би трябвало да са затворени и да духа студено , явно и клапите си е заминали и нещо друго

а да питам нали средния пин на куплунга е маса ? поне на кабела той излиза на маса
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#18 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2011 - 19:44

alex_bs,разбутай си бушоните.Кофти връзка.

а колега кой бушон е за парното ? или там за всичките джаджи с духането :dontknow:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#19 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 февруари 2011 - 19:49

Това вариране е защото тока е на импулси.Чрез броя на импулсите,става регулацията.Затова ти предложих да подадеш ток към клапаните.Крайните двете на единия полюс,средното на другия.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#20 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2011 - 20:17

добре благодаря за отговора Колега утре ще ги ръчкам пък да видим какво ще стане :flagMB new:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#21 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 14 февруари 2011 - 21:33

Днес смених дуовентила /втора ръка/ и всичко се оправи......стария го разглобихме, чистихме пак ...... но цък, не ще и не ще ..... единия клапан не затваря и това е. Иначе замервахме напрежението и към двата - има ток към намотките, но десния клапан се е прецакал.
  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 февруари 2011 - 22:12

Kолега alex_bs, с веригомер няма да разбереш тая работа.

Имаш две намотки с обща маса. Като хванеш единия край на едната намотка и другия край на другата - имаш верига заради общата маса.

Вземи един мултицет и мери в режим съпротивление колко е импеданса на всяка от намотките. Възможно е едната да е окъсила. Не знам с точност, но предполагам че са от порядъка на 10-20 ома всяка.

Dilqnski е прав че регулирането на температурата от дуовинтилите става с модулация широчината на импулса.

Иначе и аз съм забелязал че лявата "врътка" за температура е водеща, поне при мен.

А има възможност и дввата винтила да показват близко съпротивление, но единият или и двата да са клеясали и да не мърдат.
  • 0

#23 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2011 - 17:07

Блатодаря за уточненията колега днес щях да се занимавам с колата, но ме натежа един мързел и сигурно утре ще я погледна :flagMB new:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#24 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2011 - 01:11

Мен тоя мързел не ме е пуснал.Хаха... :flagMB new:
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#25 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2011 - 18:43

Колеги, да кажа до къде я докарах с тия вентили. Подадох напрежение на клапата за левия кръг и не щрака(както тази за десния) и явно е, че проблема е в нея. За всеки случай и разглобих панела за управления(с врътките) да проверя потенциометрите, с тях всичко е наред.(иначе падна голяма борба докато разбера как се разглобява тва животно :kill_myself: ).
Иначе на пролет ще опитима да ремонтирам вентила.
Само имам едно въпросче - мога да разглобя вентила без да изпочвам онтифриза, става въпрос за горната част където е бобината
Поздрави :flagMB new:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#26 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 21 февруари 2011 - 21:09

Колеги, да кажа до къде я докарах с тия вентили. Подадох напрежение на клапата за левия кръг и не щрака(както тази за десния) и явно е, че проблема е в нея. За всеки случай и разглобих панела за управления(с врътките) да проверя потенциометрите, с тях всичко е наред.(иначе падна голяма борба докато разбера как се разглобява тва животно :kill_myself: ).
Иначе на пролет ще опитима да ремонтирам вентила.
Само имам едно въпросче - мога да разглобя вентила без да изпочвам онтифриза, става въпрос за горната част където е бобината
Поздрави :flagMB new:

Колега, няма да стане без източване, ако икаш да свалиш целия вентил - поне 1/3 да падне нивото на антифриза..... щото ще текне и ще улее всичко. Иначе само бобините може да ги свалиш без да точиш нищо. - само внинимавай, като отвиеш болчетата дърпай бубинките леко и ги придържай да не изхвръкнат пружинките на клапанчетата.
  • 0

#27 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 февруари 2011 - 11:40

Няма нужда да източваш антифриза.Този дуовентил е в най-горната точка на системата и почти нищо не изтича.Ако проблемът ти е само в бобинките,пиши ми ,имам такива.Те самите се сменят за 2 мин.
  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 февруари 2011 - 13:46

Работи обаче само на студен мотор. Че като загрее се създава налягане в системата.
  • 0

#29 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 февруари 2011 - 10:42

Работи обаче само на студен мотор. Че като загрее се създава налягане в системата.

.........което ми напомня-отвий капачката на разширителния съд докато работиш.
  • 0

#30 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2011 - 21:15

.........което ми напомня-отвий капачката на разширителния съд докато работиш.


да това задължително, благодаря за отговорите колеги. На пролет като се постопли ще ги разглобявам и дано да стане с по-малко среддства :kill_myself:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни