Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

088 - Код Наглост (Филм за злоупотребите на М-Тел)


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2011 - 16:19

Искам да пусна това видео за да видите какво правят от M-Tel с нас . Аз също пострадах от новата им платформа , която явно е създадена да скубе по качествено хората...
  • 0
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#2 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2011 - 17:11

Случаи подобни на този съвсем не са единични. И аз се хванах за главата от тези мошенници.При месечна фактура средно 35-40лв. максимум, аз от месец октомври 2010г не съм получавал фактура. КОлкото пъти съм отишъл до офис на М-тел да попитам за изговорената сума от мен, все са ми отговаряли, че има проблем в системата, и че дори те не знаят. Но изведнъж януари тази година в рамките на 2-3 дена изведнъж ми се издават 4 фактури на обща стойност над 250лв.Все още не съм ги платил, но незнам дали има смисъл от оплаквания, жалби и т.н.
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2011 - 17:51

Да, колеги и аз така си мислех, че са ме оскубали яко, като ми дойде фактура за 94лв, ОБАЧЕ, рових проверявах, детайлно, ден по ден, час по час, минута по минута- наистина съм говорил тия разговори + 2 месечни такси по 25.90 = 94лв
Просто свикнахме дълго време да не плащаме за телефон, това е положението.
В сайта им след регистрация можеш да прегледаш последните си 6 фактури детайлно с всички разговори, смс-и и др.
  • 0

#4 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2011 - 18:41

правят ни на маймуни...
днес пак се нервирах, гледам си последната сметка... и какво да видя :bigemo_harabe_net-110:

МЕСЕЧНИ ТАКСИ
Абонамент - 41.25

а аз съм на 19.80 :)

предишният месец имах 125 смс-а :)
СЪОБЩЕНИЯ (БРОЙ)	 	 
MMS 	4 	2.60
SMS към абонати на М-Тел 	116 	13.24
MMS Виваком 	1 	0.65
SMS към други мобилни оператори 	4 	0.72
СЪОБЩЕНИЯ (БРОЙ) (ОБЩО) 	125 	17.21
а аз като си гледам сметките за предишните месеци, нямам повече от 2-3 максимум 5 за месец :)
и това е за период август-септември.. не за нова година (да кажеш, че съм поздравил всички приятели със смс-и)

вече 30 минути чакам на *88 да ми обяснят от къде е дошла тая такса, и няма никой :(
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#5 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2011 - 23:21

Оплакванията продължават!
При сметка не повече от 30 лева месечно,за нова година ме честитаха със 122 лева и то само за 1 месец.Прегледах си детаилно фактурата и се оаказа че имам невъзможната такса от 40 лева.След обаждането на *88 се установи,че са ми "начислили без да искат" 22 лева повече от таксата.
и казаха че ще ми я приспаднат.Добре де,ами разговорите?И при условие че лимитът ми е 50 лева?Отговорът беше по същия начин,както е показан на клипа.Аз не говоря много по телефона,или само основно на номерата от групата.След щателна проверка се оказа че съм звънял почти непрекъснато(според подробната фактура)...Е това вече не е възможно.Но също така е и недоказуемо.Следва фактура на стойност 28 лева(като 20 лева ми е само таксата),така е по-добре,така съм съгласен.Но тези 100 лева си ги платих като поп,и то за нищо.На всичко отгоре,не можеш да си провериш сметката по всяко време,не ми даваше информация за безплатните минути,не можех да добавям номера в групата,връзката с оператор е почти невъзможна.Има и друго,след още една проверка,се оказа че от месец юни не са начислявали клубни точки?! Цялата работа ме отказва напълно от този оператор и така наречената смяна на софтуер или какъвто и да е -уер.Това беше една голяма лъжа за целия народ,всеки грамотен човек знае и може да си даде сметка какво става.Само че няма кой да ни чуе,колкото и да ни е мъчно за това.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#6 Milenko

Milenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    Сузуки Витара 1.6 аутомат !

Публикувано 21 януари 2011 - 00:23

И аз съм минал кредитния си лимит(незнайно как) ..... Ама нямам сили да се разправям с тия хора (Хора ли са ?)
Клиент съм от 1999 г. , но такава наглост като сегашната не бях виждал. И такова чакане за свързване с оператор не беше ми се случвало 20-30 минути
Нямам думи да опиша колко безсилен се чувствам спрямо мастодонта ...
Желая успех на всички ..... :icon_coolgrin:
  • 0
Съншайн

#7 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7500 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2011 - 09:36

Аз затова ползвам Globul, и те са византийци-мошенници, ама съм по-доволен от тях.
Технологично са пълна скръб, но пък не надписват сметки или поне досега не съм видял.

След обаждането на *88 се установи,че са ми "начислили без да искат" 22 лева повече от таксата.

Това е такса СРС - сега можеш да си поискаш запис от разговорите :)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#8 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 21 януари 2011 - 10:31

Имах едно гадже, преди години та нейната съквартирантка ходеше с един Ники, който работеше в Мтел, и в една тежка вечер, в момент на искрена симпатия ме попита какъв ми е номера, да се обадил да каже да не ми надуват сметката. Оттогава нямам ядове с Мтел.
п.с. абе тоя адаша Михаил Вучков май е гей, а? Евала за филмчето - личи, че е правено с желание и пари, ама е гей нали?
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#9 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 21 януари 2011 - 11:01

Как ме караш да спамя темата.
Нали знаеш Г"З пол няма.
  • 1
Не хапи този,който може да те изяде.

#10 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2011 - 11:04

Илийка, Глобул и те са малко маскари, аз съм с iPhone. Нямам дата план. Нагласили са маскарите автоматично настройките и ако имаш някакви приложени те сами си теглят данни и яко надуват сметката. Правих един хак, за да мога да видя тази настройка - Network - Cellular Data Network и да мога да им изтрия настройките. Просто ако сте с iPhone си следете General - Usage - дали ви генерира трафик.
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#11 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 21 януари 2011 - 11:07

Нали знаеш Г"З пол няма.

Хах ами не знам, дано да не узнавам, но ТИ навярно си прав :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2011 - 12:27

Илийка, Глобул и те са малко маскари, аз съм с iPhone. Нямам дата план. Нагласили са маскарите автоматично настройките и ако имаш някакви приложени те сами си теглят данни и яко надуват сметката. Правих един хак, за да мога да видя тази настройка - Network - Cellular Data Network и да мога да им изтрия настройките. Просто ако сте с iPhone си следете General - Usage - дали ви генерира трафик.

Ако ти е jailbroken, сложи си sbsettings. Направо ще се преродиш.

Прикачени файлове


  • 0

#13 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 21 януари 2011 - 21:34

Здравейте, аз също имах няколко оплаквания и жалби до горепосочения мобилен оператор но до днес нищо. Пристигнаха ми 2 бързи сметки по 174 и 196 лв и напарво се поболях.От разпечатката се вижда че разговорите с номера от груата семейство и приятели са таксувани като обикновенни разговори,имам някаква услуга musicall която никога не съм ползвал и кредитния ми лимит е 50 лв.Зададох подобни въпроси като в клипа но само уклончиви отговори написани на мейл.Взех решение да не подновявам договора си сега на февруари. Вчера ми дойде сметка за 132 лв и вече полудях при условие че преди тези сметки повече от 50 лв сметка не съм плащал и реших да се заяждам,жалвам да пиша гневни мейли и да се обаждам на оператор.Единственно на обажданията ми на оператор и то след 30 мн чакане имаше резултат.Оказа се че в сметката ми за декември незнайно как са попаднали и разговорите от предния месец/това аз им го казах/които веднъж съм пратил.Та...учудващо преизчислиха сметката ми и сега вс е нормално.Въпреки това днес пуснах едномесечно предизвестие за това че няма да подновя договора си с тях.Който пропусне този 1 медец автоматично му се продължава договора.
Хора търсете си правата и се опитайте да намерите време защото те на това разчитат и се опитват да ни цакат с топла бира!
  • 0

#14 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 21 януари 2011 - 22:18

Колеги,
Като бивш служител(вече към 3 години бивш) в мобилен оператор бих искал да ви обърна внимание на някои подробности, които явно пропускате.

На първо място, кредитния лимит се определя от оператора, по негова преценка, по негова преценка се и проеня. Оператора не е длъжен да ви информира за промените. Кредитния лимит не служи за конторл на потребление(най-големия враг на оператора), а за да може оператора пълноценно да се ебава с вас. Пише го някъде из договорите ви със ситни букви, или в общите условия за услугата. Същото е и с кредитните карти на банките, който иска да пробва да си достигне лимита кредитната карта, има "прекрасни" такси за превишаването му!

На второ място бих искал да ви информирам, че ако нещо не е фактурирано определно време(не помня закона и колок време), то фактурирания не е длъжен да го плаща. Има колеги юристи, да кажат каква е законовата постановка.

На трето място, щом има един грешен атрибут на сметката, то цялата сметка е спорна пред съответните органи(кредитния лимит не важи). Има термин "обичайно потребление".

На четвърто място, бих искал да ви напомня за преносимостта на мобилните номера. Демек човек от групата приятели, или семейство мигрира към друг оператор(без да иска забравя да го спомене) и всички преференции към този номер се губят, защото група и семейство не важи с друг оператор. От това нещо сметките набъбват значително, докато се осъзнаете.

Не искам в никакъв случай да защитавам никой оператор, но грешки стават. Ако не си потърсите правата, оператора няма да ви информира с СМС, че сте били ощетени. Колкото повече жалби пред съответните оргни има, толкова повече се засилва контрола и се намаляват грешките.

До колкото чух от бивши колеги, проблемите в М-Тел не са само поради смяна на платформата, споходила ги е доста по-сериозна "радост" и при сериозно отношение(жалба пред съответните органи), М-тел са съгласни да преглътнат големи жаби без много шум. Компанията за която работя в момента е клиент на М-Тел, но за съжаление, фактурите са обичайни и нямам повод да се заям.

Призовавам ви да си търсите правата по законовия ред, сигурен съм, че ще успеете.

П.С.
Не съм работил в М-Тел, но поради естеството на бившата ми работа, познавам доста хора от там.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#15 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 22 януари 2011 - 15:57

Ще ми е интересно да чуя повече за това "време на фактуриране" :kill_myself:
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни