Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Кодове за неизправностиКе-Джетроник


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 февруари 2010 - 00:20

Ето два наръчника - на английски и на руски, как се четат кодовете за неизправности на 102 мотор.
В първия файл, на 15-та страница са кодовете на КЕ-Джетроника.

Във втория файл, на руски, има схема на свързване на "устройстовото" за четене. Искам да направя следното уточнение - може да се използва опростена схема на свързване. Светодиод може да бъде свързан посредством пробници за мултицет тип щипки с изводи 1(маса) и 3(системен КЕ-Джетроник).

За започване на диагностиката, завъртете ключа на контакт и го оставете така. После свържете късото краче на светодиода, посредство пробник към 1, а дългото, посредством пробник с 3. Окъсете крачетата на светодиода за 1-2 секунди. Пребройте миганията и запомнете или запишете. ЗА да изтриете кода - окъсете крачетата на светодиода за 6-8 секунди.

За следващия код, повторете горната процедура. Продължете до получаване на код 1 мигване.

Проверете какво означават записаните кодове. За да елиминирате възможността от случайни кодове, възникнали при ремонт на автомобила, след първото изтриване, покарайте колата и отново прочетете кодовете.

А който иска, може да пробва следната схема

Прикачени файлове


  • 0

#2 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 05 февруари 2010 - 14:53

Subsonic ето снимките и буксата и само двете кабелчета които излизат от нея и останалите модули вин номера ми е WDB1240211B460364

Прикачени файлове


  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 февруари 2010 - 15:36

Ще поровя номерата на компа и рамата. Искам само да питам - делкото ти с вакум ли е? Че нещо такова ми се вижда на снимките.
Ако си с делкото с вакум аванастор, значи запалителната система е TSZ и е нормално да няма памет за грешки.

Въпросът е - защо имаш тази букса?
  • 0

#4 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 06 февруари 2010 - 22:35

Ще поровя номерата на компа и рамата. Искам само да питам - делкото ти с вакум ли е? Че нещо такова ми се вижда на снимките.
Ако си с делкото с вакум аванастор, значи запалителната система е TSZ и е нормално да няма памет за грешки.

Въпросът е - защо имаш тази букса?

кое е делкото незнам с какво е уча икономика а не да ставам монтьор : ) обясни ми кое е делкото и ще проверя дали е с вакум
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 февруари 2010 - 16:35

кое е делкото незнам с какво е уча икономика а не да ставам монтьор : ) обясни ми кое е делкото и ще проверя дали е с вакум


Делко е разпределителя на искрата - там където влиза кабела от бобината и излизат кабелите за свещите.

Всъшност Делко е марка на производител, който прави и други неща, но се е наложило разговорно. Също като Ксерокс - "Отивам до ксерокса".
  • 0

#6 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 09 февруари 2010 - 17:26

Делко е разпределителя на искрата - там където влиза кабела от бобината и излизат кабелите за свещите.

Всъшност Делко е марка на производител, който прави и други неща, но се е наложило разговорно. Също като Ксерокс - "Отивам до ксерокса".

имаш предвид за онова като капачка от дезодорант където е дистирибуторна капачка ли му викаха та нещото под нея ами незнам дали е с вакум нещо замаркучи ли да гледам около него
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 февруари 2010 - 11:01

имаш предвид за онова като капачка от дезодорант където е дистирибуторна капачка ли му викаха та нещото под нея ами незнам дали е с вакум нещо замаркучи ли да гледам около него


Да, влизат ли някакви маркучи там - ако можеш щракни му една снимка на делкото. И една на комутатора. Комутатора е на левия калник, до кръглата букса.
  • 0

#8 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Публикувано 11 февруари 2010 - 11:13

Колега Subsonic,

Информацията, която си предоставил, е страхотна!

Имам един дилетантски въпрос - за мотор 111 (W202 C200) върши ли работа...?

Мерси и извинявай за спама!
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 февруари 2010 - 14:33

За w202 може би няма да стане така, макар че във втория файл - този на руски - има аналогови кодове и за Ц200 със 111.941 мотор, PEC/PMS горивна система на Сименс.

Не знам при теб диагностичната букса дали е такава и къде се намира. Ако има е с 16-извода и може да пробваш на 1-ви и 8-ми, вместо на 1-ви и 3-ти.

На страница 11 в първия файл има всеки от пиновете за коя система е. Най-добре свали и разгледай обстойно и двата.

ЕДИТ:

Най-вероятно обаче е 38-пинова, и тогава май трябва на 1-ви и 4-ти пин да се включиш
  • 0

#10 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 февруари 2010 - 13:01

Да, влизат ли някакви маркучи там - ако можеш щракни му една снимка на делкото. И една на комутатора. Комутатора е на левия калник, до кръглата букса.

само да се оправи малко времето и ще го щтракна че сега е голяма киша и ще се омокря докато стигна до гаража
  • 0

#11 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Публикувано 12 февруари 2010 - 14:15

сто процента е с вакуум ,вижда се на снимката
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 февруари 2010 - 17:31

сто процента е с вакуум ,вижда се на снимката


Чакай да видим снимките - ако е с вакум, значи е с ТСЗ, не с ЕЗЛ запалителна система.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни