Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

не спира топлия въздух в купето


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#31 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2011 - 18:02

Колеги, да ви се похваля с баща ми оправихме тия клапи, оказа се, че бобината на клапата за левия кръг е дала на късо и в долния и край повече от половината навивки са станали на една, и така от 16 ома (колкото беше другата) е станала 5. Развихме цялата намотка на бобината и я пренавихме на ново така, местата където са останали без лак да не се допират, и сега всички работи без проблем. Благодаря за помощта и съветите :flagMB new:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#32 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 23 март 2011 - 18:32

Добре сте го пренавили,ама мацнахте ли го с някакъв лак или боя отгоре,щото скоро от вибрациите ще станат пак едно цяло - и сначале...
  • 1

#33 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2011 - 20:33

Добре сте го пренавили,ама мацнахте ли го с някакъв лак или боя отгоре,щото скоро от вибрациите ще станат пак едно цяло - и сначале...

не не го намацахме с лак, ама следващия път направо ще земем нов проводник и ще го направим като истинско :flagMB new: :icon_coolgrin:
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#34 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 25 март 2011 - 23:09

Аз имам същия проблем и то с лявата бобина също. Свалях ги, но нещо не ми стана ясно как да я отворя, че да я пренавия. Ще дадеш ли малко повече обяснения по въпроса?
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#35 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 18:22

Аз имам същия проблем и то с лявата бобина също. Свалях ги, но нещо не ми стана ясно как да я отворя, че да я пренавия. Ще дадеш ли малко повече обяснения по въпроса?

Колега сори, че чак сега отговарям, но сега го видях поста ти.
Ако свалиш само бобините, разпояваш спойките на проблемната, бобината заедно с корпуса се изнизва леко на една страна от пластмасата(която ги държи заедно с другата бобина). После вадиш самата бобина от металния корпус, обелваш лака, който е върху цялата бобина. От там започваш да развиваш намотката, като внимаваш да не я оплетеш и да не стават копчета по нея (най-добре я навивай на нещо друго за да не си създадеш излишни проблеми), като започнеш да я развиваш ще видиш къде е нарушено лаковото покритие по проводника(ясно си личи къде е нарушено, мястото е по-тъмно от останалата част на проводника). После решаваш какво да я правиш бобината - дали да лакираш на ново проблемните места; дали да процедираш като мене, пренавиваш същия проводник, така че оголените места да не се опират; или да измериш с микромер или шублер сечението на проводника и да си намериш същия и със същата дължина и да навиеш новия.
Важното е когато навиваш проводника да го правиш максимално плътно за да може да се събере на макарата. Има специална машинка - бобинарка , с която да навиваш бобината. Може и на ръка, но става много бавно. Друг вариант е да изполваш акумулаторен винтоверт или бормашина с бавни обороти, като закачиш макарата на патронника, аз избрах този вариант, защото не можах да намеря моята бобинарка.
След като навиеш бобината провери дали съпротивлението и е желаното, около 16 ома (за по-сигурно си измери работещата колко е), след което провери дали влиза нормално в металното тяло. Ако всичко е наред лакирай цялата повърхност на намотките за да се изолират от корпуса и достъпа на антифриз, не мога да ти кажа обаче какъв лак да използваш, но задължително да е НЕелектропроводим.
За да знаеш, че със сигурност проблема е в бобината си измери съпротивлението на двете бобини,(16 ома +- 1ом)Ако е тези граници, може би проблема е в цилиндърчетата влизащи в бобините, да са задрали или блокирали, тогава трябва да ги изпилиш, но внимавай да не им промениш геометрията.
За това се сещам за сега, ако имаш въпроси питай.
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#36 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 18:26

Ако бубинките са здрави и напрежението е наред,почукването помага.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#37 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 18:26

Ако бобинките са здрави и напрежението е наред,почукването помага.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#38 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 18:36

да това също забравих да го спомена, измери си напреженията към бобините дали са еднакви на двете, при топло и съответно при студено
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#39 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 30 март 2011 - 20:23

Ами чистих ги, супер са лъснати в момента, чак светят. Но не е това проблемът, затова и питах как да процедирам. Мерси много за инфото, само да грейне слънце и се хващам....
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#40 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 20:44

Ами чистих ги, супер са лъснати в момента, чак светят. Но не е това проблемът, затова и питах как да процедирам. Мерси много за инфото, само да грейне слънце и се хващам....

да знаеш, че като развиеш болтовете на бобините и ще изтече малко антифриз гледай да не е много загряла колата ;)
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#41 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 31 март 2011 - 02:14

Като ги свалях първия път беше на загрял мотор. Преди това отвих капачката на казанчето, за да спадне налягането. Изтече я има няма 20 мл, супер малко...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#42 buddha

buddha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    C-class W203 (sport coupe)

Публикувано 28 юли 2011 - 00:47

колеги, мога да ви помогна с тези дуовентили! имам три и ги давам по 80лв. съшо така имам доста части за тези ц-класи даже имам тема в този форум http://forums.mbclub...=1
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни