088 - Код Наглост (Филм за злоупотребите на М-Тел)
Започната от ivostankov, 20 яну 2011 - 16:19:01
20 мнения по тази тема
#2
Публикувано 20 януари 2011 - 17:11
Случаи подобни на този съвсем не са единични. И аз се хванах за главата от тези мошенници.При месечна фактура средно 35-40лв. максимум, аз от месец октомври 2010г не съм получавал фактура. КОлкото пъти съм отишъл до офис на М-тел да попитам за изговорената сума от мен, все са ми отговаряли, че има проблем в системата, и че дори те не знаят. Но изведнъж януари тази година в рамките на 2-3 дена изведнъж ми се издават 4 фактури на обща стойност над 250лв.Все още не съм ги платил, но незнам дали има смисъл от оплаквания, жалби и т.н.
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#3
Публикувано 20 януари 2011 - 17:51
Да, колеги и аз така си мислех, че са ме оскубали яко, като ми дойде фактура за 94лв, ОБАЧЕ, рових проверявах, детайлно, ден по ден, час по час, минута по минута- наистина съм говорил тия разговори + 2 месечни такси по 25.90 = 94лв
Просто свикнахме дълго време да не плащаме за телефон, това е положението.
В сайта им след регистрация можеш да прегледаш последните си 6 фактури детайлно с всички разговори, смс-и и др.
Просто свикнахме дълго време да не плащаме за телефон, това е положението.
В сайта им след регистрация можеш да прегледаш последните си 6 фактури детайлно с всички разговори, смс-и и др.
#4
Публикувано 20 януари 2011 - 18:41
правят ни на маймуни...
днес пак се нервирах, гледам си последната сметка... и какво да видя
МЕСЕЧНИ ТАКСИ
Абонамент - 41.25
а аз съм на 19.80
предишният месец имах 125 смс-а

и това е за период август-септември.. не за нова година (да кажеш, че съм поздравил всички приятели със смс-и)
вече 30 минути чакам на *88 да ми обяснят от къде е дошла тая такса, и няма никой
днес пак се нервирах, гледам си последната сметка... и какво да видя
МЕСЕЧНИ ТАКСИ
Абонамент - 41.25
а аз съм на 19.80
предишният месец имах 125 смс-а
СЪОБЩЕНИЯ (БРОЙ) MMS 4 2.60 SMS към абонати на М-Тел 116 13.24 MMS Виваком 1 0.65 SMS към други мобилни оператори 4 0.72 СЪОБЩЕНИЯ (БРОЙ) (ОБЩО) 125 17.21а аз като си гледам сметките за предишните месеци, нямам повече от 2-3 максимум 5 за месец
и това е за период август-септември.. не за нова година (да кажеш, че съм поздравил всички приятели със смс-и)
вече 30 минути чакам на *88 да ми обяснят от къде е дошла тая такса, и няма никой
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#5
Публикувано 20 януари 2011 - 23:21
Оплакванията продължават!
При сметка не повече от 30 лева месечно,за нова година ме честитаха със 122 лева и то само за 1 месец.Прегледах си детаилно фактурата и се оаказа че имам невъзможната такса от 40 лева.След обаждането на *88 се установи,че са ми "начислили без да искат" 22 лева повече от таксата.
и казаха че ще ми я приспаднат.Добре де,ами разговорите?И при условие че лимитът ми е 50 лева?Отговорът беше по същия начин,както е показан на клипа.Аз не говоря много по телефона,или само основно на номерата от групата.След щателна проверка се оказа че съм звънял почти непрекъснато(според подробната фактура)...Е това вече не е възможно.Но също така е и недоказуемо.Следва фактура на стойност 28 лева(като 20 лева ми е само таксата),така е по-добре,така съм съгласен.Но тези 100 лева си ги платих като поп,и то за нищо.На всичко отгоре,не можеш да си провериш сметката по всяко време,не ми даваше информация за безплатните минути,не можех да добавям номера в групата,връзката с оператор е почти невъзможна.Има и друго,след още една проверка,се оказа че от месец юни не са начислявали клубни точки?! Цялата работа ме отказва напълно от този оператор и така наречената смяна на софтуер или какъвто и да е -уер.Това беше една голяма лъжа за целия народ,всеки грамотен човек знае и може да си даде сметка какво става.Само че няма кой да ни чуе,колкото и да ни е мъчно за това.
При сметка не повече от 30 лева месечно,за нова година ме честитаха със 122 лева и то само за 1 месец.Прегледах си детаилно фактурата и се оаказа че имам невъзможната такса от 40 лева.След обаждането на *88 се установи,че са ми "начислили без да искат" 22 лева повече от таксата.
и казаха че ще ми я приспаднат.Добре де,ами разговорите?И при условие че лимитът ми е 50 лева?Отговорът беше по същия начин,както е показан на клипа.Аз не говоря много по телефона,или само основно на номерата от групата.След щателна проверка се оказа че съм звънял почти непрекъснато(според подробната фактура)...Е това вече не е възможно.Но също така е и недоказуемо.Следва фактура на стойност 28 лева(като 20 лева ми е само таксата),така е по-добре,така съм съгласен.Но тези 100 лева си ги платих като поп,и то за нищо.На всичко отгоре,не можеш да си провериш сметката по всяко време,не ми даваше информация за безплатните минути,не можех да добавям номера в групата,връзката с оператор е почти невъзможна.Има и друго,след още една проверка,се оказа че от месец юни не са начислявали клубни точки?! Цялата работа ме отказва напълно от този оператор и така наречената смяна на софтуер или какъвто и да е -уер.Това беше една голяма лъжа за целия народ,всеки грамотен човек знае и може да си даде сметка какво става.Само че няма кой да ни чуе,колкото и да ни е мъчно за това.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#6
Публикувано 21 януари 2011 - 00:23
И аз съм минал кредитния си лимит(незнайно как) ..... Ама нямам сили да се разправям с тия хора (Хора ли са ?)
Клиент съм от 1999 г. , но такава наглост като сегашната не бях виждал. И такова чакане за свързване с оператор не беше ми се случвало 20-30 минути
Нямам думи да опиша колко безсилен се чувствам спрямо мастодонта ...
Желая успех на всички .....
Клиент съм от 1999 г. , но такава наглост като сегашната не бях виждал. И такова чакане за свързване с оператор не беше ми се случвало 20-30 минути
Нямам думи да опиша колко безсилен се чувствам спрямо мастодонта ...
Желая успех на всички .....
Съншайн
#7
Публикувано 21 януари 2011 - 09:36
Аз затова ползвам Globul, и те са византийци-мошенници, ама съм по-доволен от тях.
Технологично са пълна скръб, но пък не надписват сметки или поне досега не съм видял.
Технологично са пълна скръб, но пък не надписват сметки или поне досега не съм видял.
Това е такса СРС - сега можеш да си поискаш запис от разговоритеСлед обаждането на *88 се установи,че са ми "начислили без да искат" 22 лева повече от таксата.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Публикувано 21 януари 2011 - 10:31
Имах едно гадже, преди години та нейната съквартирантка ходеше с един Ники, който работеше в Мтел, и в една тежка вечер, в момент на искрена симпатия ме попита какъв ми е номера, да се обадил да каже да не ми надуват сметката. Оттогава нямам ядове с Мтел.
п.с. абе тоя адаша Михаил Вучков май е гей, а? Евала за филмчето - личи, че е правено с желание и пари, ама е гей нали?
п.с. абе тоя адаша Михаил Вучков май е гей, а? Евала за филмчето - личи, че е правено с желание и пари, ама е гей нали?

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#9
Публикувано 21 януари 2011 - 11:01
Как ме караш да спамя темата.
Нали знаеш Г"З пол няма.
Нали знаеш Г"З пол няма.
Не хапи този,който може да те изяде.
#10
Публикувано 21 януари 2011 - 11:04
Илийка, Глобул и те са малко маскари, аз съм с iPhone. Нямам дата план. Нагласили са маскарите автоматично настройките и ако имаш някакви приложени те сами си теглят данни и яко надуват сметката. Правих един хак, за да мога да видя тази настройка - Network - Cellular Data Network и да мога да им изтрия настройките. Просто ако сте с iPhone си следете General - Usage - дали ви генерира трафик.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#11
Публикувано 21 януари 2011 - 11:07
Хах ами не знам, дано да не узнавам, но ТИ навярно си правНали знаеш Г"З пол няма.

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#12
Публикувано 21 януари 2011 - 12:27
Ако ти е jailbroken, сложи си sbsettings. Направо ще се преродиш.Илийка, Глобул и те са малко маскари, аз съм с iPhone. Нямам дата план. Нагласили са маскарите автоматично настройките и ако имаш някакви приложени те сами си теглят данни и яко надуват сметката. Правих един хак, за да мога да видя тази настройка - Network - Cellular Data Network и да мога да им изтрия настройките. Просто ако сте с iPhone си следете General - Usage - дали ви генерира трафик.
Прикачени файлове
#13
Публикувано 21 януари 2011 - 21:34
Здравейте, аз също имах няколко оплаквания и жалби до горепосочения мобилен оператор но до днес нищо. Пристигнаха ми 2 бързи сметки по 174 и 196 лв и напарво се поболях.От разпечатката се вижда че разговорите с номера от груата семейство и приятели са таксувани като обикновенни разговори,имам някаква услуга musicall която никога не съм ползвал и кредитния ми лимит е 50 лв.Зададох подобни въпроси като в клипа но само уклончиви отговори написани на мейл.Взех решение да не подновявам договора си сега на февруари. Вчера ми дойде сметка за 132 лв и вече полудях при условие че преди тези сметки повече от 50 лв сметка не съм плащал и реших да се заяждам,жалвам да пиша гневни мейли и да се обаждам на оператор.Единственно на обажданията ми на оператор и то след 30 мн чакане имаше резултат.Оказа се че в сметката ми за декември незнайно как са попаднали и разговорите от предния месец/това аз им го казах/които веднъж съм пратил.Та...учудващо преизчислиха сметката ми и сега вс е нормално.Въпреки това днес пуснах едномесечно предизвестие за това че няма да подновя договора си с тях.Който пропусне този 1 медец автоматично му се продължава договора.
Хора търсете си правата и се опитайте да намерите време защото те на това разчитат и се опитват да ни цакат с топла бира!
Хора търсете си правата и се опитайте да намерите време защото те на това разчитат и се опитват да ни цакат с топла бира!
#14
Публикувано 21 януари 2011 - 22:18
Колеги,
Като бивш служител(вече към 3 години бивш) в мобилен оператор бих искал да ви обърна внимание на някои подробности, които явно пропускате.
На първо място, кредитния лимит се определя от оператора, по негова преценка, по негова преценка се и проеня. Оператора не е длъжен да ви информира за промените. Кредитния лимит не служи за конторл на потребление(най-големия враг на оператора), а за да може оператора пълноценно да се ебава с вас. Пише го някъде из договорите ви със ситни букви, или в общите условия за услугата. Същото е и с кредитните карти на банките, който иска да пробва да си достигне лимита кредитната карта, има "прекрасни" такси за превишаването му!
На второ място бих искал да ви информирам, че ако нещо не е фактурирано определно време(не помня закона и колок време), то фактурирания не е длъжен да го плаща. Има колеги юристи, да кажат каква е законовата постановка.
На трето място, щом има един грешен атрибут на сметката, то цялата сметка е спорна пред съответните органи(кредитния лимит не важи). Има термин "обичайно потребление".
На четвърто място, бих искал да ви напомня за преносимостта на мобилните номера. Демек човек от групата приятели, или семейство мигрира към друг оператор(без да иска забравя да го спомене) и всички преференции към този номер се губят, защото група и семейство не важи с друг оператор. От това нещо сметките набъбват значително, докато се осъзнаете.
Не искам в никакъв случай да защитавам никой оператор, но грешки стават. Ако не си потърсите правата, оператора няма да ви информира с СМС, че сте били ощетени. Колкото повече жалби пред съответните оргни има, толкова повече се засилва контрола и се намаляват грешките.
До колкото чух от бивши колеги, проблемите в М-Тел не са само поради смяна на платформата, споходила ги е доста по-сериозна "радост" и при сериозно отношение(жалба пред съответните органи), М-тел са съгласни да преглътнат големи жаби без много шум. Компанията за която работя в момента е клиент на М-Тел, но за съжаление, фактурите са обичайни и нямам повод да се заям.
Призовавам ви да си търсите правата по законовия ред, сигурен съм, че ще успеете.
П.С.
Не съм работил в М-Тел, но поради естеството на бившата ми работа, познавам доста хора от там.
Като бивш служител(вече към 3 години бивш) в мобилен оператор бих искал да ви обърна внимание на някои подробности, които явно пропускате.
На първо място, кредитния лимит се определя от оператора, по негова преценка, по негова преценка се и проеня. Оператора не е длъжен да ви информира за промените. Кредитния лимит не служи за конторл на потребление(най-големия враг на оператора), а за да може оператора пълноценно да се ебава с вас. Пише го някъде из договорите ви със ситни букви, или в общите условия за услугата. Същото е и с кредитните карти на банките, който иска да пробва да си достигне лимита кредитната карта, има "прекрасни" такси за превишаването му!
На второ място бих искал да ви информирам, че ако нещо не е фактурирано определно време(не помня закона и колок време), то фактурирания не е длъжен да го плаща. Има колеги юристи, да кажат каква е законовата постановка.
На трето място, щом има един грешен атрибут на сметката, то цялата сметка е спорна пред съответните органи(кредитния лимит не важи). Има термин "обичайно потребление".
На четвърто място, бих искал да ви напомня за преносимостта на мобилните номера. Демек човек от групата приятели, или семейство мигрира към друг оператор(без да иска забравя да го спомене) и всички преференции към този номер се губят, защото група и семейство не важи с друг оператор. От това нещо сметките набъбват значително, докато се осъзнаете.
Не искам в никакъв случай да защитавам никой оператор, но грешки стават. Ако не си потърсите правата, оператора няма да ви информира с СМС, че сте били ощетени. Колкото повече жалби пред съответните оргни има, толкова повече се засилва контрола и се намаляват грешките.
До колкото чух от бивши колеги, проблемите в М-Тел не са само поради смяна на платформата, споходила ги е доста по-сериозна "радост" и при сериозно отношение(жалба пред съответните органи), М-тел са съгласни да преглътнат големи жаби без много шум. Компанията за която работя в момента е клиент на М-Тел, но за съжаление, фактурите са обичайни и нямам повод да се заям.
Призовавам ви да си търсите правата по законовия ред, сигурен съм, че ще успеете.
П.С.
Не съм работил в М-Тел, но поради естеството на бившата ми работа, познавам доста хора от там.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#15
Публикувано 22 януари 2011 - 15:57
Ще ми е интересно да чуя повече за това "време на фактуриране"
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА









