В първия файл, на 15-та страница са кодовете на КЕ-Джетроника.
Във втория файл, на руски, има схема на свързване на "устройстовото" за четене. Искам да направя следното уточнение - може да се използва опростена схема на свързване. Светодиод може да бъде свързан посредством пробници за мултицет тип щипки с изводи 1(маса) и 3(системен КЕ-Джетроник).
За започване на диагностиката, завъртете ключа на контакт и го оставете така. После свържете късото краче на светодиода, посредство пробник към 1, а дългото, посредством пробник с 3. Окъсете крачетата на светодиода за 1-2 секунди. Пребройте миганията и запомнете или запишете. ЗА да изтриете кода - окъсете крачетата на светодиода за 6-8 секунди.
За следващия код, повторете горната процедура. Продължете до получаване на код 1 мигване.
Проверете какво означават записаните кодове. За да елиминирате възможността от случайни кодове, възникнали при ремонт на автомобила, след първото изтриване, покарайте колата и отново прочетете кодовете.
А който иска, може да пробва следната схема