не спира топлия въздух в купето
Започната от lazarini, 12 фев 2011 - 19:48:12
41 мнения по тази тема
#31
Публикувано 23 март 2011 - 18:02
Колеги, да ви се похваля с баща ми оправихме тия клапи, оказа се, че бобината на клапата за левия кръг е дала на късо и в долния и край повече от половината навивки са станали на една, и така от 16 ома (колкото беше другата) е станала 5. Развихме цялата намотка на бобината и я пренавихме на ново така, местата където са останали без лак да не се допират, и сега всички работи без проблем. Благодаря за помощта и съветите
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#32
Публикувано 23 март 2011 - 18:32
Добре сте го пренавили,ама мацнахте ли го с някакъв лак или боя отгоре,щото скоро от вибрациите ще станат пак едно цяло - и сначале...
#33
Публикувано 25 март 2011 - 20:33
не не го намацахме с лак, ама следващия път направо ще земем нов проводник и ще го направим като истинскоДобре сте го пренавили,ама мацнахте ли го с някакъв лак или боя отгоре,щото скоро от вибрациите ще станат пак едно цяло - и сначале...
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#34
Публикувано 25 март 2011 - 23:09
Аз имам същия проблем и то с лявата бобина също. Свалях ги, но нещо не ми стана ясно как да я отворя, че да я пренавия. Ще дадеш ли малко повече обяснения по въпроса?
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#35
Публикувано 30 март 2011 - 18:22
Колега сори, че чак сега отговарям, но сега го видях поста ти.Аз имам същия проблем и то с лявата бобина също. Свалях ги, но нещо не ми стана ясно как да я отворя, че да я пренавия. Ще дадеш ли малко повече обяснения по въпроса?
Ако свалиш само бобините, разпояваш спойките на проблемната, бобината заедно с корпуса се изнизва леко на една страна от пластмасата(която ги държи заедно с другата бобина). После вадиш самата бобина от металния корпус, обелваш лака, който е върху цялата бобина. От там започваш да развиваш намотката, като внимаваш да не я оплетеш и да не стават копчета по нея (най-добре я навивай на нещо друго за да не си създадеш излишни проблеми), като започнеш да я развиваш ще видиш къде е нарушено лаковото покритие по проводника(ясно си личи къде е нарушено, мястото е по-тъмно от останалата част на проводника). После решаваш какво да я правиш бобината - дали да лакираш на ново проблемните места; дали да процедираш като мене, пренавиваш същия проводник, така че оголените места да не се опират; или да измериш с микромер или шублер сечението на проводника и да си намериш същия и със същата дължина и да навиеш новия.
Важното е когато навиваш проводника да го правиш максимално плътно за да може да се събере на макарата. Има специална машинка - бобинарка , с която да навиваш бобината. Може и на ръка, но става много бавно. Друг вариант е да изполваш акумулаторен винтоверт или бормашина с бавни обороти, като закачиш макарата на патронника, аз избрах този вариант, защото не можах да намеря моята бобинарка.
След като навиеш бобината провери дали съпротивлението и е желаното, около 16 ома (за по-сигурно си измери работещата колко е), след което провери дали влиза нормално в металното тяло. Ако всичко е наред лакирай цялата повърхност на намотките за да се изолират от корпуса и достъпа на антифриз, не мога да ти кажа обаче какъв лак да използваш, но задължително да е НЕелектропроводим.
За да знаеш, че със сигурност проблема е в бобината си измери съпротивлението на двете бобини,(16 ома +- 1ом)Ако е тези граници, може би проблема е в цилиндърчетата влизащи в бобините, да са задрали или блокирали, тогава трябва да ги изпилиш, но внимавай да не им промениш геометрията.
За това се сещам за сега, ако имаш въпроси питай.
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#36
Публикувано 30 март 2011 - 18:26
Ако бубинките са здрави и напрежението е наред,почукването помага.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#37
Публикувано 30 март 2011 - 18:26
Ако бобинките са здрави и напрежението е наред,почукването помага.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#38
Публикувано 30 март 2011 - 18:36
да това също забравих да го спомена, измери си напреженията към бобините дали са еднакви на двете, при топло и съответно при студено
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#39
Публикувано 30 март 2011 - 20:23
Ами чистих ги, супер са лъснати в момента, чак светят. Но не е това проблемът, затова и питах как да процедирам. Мерси много за инфото, само да грейне слънце и се хващам....
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#40
Публикувано 30 март 2011 - 20:44
да знаеш, че като развиеш болтовете на бобините и ще изтече малко антифриз гледай да не е много загряла колатаАми чистих ги, супер са лъснати в момента, чак светят. Но не е това проблемът, затова и питах как да процедирам. Мерси много за инфото, само да грейне слънце и се хващам....
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#41
Публикувано 31 март 2011 - 02:14
Като ги свалях първия път беше на загрял мотор. Преди това отвих капачката на казанчето, за да спадне налягането. Изтече я има няма 20 мл, супер малко...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#42
Публикувано 28 юли 2011 - 00:47
колеги, мога да ви помогна с тези дуовентили! имам три и ги давам по 80лв. съшо така имам доста части за тези ц-класи даже имам тема в този форум http://forums.mbclub...=1
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни