Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гори като ламя, помощ


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 zlobil81

zlobil81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    W124 200TE 16V 93г. автомат

Публикувано 01 февруари 2011 - 21:45

Здравейте, отдавна не съм писал понеже от година и нещо жената кара колата и не съм и обръщал внимание.

Значи сега при студовете от -10 -15 градуса, има оплакване че гасне, не държи обороти и т.н.
Последните 2 сутрини като оставя на контакт за по 1 мин, си пали и и държи обороти макар и не супер стабилни.

Днес смених свещите с денсо, евтини, но според каталога ( свалих БЕРУ мейд ин джърмани - сигурно са оригиналните ? :) поизчистих лулите, дросел клапата и някакъв датчик ( изглежда ми да е температурен, забучен в тръбата м/у филтъра и дросела) и сега на бензин ми се струва че горе долу е ок че даже и превърта гуми като я настъпя до долу (кара се и на газ)

Сега проблема,

Първо последните няколко пъти когато засичах дава разход 20-25 на сто бензин ( само градско и на късо ( 3-10 км) се кара)на газ ме е страх да гледам ама е повече
Второ свещите, които махнах днес, са супер черни с много черна и мазна глеч ( мисля да е богата смес)

Въпроса е възможна ли е настройка на горивната смес, ако мислите че това е проблема ? Или ако имате и други идеи ?


колата е W124 200TE 16V 136 к.с., автомат, уж 93 г., уж на 280 000 км
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 февруари 2011 - 22:21

Здравейте, отдавна не съм писал понеже от година и нещо жената кара колата и не съм и обръщал внимание.

Значи сега при студовете от -10 -15 градуса, има оплакване че гасне, не държи обороти и т.н.
Последните 2 сутрини като оставя на контакт за по 1 мин, си пали и и държи обороти макар и не супер стабилни.

Днес смених свещите с денсо, евтини, но според каталога ( свалих БЕРУ мейд ин джърмани - сигурно са оригиналните ? :) поизчистих лулите, дросел клапата и някакъв датчик ( изглежда ми да е температурен, забучен в тръбата м/у филтъра и дросела) и сега на бензин ми се струва че горе долу е ок че даже и превърта гуми като я настъпя до долу (кара се и на газ)

Сега проблема,

Първо последните няколко пъти когато засичах дава разход 20-25 на сто бензин ( само градско и на късо ( 3-10 км) се кара)на газ ме е страх да гледам ама е повече
Второ свещите, които махнах днес, са супер черни с много черна и мазна глеч ( мисля да е богата смес)

Въпроса е възможна ли е настройка на горивната смес, ако мислите че това е проблема ? Или ако имате и други идеи ?


колата е W124 200TE 16V 136 к.с., автомат, уж 93 г., уж на 280 000 км

Доста икономично бих казал. Защо те притеснява тоя разход? Ако потърсиш тук, ще видиш снимки, че аз с дизел имам почти същите постижения. 18.5л/100км нафта е малко по-сериозен разход от 25л/100км бензин. Това е разход при преход от 5 км градско и то при доста по-висока околна температура.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 zlobil81

zlobil81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    W124 200TE 16V 93г. автомат

Публикувано 01 февруари 2011 - 22:32

Доста икономично бих казал. Защо те притеснява тоя разход? Ако потърсиш тук, ще видиш снимки, че аз с дизел имам почти същите постижения. 18.5л/100км нафта е малко по-сериозен разход от 25л/100км бензин. Това е разход при преход от 5 км градско и то при доста по-висока околна температура.


Ми не знам, жената по принцип само гали газта и над 30-40 км не вдига, този разход си е така и през лятото при +30.

Все пак теоретично възможно ли е регулиране на сместа ? Притеснява ме цвета и състоянието на свещите..... :kill_myself: Поне да вървеше, а той муден муден......
  • 0

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 февруари 2011 - 22:47

Ми не знам, жената по принцип само гали газта и над 30-40 км не вдига, този разход си е така и през лятото при +30.

Все пак теоретично възможно ли е регулиране на сместа ? Притеснява ме цвета и състоянието на свещите..... :kill_myself: Поне да вървеше, а той муден муден......

Тъй като не си попълнил в профила си от къде си, ще ти кажа, че в София градското го смятаме не на клиометри, а на мото-часове.
Моята кола гори около 1 литър нафта на час(твоята гори поне 1.5-1.7 литра на час). При положение че минавам 4.8 км за 58 минути, кажи го 5км за час, за леснота на смятане(пеша се ходи с около 7 км/ч), сметай колко горя на 100 км... има нема 20л/100км. Ако успея да мина 10 км за един час разхода ми е на половина. Вероятно и при теб е така. Разхода на час е без пуснат климатик. С климатика слагаш още 0.5-0.7 литра на час. За вентилатор на парното на макс предполагам 0.2-0.4 литра на час може да добавиш.
За 3-10 км колата не може да ти загрее, движиш се на "смукач", по-добре мисли за алтернативен транспорт(скутер примерно).
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 zlobil81

zlobil81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    W124 200TE 16V 93г. автомат

Публикувано 02 февруари 2011 - 09:47

:kill_myself:

Пак проблеми тази сутрин, -12 градуса, въртя 3 пъти на стартер палне гасне моментално, с пипане на газта запали, загря перфектно, покарах 15 км до работа - движи се добре, тръгвам да паркирам на задна, оп гасне паля пак, пак гасне.Това само на бензин, на газ не съм и пробвал. На мен ми изглежда че се дави, защото винаги тези мизерии ги прави когато е на ниски обороти и/или на празен ход.

ето старите свещи как изглеждат:Публикувано изображение

Има ли вариант газовата да я ебава нещо, ланди ренцо слаган в италия, от един таралеж отиват 4 тръбичка по една във колекторната тръба на всеки цилиндър по отделно, не знам дали се води инжекцион и сума ти кутийки с електроника на няколко места по коша :( документация никаква, но за момента ако някой помогне да я оправим на бензин, за да не мешаме нещата.

ето една: Публикувано изображение

Трето, от къде мога да намеря тези меки конекторчета от вакуумните тръбички към пишляците, че някои ми изглеждат малко хлабваки ?

ето тези връзки: Публикувано изображение особено тези с червените стрелки ?


мерси за помощта предварително, но аз съм от Видин и тук няма кой да помогне, май няма и нормален сервиз :huh:
  • 0

#6 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 02 февруари 2011 - 11:55

Най напред вземи и "изкорми" това газово недоразумение ...
Този мотор е ИЗЧИСЛЕН и е ПРЕДВИДЕН да работи САМО НА БЕНЗИН !!!
Като възстановиш всичко по колата ще видиш че разхода на бензин ще поспадне и динамиката на автомобила като цяло ще се повиши значително.
Моята ми "лапа" по 18-20 на градско през зимата на къси пасчета, но НЕ СЕ ОПЛАКВАМ. Това е Mercedes-Benz а не някакъв си Еко-Кар ...
Имай в предвид че караш почти 2 тона кола, нормално е да гори повечко, нека това не те плаши.
Ако е богата сместта, ще ти излиза черен пушек от ауспуха като на дизел който е "настъпан"
Икономийката която ще се реализира "на газ" в последствие ще се стопи във вид на разход по автосервизи и доста авточасти,които би могло да бъдат спестени.
НЯМА автомобил който да "движи" ЕДНАКВО ДОБРЕ на бензин и газ. Винаги едното е с преференция. Ти трябва да избереш.
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#7 zlobil81

zlobil81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    W124 200TE 16V 93г. автомат

Публикувано 02 февруари 2011 - 12:27

Най напред вземи и "изкорми" това газово недоразумение ...
Този мотор е ИЗЧИСЛЕН и е ПРЕДВИДЕН да работи САМО НА БЕНЗИН !!!
Като възстановиш всичко по колата ще видиш че разхода на бензин ще поспадне и динамиката на автомобила като цяло ще се повиши значително.
Моята ми "лапа" по 18-20 на градско през зимата на къси пасчета, но НЕ СЕ ОПЛАКВАМ. Това е Mercedes-Benz а не някакъв си Еко-Кар ...
Имай в предвид че караш почти 2 тона кола, нормално е да гори повечко, нека това не те плаши.
Ако е богата сместта, ще ти излиза черен пушек от ауспуха като на дизел който е "настъпан"
Икономийката която ще се реализира "на газ" в последствие ще се стопи във вид на разход по автосервизи и доста авточасти,които би могло да бъдат спестени.
НЯМА автомобил който да "движи" ЕДНАКВО ДОБРЕ на бензин и газ. Винаги едното е с преференция. Ти трябва да избереш.
Успех


Здравей колега,
Може би грешно съм се изразил, разхода не ми е точно проблема. Не трябваше да намесвам газта, на газ почти не карам - въпреки че проблемите са абсолютно същите както и на бензин ( видях тема в която тези емулатори и компютри за газта при свързването им към основния му скапвали настройките и затова споменах за газовата).

Сега, проблема ми е че както си е на бензин, първо трудно пали в тези студове, понякога си държи оборотите друг път не, второ като загрее и работи на място или на ниски обороти ГАСНЕ но само когато си реши, и трето просто ме притесни състоянието на свещите ( с новите проблема не се реши. Изглежда проблема е един но не се проявява постоянно. Надявам се на помощ да го открия.

п.с. Имам чуството че се задавя, защото след като угасне или трябва да се изчака малко за да запали или това става с натискане на газта и то доста. Правя и глупава аналогия с нагара на свещите ( при двутактово ендуро горната снимка би значела много богата смес / високо ниво на горивото, но незнам дали е валидно в случая, затова комбинирано с високия разход и предполагаемото задавяне ме навежда на идеята за много богата смес, което не знам как да потвърдя и реша) Когато е студена и се форсира, действително излиза черен пушек и става черно петно върху снега, когато позагрее пък е супер бял/пара.... :mellow:
  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 02 февруари 2011 - 13:01

Закарай я да ти изчистят дроселовата клапа и би трябвало да се оправи.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 zlobil81

zlobil81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    W124 200TE 16V 93г. автомат

Публикувано 02 февруари 2011 - 17:19

Закарай я да ти изчистят дроселовата клапа и би трябвало да се оправи.


Гледах теми за почистването, не попаднах на точна процедура и пак не съм на ясно.

Вчера като свалих въздуховода до нея, изчистих самата дроселна клапа ( имаше много мизерии)със спрей четка и парцалче. Трябва ли обаче да я сваля и да отворя капака й от едната страна където предполагам има механика и електроника ?? Може ли там да има проблем и удачно ли е да се пробвам сам ( не съм с 2 леви ръце):) тъй като това "закарай я на сервиз" при мен е 250 км до София и 1-2 нощувки докато стане..... :beer:
  • 0

#10 zlobil81

zlobil81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    W124 200TE 16V 93г. автомат

Публикувано 03 февруари 2011 - 20:29

Хм, не знам дали да се радвам, но ето какво стана. Акумулатора беше поотслабнал (поради 5те километра дневно), вчера до

обяд го сложих на зарядни и чудо :bigemo_harabe_net-110: снощи запали моментално, викам си хайде сутринта е пален... тази сутрин обаче -11 градуса, въртя - пали кибрит и още по важно оборотите заковани няма мърдане .... дано да остане така пак ще пиша.... :flagMB new:
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 февруари 2011 - 22:12

Я провери регулатора за налягане и демпфера да не са протекли.

Това са двете неща в двата края на горивната рейка, дето влизат вакуми в тях.

Дай контакт, да подкачи гориво, и извади вакумчетата да видиш да не сълзи бензинец от там.

П.С. Нещо имаш рязано и наставяно на кутийката на ламбда сондата - това заради газовата ли е?

Другата кутийка до нея, вдясно, е диагностична букса с 16 извода. Ако няма никой наоколо който да има уред, можеш да нарпавиш аналогова диагностика със светодиод.

Бях пуснал тема за това.
http://forums.mbclub...showtopic=20558

на 1-ви и 8-ми пин е диагнстика на горивната система (1-ви е маса) при теб. Кодовете на ПМС (твоята горивна система) са на страница 6 от файла на руски.
  • 0

#12 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 февруари 2011 - 11:20

имам w210 с мотор М111 136-те коня с газов инжекцион градско в Пловдив дава 11/100 газ и си върви много добре който говори че 25/100 и то бензин е нормален разход просто да не го споделя w140 S600 прави разход 24-25/100 бензин градско
  • 0

#13 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 22 февруари 2011 - 01:36

колега сместа на БЕНЗИН ти е АДСКИ богата, Според мен си за ламда сонда и вместо да се набутваш постоянно иди на диагностига 30лв или си за ламда или за дебитомер или за двете. А дане забравя и аз покарвам 210 2.0 от време на време 15-16 бенз в най големя студ с много студени стартове.
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#14 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 22 февруари 2011 - 14:12

Аз също залагам на натрупана грешка или грешки.От там ламбдата се шашка и подава грешен сигнал към компа. Моята ламбда се шашкаше от газовата като настъпя над 4500 оборота.Откачи минусовата клема затвори всички врати и капаци, след 15-20 мин я закачи влез в колата и задръж на контакт 1 мин.След това направо пали.Ако и така не се оправи бегай на диагностика за да се види от какво се шашка ламбдата.
  • 1

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 февруари 2011 - 16:08

Колегата niknd беше дал много добър съвет за ре-сетване на дросела.

откачаш буксата на ел. дросела на загасена кола.

След минутка, я закчаш пак. Даваш контакт без да пипаш нищо, и я оставяш така 10 мин.

После палиш.

Колеги, тук няма дебитомер, с ПМС упраление е този мотор - м111, но 2 литровия на 124 и 202.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни