![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-16070.jpg?_r=0)
Проблем със секторна кутия
Започната от Refat, 30 яну 2011 - 12:36:46
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 януари 2011 - 12:36
Здравейте колеги, имам С2000-95г. и от известно време се появи едно чукане на предницата. Лятото я карах 5 пъти в един сервиз заради това чукане и все не могат да разберат от къде е. Смених шарнири, тампони и една камара други неща по предното окачване и никаква промяна. След това почнах да я карам в други сервизи за да разбера от къде е и никъде не можаха да ми кажат със сигурност. В единия ми казват амортисьор, в друг горен носач, в трети секторна(кормилна) кутия и т.н. Чукането се появява, когато предно ляво колело минава по неравност, а когато се движа по хубав път не се чува нищо. Чукането се чува точно под краката на шофьора (под педала за ръчната). Ще съм много благодарен, ако някой се е сблъсквал с този проблем и даде съвет от какво е и как да го оправя. Благодаря Ви предварително.
#2
Публикувано 30 януари 2011 - 14:40
Aз също имам сходен проблем.
Всичко ми е сменено и е здраво. Ще рециклирам кормилната кутия напролет и ще кажа ако се оправи, но съм 99% сигурен че при луфт, хлопа от там.
Всичко ми е сменено и е здраво. Ще рециклирам кормилната кутия напролет и ще кажа ако се оправи, но съм 99% сигурен че при луфт, хлопа от там.
#3
Публикувано 30 януари 2011 - 16:18
За втулка на паразитен хебел някой сети ли се да гледа?
На 202-ката може да има разбити вътрешни накрайници,
на дълга щанга, но за ЦЛК-то не знам
На 202-ката може да има разбити вътрешни накрайници,
на дълга щанга, но за ЦЛК-то не знам
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
![Публикувано изображение](http://pics.deepseek.net/bitbucket/QKO.gif)
#4
Публикувано 30 януари 2011 - 19:59
Майсторите не можаха да ми кажат със сигурност от къде е проблема. В последния сервиз, в който я карах, вдигнаха предницата и започнаха да въртят лявото колело на ляво на дясно и пак се чуваше това чукане от към кормилната кутия. Със сигурност, обаче, когато дясното колело минава по неравност и при завиване не се чува никакво тропане.
#5
Публикувано 02 февруари 2011 - 14:51
Да, втулката на паразитния ми е сменена.
Само кутията ми е останала.
При моята като е вдигната на подемник, не се усещат никакви луфтове. Просто е някаква мистерия.
202 и CLK са напълно идентични коли спрямо ходовата част.
Само кутията ми е останала.
При моята като е вдигната на подемник, не се усещат никакви луфтове. Просто е някаква мистерия.
202 и CLK са напълно идентични коли спрямо ходовата част.
#6
Публикувано 02 февруари 2011 - 22:48
А може ли да ми кажете ориентировъчно колко ще ми излезе ремонта, ако проблема се окаже, че е наистина от там.
Опасно ли е да се кара колата при това положение т.е. може ли да се отложи ремонта малко докато се постопли времето?
Опасно ли е да се кара колата при това положение т.е. може ли да се отложи ремонта малко докато се постопли времето?
#7
Публикувано 03 февруари 2011 - 00:45
кутиите при мерцедес са със СВД (съчмено-винтова двойка).
луфта се появява точно там, а не във сектора.
Като идете на рециклаж, само ще ви сменят семерингите, и ще натегнат болта за обиране на луфта между сектора и СВД. А луфта е в СВД. колкото и да натягат-там няма да го оберат. само ще стане по-тежка кутията за въртене.
луфта се появява точно там, а не във сектора.
Като идете на рециклаж, само ще ви сменят семерингите, и ще натегнат болта за обиране на луфта между сектора и СВД. А луфта е в СВД. колкото и да натягат-там няма да го оберат. само ще стане по-тежка кутията за въртене.
#8
Публикувано 03 февруари 2011 - 14:33
т.е. секторната кутия не подлежи на рециклиране? Трябва да си намеря друга и направо да я сменя-ако проблема се окаже, в крайна сметка, че е от там?
#9
Публикувано 03 февруари 2011 - 14:55
Аз не съм съгласен с Lorinser, но все още не говоря от личен опит.
На приятел му рециклираха кутията преди година. Беше толкова разхлопана, че чак неприятно за каране.
След ремонта не стана по-тежка. Даже напротив, олекна. 1 година по-късно е в същото състояние, без странични ефекти.
Тея кутии се амортизират адски много за 200х.км... нагоре да не говорим.
Ти си прецени.
На приятел му рециклираха кутията преди година. Беше толкова разхлопана, че чак неприятно за каране.
След ремонта не стана по-тежка. Даже напротив, олекна. 1 година по-късно е в същото състояние, без странични ефекти.
Тея кутии се амортизират адски много за 200х.км... нагоре да не говорим.
Ти си прецени.
#10
Публикувано 03 февруари 2011 - 22:24
аз пък говоря от личен опит с кутия на 124 и 126.
Ако на ЦЛК са на друг принцип-честито
Ако на ЦЛК са на друг принцип-честито
#11
Публикувано 03 февруари 2011 - 22:59
Моята 202-ка е на около 400000км и не е чула за каквито и да е луфтове в кормилната кутия.Смених естествено кормилната щанга и втулката на хебела и чукането от предницата ми се оправи.Аз не съм съгласен с Lorinser, но все още не говоря от личен опит.
На приятел му рециклираха кутията преди година. Беше толкова разхлопана, че чак неприятно за каране.
След ремонта не стана по-тежка. Даже напротив, олекна. 1 година по-късно е в същото състояние, без странични ефекти.
Тея кутии се амортизират адски много за 200х.км... нагоре да не говорим.
Ти си прецени.
Мисля,че колегата Lorinser е прав за това,че няма да могат да рециклират кутията,само ще оберат луфта от болта и после по-бързо ще се скапе кутията,но това е мое мнение,по-добре запазена/без луфт/втора употреба.
#12
Публикувано 05 февруари 2011 - 13:00
Сега я карах на един сервиз и там ми казаха, че чукането е от секторната кутия. Дори слязох и аз в канала и видях, че е от там. Луфт не се усеща на волана, но при въртене на волана на място се чува едно престъргване. Проверих колко струва нова секторна кутия и се уплаших, така че ще съм много благодарен, ако ми дадете някакъв съвет как да реша проблема с минимално средства.
#13
Публикувано 05 февруари 2011 - 15:26
щом нямаш луфт-това е добре.
хрупането което усещаш, може да е от лагер с разрушен сепаратор. това вече може да се оправи като се се смени с нов.
иначе не е нужно да се купуват нови кутии. може да се смени само СВД-то и кутията пак става нова.
СВД-то се продава ново в БС. незнам каква е цената, но по ВИС излиза че го има като отделна част.
хрупането което усещаш, може да е от лагер с разрушен сепаратор. това вече може да се оправи като се се смени с нов.
иначе не е нужно да се купуват нови кутии. може да се смени само СВД-то и кутията пак става нова.
СВД-то се продава ново в БС. незнам каква е цената, но по ВИС излиза че го има като отделна част.
#14
Публикувано 07 февруари 2011 - 20:26
днес ми се появи и луфт на кормилото
. Отидох в първата морга и намерих една от С220 и ще видя в какво състояние е и ще я сменям-то друг начин няма.
![:(](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.gif)
#15
Публикувано 07 февруари 2011 - 20:47
Ma честно днес ли ти се появи?
Те не се разбиват за един ден.
Те не се разбиват за един ден.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни